małe, szybkie, poniżej 20k
1 | Data: Wrzesien 11 2014 13:36:36 |
Temat: małe, szybkie, poniżej 20k | |
Autor: piękny Marian postrach dziewic | Witam 2 |
Data: Wrzesien 11 2014 13:59:13 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Lewis | W dniu 2014-09-11 13:36, piękny Marian postrach dziewic pisze: Założenia są następujące: Saab 9-3I :P Ma jedną wadę, jak w okolicy nie masz ogarniętego saabowego warsztatu nie kupuj. Wieśki naprawiające szmelcvageny nie będą wiedzieli z której strony do niego podejść. Samochód jest banalnie prosty ale trzeba zrozumieć konstrukcję i sposób sterowania trionica :) Najdroższe części: Listwa DI -1400zł pada raz na 200kkm Rozrząd 2000zł z wymianą - łańcuch raz na minimum 200kkm Przepustnica - nowa 1500 użwyki od 200zł pada raz na kilkaset kkm. Panewki - jak kupisz złachana padlinę szykuj się na zmianę motoru. Zazwyczaj ludzie leją tam półsyntetyczne gówno i zmieniają co 15kkm a olej w tym silniku to podstawa. Do tego Pilnowanie stanu odmy i zaworów jednokierunkwych w niej ukrytych. Najczęściej pada zaworek za 25zł i cały boost pompowany jest w skrzynkę korbową - jakrótsza droga do zakatowania motoru. Zakup od 10-15kzł za ładne utrzymane egzemplarze w zależności od rocznika i wersji. Z silnika 2.0T spokojnie zrobisz 270-300KM a to już całkiem nieźle potrafi jechać. -- Pozdrawiam Lewis 3 |
Data: Wrzesien 11 2014 16:25:51 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: elmer radi radisson | On 2014-09-11 13:59, Lewis wrote: Saab 9-3I :P Tru. Tylko to juz wcale nie jest takie male, przynajmniej jesli mowa o fiescie i clio. Wczoraj jednego takiego ogladalem bo chodzi za mna od dawna wiec jest plan zeby kupic zonie do jazdy ;). Ale ten egzemplarz.. ech. Co do reszty pelna zgoda. Ps. w B204 chyba nie bylo problemu z odma? -- memento lorem ipsum 4 |
Data: Wrzesien 11 2014 16:52:51 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Lewis | W dniu 2014-09-11 16:25, elmer radi radisson pisze: On 2014-09-11 13:59, Lewis wrote:Owszem b204 był dużo lepszy. Ale to niestety do 2000r później seria b2x5 i koniec pieśni... ;) -- Pozdrawiam Lewis 5 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:21:58 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 13:59:13 +0200, Lewis napisał(a): Saab 9-3I :P(...) Z silnika 2.0T spokojnie zrobisz 270-300KM a to już całkiem nieźle Może gdybym szukał weekendowej zabawki to byłby dobry pomysł, ale chyba nie o to mi chodzi. Nie chce mi się rzeźbić ani ładować w auto niepotrzebnie kasy, to ma być szybkie już w serii i ma być w miarę pewne. Poza tym to jednak wyższy segment, więc i koszty większe, celowo nie szukam wśród kompaktów i wyżej. Ale dzięki za sugestię. Pozdrawiam Marian 6 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:42:01 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Lewis | W dniu 2014-09-11 19:21, piękny Marian postrach dziewic pisze: Dnia Thu, 11 Sep 2014 13:59:13 +0200, Lewis napisał(a): Jak dobrze trafisz to w serii ma 205KM :) No ale jak wolisz, owszem marka słabo znana serwisom i jest problem z jej serwisowaniem. -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl 7 |
Data: Wrzesien 11 2014 20:14:04 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Cavallino |
Dnia Thu, 11 Sep 2014 13:59:13 +0200, Lewis napisał(a): Fiesta ST, Punto HGT lub Punto Abarth - myślałeś o tego typu opcjach? Radocha nie z tej ziemi, a da się normalnie jeździć gdy nie ciśniesz. 8 |
Data: Wrzesien 12 2014 21:48:43 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 20:14:04 +0200, Cavallino napisał(a):
