Ad Blue
1 | Data: Sierpien 13 2011 00:03:27 |
Temat: Ad Blue | |
Autor: sunwick | Witam, dzis jezdzac po Szczecinie natknąłem się na stacjach paliw na 2 |
Data: Sierpien 12 2011 22:36:55 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin sunwick Ale w praniu, czy ktos to stosuje, czy musi stosowaÄ i ile siÄ tego Ja wypijam ok. 200 ml na każde 100 km. Czy dobrze robiÄ? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 3 |
Data: Sierpien 13 2011 02:04:06 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: PaweĹ W. |
Ja wypijam ok. 200 ml na każde 100 km. Czy dobrze robiÄ?Tak, spełniasz wszystkie normy w UE, jesteĹ nieszkodliwy ;-) p. 4 |
Data: Sierpien 13 2011 07:57:15 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: WOJO | Wiki podaje coś takiego:Tym sposobem wiemy, że umiesz przeszukać google, wiemy także że nie umiesz z tej informacji skorzystać. :) WOJO 5 |
Data: Sierpien 13 2011 11:41:02 | Temat: Re: Re: Ad Blue | Autor: sunwick | bardzo śmieszne 6 |
Data: Sierpien 15 2011 08:42:12 | Temat: Re: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Sat, 13 Aug 2011 11:41:02 +0200, sunwick napisał(a): bardzo śmieszne eee.. nie. Raczej smutne i żenujące. Analfabetyzm funkcjonalny to dosyć przykry problem dzisiejszych czasów. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 7 |
Data: Sierpien 15 2011 23:25:48 | Temat: Re: Re: Re: Ad Blue | Autor: sunwick |
Analfabetyzm funkcjonalny to dosyć przykry problem dzisiejszych czasów.i co? i osiągnąłem to co chciałem - normalną dyskusję poniżej, a nie typowo polskie marudzenie! 8 |
Data: Sierpien 15 2011 21:29:47 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: masti | Dnia piÄknego Mon, 15 Aug 2011 23:25:48 +0200 osobnik zwany sunwick Analfabetyzm funkcjonalny to dosyÄ przykry problem dzisiejszych czasów.i co? i osiÄ gnÄ łem to co chciałem wydaje Ci siÄ :)_ -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 9 |
Data: Sierpien 15 2011 23:42:31 | Temat: Re: Re: Ad Blue | Autor: sunwick |
wydaje Ci się :)_może :) jednak rzeczowa dyskusja jakaś tam jest :D 10 |
Data: Sierpien 15 2011 21:54:13 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: masti | Dnia piÄknego Mon, 15 Aug 2011 23:42:31 +0200 osobnik zwany sunwick wydaje Ci siÄ :)_może :) rzeczowa? Chyba trollowa -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 11 |
Data: Sierpien 13 2011 11:05:13 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Olo | W dniu 2011-08-13 00:03, sunwick pisze: Witam, dzis jezdzac po Szczecinie natknąłem się na stacjach paliw na tak , to nowoczesne paliwo , nie słuchaj śmiesznych opinii innych , tylko wlewaj śmiało... ;) 12 |
Data: Sierpien 13 2011 12:41:24 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: prg | Witam, dzis jezdzac po Szczecinie natknąłem się na stacjach paliw na Pierwsza rzecz z rana wiec prosze: http://tinyurl.com/3vw76vv :) 13 |
Data: Sierpien 13 2011 22:49:49 | Temat: Re: Re: Ad Blue | Autor: sunwick | Pierwsza rzecz z rana wiec prosze: http://tinyurl.com/3vw76vv :)a jak myslisz czego uzylem wyszukujac info o tym? tam sa informacje ogolne co to jest i do czego sluzy, chcialem wiedziec czy kierowcy z tego korzystaja, dlaczego tak rzadko widoczne to jest na stacjach i wiele innych ciekwostek, ale skoro to takie ciezkie odpowiedziec i lepiej tyle przez was postow napisac bez sensu to nie ma sprawy... Bardzo pomocna grupa! 14 |
