Silnik 1,6 na gazie. I na gazie hula az milo. Za to na benzynie ma
nieprzyjemny defekt - gdy zaparkowany - silnik calkiem ladnie wkreca sie
na obroty i nie okazuje zadnych oznak problemu.
Za to gdy samochod w ruchu - najmniejsza niemal proba dodania gazu
skutkuje czyms wrecz odwrotnym, ciagnie, ale z trudem jakby co trzymalo.
Co to jest?
przy czym wsadzilem:
nowa kopulke i palec rozdzielacza,
nowa pompe paliwa,
gaznik wyczyszczony, przedmuchane dysze.
przewod doprowadzajacy przedmuchany i dobrze szlo.
rurka doprowadzajaca z baku przedmuchana, zassana wacha ( tfu..) leje
sie rownym strumieniem.
Jakies sugestie mile widziane, bo zadreczani przeze mnie busiarze i
koledzy juz tez wyczerpali inwencje...
Bullioo ( zly bo wyjatkowo nie w pore te fochy busa )
2 |
Data: Wrzesien 04 2007 21:30:14 |
Temat: Re: moze ktos wie.. |
Autor: falco |
Bullioo pisze:
Za to gdy samochod w ruchu - najmniejsza niemal proba dodania gazu
skutkuje czyms wrecz odwrotnym, ciagnie, ale z trudem jakby co trzymalo.
H!
źle wyregulowana pompka przyśpieszacza.
Zatkany kolektor.
Stare zasyfione paliwo.
Zła mieszanka w gaźniku.
Itd, itp...
--
(Po)zdrówka! falco
fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe i użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 gg:2599456
3 |
Data: Wrzesien 04 2007 22:13:34 | Temat: Re: moze ktos wie.. | Autor: Bullioo |
falco wrote:
Bullioo pisze:
> Za to gdy samochod w ruchu - najmniejsza niemal proba dodania gazu
> skutkuje czyms wrecz odwrotnym, ciagnie, ale z trudem jakby co trzymalo.
H!
źle wyregulowana pompka przyśpieszacza.
Zatkany kolektor.
Stare zasyfione paliwo.
Zła mieszanka w gaźniku.
Mieszanka byla ustawiana, paliwo ma 3 dni i syfu w nim nie ma, kolektor raczej
drozny, bo na gazie jezdzi dobrze. Pompka przyspieszacza daje paliwo niezle.. ale czy
ona w ogole dziala przy powolnym dodawaniu gazu?
B.
4 |
Data: Wrzesien 05 2007 05:42:36 | Temat: Re: moze ktos wie.. | Autor: |
falco wrote:
> Bullioo pisze:
> > Za to gdy samochod w ruchu - najmniejsza niemal proba dodania gazu
> > skutkuje czyms wrecz odwrotnym, ciagnie, ale z trudem jakby co trzymalo.
>
> H!
> źle wyregulowana pompka przyśpieszacza.
> Zatkany kolektor.
> Stare zasyfione paliwo.
> Zła mieszanka w gaźniku.
plywak sie wiesza
dysza ma za mala srednice.....
ale stawiam na syfy w zbiorniku
tatus
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
5 |
Data: Wrzesien 05 2007 07:55:28 | Temat: Re: moze ktos wie.. | Autor: alex |
falco wrote:
> Bullioo pisze:
> > Za to gdy samochod w ruchu - najmniejsza niemal proba dodania gazu
> > skutkuje czyms wrecz odwrotnym, ciagnie, ale z trudem jakby co trzymalo.
>
> H!
> źle wyregulowana pompka przyśpieszacza.
> Zatkany kolektor.
> Stare zasyfione paliwo.
> Zła mieszanka w gaźniku.
Mieszanka byla ustawiana, paliwo ma 3 dni i syfu w nim nie ma, kolektor
raczej
drozny, bo na gazie jezdzi dobrze. Pompka przyspieszacza daje paliwo
niezle.. ale czy
ona w ogole dziala przy powolnym dodawaniu gazu?
B.
w gardzieli gaznika , nad zamkniętą przepustnicą , jest otworek nazywany z
angielcka baypass, maduży wpływ na skład mieszanki zwłaszcza tuz po otwarciu
przepustnicy.Sprawdź czy nie jest zatkany a jak masz schemat gaznika to zobacz
gdzie on idzie iczy wszystko jest drożne.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
6 |
Data: Wrzesien 13 2007 21:53:22 | Temat: Re: moze ktos wie.. | Autor: Bullioo |
w gardzieli gaznika , nad zamkniętš przepustnicš , jest otworek nazywany z
angielcka baypass, maduży wpływ na skład mieszanki zwłaszcza tuz po otwarciu
przepustnicy.Sprawdź czy nie jest zatkany a jak masz schemat gaznika to zobacz
gdzie on idzie iczy wszystko jest drożne.
Dzieki! Jutro po przerwie zaczynam zabawe na nowo..To ciekawe to z bypassem,
sprawdze. Rzecz jest o tyle utrudniona, ze nie mam gaznika na podmiane.. chyba, ze
jakos wsadze Pict-3 zamiast Pict-4 ale jednak nieco sie roznia.. Zobaczymy!
PozdrOko !
B.
| | | | |