No właśnie głównie o tego typu autach myślę. Fiestę ST sam podawałem, ktoś wyżej napisał że średnio te silniki chodzą na gazie, jeszcze nie miałem czasu żeby się wgryźć w ten temat, przez weekend będzie trzeba poszukać info. Padła propozycja Punto 1.4T i wydaje się dość ciekawa. Abartha trochę się obawiam ze względu na koszty no i zagazowanie tego to jedna wielka zagadka. Poza tym 20k na Abartha w jednym kawałku to chyba trochę mało. Myślę też o C2 VTS, tylko ciężko o jakieś konkretne informacje, Clio Sport (ze względu na budżet raczej chyba Clio II) podobnie. Yarisa TS skreśliłem - problematyczny przy zagazowaniu, regulacja luzów zaworowych szklankami itp. Jakieś inne pomysły? Propozycji w rodzaju Mazdy RX-8 nie traktuję poważnie ;) Pozdrawiam Marian 9 |
Data: Wrzesien 13 2014 06:44:47 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Cavallino |
Dnia Thu, 11 Sep 2014 20:14:04 +0200, Cavallino napisał(a): Znaczy czego się obawiasz? Przecież to zwykłe Punto z ładnymi spojlerkami, silnik też ten sam (1.4T), tylko nieco mocniejszy. Poza tym 20k na Abartha w jednym kawałku to chyba trochę mało. Pewnie tak, to chyba za młode auta, żeby spaść od wyjściowych 80 do 20. 10 |
Data: Wrzesien 13 2014 21:47:50 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Maciek | Dnia Fri, 12 Sep 2014 21:48:43 +0200, piękny Marian postrach dziewic Jakieś inne pomysły? XM V6 ;) za 20k bedziesz mial egzemplarz z 2000 roku w stanie jak z fabryki. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl 11 |
Data: Wrzesien 11 2014 13:12:50 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: | piÄkny Marian postrach dziewic wrote: Pierwsze co mi przyszło do głowy to Fiesta mk VI w wersji ST - zwykły, 2 To nie jest dobry silnik do gazowania (chociaż niektórzy to robiÄ ), ale autko bardzo fajne. PS. Tam jest duratec -- praktycznie taki jak 1.8 i 2.0 w Mondeo mk3, wiÄc jak poczytasz o gazowaniu tych ostatnich, to bÄdzie siÄ to odnosiło także do Fiesty. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ 12 |
Data: Wrzesien 11 2014 15:25:13 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Ergie | Użytkownik "pięknyMarian postrach dziewic" napisał w wiadomości grup Co myślicie? Wszelkie uwagi A musi być gaz? Jeśli niekoniecznie to Fiat Grande Punto 1.4 T-jet 120KM 8,9s do setki :-) a przy spokojnej jeździe na trasie pali niewiele więc nie będzie wiele droższy w utrzymaniu od gazu. Jak drogi bardzo dziurawe lub posiadają koleiny to chyba jednak lepiej coś dłuższego żeby się lepiej prowadziło. Pozdrawiam Ergie 13 |
Data: Wrzesien 11 2014 15:52:20 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Grzegorz PrÄdki | W dniu 2014-09-11 15:25, Ergie pisze: Użytkownik "piÄknyMarian postrach dziewic" napisał w wiadomoĹci grup Ten silnik sie niezle gazuje, nawet Fiat sprzedawal w salonie auta z tym silnikiem i LPG. A czy pali malo? Linea z tym silnikiem w miescie spokojnie wciagala 12l LPG, w trasie jakies 10l. Najmniej udalo mis ie spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas autostrada 110km/h - auto spalilo jakies 8,5l LPG. 14 |
Data: Wrzesien 11 2014 16:13:11 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Ergie | Użytkownik "Grzegorz PrÄdki" napisał w wiadomoĹci grup Ten silnik sie niezle gazuje, nawet Fiat sprzedawal w salonie auta z tym silnikiem i LPG. Ooo! To przepraszam za sianie zamÄtu. JakoĹ tak mi utkwiło w pamiÄci że t-jet nie gazowaÄ. CoĹ musiałem pomieszaÄ. No a jeĹli siÄ dobrze gazuje to tym bardziej polecam to autko. A czy pali malo? Mało jak na auto z przyspieszeniem 8,9 do setki. Linea z tym silnikiem w miescie spokojnie wciagala 12l LPG, w trasie jakies 10l. No niestety turbo-benzynki nie sÄ dobre do miasta dla ludzi którzy jeżdżÄ dynamicznie. Aby był oszczÄdne trzeba jeździÄ jak kapelusznik