Data: Sierpien 14 2011 08:38:34 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Grejon | W dniu 2011-08-13 22:49, sunwick pisze: Pierwsza rzecz z rana wiec prosze: http://tinyurl.com/3vw76vv :)a jak myslisz czego uzylem wyszukujac info o tym? "Preparat ten, stosuje się w nowoczesnych samochodach ciężarowych, które są wyposażone w technologię SCR (selektywna redukcja katalityczna). Adblue jest roztworem mocznika. Preparat ten mieści się w dodatkowym zbiorniku po prawej stronie pojazdu ciężarowego." To było w pierwszym linku, który kliknąłem... -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 15 |
Data: Sierpien 14 2011 17:04:43 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: | W dniu 14-08-2011 08:38, Grejon pisze: "Preparat ten, stosuje się w nowoczesnych samochodach ciężarowych, które Oraz w nowoczesnych silnikach osobówek z grupy VAG ;) Pozdrawiam Paweł 16 |
Data: Sierpien 14 2011 17:11:33 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Grejon | W dniu 2011-08-14 17:04, pisze: W dniu 14-08-2011 08:38, Grejon pisze: No niby tak, ale chyba też muszą mieć to bluecośtam, jak Mercesesy Bluetec. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 17 |
Data: Sierpien 14 2011 17:27:55 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: DoQ | W dniu 14-08-2011 17:11, Grejon pisze: Oraz w nowoczesnych silnikach osobówek z grupy VAG ;)No niby tak, ale chyba też muszą mieć to bluecośtam, jak Mercesesy Bluetec. Najnowsze TDIki tak mają-będą miały, upierdliwa rzecz. Jak olejesz komunikat przypominajkę i AdBlue się skończy to dymasz na lawecie prosto do ASO :-) Pozdrawiam Paweł 18 |
Data: Sierpien 14 2011 22:27:44 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Bassteq |
Najnowsze TDIki tak mają-będą miały, upierdliwa rzecz. Jak olejesz komunikat przypominajkę i AdBlue się skończy to dymasz na lawecie prosto do ASO :-) Aż tak drastycznie ma to być zorganizowane?? Puki co truck z pustym zbiornikiem AdBlue jedzie dalej tylko nie spełnia normy emisji spalin. Jak ma być tak jak mówisz to już zwyczajnie blokada zapłonu powiązana z kontrolką w zbiorniku AdBlue... a to zwyczajnie wredne by było i na siłę wymuszenie bycia Eco. Insza inszość że jak ITD zatrzyma trucka z brakiem mocznika w instalacji ekopoprawnej to są podobno mandaty bo winiety a teraz ViaToll jest uzależniony od normy emisji spalin. Wykupujesz viatol na daną normę np. Euro 5 a bez AdBlue ten sam silnik robi swoje tylko ma normę Euro 3. Pojebana ta grupa ale czasem dla śmiechu was czytam :) Pozdrawiam 19 |
Data: Sierpien 14 2011 23:25:37 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: DoQ | W dniu 14-08-2011 22:27, Bassteq pisze:
Tak to jest rozwiązane, począwszy od nowej Alhambry (i analogicznie Sharan). Kontrolka informująca (żółta) zapala ci się na 2400km, później robi się czerwona jak nie uzupełnisz a na koniec kaplica. Jest opcja awaryjnego uruchomienia silnika, ale tylko do następnego wyłączenia. W ASO (albo jak masz VASa) możesz włączyć tryb serwisowy na ~50km poruszania się "po serwisie". Pozdrawiam Paweł 20 |
Data: Sierpien 15 2011 02:14:18 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: WildS | On 2011-08-14, Bassteq wrote: Najnowsze TDIki tak majÄ -bÄdÄ miały, upierdliwa rzecz. Jak olejeszAż tak drastycznie ma to byÄ zorganizowane?? Puki co truck z pustym Jedzie dalej ale komputer ogranicza moc silnika. Pod górki masakra ;) Nie wiem jakie tam w osobówkach sÄ zbiorniki duże i na ile wystarczajÄ ale w dużym jak wiadomo, że zabraknie to można za wczasu pare litrów wody dolaÄ ;) W ogóle montowanie tego g*** w osobówkach to jakiĹ ekoterroryzm ;) -- WildS 21 |
Data: Sierpien 15 2011 01:18:11 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin WildS Jedzie dalej ale komputer ogranicza moc silnika. Pod górki masakra ;) A ropy nie można tam po prostu wlaÄ? Pytam poważnie. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 22 |
