"blackbird" wrote in message
> Dołączam się do pytania. Po co oni zrobili wspomaganie i ABS na jednym
> bezpieczniku?
> ;-)
Nie oszukumy sie. Temu produktowi daleko do prawdziwego samochodu.
Kontrukcja jest zdeterminowana przez koszty, co ma tez swoje zalety.
No nie wiem. Jest prawie 50 bezpieczników. Niemal każde urządzenia jest na
osobnym obwodzie. Każde światło mijania jest na osobnym obwodzie, każde
drogowe na osobnym obwodzie, wycieraczki przednie na osobnym, wycieraczka
tylna ma swój bezpiecznik, lampka oświetlenia wnętrza na swoim obwodzie,
klakson mna swój bezpiecznik. ABS i wspomaganie elektryczne (a także TC o
ile jest) są na jednym obwodzie. Myślę, że jest to celowe, aby zniechęcić do
wyłączania ABS-u.
MK
8 |
Data: Luty 26 2007 17:44:01 |
Temat: Re: Astra Classic II - ABS |
Autor: J_K_K |
Użytkownik "Sanctum Officium" napisał w wiadomości
| "blackbird" wrote in message
|
| > > Dołączam się do pytania. Po co oni zrobili wspomaganie i ABS na jednym
| > > bezpieczniku?
| > > ;-)
| >| > Nie oszukumy sie. Temu produktowi daleko do prawdziwego samochodu.
| > Kontrukcja jest zdeterminowana przez koszty, co ma tez swoje zalety.
|
| No nie wiem. Jest prawie 50 bezpieczników. Niemal każde urządzenia jest na
| osobnym obwodzie.
Ostatnio udało mi się zrobić zwarcie urządzonkiem podłączonym do gniazdka
zapalniczki, co zaskutkowało również ustawianiem zegara i radia .
Zanim znalazłem właściwy bezpiecznik (bez opisu) - zajęło mi to jakieś 15
minut
metodą prób i błędów ;-)
Natomiast kolega od "nie" prawdziwego samochodu,
to cnm. jakimś Maybachem jeździ ;-) ?
Pzdr
JKK
9 |
Data: Luty 26 2007 17:55:29 | Temat: Re: Astra Classic II - ABS | Autor: Sanctum Officium |
"J_K_K" wrote in message
Użytkownik "Sanctum Officium" napisał w wiadomości
| "blackbird" wrote in message
|
| > > Dołączam się do pytania. Po co oni zrobili wspomaganie i ABS na
jednym
| > > bezpieczniku?
| > > ;-)
| >| > Nie oszukumy sie. Temu produktowi daleko do prawdziwego samochodu.
| > Kontrukcja jest zdeterminowana przez koszty, co ma tez swoje zalety.
|
| No nie wiem. Jest prawie 50 bezpieczników. Niemal każde urządzenia jest
na
| osobnym obwodzie.
Ostatnio udało mi się zrobić zwarcie urządzonkiem podłączonym do gniazdka
zapalniczki, co zaskutkowało również ustawianiem zegara i radia .
Zanim znalazłem właściwy bezpiecznik (bez opisu) - zajęło mi to jakieś 15
minut
metodą prób i błędów ;-)
W Astrze II zapalniczka jest na osobnym obwodzie. Mniemam, że w Astrze III i
Vektrze też.
Natomiast kolega od "nie" prawdziwego samochodu,
to cnm. jakimś Maybachem jeździ ;-) ?
W Astrze II niemal każde urządzenie jest na swoim bezpieczniku. Jak jest w
Maybachu? Nie wiem, nie posiadam takiego auta ;-) Mogę tylko przypuszczać,
że też na osobnym, tylko urządzeń jest więcej, więc i bezpieczniki
liczniejsze. Wielosilnikowa regulacja siedzeń przednich, tylnych itd. wymaga
kabli...
MK
10 |
Data: Luty 26 2007 18:49:37 | Temat: Re: Astra Classic II - ABS | Autor: J_K_K |
Użytkownik "Sanctum Officium" napisał w wiadomości
| > Ostatnio udało mi się zrobić zwarcie urządzonkiem podłączonym do
gniazdka
| > zapalniczki, co zaskutkowało również ustawianiem zegara i radia .
|
| W Astrze II zapalniczka jest na osobnym obwodzie.
Radio i zegar są faktycznie na osobnym bezpieczniku, 2 wyżej
(czyli wyciągnąłem przed zapalniczkowym),
natomiast zapalniczka jest (co prawda nie w większości ;-)
ale również z podgrzewaniem przednich foteli.
Pzdr
JKK
11 |
Data: Luty 27 2007 03:19:52 | Temat: Re: Astra Classic II - ABS | Autor: Moon |
blackbird wrote:
Dołączam się do pytania. Po co oni zrobili wspomaganie i ABS na
jednym bezpieczniku?
;-)
Nie oszukumy sie. Temu produktowi daleko do prawdziwego samochodu.
Kontrukcja jest zdeterminowana przez koszty, co ma tez swoje zalety.
ŁOT?
a co ci w Astrze II nie pasuje???
to bardzo dobry samochodzik, gdzie ty tam widzisz jakieś oszczędności kosztem jakości?
moon
| | | |