tak by miÄdzy Ĺwiatłami turbina siÄ nie włÄ czała - ale co to za jazda :-) Najmniej udalo mis ie spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas autostrada 110km/h - auto spalilo jakies 8,5l LPG. Nie wiem, jak to siÄ przelicza na benzynÄ. Ja na benzynie w GP z tym silnikiem miałem kiedyĹ 5,3 przy jeździe 70-90 po krajówkach (bardzo mały ruch). Po mieĹcie ZTCP w granicach 7,5-7,7 ale krótko tym autkiem jeździłem - tylko około miesiÄ ca i musiałem oddaÄ. Ale dobre wspomnienia pozostały na zawsze :-) Pozdrawiam Ergie 15 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:07:21 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-11 16:13, Ergie pisze: A czy pali malo? 12 w mieĹcie i 8 w trasie (takiej spokojnej, przy prÄdkoĹciach 140-160km/h) pali mi auto z przyspieszeniem poniżej 6 sekund do setki ;) Ale to klekot, do tego wielki i kosztuje 2x wiÄcej Za to do 20kpln mogÄ poleciÄ klekota palÄ cego Ĺrednio 8,5 przy ciÄżkiej nodze i z przyspieszeniem chyba ok. 8s - ale nadal to wielkie i ciÄżkie auto. -- Pozdrawiam Ĺukasz 16 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:34:24 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:07:21 +0200, dddddddd napisał(a):
Jak będę kupował koparkę czy inny traktor, to pewnie będzie z dieslem, do wożenia własnych 4 liter tylko benzyna. Powiedzmy że taki kaprys, co by nie zaczynać niepotrzebnego flame'a Pozdrawiam Marian 17 |
Data: Wrzesien 14 2014 18:12:23 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: z | W dniu 2014-09-11 o 19:34, piękny Marian postrach dziewic pisze: Jak będę kupował koparkę czy inny traktor, to pewnie będzie z dieslem, do Z gustami się nie dyskutuje :-) Ostatnio zmieniłem kompakta (Almera98KM z lpg) na Yarisa 1.4 D4D 75 KM. Teraz czuję że mogę bezpiecznie wyprzedzać tiry a i w mieście sprawnie się poruszać. Miejsca dużo, spalanie na trasie 4,4, średnio przewaga miasto 5,7. 15 lat jeździłem na gazie. Chciałem po prostu zmienić coś w swoim życiu :-) Gdybym miał teraz wybierać coś do gazu to jakiś przedpotopowy duży silnik. Czy taki znajdę w małym samochodzie? Wiem... 1.8T np. w Audi A3. Jedni twierdzą że do gazu idealny a inni wręcz przeciwnie z 18 |
Data: Wrzesien 11 2014 14:15:53 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Przemek | W dniu czwartek, 11 września 2014 19:07:21 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał: 12 w mieście i 8 w trasie (takiej spokojnej, przy prędkościach o jakim aucie mowa? pozdr 19 |
Data: Wrzesien 12 2014 07:34:08 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-11 23:15, Przemek pisze: W dniu czwartek, 11 września 2014 19:07:21 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał: tu e61 535d, lekko dłubnięty program
a ten do 20k to e39 530d za połowę tej kwoty + 6000zł na doprowadzenie do stanu idealnego :)
-- Pozdrawiam Łukasz 20 |
Data: Wrzesien 12 2014 09:52:26 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Nie żartuj, pytam o w miarę tanie jeździdełko, E39 może nie jest najdroższe 21 |
Data: Wrzesien 12 2014 14:02:57 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-12 09:52, piękny Marian postrach dziewic pisze: Nie żartuj, pytam o w miarę tanie jeździdełko, E39 może nie jest najdroższetoż przecież napisałem że nie wspomnę o nim, poruszyłem je tylko w kontekście spalania punto - a nazwę modelu podałem na życzenie Przemka. i uwierz mi, to e39 za 10.000+5.000 w naprawę jest dużo lepsze i równie pewne jak 3-letnie niższej klasy -- Pozdrawiam Łukasz 22 |
