Witam,
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
PS: nauczony doswiadczeniem - grupowiczom ktorzy wejda napisac tylko,
ze maluch to nie samochod, odrazu odpowiadam:
dziekuje za pomoc!
Pozdrawiam,
ja
2 |
Data: Lipiec 22 2008 23:10:04 |
Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gasnie... |
Autor: SFF |
Uzytkownik "PiotReK" napisal w wiadomosci
Witam,
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
sprawdz droznosc dyszy paliwa biegu jalowego, a moze mycie calego gaznika
juz jest wskazane
3 |
Data: Lipiec 22 2008 23:10:49 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gaśnie... | Autor: sendilkelm |
PiotReK pisze:
Witam,
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
Sprawdź dyszę biegu jałowego, czy się nie zatkała.
No i świece, czy fajki się nie zsunęły, albo czy się świece nie zasyfiły.
--
Sendilkelm
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Wiatr pieści zwycięzców, a woda liże im stopy" - wódz Mgłatuluj
4 |
Data: Lipiec 22 2008 23:40:09 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gaśnie... | Autor: Roki |
Sprawdź dyszę biegu jałowego, czy się nie zatkała.
sprawdz droznosc dyszy paliwa biegu jalowego
Wow, cóz za zgodność:)
5 |
Data: Lipiec 23 2008 09:32:31 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gaśnie... | Autor: mireka |
PiotReK wrote:
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
Sprawdź kabel idący do elektrozaworu w gaźniku.
--
pozdrawiam
6 |
Data: Lipiec 23 2008 09:55:48 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gaśnie... | Autor: JanuSz |
mireka pisze:
PiotReK wrote:
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
Sprawdź kabel idący do elektrozaworu w gaźniku.
Czy ten maluch ma katalizator?
W tych z katalizatorami zmieniono działanie elektrozaworu w celu ochrony katalizatora.
7 |
Data: Lipiec 23 2008 10:29:33 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gasnie... | Autor: SET |
Uzytkownik "PiotReK" napisal w wiadomosci
Witam,
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
1. Dysza wolnych obrotów. Wykrecic, przedmuchac, jak jest to sprawdzic
kabelek.
2. Jak dodatkowo nie ma mocy czyli gasnie na wolnych ale sie wkreca na
obroty z tym, ze pod obciazeniem (ruszanie) gasnie to znaczy, ze nie styka
taki maly przewód od kondensatora przy aparacie zaplonowym albo padl
kondensator. Odkrecic kabelek, przeczyscic styki lub wymienic calosc. Koszt
jakies 4 PLN:)
8 |
Data: Lipiec 23 2008 10:39:26 | Temat: Re: na wolnych obrotach i luzie maluch gasnie... | Autor: JanuSz |
SET pisze:
Uzytkownik "PiotReK" napisal w wiadomosci
Witam,
nagle w maluchu zaczelo dlawic silnik, pozniej zaczal gasnac na
niskich obrotach oraz na luzie... sprawdzone filtry, sprawdzona pompa
paliwa, wszystko ok. maluch to elegant.
co moze sie dziac, gdzie szukac problemu, bo juz nie mam pomyslow...
1. Dysza wolnych obrotów. Wykrecic, przedmuchac, jak jest to sprawdzic
kabelek.
2. Jak dodatkowo nie ma mocy czyli gasnie na wolnych ale sie wkreca na
obroty z tym, ze pod obciazeniem (ruszanie) gasnie to znaczy, ze nie styka
taki maly przewód od kondensatora przy aparacie zaplonowym albo padl
kondensator. Odkrecic kabelek, przeczyscic styki lub wymienic calosc. Koszt
jakies 4 PLN:)
Miałem kiedyś taki numer, że kamyk utrącił nadlew na kole zamachowym (pasowym) współpracujący z hallotronem (?). Na większych obrotach indukcja była wystarczająca i silnik pracował równo, ale na małych gasł.
| | | | | | |