Africa vs V-strom
1 | Data: Grudzien 14 2009 14:10:20 |
Temat: Africa vs V-strom | |
Autor: fiodor | Cze dzieciaczki 2 |
Data: Grudzien 15 2009 17:36:20 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Tmek | fiodor wrote: Cze dzieciaczki 6 Suzuki jest niskie, w teren malo to sie nadaje, na asfalt jak najbardziej. pzdr Tmek 3 |
Data: Grudzien 15 2009 17:57:50 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: KJ Siła Słów | fiodor pisze: Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska DL. Za to AT moglbys wjechac w trakcie wycieczek w rozne miejsca ktorych z DL nawet nie zobaczysz. Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms lzejszym. KJ 4 |
Data: Grudzien 15 2009 20:13:18 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Karambol |
fiodor pisze: Sluszna uwaga. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 5 |
Data: Grudzien 15 2009 12:41:52 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: fiodor | cze dzieciaczki Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms Pisząc, że extreme w terenie mi nie grozi, miałem na myśli ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu. Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w poprzednim poście rodzaju jazdy. pozdrovki fiodor 6 |
Data: Grudzien 16 2009 08:14:39 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Kefir | Elou! Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms Pisząc, że extreme w terenie mi nie grozi, miałem na myśli ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu. Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w Ja, ja wiem: motocykl! Fidor, prooosze Cie ;) posadz tylek i zrob kolko na tych ktore Cie potencjalnie interere a na ktorych jeszcze nie siedziales. Od siebie dodam: nie chcialbym DL-a lecz musze mu przyznac: jest duzo bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem moto niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy. Acha: porownaj ceny opon, zestawow napedowych itp. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 7 |
Data: Grudzien 16 2009 09:04:04 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: | On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir" Elou! ehlo :) bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 8 |
Data: Grudzien 16 2009 01:07:17 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: fiodor |
Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawydlaczego bez sensu? to jest moto tylko w teren? fiodor 9 |
Data: Grudzien 16 2009 11:13:48 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: | On Wed, 16 Dec 2009 01:07:17 -0800 (PST), fiodor dlaczego bez sensu? na asfalcie dl sobie lepiej radzi. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 10 |
Data: Grudzien 16 2009 11:54:40 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: KJ SiĹa SĹĂłw | fiodor pisze: dlaczego bez sensu? Bo i cóż wnosi Afryka w przypadku jazdy czysto po asfalcie ? IMO nic. W przypadku polskich asfaltow juz conieco wnosi z uwagi na zawias. Ale mocy i hamowania na niektore sytuacje asfaltowe mogloby byc wiecej. Dla mnie mozesz kupic Afryke, tylko wtedy do kompletu wez karnet na wycieczki z Felinim. On Ci pokaze do jakiej turystyki sie kupuje Afryke. I na 99,9% Ci sie to spodoba, ale to bedzie calkiem inne niz to co znasz. KJ 11 |
Data: Grudzien 16 2009 12:01:06 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: huck |
tak jak ty chcesz z tego korzystac to mi wyglonda na ostry lans kilka kilometrów od anzwaltu to ja sie pana panie czopkiem z dwumetrowym zawiasem zapuszczam vide w tem roku pustynia syryjska na 5 metrów od asfaltu to v-storm pozdro huck 12 |
Data: Grudzien 22 2009 06:52:51 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: lesor | On 16 Gru, 12:01, "huck" wrote: Uzytkownik "fiodor" napisal: Czyli czoper jest ta prawdziwa U(J)M... Pamietam, jak klint istłud czoperem po gorach jechal. ;) -- pozdrawiam, lesor 13 |
Data: Grudzien 22 2009 21:14:35 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Tmek | lesor wrote: On 16 Gru, 12:01, "huck" wrote: Co tam gory. Kiedys po poligonie i bagnach czyms takim jezdzilem :) pozdro Tmek 14 |