Data: Wrzesien 12 2014 20:00:10 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Salata | On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote: W dniu 2014-09-12 09:52, piękny Marian postrach dziewic pisze:No wlasnie ja mam podobny dylemat i zastanawiam sie czy znowu nie kupic E39. Potrzebuje cos bardziej ekonomicznego niz moja Madzia CX-9, ktora uzywam sporadycznie na wyjazdy rodzinne. Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi srednio 12l LPG i zrobilem nia okolo 150K km na gazie. Wiekszych problemow nie mialem, eksplotacja nie bolala mocno, jedynie jak poduszki od pneumatycznego zawieszenia trzenba bylo wymienic. Nahwiekszy problem jaki mialem to modul swiatel co mi kierunkowskaz i swiatlo drogowe przestalo dzialac oraz aku w jednym kluczyku padl na amen. Auto to czesto bylo trzymane pod chmurko i przysypane tygodniami sniegiem. Akumulator byl od nowosci - 10 letni. Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z wysokopreznym motorem nie wybrac, bo przebigi znowu moga duze sie zaczac od poczatku przyszlego roku. Jeszcze jednym kandydatem jest Alfa 159SW. -- regards Salata 23 |
Data: Wrzesien 13 2014 09:12:38 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-12 20:00, Salata pisze: On 2014-09-12 14:02, dddddddd wrote: Wczesniej (ponad 2 lata temu) mialem wlasnie E39 530i z LPG, palila mi ja tam ciężką nogę mam, takie benzyniaki to powyżej 15l mi palą...
dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania. Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) - 4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę. -- Pozdrawiam Łukasz 24 |
Data: Wrzesien 13 2014 09:26:36 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Salata | dddddddd Wrote in message: W dniu 2014-09-12 20:00, Salata pisze: Mi też palił ponad kiedy musiakem po mieście jeździć. Po trasie był zaskakująco ekonomiczny.
U mnie średnio wychodziło co 350-380 km. Tankowalem jak mi 350 na liczniku wybiło, wiec i jakiś nawyk patrzenia na licznik pozostał. Autostrady Pl <>DE głównie. Przy robieniu 50k km rocznie noga mi zależała i nawet na autobahnach leciałem ok 160km/h. -- Regards Salata 25 |
Data: Wrzesien 13 2014 09:36:55 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-13 09:26, Salata pisze:
ja wtedy dopiero zaczynałem jeździć, ale kilometry robiłem w PL, głównie A4 i okolice. Z Wrocławia do Zgorzelca niewiele stacji LPG było - wiem że w drodze do Wrocławia musiałem zjeżdżać kilka km od autostrady co dodatkowo mnie zniechęcało
a mnie jakoś te przebiegi pokory nie nauczyły ;) choć fakt - przy tych prędkościach mniejsze silniki nie mają sensu, bo palą tyle samo albo więcej, a komfort żaden. -- Pozdrawiam Łukasz 26 |
Data: Wrzesien 13 2014 08:59:44 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Budzik | Użytkownik dddddddd ... Saab 93 strasznie mi sie podoba i mysle czy tym razem czegos z Miałem tak samo z internetem z TPSA. To wdzwanianie sie, logowanie, predkosc 56kbbps. Co prawda obecnie technologia inna, ale niesmak pozostał i nie chce TPSA... :) 27 |
Data: Wrzesien 17 2014 17:13:51 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: J.F. | Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości dla mnie największym minusem gazu była konieczność częstego tankowania. Diesla tankuję co 600km, LPG... miałem butlę w kole, auto na zbiorniku robiło 250-300km, więc po 200km musiałem szukać stacji (a jadąc autostradą zjeżdżać po 150km, bo nie wiadomo czy dalej będzie stacja) - Bez przesady, mogles spokojnie jechac dalej, bo rezerwy bylo na 500km w drugim zbiorniku :-) Ale owszem, ja mialem zasiegu ~350km i bylo to troche uciazliwe. Ale po pelnym tankowaniu to zasieg mialem chyba wiekszy niz w dieslu :-) 4 tankowania dziennie to była dla mnie zbyt duża strata czasu i się zraziłem do LPG. Wiem że teraz i stacji więcej, i zbiorniki w kole chyba większe, ale