Grupy dyskusyjne   »   AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?

AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?



1 Data: Lipiec 17 2011 18:11:36
Temat: AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?
Autor: Kuba 

Witam!

Interesuje mnie metoda rozpoznania konca skrzyni w mercedesie A-class -
dokładnie w169.
Samochod ma przebieg realny 80000 KM i skrzynie bezprzelozeniowa AUTOTRONIC
(jakby CVT).
Samochod jak ogladalem mial taka specyfike, ze przy hamowaniu do zera zaczynal
sie przy najnizszych predkosciach jakby trzasc silnikowo (tak jakby uszkodzona
byla tam poduszka pod silnikiem). W momencie w ktorym samochod osiagal predkosc
0 km/h (pojazd stawal i jakby obciazenie "schodzilo" z przodu pojazdu) wstrzasy
i wibracje ze strony silnika zanikaly.
I teraz nie wiem, czy te wstrzasy wynikaja z tego, ze jakas przednia poduszka
pod silnikiem pod obciazenbiem nie przenosi wibracji (nie wiem nawet czy to
jest mozliwe), czy to wynika ze skrzyni biegow, która jest np na wykonczeniu.
Dodam, ze jadac samochodem mocno go ciskalem, hamowalem, znow przyspieszalem i
nie zwrocilem uwagi by skrzynia sie gubila lub slizgala.
Jedynie wlasnie przy hamowaniu do zera, na koncowym etapie zwrocilem uwage ze
pojawialy sie wibracje z silnika, ktore zanikaly gdy samochod juz stawal.
Czy przy takim hamowaniu kiedy wlasciwie skrzynia powinna byc wysprzeglona i
jest chyba luz to te wibracje moga wynikac wlasnie ze skrzyni, czy z
uszkodzonych poduszek?

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?



Grupy dyskusyjne