Data: Sierpien 15 2011 03:25:44 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: WildS | On 2011-08-15, to wrote: Jedzie dalej ale komputer ogranicza moc silnika. Pod górki masakra ;)A ropy nie można tam po prostu wlaÄ? Pytam poważnie. ;) To nie paliwo a szajs do zmiany spalin w pierdniÄcia tÄczowych eko-jednorożców. Ropa siÄ nie nada ;) -- WildS 23 |
Data: Sierpien 15 2011 01:59:00 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin WildS To nie paliwo a szajs do zmiany spalin w pierdniÄcia tÄczowych Wiem, że nie bÄdzie spełniaÄ funkcji proekologicznej, ale czy bÄdzie "działaÄ"? Chyba powinna. Lekko bogatsza mieszanka dieslowi nie zaszkodzi, piszÄ , że to adblue jest bardziej agresywne ropa, wiÄc elementom wtrysku tego całego adblue pewnie też nie... Mam racjÄ, czy gdzieĹ jest haczyk? ;) CenÄ ropy na stacjach pomijam. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 24 |
Data: Sierpien 15 2011 09:37:59 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Karolek | W dniu 2011-08-15 03:59, to pisze: Wiem, że nie bÄdzie spełniaÄ funkcji proekologicznej, ale czy bÄdzie Nie masz racji, bo nie wiesz jak to dziala. Tu masz linka do zasady dzialania, tak z grubsza. http://www.infosamochody.pl/artykul,id_m-68,t-system_scr_adblue.html -- Karolek 25 |
Data: Sierpien 17 2011 14:49:53 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin Karolek Nie masz racji, bo nie wiesz jak to dziala. Tu masz linka do zasady Skoro to idzie bezpoĹrednio do katalizatora to chyba rzeczywiĹcie woda byłaby lepsza niż olej. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 26 |
Data: Sierpien 15 2011 09:48:00 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Maciek | W dniu 2011-08-15 03:18, to pisze: A ropy nie można tam po prostu wlaÄ? Pytam poważnie. ;)Może to rozwiÄ zanie w pełni ekologiczne i wystarczy tam nasikaÄ po wczeĹniejszym spożyciu 0,25 denaturatu? Wszak niebieski mocznik ma byÄ ;-) -- Pozdrawiam Maciek 27 |
Data: Sierpien 15 2011 13:33:12 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: mister | W dniu 2011-08-14 17:04, pisze: W dniu 14-08-2011 08:38, Grejon pisze: scania sobie poradzila i jej silniki nie potrzebuja lania adblue aby spelnic normy. dziwi mnie, ze producenci osobowek nie kombinuja i nie zastosuja podobnych rozwiazan, no ale lobby dziala. kasa, kasa i jeszcze raz kasa. 28 |
Data: Sierpien 15 2011 04:52:04 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry | On 15 Sie, 13:33, mister wrote: W dniu 2011-08-14 17:04, pisze: Kasa to jedno. Nie wiem jak sobie poradziła Scania, ale dobrze że myślą co zrobić, żeby diesle mniej szkodziły. Niedawno czytałem o raporcie bodajże Komisji Europejskiej nt. stanu powietrza w dużych miastach Europy - przez 20 lat, mimo obowiązywania kolejnych norm Euro, wcale się nie poprawia. Tylko z czego to wynika: primo - ze wzrostu ilości samochodów ogólnie i secundo - Z DUŻEGO WZROSTU ILOŚCI SAMOCHODÓW NAPĘDZANYCH DIESLEM, które wyrzucają bardzo duże ilości rakotwórczej sadzy. Póki nie pojawią się ekonomicznie rozsądne rozwiązania, czy to paliw alternatywnych czy samochodów elektrycznych - muszą sobie z tym jakoś radzić. Wydaje mi się, że Ad Blue jest takim po prostu półśrodkiem, który łatwo pozwala spełnić normy emisji Euro 6 i daje tym pazernych chu...m z koncernów paliwowych trochę więcej czasu na zarabianie kasy. Z drugiej strony jest to też lepsze dla nas, a przynajmniej dla tych co nie chcą za szybko umierać, albo nie chcą żeby ich dzieci miały astmę czy raka. 29 |