niesmak pozostał i LPG już nie chcę. A gdzie tak intensywnie jezdziles ? Na urlopie az tak bardzo sie nie spieszy, tych pare razy do roku to mozna sobie powiedziec ze przeciez krotki odpoczynek co 3h to dla zdrowia, okolice sie z czasem poznaje i wie gdzie stacje. Jesli na cos naprawde narzekalem to ze na narty do Spindla wypadalo tankowac (~180km w jedna strone), ze w delegacji do Warszawy wypadalo tankowac - czlowiek sie spieszy na umowiony termin, a do stolicy akurat 350 km ... i glupio tak ryzykowac ze w warszawskich korkach zdrozeje :-) Owszem, przy wiekszym przebiegu sumaryczna roczna strata tez wieksza .... J. 28 |
Data: Wrzesien 17 2014 21:52:10 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-17 17:13, J.F. pisze: Bez przesady, mogles spokojnie jechac dalej, bo rezerwy bylo na 500km w chyba nie to miał na myśli poprzedni właściciel montując dodatkowy zbiornik ;) A gdzie tak intensywnie jezdziles ? niestety do pracy - prace serwisowe, np. Wrocław - Opole, w czasie dnia doszedł Głogów i już wyszło 500km, a przecież będąc w Głogowie warto zahaczyć Kożuchów i zrobić konserwację, bo na dojazd na serwis zapłacą, a za konserwację ryczałt :) ze w delegacji do Warszawy wypadalo no właśnie... śpieszyło to mi się zawsze, odpoczywałem tylko będąc na obiektach (czyli pracując ;) albo tankując (co 500km tankowanie jest ok bo jadąc szybko i tak trzeba się zatrzymać i zdzierać z szyby pozostałości much) maksymalnie udało mi się zrobić 720km w jeden dzień, w międzyczasie pracując i nie wyjeżdżając poza dolośląskie - z rana pojechałem do Bolesławca, później do Oleśnicy, jak tylko do niej dotarłem to dostałem telefon żeby jechać do Bogatyni (z rana miałem do niej 50km, a w południe byłem 250km dalej...) - na szczęście to już w czasach S8 do Oleśnicy, więc 90% trasy fajnymi drogami z prędkością dostosowaną do panujących warunków :) -- Pozdrawiam Łukasz 29 |
Data: Wrzesien 11 2014 08:30:50 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Lisciasty | W dniu czwartek, 11 września 2014 15:52:20 UTC+2 użytkownik napisał: spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas autostrada 110km/h - Jechałeś do Włoch autostradą 110km/h? Jestem pełen podziwu :> L. 30 |
Data: Wrzesien 11 2014 18:45:17 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Cavallino |
W dniu czwartek, 11 września 2014 15:52:20 UTC+2 użytkownik napisał: Ja jechałem do Grecji, tym razem nie przekroczyłem 120 (poza jednym, krótkim testowym odcinkiem gdzie było 130). Na dłuższą metę można do takiego wleczenia się przyzwyczaić. Tylko roboty więcej, bo trzeba sprawdzać czy już trzeba zjechać temu z tyłu, czy jeszcze kogoś da radę wyprzedzić bez wyłączania tempomatu. 31 |
Data: Wrzesien 17 2014 13:05:35 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Grzegorz PrÄdki | W dniu 2014-09-11 17:30, Lisciasty pisze: W dniu czwartek, 11 wrzeĹnia 2014 15:52:20 UTC+2 użytkownik napisał: Nigdzie mi sie nie spieszylo :) 32 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:15:54 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Tomasz Gorbaczuk | W dniu .09.2014 o 15:52 pisze: Najmniej udalo mis ie spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas autostrada 110km/h - auto spalilo jakies 8,5l LPG.Przy takich prÄdkoĹciach na autostradzie w dwulitrowym dieslu (2.0 - 165KM) w minivanie (C4GP) mam spalanie na poziomie 5,5-6l. Skrzynia automatyczna oczywiĹcie :-) TG 33 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:27:12 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Maciek | Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:54 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Przy takich prędkościach na autostradzie w dwulitrowym dieslu (2.0 - Jakie obroty masz przy tej predkosci i jaki automat tam jest, w sensie ile biegow i czy hydrokinetyczny, czy jakis inny? Ja tez czesto turlam sie wolnym leszczem i przy 110 km/h, majac 1900 obr./min, mieszcze sie w 14-15 litrach gazu, czyli 30% mniej niz w cyklu mieszanym. Grand Voyager 3.8 z automatem. