Grupy dyskusyjne   »   Africa vs V-strom

Africa vs V-strom



1 Data: Grudzien 14 2009 14:10:20
Temat: Africa vs V-strom
Autor: fiodor 

Cze dzieciaczki
Wiem, że był niedawno wątek africa vs trampek, ale ja mam
zestawienie jak w temacie.
Motocykle są "preclowe" a kierowników znam już jakiś czas.
Osobiście jestem czoperowy ale po dość sporej przerwie
w jeździe postanowiłem polatać czymś innym.
No i oko zawiesiłem na tych dwóch.
Dylemat mam taki że oba są w podobnej cenie,
ale rocznikowo AT '99 - DL 1000 '03
Przebieg AT ma zdecydowanie większy, a z wyposażenia na centralke
DL 1000 ma kuferek i wyższą szybe.
Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
i nie tylko mam wątpliwości.

Proszę o jakieś rady czy wskazówki.
pozdrovki
fiodor



2 Data: Grudzien 15 2009 17:36:20
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Tmek 

fiodor wrote:

Cze dzieciaczki
Wiem, że był niedawno wątek africa vs trampek, ale ja mam
zestawienie jak w temacie.
Motocykle są "preclowe" a kierowników znam już jakiś czas.
Osobiście jestem czoperowy ale po dość sporej przerwie
w jeździe postanowiłem polatać czymś innym.
No i oko zawiesiłem na tych dwóch.
Dylemat mam taki że oba są w podobnej cenie,
ale rocznikowo AT '99 - DL 1000 '03
Przebieg AT ma zdecydowanie większy, a z wyposażenia na centralke
DL 1000 ma kuferek i wyższą szybe.
Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
i nie tylko mam wątpliwości.

6

Suzuki jest niskie, w teren malo to sie nadaje, na asfalt jak najbardziej.

pzdr
Tmek

3 Data: Grudzien 15 2009 17:57:50
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: KJ Siła Słów 

fiodor pisze:

Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)

DL.

Za to AT moglbys wjechac w trakcie wycieczek w rozne miejsca ktorych z DL nawet nie zobaczysz.
Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms lzejszym.

KJ

4 Data: Grudzien 15 2009 20:13:18
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Karambol 


Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał w wiadomości

fiodor pisze:

Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)

DL.

Za to AT moglbys wjechac w trakcie wycieczek w rozne miejsca ktorych z DL
nawet nie zobaczysz.
Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms
lzejszym.

Sluszna uwaga.


--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html

5 Data: Grudzien 15 2009 12:41:52
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: fiodor 

cze dzieciaczki

Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms
lzejszym.

KJ

Pisząc, że extreme w terenie mi nie grozi, miałem na myśli
ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu.

Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w
poprzednim poście rodzaju jazdy.

pozdrovki
fiodor

6 Data: Grudzien 16 2009 08:14:39
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Kefir 

Elou!
"fiodor"  wrote in message cze dzieciaczki

Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms
lzejszym.

KJ

Pisząc, że extreme w terenie mi nie grozi, miałem na myśli
ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu.

Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w
poprzednim poście rodzaju jazdy.

Ja, ja wiem: motocykl!
Fidor, prooosze Cie ;) posadz tylek i zrob kolko na tych ktore Cie potencjalnie interere a na ktorych jeszcze nie siedziales.
Od siebie dodam: nie chcialbym DL-a lecz musze mu przyznac: jest duzo bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem moto niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy. Acha: porownaj ceny opon, zestawow napedowych itp.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

7 Data: Grudzien 16 2009 09:04:04
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor:

On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir"
wrote:

Elou!

ehlo :)

bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma
rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem moto
niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy.

Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

8 Data: Grudzien 16 2009 01:07:17
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: fiodor 



Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

dlaczego bez sensu?
to jest moto tylko w teren?

fiodor

9 Data: Grudzien 16 2009 11:13:48
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor:

On Wed, 16 Dec 2009 01:07:17 -0800 (PST), fiodor
 wrote:

dlaczego bez sensu?
to jest moto tylko w teren?

na asfalcie dl sobie lepiej radzi.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

10 Data: Grudzien 16 2009 11:54:40
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: KJ Siła Słów 

fiodor pisze:

dlaczego bez sensu?

Bo i cóż wnosi Afryka w przypadku jazdy czysto po asfalcie ?
IMO nic.

W przypadku polskich asfaltow juz conieco wnosi z uwagi na zawias.
Ale mocy i hamowania na niektore sytuacje asfaltowe mogloby byc wiecej.

Dla mnie mozesz kupic Afryke, tylko wtedy do kompletu wez karnet na wycieczki z Felinim.
On Ci pokaze do jakiej turystyki sie kupuje Afryke.
I na 99,9% Ci sie to spodoba, ale to bedzie calkiem inne niz to co znasz.