Data: Sierpien 15 2011 17:43:51 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: kamil | On 15/08/2011 12:52, Jerry wrote: On 15 Sie, 13:33, wrote: Piszesz herezje na tej grupie, każdy PMSowy ekspert od spraw wszelakich potrafi jedynie krzyczeć że eko to zuoooo i powtarzać wyświechtane hasełka w imię trucia właśnych dzieci. W LA choćby smog zmniejszył się dość znacznie w ostatnich dziesięcioleciach (choć wciąż jest to dość zatrute miasto). Rozwiązania typu AdBlue dotyczą przede wszystkim dużych miast i ekonomicznie są uzasadnione w wielu krajach, gdzie podatek drogowy i opłaty za poruszanie się po centrum są uzależnione od emisji i przez taką drobną niedogodność jak dolewanie co kilka tysięcy km. można zaoszczędzić setki euro rocznie. Tyle, że to PMS i każdemu wydaje się, że jego wsiowe zadupie jest pępkiem świata i głównym rynkiem zbytu koncernów motoryzacyjnych. -- Pozdrawiam, Kamil 30 |
Data: Sierpien 15 2011 17:00:45 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin kamil RozwiÄ zania To nie jest "uzasadnienie ekonomiczne" tylko wymuszenie durnymi podatkami. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 31 |
Data: Sierpien 16 2011 00:34:49 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: J.F. | Dnia 15 Aug 2011 17:00:45 GMT, to napisał(a): Rozwiązania Moze nie takie durne, jak sie jest mieszkancem takiego rejonu. Tak z kilkanascie lat temu narzekano np na smog w Berlinie, a ostanio jakos nie. J. 32 |
Data: Sierpien 16 2011 10:57:21 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: kamil | On 15/08/2011 18:00, to wrote: begin kamil Wszystkie podatki durne, wszystko durne, ale ładne parki, autostrady i czystą wode to by się chciało, co nie? -- Pozdrawiam, Kamil 33 |
Data: Sierpien 17 2011 02:14:20 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry | On 16 Sie, 11:57, kamil wrote: On 15/08/2011 18:00, to wrote: I tanią benzynę, żeby można było spokojnie spalać 20l/100km nie troszcząc się o to, czy będę miał raka za 20 lat czy może już za tydzień. 34 |
Data: Sierpien 17 2011 11:08:54 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: kamil | On 17/08/2011 10:14, Jerry wrote: On 16 Sie, 11:57, wrote: Denaturat jest tańszy od koniaku, dlaczego go nie pijesz nie martwiąc się, czy pożyjesz 20 lat czy może tydzień? -- Pozdrawiam, Kamil 35 |
Data: Sierpien 17 2011 14:51:51 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: to | begin Jerry I taniÄ benzynÄ, żeby można było spokojnie spalaÄ 20l/100km nie Najbardziej rakotwórcze to sÄ akurat sadze z "ekologicznych" diesli i ogólnie auta w kiepskim stanie technicznym (w przypadku benzynowych jeżdżÄ ce w szczególnoĹci takie, które jeżdżÄ na zbyt ubogiej mieszance). A najlepsza metoda na ekologicznÄ jazdÄ to zdjÄcie nogi z gazu. Przy WOT każde auto ma bogato i pali bardzo dużo, a katalizator wtedy praktycznie nie działa. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 36 |
Data: Sierpien 16 2011 00:38:03 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: J.F. | Dnia Mon, 15 Aug 2011 17:43:51 +0100, kamil napisał(a): On 15/08/2011 12:52, Jerry wrote: Ale akurat tam ( i w calych US) diesle to chyba jakis ulamek. Osobowki wszystkie na benzyne. J. 37 |
Data: Sierpien 16 2011 10:33:59 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jaroslaw Berezowski | Dnia Tue, 16 Aug 2011 00:38:03 +0200, J.F. napisał(a): Ale akurat tam ( i w calych US) diesle to chyba jakis ulamek. OsobowkiTo siÄ zmienia. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski 38 |
Data: Sierpien 17 2011 11:42:19 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: J.F. | Dnia Tue, 16 Aug 2011 10:33:59 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a): Dnia Tue, 16 Aug 2011 00:38:03 +0200, J.F. napisał(a): Ale efekty o ktorych pisano sa ze starszych czasow, wiec tylko ciezarowki mialy diesle :-) J. 39 |
