Mac13j wrote:
Potrzebuję pomocy. Kupiłem aprilię rs z silnikiem Derby Sendy Baja 125 i
mam problem ponieważ moto odpala na dotyk. Chodzi idealnie na jałowym
biegu. Wsiadam ruszam jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.
Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/
i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)
--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
3 |
Data: Marzec 22 2015 01:36:22 |
Temat: Re: Aprilia Derby |
Autor: N1 |
W dniu 2015-03-21 o 21:36, masti pisze:
i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)
Jak zwykle rzeczowy komentarz
-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com
4 |
Data: Marzec 23 2015 12:16:20 | Temat: Re: Aprilia Derby | Autor: James |
"Mac13j" wrote...
[...] jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.[...]
A ja odpowiem bardziej konkretnie.
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zazwyczaj jest jakiś mały otwór w korku lub obok niego. Jeśli jest zatkany, będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść, przedmuchaj i upewnij się, że odpowietrzenie jest drożne.
Powodzenia
--
James
5 |
Data: Marzec 30 2015 18:39:32 | Temat: Re: Aprilia Derby | Autor: p47 |
W dniu 2015-03-23 o 12:16, James pisze:
"Mac13j" wrote...
[...] jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i
działa.[...]
A ja odpowiem bardziej konkretnie.
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zazwyczaj jest jakiś mały otwór
w korku lub obok niego. Jeśli jest zatkany, będzie się tworzyć
podciśnienie w zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść,
przedmuchaj i upewnij się, że odpowietrzenie jest drożne.
Powodzenia
--
James
Może też być opócz w opisanego inne utrudnienie spływu paliwa do gaźnika,- w czasie jazdy pobór paliwa jest większy od dopływu, gdy silnik wypali zgromadzone w gaźniku i przewodach paliwo to gaśnie. Paliwo jednak cały czas powoli (chociaż zbyt powoli w stosunku do zapotrzebowania w czasie jazdy) napływa do gaźnika, a więc po chwili silnik można znów uruchomić i cykl zaczyna się od początku.
| | |