Grupy dyskusyjne   »   młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty

młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty



1 Data: Marzec 05 2011 13:55:46
Temat: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor:

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html

Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?



2 Data: Marzec 05 2011 13:58:10
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html
Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

3 Data: Marzec 05 2011 13:19:55
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: to 

begin Rafał \"SP\" Gil

Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

4 Data: Marzec 05 2011 14:58:48
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: DoQ 

W dniu 2011-03-05 14:19, to pisze:

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!

No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!



Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

5 Data: Marzec 05 2011 15:25:06
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-03-05 14:58, DoQ pisze:

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla.
Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!
No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

6 Data: Marzec 05 2011 14:39:07
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: G Nowak 

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla.
Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!
No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do
wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

A gowniarz wyprzedzal na zakrecie przy podwojnej ciaglej.

--
Pozdr
G

7 Data: Marzec 05 2011 15:50:19
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-03-05 15:39, G Nowak pisze:

No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!
Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do
wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.
A gowniarz wyprzedzal na zakrecie przy podwojnej ciaglej.

Nie zmuszając nikogo do gwałtownego hamowania w przeciwieństwie do polucjantów. Dostrzegasz różnicę ?

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

8 Data: Marzec 05 2011 15:56:50
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Irokez 

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

W dniu 2011-03-05 15:39, G Nowak pisze:

No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!
Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do
wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.
A gowniarz wyprzedzal na zakrecie przy podwojnej ciaglej.

Nie zmuszając nikogo do gwałtownego hamowania w przeciwieństwie do polucjantów. Dostrzegasz różnicę ?

Miał szczęście... jak widać

--
Irokez

9 Data: Marzec 06 2011 18:27:27
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-03-05 15:56, Irokez pisze:

Nie zmuszając nikogo do gwałtownego hamowania w
przeciwieństwie do polucjantów. Dostrzegasz różnicę ?
Miał szczęście... jak widać

A policjanci szczęścia nie mieli, a mimo wszystko szli dalej na żywioł.

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

10 Data: Marzec 05 2011 15:56:19
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Irokez 

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

W dniu 2011-03-05 14:58, DoQ pisze:

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla.
Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!
No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

wiesz, u nas policjant z własnej kasy musiał by naprawić zderzak, którym strącił auto
Więc mając do wyboru puścić mordercę lub zapbulić za naprawę auta, wybiera się te pierwsze.


--
Irokez

11 Data: Marzec 06 2011 01:38:41
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Kris 


Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości
W dniu 2011-03-05 14:58, DoQ pisze:

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla.
Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!
No, powinni się rozpędzić do 220km/h i ciąć na oślep a bydło z
przeciwka z drogi i do rowu. Wtedy by pokazali prawdziwą MOC!

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

wiesz, u nas policjant z własnej kasy musiał by naprawić zderzak, którym strącił auto
Więc mając do wyboru puścić mordercę lub zapbulić za naprawę auta, wybiera się te pierwsze.

jakies dowody, znasz prawo?
wiesz do jakiesj kwoty moze potracic mu pracodawca za szkody powstale w firmie?
zreszta najpierw musialby podpisac taka deklaracje

w stana czy w GB sie nie bawia, albo odpuszczaja
a u nas nadal KOZACKI styl bo my policja, gorzej niz ruskie
wieksze zagrozenie gliniarze stwarzaja ambicja, niech jakas kobieta czy kierowca nie zajrzy
to znowu bedzie sprawa ze wjechali na skrzyzowanie i znowu wygra gliniarz
bo komu sad uwierzy

nikgdy w tym kraju nie  bedzie normalnie

12 Data: Marzec 05 2011 16:02:14
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: DoQ 

W dniu 2011-03-05 15:25, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka
i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze...  W zasadzie nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas pościgu??



Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

13 Data: Marzec 05 2011 17:46:41
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod pršd 303 punkty
Autor: J.F. 

On Sat, 05 Mar 2011 16:02:14 +0100,  DoQ wrote:

ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas
pościgu??

Bo zasadniczo nie ma prawa.
Co prawda wystarczy ze powie ze go usilowal przejechac przy probie
zatrzymania i prawo zyskuje, ale chwile pozniej traci co najmniej
polowe :-)

J.

P.S. Dla dyskutantow przypadek z USA: funkcjonariusz po sluzbie jechal
sobie droga i uslyszal ze z przewka kogos scigaja. Przeskoczyl na
druga strone autostrady, zatrzymal ruch, zablokowal wszystkie pasy ..
a uciekajacy zamiast sie zatrzymac wbil sie w to na pelnej predkosci.
No i kilka ofiar wsrod postronnych i kto jest temu winien ?