Data: Grudzien 16 2009 11:34:44 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Kefir | Elou! On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir" wrote: Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;) Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep po czopku. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 15 |
Data: Grudzien 16 2009 12:04:17 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: huck |
Elou!kef do tego co kce kolega robic to moze byc wszytko czopek tyż zreszta na czopku trza umiec jezdzic pozdroo ;-) huck 16 |
Data: Grudzien 16 2009 03:49:18 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Lukasz Baranski | On 16 Gru, 12:04, "huck" wrote: kef aaale Fiodor sprecyzowal 2 konkretne motocykle. Deauvilka tez jezdzilem po blocie, piachu i nieujezdzonej trawie po zboczu. Ale nie o to chodzi, nie odchodzmy od tematu. Mimo, ze z tymi dwoma moto mam male doswiadczenie, siedzialem na obydwu i V-Strom jest wygodniejszy niz Afryka w wersji ze standardowa kanapa. Ale jest tez jakis taki bardziej plastikowy. No i ten nieszczesny garnek blisko ziemi. IMO na asfalt bedzie lepszy V-Strom, tym bardziej jesli ma to byc DL1000 - 98km vs 60km Afryki. Lepszy but. Ale poza asfaltem - Afryka... Pozdro, -- Lukasz B (jeszcze) NT650V, WAW 17 |
Data: Grudzien 16 2009 13:13:36 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: huck |
kef aaale Fiodor sprecyzowal 2 konkretne motocykle. Deauvilka tez jezdzilem po blocie, piachu i nieujezdzonej trawie po zboczu. Ale nie o to chodzi, nie odchodzmy od tematu. Mimo, ze z tymi dwoma moto mam male doswiadczenie, siedzialem na obydwu i V-Strom jest wygodniejszy niz Afryka w wersji ze standardowa kanapa. Ale jest tez jakis taki bardziej plastikowy. No i ten nieszczesny garnek blisko ziemi. IMO na asfalt bedzie lepszy V-Strom, tym bardziej jesli ma to byc DL1000 - 98km vs 60km Afryki. Lepszy but. Ale poza asfaltem - Afryka... no własnie o to chodzi do tego co fiodor chce robic to akurat afri potrzebna nie jest pzdr h 18 |
Data: Grudzien 16 2009 13:56:45 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: | On Wed, 16 Dec 2009 11:34:44 +0100, "Kefir" Elou! Helu! Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;) I zapomniales dodac ze podachowaniowy ;P Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep Nie wiem czy postep, nie chce rozpetywac wojny, niech se kazdy uwaza jak mu sie podoba. Mnie sie rozchodzi ze z tych dwoch, wymienionych w temacie to bralbym deela. pozdr newrom posiadacz AT. -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 19 |
Data: Grudzien 16 2009 14:31:19 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Kefir | Elou! On Wed, 16 Dec 2009 11:34:44 +0100, "Kefir" Wtedy musialbym, psujac Amilowa reputacje, dodac ze z nie naruszonym telem ;) Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep No mnie sie podoba. A co, kupujesz czopka? Mnie sie rozchodzi ze z tych dwoch, wymienionych w temacie to bralbym Zmuszony do uzytkowania ktoregos z w/w bez alternatywnego wyboru oraz na wlasny koszt, szybciej przymusilbym sie do AT. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 20 |
Data: Grudzien 16 2009 06:00:37 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: fiodor | Widzę, że powoli dochodzimy do punktu dyskusji, 21 |
Data: Grudzien 16 2009 15:07:50 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Kefir | Elou! 22 |
Data: Grudzien 16 2009 15:46:06 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: KJ Siła Słów | fiodor pisze: Niemniej jednak dziękuję za zabranie głosu :) Ja pierdole, jaka ksiezniczka na kup(n)ie moto. KJ 23 |
Data: Grudzien 26 2009 15:07:23 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Gawron | On 16 Gru, 15:00, fiodor wrote: 24 |
