Witam.
Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć o silniki C14NZ w 10cioletniej belgijceze
140 tys przebiegu??
Czy można wydłużyć zmiane oleju i do ilu tys km, kiedy wymienić pasek
rozrządu w polskich warunkach, czy można głowice przełożyć z innego modelu i
jak zminimalizować zużycie paliwa w tym silniku.
Co powiecie o ostatnim podzeleniu Silnika V10 5,2litra na pół i zrobienia z
niego rzędowej piątki z dołożoną technologią TSI przez europejskich
inżynierów z Volfsburga?? Wynik 350KM - pierwsze zastosowanie Audi TT RS-
ten sam silnik został stworzony na rynek USA dla Jetty- tam nie ma
doładowania i tylko 180KM- Amerykanie są dziwni.
Pozdrawiam.
2 |
Data: Styczen 07 2007 15:42:31 |
Temat: Re: Astra 1,4 8V i nowy Silnik VW/Audi |
Autor: MK |
Krzysiek Knap napisał(a):
Witam.
Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć o silniki C14NZ w 10cioletniej belgijceze
140 tys przebiegu??
Czy można wydłużyć zmiane oleju i do ilu tys km, kiedy wymienić pasek
rozrządu w polskich warunkach, czy można głowice przełożyć z innego modelu i
jak zminimalizować zużycie paliwa w tym silniku.
Można założyć głowice od C14SE 82KM do tego trzeba jeszcze dołożyć parę czujników i zmienić komputer.
Co powiecie o ostatnim podzeleniu Silnika V10 5,2litra na pół
....
Wynik 350KM -
....
ten sam silnik został stworzony na rynek USA dla Jetty- tam nie ma
doładowania i tylko 180KM- Amerykanie są dziwni.
a są dziwni, tam się liczy pojemność, im większa pojemność
tym większe przedłużenie penisa mają.
MK
|