Data: Sierpien 16 2011 00:04:21 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 15 Aug 2011 04:52:04 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): Euro, wcale się nie poprawia. Tylko z czego to wynika: primo - ze Ot.. fachowca dobrze posłuchać. Pod warunkiem, ze to nie wiejski fachowiec. Bo wtedy to żenada i chęć puszczenia pawia. Z sadzą radzą sobie nowoczesne konstrukcje silników i filtry DPF/FAP, adblue służy do radzenia sobie z tlenkami azotu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 40 |
Data: Sierpien 17 2011 02:07:57 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry | On 16 Sie, 01:04, Waldek Godel wrote: Dnia Mon, 15 Aug 2011 04:52:04 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): Brawo geniuszu. Radzą sobie z sadzą i komplikują i tak absurdalnie skomplikowaną konstrukcję współczesnych jednostek napędowych, podnosząc zarówno koszt zakupu, jak i serwisu oraz szybkość utraty wartości ukochanego kopciucha. Nigdzie nie napisałem, że Ad Blue służy do eliminacji sadzy. Napisałem jeno, że śmierduchy emitują jej dużo, a Ad Blue sprzyja redukcji spalania (co w konsekwencji także ogranicza ilość wyrzucanych pyłów). Tylko trzeba czytać pełne zdania i wyciągać wnioski. A'propos FAP - najpopularniejszym chyba zapytaniem w serwisach diesli jest pytanie o możliwość jego usunięcia. 41 |
Data: Sierpien 17 2011 11:04:28 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Wed, 17 Aug 2011 02:07:57 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): Brawo geniuszu. Radzą sobie z sadzą i komplikują i tak absurdalnie Napisałeś to w dwóch kolejnych zdaniach nie dając w żaden sposób znać, że skaczesz z jednej płytkiej myśli na drugą Napisałem jeno, że śmierduchy emitują jej dużo, a kolejny trzeci rodzaj prawdy. Mocznik nie ma ŻADNEGO wpływu na spalanie. Przestań czytać Bravo Girl!, poczytaj jakąkolwiek literaturę, choćby popularnonaukową, będzie mniejsza żenada. wnioski. A'propos FAP - najpopularniejszym chyba zapytaniem w Najpopularniejszą polską "artystką" jest Doda, najpopularniejszym samochodem jest Skoda, a najpopularniejszym samochodem marzeń dziesięcioletnia Buma. Tak, w taką popularność pytanie o FAP wpisuje się najlepiej. Dołóż do tego jeszcze kolejne urban legend - wysokie koszta eksploatacji diesla i konieczność wymiany FAP co 20 kkm. Będziesz wtedy już prezentował komplet poglądów wioskowego głupka. I nawet to, że nie potrafiszy kulturalnie przyciąć cytatu z wycięciem stopki jak nakazuje netykieta nie będzie już tak bardzo raziło. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 42 |
Data: Sierpien 18 2011 06:09:56 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry |
Napisałeś to w dwóch kolejnych zdaniach nie dając w żaden sposób znać, że Rozumiem, że taki mocny umysł jak Twój potrzebuje metainformacji przy każdym zdaniu, aby zrozumieć jego treść. Nawet jeżeli pisane jest prostym stylem języka polskiego, który wydaje się być Twoim językiem podstawowym. Mogę się oczywiście mylić, jeżeli prawidłowy zapis Twojego nazwiska to Gödel... kolejny trzeci rodzaj prawdy. Nie napisałem, że sam mocznik, ale Ad Blue - tu oczywiście potrzebne jest wyjaśnienie ogólnego stwierdzenia - instalacji tych nie montuje się do Ikarusów 260, tylko do nowoczesnych jednostek napędowych, w których poczyniono zmiany konstrukcyjne mające na celu spełnienie kolejnych norm Euro. Silniki z tymi instalacjami zapewniają (zdaniem producentów, ale można to zapewne także poprzeć praktyką przy właściwym operowaniu samochodem) kilkuprocentową redukcję spalania. Jeżeli dzięki temu na średniej trasie TIR spali kilkadziesiąt litrów oleju napędowego