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl 34 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:29:55 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Tomasz Gorbaczuk | W dniu .09.2014 o 19:27 Maciek pisze: Jakie obroty masz przy tej predkosci i jaki automat tam jest, w sensie ile Przy 120 mam równo 2k obrotów. Automat klasyczny 6 biegów, skrzynia AM6. TG 35 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:26:39 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:52:20 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a): A musi być gaz? Jeśli niekoniecznie to Fiat Grande Punto 1.4 T-jet 120KM Nie brałem Fiata pod uwagę, bo kojarzyło mi się że ten silnik jest "niezagazowywalny" - turbo itp. Ale jeśli jest tak jak piszesz, to może być całkiem ciekawa propozycja, muszę podrążyć jeszcze temat. Pozdrawiam Marian. 36 |
Data: Wrzesien 17 2014 13:07:21 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Grzegorz PrÄdki | W dniu 2014-09-11 19:26, piÄkny Marian postrach dziewic pisze: Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:52:20 +0200, Grzegorz PrÄdki napisał(a):Silnik w sam sobie jest calkiem ok. Wymaga jedynie czestej wymiany swiec - pare lat temu do dostania tylko w ASO, moze teraz jest inaczej. 37 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:28:43 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:25:13 +0200, Ergie napisał(a): A musi być gaz? Musi. Pozdrawiam Marian 38 |
Data: Wrzesien 11 2014 17:25:02 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: AL | On 2014-09-11 13:36, piękny Marian postrach dziewic wrote: Witamza malo fantazji: proponuje: mazda mx5 (bedzie fun) Nie podales jaki rocznik ma byc - stad przebieraj wsrod uzywek :) Reszta sie zgadza z wymogami 39 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:15:07 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze:
właśnie, to chyba najlepsza podpowiedź - w tej cenie to i z silnikiem 1,8 coś fajnego znajdzie, części taniutkie, zabawa przednia -- Pozdrawiam Łukasz 40 |
Data: Wrzesien 11 2014 19:41:58 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: piękny Marian postrach dziewic | Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:07 +0200, dddddddd napisał(a): W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze: Tylko obawiam się, czy kupno kilkunasoletniego, sportowego auta na codzienne dojazdy do pracy to dobry pomysł. Też mi sie podoba MX-5, a jeszcze bardziej MR2, ale to ma być pewne, w miarę możliwości niezawodne auto, którym w ciągu roku na same dojazdy do pracy zrobię 40 000 km i raczej nie będę mógł sobie pozwolić na jakieś przestoje, niesprawności czy fochy. Stąd myśl o jednak połowę młodszej i teoretycznie mniej wyeksploatowanej Fieście ST. Serce mówi tak, ale tu chyba jednak rozum powinien mieć więcej do powiedzenia. Sam nie wiem... Pozdrawiam Marian 41 |
Data: Wrzesien 12 2014 07:35:52 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: dddddddd | W dniu 2014-09-11 19:41, piękny Marian postrach dziewic pisze: Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:07 +0200, dddddddd napisał(a): niech się wypowiedzą ci co markę znają, ale IMO to niezawodne i tanie w naprawie auto (części chyba wspólne z mx-3?) -- Pozdrawiam Łukasz 42 |
