Grupy dyskusyjne   »   Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa

Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa



1 Data: Grudzien 11 2008 15:47:12
Temat: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Jest sobie maly wybor miedzy jedna Astra G a inna.

a) Astra II, grudzien 1999, full opcja -  1.8 benz, 125k przebiegu, 115 KM (albo 116, nie pamietam dokladnie)

b) Astra II, polowa 2001, troche slabiej wyposazona - 1,6 benz, 170k przebiegu, 101KM.

Wiem ze 1.8 jest dosc zarloczne. 1.6 niby troche mniej, ale tez do gigantow oszczednosci nie nalezy. W obu samochdodach jest klima. Jezdze raczej kapeluszniczo po trasie (90-110, po autostradach nie jezdze), tyle samo w miescie (Warszawa, przelotowki, na osiedlach mniej, nawet 10km/h), trasa/miasto 70/30 (okolo, gdzie miasto to 2x10km kilka razy w tygodniu, a trasa to ok 2x200km raz w miesiacu). Prawdopodobnie do obu bedzie zalozony gaz (troche pozniej) - sekwencja - mimo niskich przebiegow (ok 12-15k rocznie). Co do jazdy probnej - nie bylo duzej roznicy, 1.8 troche szybciej sie zbiera, ale oba w zupelnosci mi wystarcza.

Ceny bedzie w miare podobna, w obu taniej niz srednia na rynku. Historia pojazdow znana, przebiegi rzeczywiste. Ktory silnik wybrac? Czego sie mozna spodziewac po tych silnikach?  Jaka instalacje polecacie do takiej Astry (i ile bedzie w przyblizeniu kosztowac?). Jakies inne rady?

--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni



2 Data: Grudzien 11 2008 16:12:34
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Maverick wrote:

Jest sobie maly wybor miedzy jedna Astra G a inna.

a) Astra II, grudzien 1999, full opcja -  1.8 benz, 125k przebiegu, 115 KM (albo 116, nie pamietam dokladnie)

b) Astra II, polowa 2001, troche slabiej wyposazona - 1,6 benz, 170k przebiegu, 101KM.

Wiem ze 1.8 jest dosc zarloczne. 1.6 niby troche mniej, ale tez do gigantow oszczednosci nie nalezy. W obu samochdodach jest klima. Jezdze raczej kapeluszniczo po trasie (90-110, po autostradach nie jezdze), tyle samo w miescie (Warszawa, przelotowki, na osiedlach mniej, nawet 10km/h), trasa/miasto 70/30 (okolo, gdzie miasto to 2x10km kilka razy w tygodniu, a trasa to ok 2x200km raz w miesiacu). Prawdopodobnie do obu bedzie zalozony gaz (troche pozniej) - sekwencja - mimo niskich przebiegow (ok 12-15k rocznie). Co do jazdy probnej - nie bylo duzej roznicy, 1.8 troche szybciej sie zbiera, ale oba w zupelnosci mi wystarcza.

Ceny bedzie w miare podobna, w obu taniej niz srednia na rynku. Historia pojazdow znana, przebiegi rzeczywiste. Ktory silnik wybrac? Czego sie mozna spodziewac po tych silnikach?  Jaka instalacje polecacie do takiej Astry (i ile bedzie w przyblizeniu kosztowac?). Jakies inne rady?

Jeszcze maly dopisek - samochod ma byc w moich rekach przez ok 4-5 lat - przez ten czas bedzie spelnial moje potrzeby, wiec nie zamierzam go szybko sprzedawac. Dlatego inst. gazowa moze sie oplacic, pomimo malych przebiegow. Po tym czasie pewnie i tak zostanie w rodzinie jako drugi lub pojdzie do kogos znajomego - wiec chcialbym wybrac samochod myslac raczej w dluzszej perspektywie. (rdzy nie widac, wiem co bylo robione i jak, w razie czego sie poprawi - wiec sie opla nie boje)

Licze sie ze spalaniem w miare duzym (powiedzmy 8 trasa/10-11 miasto dla 1.8 i o ok litr mniejsze dla 1.6 - dane z forum opla jak i autocentrum+20% :)
--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni

3 Data: Grudzien 11 2008 16:18:37
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Lewis 


Licze sie ze spalaniem w miare duzym (powiedzmy 8 trasa/10-11 miasto dla
1.8 i o ok litr mniejsze dla 1.6 - dane z forum opla jak i autocentrum+20% :)


IMO bierz młodsze. Pozatym te 11 w mieście to wcale nie takie znowu ogromne ale jak na taki silnik to racja, niemało.


