Grupy dyskusyjne   »   kupno ogórka

kupno ogórka



1 Data: Luty 22 2008 17:10:50
Temat: kupno ogórka
Autor: piotr 

Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie
ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki
tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem.Czy silnik
1600 jest gorszy od 2000?Z góry dzieki i pozdrawiam/

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Luty 22 2008 21:55:36
Temat: Re: kupno ogórka
Autor: PETER 

piotr pisze:

Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki
tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem.

Co do ogórków to niech się brać ogórkowa wypowie bo ja zawsze patrzę żeby byly twarde i zielone ;-).

Czy silnik 1600 jest gorszy od 2000?

Zależy od punktu widzenia. 1600 typ1 to motorek tani w utrzymaniu - części są niedrogie (względnie oczywiście) a naprawa o tyle łatwa że części nie brakuje. Jest niestety słabszy znacznie od 2000 i mniej wytrzymały. W ogórku nienadzwyczajny z niego dlugodystansowiec chyba. że z założenia jeździsz bardzo hmmmm rekreacyjnie...

2000 typ4 to motor silniejszy (bez wodotrysków ale jednak śmiga o wiele lepiej niż 1600. Ma też lepszy moment i pozwala bez problemu wozić większy ciężar lub jeździć nieco szybciej jak kto woli. Dobrze zrobiony motor tego typu i dbany potrafi naprawdę dużo znieść. Pali nieco więcej ale coś za coś. Zresztą 1,6 w ogórku to też nie jest demon oszczędności ;-).

Jakbym miał wybierać silnik standardowy di ogra to bez wahania wybrałbym 2.0.

Pzdr
Peter

3 Data: Luty 23 2008 00:33:15
Temat: Re: kupno ogórka
Autor: filip ze strasburga 

piotr pisze:
> Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie
> ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki
> tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem.

Co do ogórków to niech się brać ogórkowa wypowie

zatem jako brac ogorkowa, powiem zebys patrzyl na pare rzeczy podstawowych,
a sa to rury wokol tylnych drazkow skretnych, bo to tam jak zgnije tak samo jak
i w garbach jest lipa, drazek potrafi sie przekrecic a w typowym przypadku
podgnity peknac bo hartowany stanowi calosc, i to na nim spoczywa caly ciezar
oga, bynajmniej dupy.
apropos przodu to rurowisko, patrzysz czy rurowisko ma udroznione odplywy wody z
rurowiska, ja mam w totu powiekszone, przez jakiegos arcmistrza weirtlem i
rurowisko twarde jak trzeba, zazwyczaj zapycha sie blotem czy rdza spuchnieta,
no i woda stoi w rurowisku i rdzewieje, zwracasz uwage na luz na tzw glownym
sworzniu kierowniczym, wymiana troche skomplikowana ale do zrobienia, problem w
tym ze reprodukcje to lipa bo nie maja juw lozysk iglicowych ale same poprostu
panewki z brazu.

dodatkowo patrz jak sie suwaja drzwi suwane, czy ladnie wsio smiga, bo jak szyna
dolna tych drzwi jest spawana albo zgnita od dolu, to trzeba wymienic, a sama
szyna to 400 cos
przednie progi tez sa duzo warte okolo 500-600zet
pozatym ogi sa twarde, twardsze niz przecietny garb
pozwalaja na doladowanie 3 razy tyle co garb
bedac jedynie 1/3 wieksze, a silniki sa takie same jak w garbach

apropos silnikow to
16 tzw typ 2 motor czyli wersja garbata ale w ogu, sa bardzo wytrzymale przy
skrzynkach jakie maja ogi pod te silniki,
najlepsze sa skrzynki z ogow robionych do austrii i szwajcarii, gdzie mieli
specjalne przelozenie na 1 ce, wtedy sie zbiera na pierwszym i 2 gim najpredzej
i najlzej,
2l tzw typ 4 motor w ogu najlepiej sie sprawuje przy dlugiej skrzyni, taka co ma
5 zeber zamiast 3 jak zwykle, 2l sa dobre dla dlugich dystansow bo tylko wtedy
maja najlepsze osiagi i najlepiej splaja przwy 110 na plaskich autobanach

wg mnie najlepsze ogi sa z bundeswery bo sa wyzsze niz standardowe i maja
dodatkowe warstwy podkladow, to samo sie tyczy sanitarek i fajerow

najwygodniejsze sa westy, jak i najdrozsze

ale najwytrzymalsze to kasteny
jak moj totu
np



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Luty 23 2008 00:47:52
Temat: Re: kupno ogórka
Autor:

On 23 Lut, 01:33, "filip ze strasburga"  wrote:

> piotr pisze:
> > Witam.Proszę o porady na co zwracac szczególną uwagę przy zakupie
> > ogórka.Planuje kupno ogórka który nie bedzie od razu przeznaczony do blacharki
> > tylko moze posiadac kilka miejsc które wymagaja zabawy migomatem.

> Co do ogórków to niech się brać ogórkowa wypowie

zatem jako brac ogorkowa, powiem zebys patrzyl na pare rzeczy podstawowych,
a sa to rury wokol tylnych drazkow skretnych, bo to tam jak zgnije tak samo jak
i w garbach jest lipa, drazek potrafi sie przekrecic a w typowym przypadku
podgnity peknac bo hartowany stanowi calosc, i to na nim spoczywa caly ciezar
oga, bynajmniej dupy.
apropos przodu to rurowisko, patrzysz czy rurowisko ma udroznione odplywy wody z
rurowiska, ja mam w totu powiekszone, przez jakiegos arcmistrza weirtlem i
rurowisko twarde jak trzeba, zazwyczaj zapycha sie blotem czy rdza spuchnieta,
no i woda stoi w rurowisku i rdzewieje, zwracasz uwage na luz na tzw glownym
sworzniu kierowniczym, wymiana troche skomplikowana ale do zrobienia, problem w
tym ze reprodukcje to lipa bo nie maja juw lozysk iglicowych ale same poprostu
panewki z brazu.

dodatkowo patrz jak sie suwaja drzwi suwane, czy ladnie wsio smiga, bo jak szyna
dolna tych drzwi jest spawana albo zgnita od dolu, to trzeba wymienic, a sama
szyna to 400 cos
przednie progi tez sa duzo warte okolo 500-600zet
pozatym ogi sa twarde, twardsze niz przecietny garb
pozwalaja na doladowanie 3 razy tyle co garb
bedac jedynie 1/3 wieksze, a silniki sa takie same jak w garbach

apropos silnikow to
16 tzw typ 2 motor czyli wersja garbata ale w ogu, sa bardzo wytrzymale przy
skrzynkach jakie maja ogi pod te silniki,
najlepsze sa skrzynki z ogow robionych do austrii i szwajcarii, gdzie mieli
specjalne przelozenie na 1 ce, wtedy sie zbiera na pierwszym i 2 gim najpredzej
i najlzej,
2l tzw typ 4 motor w ogu najlepiej sie sprawuje przy dlugiej skrzyni, taka co ma
5 zeber zamiast 3 jak zwykle, 2l sa dobre dla dlugich dystansow bo tylko wtedy
maja najlepsze osiagi i najlepiej splaja przwy 110 na plaskich autobanach

wg mnie najlepsze ogi sa z bundeswery bo sa wyzsze niz standardowe i maja
dodatkowe warstwy podkladow, to samo sie tyczy sanitarek i fajerow

najwygodniejsze sa westy, jak i najdrozsze

ale najwytrzymalsze to kasteny
jak moj totu
np

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

kupno ogórka



Grupy dyskusyjne