Data: Wrzesien 12 2014 12:57:04 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: BartekK | W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze: Jakby wymogi trochÄ przystrzyc - to RX-8 siÄ załapuje.Założenia sÄ nastÄpujÄ ce:proponuje: mazda mx5 (bedzie fun) -- | Bartłomiej Kuźniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 43 |
Data: Wrzesien 12 2014 14:31:48 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: AL | On 2014-09-12 12:57, BartekK wrote: W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze:1. niegazowalne (silnik wankla) 2. koszty by go zjadly 44 |
Data: Wrzesien 11 2014 23:07:11 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Ajgul |
niezbyt drogo zrobić te 150 km dziennie. W pierwszej chwili rozglądałem się wątpię, żeby "poniżej 10 do setki" można było nabyć w używanych autach poniżej 20K. Aygul 45 |
Data: Wrzesien 11 2014 23:12:11 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-09-11 23:07, Ajgul pisze: wątpię, żeby "poniżej 10 do setki" można było nabyć w używanych autach To akurat nie jest żaden problem, nawet sporo poniżej 20k i/lub sporo poniżej 10s do setki. Najtańsze i najszybsze będzie coś w stylu Swift GTi. Inne pytanie czy warto iść w jakąś starą padakę. 46 |
Data: Wrzesien 14 2014 18:24:32 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: z | W dniu 2014-09-11 o 23:12, Tomasz Pyra pisze: Najtańsze i najszybsze będzie coś w stylu Swift GTi. Z moich doświadczeń ;-) stara padaka nie będzie gorsza niż ta 5-letnia a za to o wiele tańsza. A skoro nowy nie wchodzi w grę... Wiem że to trywialne ale ciągle z założeń wychodzi mi to: http://otomoto.pl/osobowe/audi/a3/8l//hatchback/benzyna-lpg?s=pd&fq%5Bcubic_capacity%5D%5Bfrom%5D=1700 :-) z 47 |
Data: Wrzesien 17 2014 22:50:43 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2014-09-14 18:24, z pisze: W dniu 2014-09-11 o 23:12, Tomasz Pyra pisze: Tańsza będzie, ale zwłaszcza jak się kupuje jakieś szybsze auto, to pewnie chce się mieć to auto zdrowe. A w startym struclu to się lubi okazać że doprowadzenie go do odpowiedniej sprawności to ciężki (drogi) temat. 48 |
Data: Wrzesien 12 2014 01:12:31 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: MichaelDataÂŽ | Ajgul wydumał(a) w : Użytkownik "piÄkny Marian postrach dziewic" napisał w wiadomoĹci ot, takie zwykłe, tanie gówienko które ma Spokojnie daje radÄ Civic. Gazowanie też nie jest problemem i silniki dobre. -- Michael________⢠______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)⏠49 |
Data: Wrzesien 15 2014 20:31:34 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Lewis | W dniu 2014-09-12 01:12, MichaelDataÂŽ pisze: Spokojnie daje radÄ Civic. Gazowanie też nie jest problemem i silniki Do tego szybko traci na masie przez korozjÄ :) -- Pozdrawiam Lewis https://www.facebook.com/turbolaabpl 50 |
Data: Wrzesien 18 2014 01:55:52 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: MichaelDataÂŽ | Lewis" <"lewisa[tnij] wydumał(a) w : W dniu 2014-09-12 01:12, MichaelDataÂŽ pisze: Korozja nie wpływa na jazdÄ ale na ego :P -- Michael________⢠______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)⏠51 |
Data: Wrzesien 14 2014 08:17:57 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Rafal Jankowski | On Thu, 11 Sep 2014, piękny Marian postrach dziewic wrote: Witam[...] Pozdrawiam Kup sobie Daewoo Tico albo bilet na tramwaj, a za pozostałe środki zaprenumeruj jakieś pisemko i zapas viagry i osiągniesz jeszcze lepszy od zakładanego efektu. 52 |
Data: Wrzesien 14 2014 19:53:10 | Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k | Autor: Cavallino |
On Thu, 11 Sep 2014, piękny Marian postrach dziewic wrote: Uważasz że było to śmieszne? Jeśli nie - to po jakiego takie coś wypisałeś? |