mniej to będę bardzo rad. Najpopularniejszą polską "artystką" jest Doda, najpopularniejszym Wiesz - ja nie jeżdżę dieslem, ale znaczna część mojej rodziny i znajomych - owszem. Jeżeli jedna czy druga osoba ma awarię FAP (pierwsza po kilkunastu tysiącach, druga po ok. 30 tysiącach) to zdaje się to potwierdzać istnienie problemu. Jeżeli do tego mechanik mówi, że "teraz to nie bo gwarancja, ale potem to niech pan to w cholerę usunie! większość naszych klientów tak robi" to brzmi to także, jak potwierdzenie istnienia pewnego zjawiska. Mechanik może słucha Dody i być może jeździ Octavią... Tego nie wiem. Znam problem z własnego podwórka :) Do tego przeczytaj jak problem FAP przedstawia google: http://www.google.pl/search?client=opera&rls=en&q=regeneracja+fap&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#sclient=psy&hl=pl&safe=off&client=opera&rls=en&channel=suggest&source=hp&q=naprawa+fap&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fd5ddab296875109&biw=1223&bih=1321 Naprawa/usunięcie, naprawa/usunięcie, usunięcie, mam problem, usunięcie, bla bla bla... Skoro istnieje taka podaż usług to znaczy, że i popyt na nie jest spory. Awarie i kosztowne naprawy diesli także zdarzały się wśród znajomych posiadających te mityczne TeDeIki czy TDCI. Dziękuję, nie skorzystam. Są tak samo fajne jak sprzęgło w Subaru Boxer Diesel ;) Tzn. dla ścisłości (bo pewnie znów nie zrozumiesz o co mi chodzi) - wiem, że są turbo diesle, które jeżdżą bez problemów przez 400000 km. Zapewne jest ich nawet większość. Nie grzeszą kulturą pracy, śmierdzą i dymią, ale jeżdżą. Jednak mając określoną grupę znajomych, z których połowa używa silników diesla, a druga połowa benzyniaków - to ta pierwsza połowa częściej miewa kosztowne awarie związane z silnikiem i jego osprzętem. Nie mam niestety dostępu do danych statystycznych, które mogłyby potwierdzić moje przypuszczenia. Żałuję bo wydaje mi się, że ta mała grupa statystyczna oddaje w dużym stopniu sytuację na rynku silników. Będziesz wtedy już prezentował Będę się starał dorównać Tobie, tylko nie wiem czy poziom bufona i "inteligenta", który nie sili się na zrozumienie zdania, ale przykłada ogromną wagę do netykiety, jest moim docelowym poziomem... Obawiam się, że nie. Wolę levelować postać w innym kierunku. 43 |
Data: Sierpien 18 2011 14:21:26 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 18 Aug 2011 06:09:56 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): kolejny trzeci rodzaj prawdy. zieeeeew... naprawdę, przestań się ośmieszać już, dobrze? AdBlue to mocznik plus woda plus barwnik: http://en.wikipedia.org/wiki/Adblue kolejnych norm Euro. Silniki z tymi instalacjami zapewniają (zdaniem Te same silniki bez tych instalacji zapewniłyby kilkunastoprocentową redukcję spalania, bo nie byłyby stłumione kolejnymi filtrami. Naprawdę, czy jeżeli już musisz robić z siebie idotę, to musisz koniecznie tutaj? Jeżeli dzięki temu na średniej trasie TIR spali kilkadziesiąt litrów spali więcej a nie mniej Wiesz - ja nie jeżdżę dieslem, ale znaczna część mojej rodziny i Aha.. a żona po przecedzeniu zupy miała awarię sitka i trzeba było wymienić na nowe> że "teraz to nie bo gwarancja, ale potem to niech pan to w cholerę Znasz.... <ROTFL!!!!