Pytanie moje brzmi, jesli padla dioda przy rezystorze to czy mozna ja zastapic kawalkiem drucika i bedzie dzialalo czy trzeba nowa diode wstawic? Jesli tak to jak ja tam umocowac, mozna lutowac? Oryginalnie jest to chyba sprasowane. Czy wyzej wspomniany drucik mozna zamontowac doraznie aby stwierczyc czy to fajtycznie ta usterka?
Jeżeli jest jak mówisz to padł termik - coś koło 1PLN:) a nie dioda, której zresztą nie można
zamienić drucikiem. Drucikiem to sobie możesz opornik na chwilkę zamienić.
Miałem podobnie kiedyś w megance, padł termik i by go wymienić musiałem
się pomęczyć z odginaniem blaszek.
Warto było bo serwis chciał wymienić cały moduł za 600pln:(
grzech
nyska
4 |
Data: Styczen 27 2010 13:49:22 |
Temat: Re: Astra F - dmuchawa problem - rezystor? |
Autor: paranoix |
W dniu 2010-01-27 12:23, grzech pisze:
Pytanie moje brzmi, jesli padla dioda przy rezystorze to czy mozna ja
zastapic kawalkiem drucika i bedzie dzialalo czy trzeba nowa diode
wstawic? Jesli tak to jak ja tam umocowac, mozna lutowac? Oryginalnie
jest to chyba sprasowane. Czy wyzej wspomniany drucik mozna zamontowac
doraznie aby stwierczyc czy to fajtycznie ta usterka?
Jeżeli jest jak mówisz to padł termik - coś koło 1PLN:) a nie dioda,
której zresztą nie można
zamienić drucikiem. Drucikiem to sobie możesz opornik na chwilkę zamienić.
Miałem podobnie kiedyś w megance, padł termik i by go wymienić musiałem
się pomęczyć z odginaniem blaszek.
Warto było bo serwis chciał wymienić cały moduł za 600pln:(
Ja miałem kilka lat temu ten sam problem i wymieniono cały moduł. Sama część kosztowała jednak ok. 50 zł i to w Oplu. Wymiana oczywiście już poza ASO.
|