Paweł Andziak pisze:
Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?
http://leenks.com/gallery880-47.htm
to jest nawet kewesekl bo tam nie widze przerwy w ostatniej literce
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
3 |
Data: Czerwiec 08 2009 13:20:28 |
Temat: Re: motory keweseki |
Autor: Kuczu |
Użytkownik "Paweł Andziak" napisał w wiadomości
Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?
Nie dalej jak w piatek widzialem motorower enduro, chinski, z napisem Yamasuki. Wiec mnie juz nic nie zdziwi :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
z kierownica z innej bajki
4 |
Data: Czerwiec 08 2009 17:31:36 | Temat: Re: motory keweseki | Autor: Bialy |
Kuczu napisal/a:
| Nie dalej jak w piatek widzialem motorower enduro, chinski, z napisem
| Yamasuki. Wiec mnie juz nic nie zdziwi :)
Yama suki... Hmmm... :P
--
-) Bialy
( GG: 1092403
5 |
Data: Czerwiec 08 2009 10:26:48 | Temat: Re: motory keweseki | Autor: rg |
Siadając na ten motor nie zapomnij włożyć Abibasów
6 |
Data: Czerwiec 10 2009 13:58:36 | Temat: Re: motory keweseki | Autor: []v[]artec |
Paweł Andziak pisze:
Chciałem się na tym forumie zapytać czy keweseki robi dobre motory do swoich motocyklów? A te motocykle to dobre?
Romet robi lepsze !
Romet -- nazwa zakładów i marka produkowanych przez nie w latach 1990-- 2008 motocykli.
Fabryka mieściła się w starym browarze w Nowosądeckiej wsi - Lubkowie Górnym. Rzemieślnicy i okoliczni mieszkańcy samemu produkowali motocykle. Sprzęt do ich produkcji odziedziczyli po upadłym PGR. Zakłady zostały zamknięte w 2008 roku z powodu zarobienia przez załoge za dużego hajsu. Najbardziej znanym wyrobem jest "Komar Supreme" z dwusuwowym silnikiem osiągającym moc 1500 koni mechanicznych. Silnik ten to 3 cylindrowa konstrukcja opracowana w czasach późnego Gierka. Jej oryginalnym przeznaczeniem miało być napędzanie rozdrabniarki do gnojownika. Przyspieszenie od 0 do 300 km/h zajmuje Komarowi Supreme 5 sekund, a jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektrycznie do 666 km/h. Największą ciekawostką tego motocykla jest jego układ przeniesienia napędu. Odbywa się on za pomocą pociętej w paski i sklejonej do odpowiedniej długości gumy podajnika taśmowego zwanego popularnie "taśmociągiem".
--
Martec - Jelenia Góra
..:: IDEALNY GSF 600S '00 DO ODDANIA ZA 12K ZŁ
..:: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=651388435
| | | |