KJ

11 Data: Grudzien 16 2009 12:01:06
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: huck 


Uzytkownik "fiodor"  napisal w wiadomosci



Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

dlaczego bez sensu?
to jest moto tylko w teren?

fiodor
tak jak ty chcesz z tego korzystac to mi wyglonda na ostry lans
kilka kilometrów od anzwaltu to ja sie pana panie czopkiem z dwumetrowym
zawiasem zapuszczam vide w tem roku pustynia syryjska
na 5 metrów od asfaltu to v-storm
pozdro
huck

12 Data: Grudzien 22 2009 06:52:51
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: lesor 

On 16 Gru, 12:01, "huck"  wrote:

Uzytkownik "fiodor"  napisal:

>> Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
>> naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

> dlaczego bez sensu?
> to jest moto tylko w teren?

tak jak ty chcesz z tego korzystac to mi wyglonda na ostry lans
kilka kilometrów od anzwaltu to ja sie pana panie czopkiem z dwumetrowym
zawiasem zapuszczam vide w tem roku pustynia syryjska

Czyli czoper jest ta prawdziwa U(J)M...
Pamietam, jak klint istłud czoperem po gorach jechal. ;)

--
pozdrawiam, lesor

13 Data: Grudzien 22 2009 21:14:35
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Tmek 

lesor wrote:

On 16 Gru, 12:01, "huck"  wrote:
Uzytkownik "fiodor"  napisal:

Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

dlaczego bez sensu?
to jest moto tylko w teren?

tak jak ty chcesz z tego korzystac to mi wyglonda na ostry lans
kilka kilometrów od anzwaltu to ja sie pana panie czopkiem z
dwumetrowym zawiasem zapuszczam vide w tem roku pustynia syryjska

Czyli czoper jest ta prawdziwa U(J)M...
Pamietam, jak klint istłud czoperem po gorach jechal. ;)

Co tam gory.
Kiedys po poligonie i bagnach czyms takim jezdzilem :)

pozdro
Tmek

14 Data: Grudzien 16 2009 11:34:44
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Kefir 

Elou!
 wrote in message

On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir" wrote:

Elou!

ehlo :)

bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma
rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem moto
niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy.

Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu.

Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;) Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep po czopku.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

15 Data: Grudzien 16 2009 12:04:17
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: huck 


Użytkownik "Kefir"  napisał w wiadomości

Elou!
 wrote in message

On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir"
wrote:

Elou!

ehlo :)

bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma
rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem
moto
niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na
kierownicy.

Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu.

Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;) Oczywiscie,
skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep
po czopku.
kef
do tego co kce kolega robic to moze byc wszytko czopek tyż
zreszta na czopku trza umiec jezdzic
pozdroo ;-)
huck

16 Data: Grudzien 16 2009 03:49:18
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Lukasz Baranski 

On 16 Gru, 12:04, "huck"  wrote:

kef
do tego co kce kolega robic to moze byc wszytko czopek tyż
zreszta na czopku trza umiec jezdzic
pozdroo ;-)
huck

aaale Fiodor sprecyzowal 2 konkretne motocykle. Deauvilka tez
jezdzilem po blocie, piachu i nieujezdzonej trawie po zboczu. Ale nie
o to chodzi, nie odchodzmy od tematu. Mimo, ze z tymi dwoma moto mam
male doswiadczenie, siedzialem na obydwu i V-Strom jest wygodniejszy
niz Afryka w wersji ze standardowa kanapa. Ale jest tez jakis taki
bardziej plastikowy. No i ten nieszczesny garnek blisko ziemi. IMO na
asfalt bedzie lepszy V-Strom, tym bardziej jesli ma to byc DL1000 -
98km vs 60km Afryki. Lepszy but. Ale poza asfaltem  - Afryka...

Pozdro,

--
Lukasz B
(jeszcze) NT650V, WAW

17 Data: Grudzien 16 2009 13:13:36
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: huck 


Użytkownik "Lukasz Baranski"  napisał w wiadomości

On 16 Gru, 12:04, "huck"  wrote:

kef
do tego co kce kolega robic to moze byc wszytko czopek tyż
zreszta na czopku trza umiec jezdzic
pozdroo ;-)
huck

aaale Fiodor sprecyzowal 2 konkretne motocykle. Deauvilka tez
jezdzilem po blocie, piachu i nieujezdzonej trawie po zboczu. Ale nie
o to chodzi, nie odchodzmy od tematu. Mimo, ze z tymi dwoma moto mam
male doswiadczenie, siedzialem na obydwu i V-Strom jest wygodniejszy
niz Afryka w wersji ze standardowa kanapa. Ale jest tez jakis taki
bardziej plastikowy. No i ten nieszczesny garnek blisko ziemi. IMO na
asfalt bedzie lepszy V-Strom, tym bardziej jesli ma to byc DL1000 -
98km vs 60km Afryki. Lepszy but. Ale poza asfaltem  - Afryka...

no własnie o to chodzi

 do tego co fiodor chce robic to akurat afri potrzebna nie jest
pzdr
h

18 Data: Grudzien 16 2009 13:56:45
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor:

On Wed, 16 Dec 2009 11:34:44 +0100, "Kefir"
wrote:

Elou!

