Użytkownik "m" napisał
Kiedys mi sie tez urwała - masz przechlapane - bo te sruby sa bardzo
twarde
ale dobry dostęp. Kup dobre wiertła i rozwiercaj - potem przegwintuj i
bedzie.
moze sie komuś przyda
już zrobione,
wymieniona prawa poduszka wraz ze śrubą, czyli bez kombinowania
trzeba było zdejmować alternator, przy okazji wymiana paska i rolki, we
wszystkich palio jakie oglądałem maja poszarpane te paski
KOSZT poduszki ze śrubą -nieoryginalna 120zl
i najważniejsze OBJAWY uszkodzenia poduszki od strony rozrządu:
długo nie mogłem dojść co to było, 3 mechaników to oglądało i nikt nie
wiedział, aż się urwało...
więc działo to się przy skręcaniu w prawo,a prosto i w lewo było ok
było to chrupanie jak przegub , dodatkowo zależało od obrotów silnika a nie
od samej prędkości
dźwiękowi towarzyszyły drgania i to dość mocne ale przypominam tylko jadąc w
prawo,
--
WIADRO (SoldierAK)