Witam,
mam kłopot z automatyczną skrzynią biegów na zimnym silniku po nocy.
Po przełączeniu na jazdę w przód D jakakolwiek ponowne przejście dźwignią
przez R (podczas manewrów na parkingu) kończy się sygnalizacją awarii.
Kontrolka biegów zatrzymuje się wówczas stale na D, podczas gdy dźwignia
może być w dowolnym innym położeniu.
Miga lampka Awaria.
Próba jazdy kończy się uślizgiem skrzyni.
Po resecie na twardo - kluczykiem, znów mam jedno włączenie D.
Po nagrzaniu awaria ustaje, po ostygnięciu w czasie tego samego dnia również
nie występuje.
Jest to denerwujące podczas manewrów na parkingu, zmiana kierunku jazdy lub
zwykłe parkowanie P kończy się zgaszeniem i zapalaniem silnika.
Może ma ktoś schemat elektryczny samochodu, program do komunikacji z
procesorem i schemat interface'u do RS232 / USB?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pzdr
ici
2 |
Data: Grudzien 13 2006 18:55:52 |
Temat: Re: marea automat |
Autor: ici |
Użytkownik "ici" napisał w wiadomości
Witam,
mam kłopot z automatyczną skrzynią biegów na zimnym silniku po nocy.
Po przełączeniu na jazdę w przód D jakakolwiek ponowne przejście dźwignią
przez R (podczas manewrów na parkingu) kończy się sygnalizacją awarii.
Kontrolka biegów zatrzymuje się wówczas stale na D, podczas gdy dźwignia
może być w dowolnym innym położeniu.
Miga lampka Awaria.
Próba jazdy kończy się uślizgiem skrzyni.
Po resecie na twardo - kluczykiem, znów mam jedno włączenie D.
Po nagrzaniu awaria ustaje, po ostygnięciu w czasie tego samego dnia
również nie występuje.
Jest to denerwujące podczas manewrów na parkingu, zmiana kierunku jazdy
lub zwykłe parkowanie P kończy się zgaszeniem i zapalaniem silnika.
Może ma ktoś schemat elektryczny samochodu, program do komunikacji z
procesorem i schemat interface'u do RS232 / USB?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pzdr
ici
Przełącznik elektryczny od biegów miał zwarcia do masy z blachą osłonową.
I tak cud, że to jakkolwiek działało.
|