Helu!

Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;)

I zapomniales dodac ze podachowaniowy ;P

Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep
po czopku.

Nie wiem czy postep, nie chce rozpetywac wojny, niech se kazdy uwaza
jak mu sie podoba.
Mnie sie rozchodzi ze  z tych dwoch, wymienionych w temacie to bralbym
deela.

pozdr
newrom posiadacz AT.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

19 Data: Grudzien 16 2009 14:31:19
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Kefir 

Elou!
 wrote in message

On Wed, 16 Dec 2009 11:34:44 +0100, "Kefir"
Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;)

I zapomniales dodac ze podachowaniowy ;P

Wtedy musialbym, psujac Amilowa reputacje, dodac ze z nie naruszonym telem ;)

Oczywiscie, skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep
po czopku.

Nie wiem czy postep, nie chce rozpetywac wojny, niech se kazdy uwaza
jak mu sie podoba.

No mnie sie podoba. A co, kupujesz czopka?

Mnie sie rozchodzi ze  z tych dwoch, wymienionych w temacie to bralbym
deela.

Zmuszony do uzytkowania ktoregos z w/w bez alternatywnego wyboru oraz na wlasny koszt, szybciej przymusilbym sie do AT.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

20 Data: Grudzien 16 2009 06:00:37
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: fiodor 

Widzę, że powoli dochodzimy do punktu dyskusji,
w którym "moja racja jest bardziej mojsza od twojej"

Chciałem zaczerpnać Waszej opinii o wspomnianych motocyklach,
ich danych elsploatacyjnych i ogólnego wrażenia z jazdy.

Niemniej jednak dziękuję za zabranie głosu :)

pozdrovki
fiodor

21 Data: Grudzien 16 2009 15:07:50
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Kefir 

Elou!
"fiodor"  wrote in message Widzę, że powoli dochodzimy do punktu dyskusji,
w którym "moja racja jest bardziej mojsza od twojej"

Chciałem zaczerpnać Waszej opinii o wspomnianych motocyklach,
ich danych elsploatacyjnych i ogólnego wrażenia z jazdy.

Niemniej jednak dziękuję za zabranie głosu :)

******************************************************

Do kogo te alibi, he? ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

22 Data: Grudzien 16 2009 15:46:06
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: KJ Siła Słów 

fiodor pisze:

Niemniej jednak dziękuję za zabranie głosu :)

Ja pierdole, jaka ksiezniczka na kup(n)ie moto.

KJ

23 Data: Grudzien 26 2009 15:07:23
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Gawron 

On 16 Gru, 15:00, fiodor  wrote:


No i co kupiles?
Pozdr
Gawron
AT

24 Data: Grudzien 16 2009 16:47:29
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor:

On Wed, 16 Dec 2009 14:31:19 +0100, "Kefir"
wrote:

Elou!

Halu!

Wtedy musialbym, psujac Amilowa reputacje, dodac ze z nie naruszonym telem
;)

Ej, jak napisze ze nie wiem o co chodzi to bedziesz sie smiac ? :)

No mnie sie podoba. A co, kupujesz czopka?

Nie, ale zara sie dyskusja przesunie w strone 'a na czoperze sie da' i
skonczy sie na 'jestes gupi,tylko maszyna z milijonem niutonokoni i
litrem albo dwoma'.
Chociaz dobry czoper nie jest zly, jak mocno pochromowany to ulatwia
lowy. Czasami wrecz z polowania robiac swiniobicie ;)

Zmuszony do uzytkowania ktoregos z w/w bez alternatywnego wyboru oraz na
wlasny koszt, szybciej przymusilbym sie do AT.

I pomyslec ze to ja mam AT :-D

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

25 Data: Grudzien 16 2009 21:54:10
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Ern 

Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
i nie tylko mam wątpliwości.

Proszę o jakieś rady czy wskazówki.

Cze,

Afryką nie latałem. DL1000 też nie.
Ale nawinąłem prawie 20kkm małym DLem :)
W tym roku byliśmy z żoną w Rumunii - głównie asfalty lepszej lub gorszej kategorii, trasa Transfogarska oraz trochę szutrów (między innymi część trasy transalpine 67C! (kładą asfalt 'na potęgę')).
Mały DL spisał się tutaj znakomicie - choć czasami muszę przyznać brakowało mocy (w końcu dwie osoby + 3 pełne kufry).
W zeszłym roku objechaliśmy z żoną nasze piękne wybrzeże Bałtyku starając się trzymać jak najbliżej brzegu. Często, gęsto jechaliśmy po szutrach, kocich łbach itp - nie po ciężkim terenie. Mały DL - spoko.