14 Data: Marzec 06 2011 14:29:16
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Axel 


"DoQ"  wrote in message

W dniu 2011-03-05 15:25, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

Ale zauważ, że właśnie psiarnia zmuszała pojazdy z przeciwka do
hamowania, a gówniarz nie bałdzo ... Sorry, albo dochodzi się do wesołka
i strąca go z jezdni, albo nie odstawia się takich szop.

Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze...  W zasadzie nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

Ekzekwowac przestrzegania PoRD w calym zakresie, a nie tylko wybiorczo, jak to sie dzieje teraz.

ATSD chyba nieczęsto w PL zdarza się, żeby policjant kogoś zabił podczas pościgu??

Nie wiem, co znaczy "nieczesto". Zdarzaly sie przypadki, wlacznie z zabiciem osob postronnych. Nie mowiac o rannych policjantach, czasem zostajacych kalekami do konca zycia.

--
Axel

15 Data: Marzec 06 2011 19:50:23
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: DoQ 

W dniu 2011-03-06 14:29, Axel pisze:

Nie wiem, co znaczy "nieczesto". Zdarzaly sie przypadki, wlacznie z
zabiciem osob postronnych. Nie mowiac o rannych policjantach, czasem
zostajacych kalekami do konca zycia.

Widać nie dotarły do mnie takie newsy...



Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

16 Data: Marzec 07 2011 21:18:41
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sun, 6 Mar 2011 14:29:16 +0100, Axel napisał(a):

Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze...  W zasadzie
nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

Ekzekwowac przestrzegania PoRD w calym zakresie, a nie tylko wybiorczo, jak
to sie dzieje teraz.


Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=RIMeHhnUf9U

Pan policjant najwyraźniej nie jest zainteresowany zatrzymaniem autka,
które ma tylko prawe światło z przodu. Po co? Przecież kierowca się wyłga,
że nie zauważył, a jak ruszał, to było cacy.  Nie będzie mandatu, norma nie
wyrobiona, a że zaraz będzie zmierzch i przez to klient stworzy zagrożenie?
A co to bandytę suszarkowego to obchodzi?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

17 Data: Marzec 07 2011 20:31:17
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sat, 05 Mar 2011 16:02:14 +0100, DoQ napisał(a):

Stoją z suszarką - źle, łapią obszczymurków też niedobrze...  W zasadzie
nie wiem co policja miałaby robić, polować na kapelusze?

Polowac na kapeluszników, na blokujących skrzyżowania durniów, na
zmuszających do zjazdu na pobocze przy wyprzedzaniu....

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

18 Data: Marzec 07 2011 22:45:23
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: to 

begin Adam Płaszczyca

Polowac na kapeluszników, na blokujących skrzyżowania durniów, na
zmuszających do zjazdu na pobocze przy wyprzedzaniu....

Przy tym trzeba się wysilić, łatwiej stać w krzakach z suszarą albo
zapieprzać szybkim autem bez żadnych konsekwencji.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

19 Data: Marzec 08 2011 23:29:24
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia 07 Mar 2011 22:45:23 GMT, to napisał(a):

Przy tym trzeba się wysilić, łatwiej stać w krzakach z suszarą albo
zapieprzać szybkim autem bez żadnych konsekwencji.

Wiem :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

20 Data: Marzec 08 2011 23:28:37
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: to 

begin Adam Płaszczyca

Przy tym trzeba się wysilić, łatwiej stać w krzakach z suszarą albo
zapieprzać szybkim autem bez żadnych konsekwencji.

Wiem :D

No to jest nas dwóch. ;-)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

21 Data: Marzec 05 2011 17:21:36
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: nalesnik 

W dniu 05.03.2011 14:19, to pisze:

begin Rafał \"SP\" Gil

Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

W mojej tez. W dodatku nie potrafili dogonić starego strucla. Gdyby miał
ze 200 koni to by im na 100% uciekł. LOL!


10/10 hehe:D:D

22 Data: Marzec 05 2011 14:47:09
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Jack22 

W dniu 2011-03-05 13:58, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html

Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja
stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...



Dokładnie, Policja nie powinna podejmować pościgów za kierowcami, generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i nie wtrącali się w to co się dzieje na drodze, bo tylko przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

23 Data: Marzec 05 2011 15:00:59
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: DoQ 

W dniu 2011-03-05 14:47, Jack22 pisze:

Dokładnie, Policja nie powinna podejmować pościgów za kierowcami,
generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i nie wtrącali się
w to co się dzieje na drodze, bo tylko przeszkadzają i stwarzają
zagrożenie.