> http://www.google.pl/search?client=opera&rls=en&q=regeneracja+fap&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest#sclient=psy&hl=pl&safe=off&client=opera&rls=en&channel=suggest&source=hp&q=naprawa+fap&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fd5ddab296875109&biw=1223&bih=1321 http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=magnetyzery+cena&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest no to w świecie Jerrego jest dowód, że magnetyzery działają!!!! Na alledrogo jest conajmniej kilkadziesiąt aukcji z opornikami tuningowymi zwiększającymi moc o 30% czy też kondensatorami w ładnej obudowie do gniazda zapalniczki. Pewnie to też jest dowód, że to działa, skoro istnieje podaż, to jest popyt i to spory. Będę się starał dorównać Tobie, tylko nie wiem czy poziom bufona i Jak kiedyś, w przyszłości, wymęczysz z siebie zdanie mające jakiś sens, to obiecuję, że dołożę wszelkich starań, żeby je zrozumieć. Na razie jednak idź się doucz, będzie mniejsza żenada. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 44 |
Data: Sierpien 19 2011 12:48:04 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: kamil | On 18/08/2011 14:09, Jerry wrote: Awarie i kosztowne naprawy diesli także zdarzały się wśród znajomych Oj tam, oj tam, pewnie nogę na sprzęgle podczas jazdy trzymałeś. ;)) -- Pozdrawiam, Kamil 45 |
Data: Sierpien 16 2011 10:36:47 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jaroslaw Berezowski | Dnia Mon, 15 Aug 2011 04:52:04 -0700, Jerry napisał(a): rakotwórczej sadzy.Sadza nie jest rakotwórcza. Ma za tÄ nieprzyjemnÄ właĹciwoć, że jest jednym z najlepszych adsorbentów, i pochłania niedopalone wÄglowodory, siakieĹ benzeny i temu podobne, a to już jest nieprzyjemne. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski 46 |
Data: Sierpien 17 2011 02:12:46 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry | On 16 Sie, 10:36, Jaroslaw Berezowski wrote: Dnia Mon, 15 Aug 2011 04:52:04 -0700, Jerry napisał(a): Dokładnie. Tylko pisanie o reaktywności drobin węgla i transporcie węglowodorów i metali ciężkich do organizmu drogami oddechowymi wydłużyłoby jedynie moją wypowiedź, nie czyniąc jej bardziej zrozumiałą dla spalinowych konserwatystów, którzy potrafią wypisywać bzdury typu "spalinami współczesnego diesla można by napełniać inkubatory noworotków bo są tak czyste" (sic! wyczytane na jednym z forów motoryzacyjnych, nie koniecznie tutaj). 47 |
Data: Sierpien 17 2011 11:15:15 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Wed, 17 Aug 2011 02:12:46 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): Dokładnie. Tylko pisanie o reaktywności drobin węgla i transporcie Napisz, napisz, pośmiejemy się wszyscy z twoich fobii i braku elementarnej wiedzy. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 48 |
Data: Sierpien 18 2011 06:17:24 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry |
Napisz, napisz, pośmiejemy się wszyscy z twoich fobii i braku elementarnej Lepsza fobia od ignorancji. 49 |
Data: Sierpien 18 2011 14:24:22 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 18 Aug 2011 06:17:24 -0700 (PDT), Jerry napisał(a): Napisz, napisz, pośmiejemy się wszyscy z twoich fobii i braku elementarnej Co prawda to prawda. Szkoda, że u ciebie jest dosyć niesympatyczny miks jednego i drugiego. A zwłaszcza tego drugiego. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 50 |
Data: Sierpien 18 2011 06:54:30 | Temat: Re: Ad Blue | Autor: Jerry |
> Lepsza fobia od ignorancji. Powiem Ci, że po przeczytaniu przedostatniego posta całkowicie straciłem zainteresowanie dyskusją. Mogę dodać tylko tyle, że spalanie zmniejszy się raptownie po wyłączeniu silnika i zaciągnięciu takiego intelektualisty jak Ty do ciągnięcia TIRa. Mam wrażenie, że Twoja czakra słoneczna jest całkowicie zablokowana przez sadzę z diesla. Możesz ją odblokować stosując oporniki z Allegro. Możesz też użyć tego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=1726796035 Będzie szpanersko wyglądać, a dodatkowo wzmocni orgazm podczas masturbacji w drżącym klekocie. |