W ciężki teren bym się nim na pewno nie wybrał, ale szutry czy leśne dróżki (kiedy nie ma dużego błota) - bez problemu.

Aaaa - i co dzień (oprócz zimy) wykorzystuję DLa jako środek transportu do pracy - 35 km w jedną stronę do W-Wy - w korkach też jakoś daje radę (choć ThunderCat był w tym lepszy).

No i to 'symboliczne' spalanie z takich wypraw - około 4,5 litra :)

Pzdr,

Ern

26 Data: Grudzien 18 2009 19:29:56
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Wieca 

fiodor pisze:

Cze dzieciaczki
Wiem, że był niedawno wątek africa vs trampek, ale ja mam
zestawienie jak w temacie.
Motocykle są "preclowe" a kierowników znam już jakiś czas.
Osobiście jestem czoperowy ale po dość sporej przerwie
w jeździe postanowiłem polatać czymś innym.
No i oko zawiesiłem na tych dwóch.
Dylemat mam taki że oba są w podobnej cenie,
ale rocznikowo AT '99 - DL 1000 '03
Przebieg AT ma zdecydowanie większy, a z wyposażenia na centralke
DL 1000 ma kuferek i wyższą szybe.
Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
(ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
i nie tylko mam wątpliwości.


Rozumiem że wybierasz między Africa Twin a DL 1000 ? To źle formułujesz pytanie. Motocykle zupełnie innych klas. DLa raczej należy porównywać z Varadero.

O Afryce się nie wypowiem, bo nie jeździłem. Co do DLa - bierz i nie marudź. W terenie lekko ciężkim daje radę, nie łamie się od byle czego, 220 licznikowe leci, nie ma różnicy co do jazdy solo/z plecaczkiem/załadowany po dach. Idzie na gumę z gazu.
Przyspieszenia wystarczające, mocny dół (jak to V-ka), trochę dziwnie chodzi w winklach - wysoko środek ciężkości więc zapomnij o schodzeniu na kolano. Stabilny na suchym, na mokrym potrafi odjechać tyłem jak za mocno odkręcisz.
Jak pisałem - wbrew pozorom daje radę w terenie. KTM to to nie jest, ale jeździłem nim po łąkach, błotach i po lesie. Spoko. Nieszczęsną chłodnicę oleju dość dobrze chroni wydech, a moto mimo masy jest dobrze wyważone. Przy tego typie zabawy najważniejsze są i tak opony.

Regulacja zaworów po 24 tysiącach, co 6tys wymiana oleju. Zajebiste światła. Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Nie psuje się chyba, przynajmniej nic nie wiem na ten temat, ale w sumie nie śledzę. U mnie bangla.

Z wad - spora masa, ale łatwa do opanowania. Spalanie - sporo zależy od stylu jazdy - u mnie około 8l/100, ale spotkałem gości którym liter palił 6. Nie robi stoppie - za długi. W mieście wymaga zimnej krwi i należytej oceny szerokości. Z kuframi bocznymi robi się tragicznie szeroki (dla tego ja mam małe czoperowe givi).

Jeśli przewidujesz głównie asfalt + sporadyczny teren to się nie męcz na afryce. DL jest dla ciebie. Szukaj jednak raczej od rocznika 04. 03 miały wadę fabryczną - rozlatujący się kosz sprzęgłowy. No chyba żę trafisz 03 po wymianie gwarancyjnej, albo tak jak ja - rocznik 03, data produkcji - 14.12.2003

Zestaw napędowy u mnie jeszcze bangla oryginalny - 32 tys. koszt nowego to ok. 500 zł. opony - trzeci komplet. Teraz stoję na Pilot Roadach. Rozmiar dość standardowy, więc nie ma problemu z zakupem. Na uniwersalnych jeździło mi się słabiej, za to na poboczach było lepiej. Jakbyś miał pytania to wal na priv. Z resztą dziwię się że od razu nie uderzyłeś - przecież wiesz czym jeżdżę.

Pozdr
Wieca
DL-100 V-Strom
Zjadacz wróbli

P.S.
Nie słuchaj Kefira. On już stary pryk sie zrobił i motocykle jeżdżące szybciej niż 140 go przerażają ;-)

27 Data: Grudzien 19 2009 07:41:55
Temat: Re: Africa vs V-strom
Autor: Ireneusz Dyła 

Użytkownik "Wieca"  napisał w wiadomości:
[...]
Amen

PS. Dzięki Wieca. Nie chciałomisie tego wszystkiego pisać bo
stary pryk jestem i klawiatura mnie przeraża ;-)

--
Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Africa vs V-strom



Grupy dyskusyjne