A jak zrobi sobie gówniarz kuku, to zaraz będzie "POLICJA ZABIŁA DZIECKO!!" i full komentarzy FPISUJCIE MNIASTA ['] ['] [']


Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
  DoQ -- [ES9J4]-- mail:

24 Data: Marzec 07 2011 21:22:02
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sat, 05 Mar 2011 15:00:59 +0100, DoQ napisał(a):

A jak zrobi sobie gówniarz kuku, to zaraz będzie "POLICJA ZABIŁA
DZIECKO!!" i full komentarzy FPISUJCIE MNIASTA ['] ['] [']

I co więcej - na 95% akurat prawdą będzie to, że policja zabiła.
Policjanta od bandyty różnią trzy rzeczy:
1. Bandyta zna prawo
2. Bandyta ma interes w zrobieniu komuś kuku
3. bandyty nie chroni prawo.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

25 Data: Marzec 05 2011 15:26:05
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-03-05 14:47, Jack22 pisze:

Dokładnie, Policja nie powinna podejmować pościgów za
kierowcami, generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi
sprawami i nie wtrącali się w to co się dzieje na drodze, bo
tylko przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

IMHO powinni go dojć i strącić, skoro stwarzał tak wielkie zagrożenie, a nie uganiać się za nim przez pół miasta potęgując zagrożenie. Sorry, albo jesteśmy dziewicą, albo dajemy dupy ...

--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

26 Data: Marzec 05 2011 17:27:23
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: nalesnik 

W dniu 05.03.2011 15:26, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

IMHO powinni go dojć i strącić, skoro stwarzał tak wielkie

"strącić" - hmmm... podpinając się pod wątek zapytam: czy nasza policja może stosować hamerykański 'pit maneuver' ?

27 Data: Marzec 06 2011 11:22:18
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Kris 


Użytkownik "nalesnik"  napisał w wiadomości

W dniu 05.03.2011 15:26, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
IMHO powinni go dojć i strącić, skoro stwarzał tak wielkie

"strącić" - hmmm... podpinając się pod wątek zapytam: czy nasza policja może stosować hamerykański 'pit maneuver' ?

nie tylko amerykanki ale i angilelski

tyle ze u nas nie ma kolczatek dlaczego na drodze przejazdu nie ustawil sie zaden radiowoz
i nie wyrzucil kolczatki ??

raz ze nie mamy samochodow 2 kolczatek:)

ale uganiac sie po miescie i poza kilometrami wprowadzajac zagrozenie to ich stac
nie rozumiem tego
przeciez rozponzali synka trzeba bylo mu odpuscic zanim kogos zabije
i pozniej go z chaty za uszy wyciagnac

28 Data: Marzec 07 2011 07:51:23
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: jerzu 

On Sat, 05 Mar 2011 15:26:05 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
 wrote:

IMHO powinni go dojść i strącić, skoro stwarzał tak wielkie
zagrożenie, a nie uganiać się za nim przez pół miasta potęgując
zagrożenie. Sorry, albo jesteśmy dziewicą, albo dajemy dupy ...

Sorki, ale to nie pierwszy raz. I nie ostatni pewnie. Takich akcji z
ganianiem przez pół województwa było już kilka. I to że nikt postronny
nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
tragedii.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

29 Data: Marzec 07 2011 21:22:58
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Mon, 07 Mar 2011 07:51:23 +0100, jerzu napisał(a):

nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
tragedii.

Na szczęście będzie to tragedia p.t. 'Alfa na drzewie'.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

30 Data: Marzec 08 2011 19:31:55
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: jerzu 

On Mon, 7 Mar 2011 21:22:58 +0100, Adam Płaszczyca
 wrote:

Na szczęście będzie to tragedia p.t. 'Alfa na drzewie'.

Może tak, może nie. Nie wiesz tego na 100%.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

31 Data: Marzec 08 2011 23:29:36
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Tue, 08 Mar 2011 19:31:55 +0100, jerzu napisał(a):

Na szczęście będzie to tragedia p.t. 'Alfa na drzewie'.

Może tak, może nie. Nie wiesz tego na 100%.

Obym miał rację.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

32 Data: Marzec 08 2011 09:27:39
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Grejon 

W dniu 2011-03-07 07:51, jerzu pisze:

Sorki, ale to nie pierwszy raz. I nie ostatni pewnie. Takich akcji z
ganianiem przez pół województwa było już kilka. I to że nikt postronny
nie ucierpiał to tylko cud. Znając możliwości naszej drogowej policji,
która dostała szybkie auta a umiejętności już nie, w końcu dojdzie do
tragedii.

Już doszło - kilka lat temu w Warszawie podczas pościgu radiowóz wpakował się w samochód, którym mąż i żona wracali z imprezy. Żona zginęła na miejscu :(

A był też przypadek, że zderzyły się 2 radiowozy na sygnale...