Data: Grudzien 16 2009 16:47:29 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: | On Wed, 16 Dec 2009 14:31:19 +0100, "Kefir" Elou! Halu! Wtedy musialbym, psujac Amilowa reputacje, dodac ze z nie naruszonym telem Ej, jak napisze ze nie wiem o co chodzi to bedziesz sie smiac ? :) No mnie sie podoba. A co, kupujesz czopka? Nie, ale zara sie dyskusja przesunie w strone 'a na czoperze sie da' i skonczy sie na 'jestes gupi,tylko maszyna z milijonem niutonokoni i litrem albo dwoma'. Chociaz dobry czoper nie jest zly, jak mocno pochromowany to ulatwia lowy. Czasami wrecz z polowania robiac swiniobicie ;) Zmuszony do uzytkowania ktoregos z w/w bez alternatywnego wyboru oraz na I pomyslec ze to ja mam AT :-D pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 25 |
Data: Grudzien 16 2009 21:54:10 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Ern | Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska Cze, Afryką nie latałem. DL1000 też nie. Ale nawinąłem prawie 20kkm małym DLem :) W tym roku byliśmy z żoną w Rumunii - głównie asfalty lepszej lub gorszej kategorii, trasa Transfogarska oraz trochę szutrów (między innymi część trasy transalpine 67C! (kładą asfalt 'na potęgę')). Mały DL spisał się tutaj znakomicie - choć czasami muszę przyznać brakowało mocy (w końcu dwie osoby + 3 pełne kufry). W zeszłym roku objechaliśmy z żoną nasze piękne wybrzeże Bałtyku starając się trzymać jak najbliżej brzegu. Często, gęsto jechaliśmy po szutrach, kocich łbach itp - nie po ciężkim terenie. Mały DL - spoko. W ciężki teren bym się nim na pewno nie wybrał, ale szutry czy leśne dróżki (kiedy nie ma dużego błota) - bez problemu. Aaaa - i co dzień (oprócz zimy) wykorzystuję DLa jako środek transportu do pracy - 35 km w jedną stronę do W-Wy - w korkach też jakoś daje radę (choć ThunderCat był w tym lepszy). No i to 'symboliczne' spalanie z takich wypraw - około 4,5 litra :) Pzdr, Ern 26 |
Data: Grudzien 18 2009 19:29:56 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Wieca | fiodor pisze: Cze dzieciaczki Rozumiem że wybierasz między Africa Twin a DL 1000 ? To źle formułujesz pytanie. Motocykle zupełnie innych klas. DLa raczej należy porównywać z Varadero. O Afryce się nie wypowiem, bo nie jeździłem. Co do DLa - bierz i nie marudź. W terenie lekko ciężkim daje radę, nie łamie się od byle czego, 220 licznikowe leci, nie ma różnicy co do jazdy solo/z plecaczkiem/załadowany po dach. Idzie na gumę z gazu. Przyspieszenia wystarczające, mocny dół (jak to V-ka), trochę dziwnie chodzi w winklach - wysoko środek ciężkości więc zapomnij o schodzeniu na kolano. Stabilny na suchym, na mokrym potrafi odjechać tyłem jak za mocno odkręcisz. Jak pisałem - wbrew pozorom daje radę w terenie. KTM to to nie jest, ale jeździłem nim po łąkach, błotach i po lesie. Spoko. Nieszczęsną chłodnicę oleju dość dobrze chroni wydech, a moto mimo masy jest dobrze wyważone. Przy tego typie zabawy najważniejsze są i tak opony. Regulacja zaworów po 24 tysiącach, co 6tys wymiana oleju. Zajebiste światła. Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Nie psuje się chyba, przynajmniej nic nie wiem na ten temat, ale w sumie nie śledzę. U mnie bangla. Z wad - spora masa, ale łatwa do opanowania. Spalanie - sporo zależy od stylu jazdy - u mnie około 8l/100, ale spotkałem gości którym liter palił 6. Nie robi stoppie - za długi. W mieście wymaga zimnej krwi i należytej oceny szerokości. Z kuframi bocznymi robi się tragicznie szeroki (dla tego ja mam małe czoperowe givi). Jeśli przewidujesz głównie asfalt + sporadyczny teren to się nie męcz na afryce. DL jest dla ciebie. Szukaj jednak raczej od rocznika 04. 03 miały wadę fabryczną - rozlatujący się kosz sprzęgłowy. No chyba żę trafisz 03 po wymianie gwarancyjnej, albo tak jak ja - rocznik 03, data produkcji - 14.12.2003 Zestaw napędowy u mnie jeszcze bangla oryginalny - 32 tys. koszt nowego to ok. 500 zł. opony - trzeci komplet. Teraz stoję na Pilot Roadach. Rozmiar dość standardowy, więc nie ma problemu z zakupem. Na uniwersalnych jeździło mi się słabiej, za to na poboczach było lepiej. Jakbyś miał pytania to wal na priv. Z resztą dziwię się że od razu nie uderzyłeś - przecież wiesz czym jeżdżę. Pozdr Wieca DL-100 V-Strom Zjadacz wróbli P.S. Nie słuchaj Kefira. On już stary pryk sie zrobił i motocykle jeżdżące szybciej niż 140 go przerażają ;-) 27 |
Data: Grudzien 19 2009 07:41:55 | Temat: Re: Africa vs V-strom | Autor: Ireneusz Dyła | Użytkownik "Wieca" napisał w wiadomości: |