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

33 Data: Marzec 05 2011 17:54:56
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Robert_J 

...Policja nie powinna podejmować pościgów za kierowcami,

Oczywiście że nie powinna. Po to są środki łÄ…czności żeby powiadomić następny patrol (patrole), a ci niech zatrzymają delikwenta. Rozpoczęcie pościgu powoduje uruchomienie spirali zdecydowanie większych zagrożeń niż tworzyłby sam "uciekający". Po pierwsze jak ścigany zorientuje się że go gonią zaczyna jechać o wiele niebezpieczniej, poza tym sam pędzący radiowóz z zacietrzewionymi funkcjonariuszami jest zagrożeniem wcale nie mniejszym niż uciekinier. To nie Ameryka, a nasi policjanci naoglądali się za dużo amerykańskich filmów. 99,9% takich pseudopiratów można spokojnie zatrzymać bez pościgu, a dzięki temu uniknąć potęgowania zagrożenia.
Ale pościg jest medialny ;-)))



generalnie najlepiej jakby zajęli się swoimi sprawami i nie wtrącali się w to co się dzieje na drodze, bo tylko przeszkadzają i stwarzają zagrożenie.

Nie, niech to robią w sposób profesjonalny, a nie kowbojski ;-)))

34 Data: Marzec 07 2011 12:15:05
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Artur(m) 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html
Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Nie wiem jak tam ich stosunki seksualne, ale w mojej opinii policja stworzyła tutaj więcej groźnych sytuacji niźli "rajdowiec" ...

Ogólnie więc,
po przekroczeniu  100,  130, 150, 180,*) km/h - niech sobie jedzie.
Poniżej 20, 50 , 80,*) km/h  - łapiemy.

Artur(m)

*) niepotrzebne skreślić

35 Data: Marzec 05 2011 15:45:54
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html


Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz prowadzenia pojazdów.
Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna głupota.

Kolejna sprawa że nie był to żaden rajdowiec - nie wiem co to za maniera żeby drogowych przestępców opisywać określeniem oznaczającym sportowca.
Że jazda po pijaku za którą zabrali mu prawo jazdy, a potem nieudana ucieczka przed policją to taki powód do okazywania mu szacunku? Nie wydaje mi się.

36 Data: Marzec 05 2011 17:57:04
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod pršd 303 punkty
Autor: J.F. 

On Sat, 05 Mar 2011 15:45:54 +0100,  Tomasz Pyra wrote:

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html
Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz
prowadzenia pojazdów.
Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna
głupota.

Co innego zeznawac ze wydawal im sie podobny, a co innego zlapac na
goracym uczynku .. i moze znow po pijaku :-)

Jak rozumiec koncowke - dachowanko ?

J.

37 Data: Marzec 06 2011 01:40:04
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Kris 


Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości

W dniu 2011-03-05 13:55, f pisze:
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html


Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

Z relacji wynika że policjanci rozpoznali kierującego który ma zakaz prowadzenia pojazdów.
Robienie pościgu w sytuacji kiedy sprawca jest rozpoznany, to kompletna głupota.

Kolejna sprawa że nie był to żaden rajdowiec - nie wiem co to za maniera żeby drogowych przestępców opisywać określeniem oznaczającym sportowca.
Że jazda po pijaku za którą zabrali mu prawo jazdy, a potem nieudana ucieczka przed policją to taki powód do okazywania mu szacunku? Nie wydaje mi się.

w szczeniackim stadzie pewnie jest cool

38 Data: Marzec 06 2011 01:33:10
Temat: Re: młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty
Autor: Kris 


Użytkownik "f"  napisał w wiadomości

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,9202202,17_latek_gnal_170_h_pod_prad__Zarobil_303_pkt___WIDEO__.html

Kto rżnie głupa? Policja, dziennikarze?

ja sie zastanawiam nad jednym
jade 90 na 50 pach nagranie dobra punkty mandat
ale jade dalej 160 na 90 pach wideo piunkty mandat
dalej 4 razy przekroczylem podwojna ciagla
4 na wczesnym czerwonym
95 razy bez kierunkowskazow

za kazde przewinienie bede karany wielokrotnie?

dalej
zabilem psa, kota czlowiek, do mojego nieudolnego zabojstwa wileokrtonei ranilem nozem
wlamalem sie do marketu, okradlem kilka sklepow

bede karany za wlamanie czy wlamania czy za zabojsto czy zabojstwa?

młody wiejski rajdowiec 17lat fiatem siena 170/h pod prąd 303 punkty



Grupy dyskusyjne