--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

4 Data: Grudzien 12 2008 09:26:28
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Clawfinger 

Maverick pisze:>

Licze sie ze spalaniem w miare duzym (powiedzmy 8 trasa/10-11 miasto dla 1.8 i o ok litr mniejsze dla 1.6 - dane z forum opla jak i autocentrum+20% :)

No z tym spalaniem to zdrowo przesadziłeś :-) Moja Asterka II 1998 z silnikiem 1.6 101KM paliła na trasie 5.5, w mieście 7-8 przy spokojnej jeździe jak twoja.

Pozdro
WOJtek
--
============================
Astra III Kombi 1.6 Twinport
    Wersja Cosmo +dodatki
        Kolor Moonland
     Jeszcze bez naklejki
============================

5 Data: Grudzien 11 2008 16:24:53
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: AGA 

temat wałkowany kilka razy

najtanszy w eksploatacji to

1.6l,  8 zaworow + gaz


dynamiczny dobry silnik dla astry
to 2.0l, 16V sekwencja

spalanie na trasie 7,5 - 8l gazu przy jezdzie do 130

spalanie 50% miasmto 50% trasa - 9l


według czasopism 2.0l najbardziejudany silnik
1.6 - 16V spala podobnie jak 2.0 a zdecydowanei bardziej mułowaty

w ktoryms autoswiecie dosyc obszerny art. byl o tych modelach

6 Data: Grudzien 11 2008 16:39:47
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

AGA wrote:

temat waÂłkowany kilka razy

najtanszy w eksploatacji to

1.6l,  8 zaworow + gaz


dynamiczny dobry silnik dla astry
to 2.0l, 16V sekwencja

spalanie na trasie 7,5 - 8l gazu przy jezdzie do 130

spalanie 50% miasmto 50% trasa - 9l


wedÂług czasopism 2.0l najbardziejudany silnik
1.6 - 16V spala podobnie jak 2.0 a zdecydowanei bardziej muÂłowaty

Troche wiem. Ale obecnie wybor jest tylko miedzy tymi dwoma (dlatego podany jest np przebieg itp). Oba sa srednie - ani najoszczedniejsze, ani najmocniejsze. Ktory z nich bedzie lepszy?

w ktoryms autoswiecie dosyc obszerny art. byl o tych modelach

Dzieki za info , poszukam.
--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni

7 Data: Grudzien 11 2008 16:42:08
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: AGA 



wed3ug czasopism 2.0l najbardziejudany silnik
1.6 - 16V spala podobnie jak 2.0 a zdecydowanei bardziej mu3owaty

Troche wiem. Ale obecnie wybor jest tylko miedzy tymi dwoma (dlatego
podany jest np przebieg itp). Oba sa srednie - ani najoszczedniejsze, ani
najmocniejsze. Ktory z nich bedzie lepszy?

w ktoryms autoswiecie dosyc obszerny art. byl o tych modelach


zdecydowanie odradzano 1.6 16V

8 Data: Grudzien 11 2008 16:43:26
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: AGA 

tu chodzi o jednostke, jednak jesli mialbym wybierac
to wybralbym po prostu atuo w lepszym stanie

9 Data: Grudzien 11 2008 16:55:09
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

AGA wrote:

tu chodzi o jednostke, jednak jesli

mialbym

"a" zgubione czy jakas zamiana plci??

wybierac
to wybralbym po prostu atuo w lepszym stanie

I tu sie pojawia wlasnie problem - auta maja rozne zalezy i wady, ale sie rownowaza - tylko na silnik nie potrafie normalnie spojrzec - wiec wybor silnika powoduje praktycznie wybor auta. Obecnie sklaniam sie ku 1999r, 1.8 benz - mniejszy przebieg - a wiec moze dluzej pojezdzic (przynajmniej jest wieksza szansa na to).

--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni

10 Data: Grudzien 11 2008 17:08:35
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Grzegorz Prędki 


I tu sie pojawia wlasnie problem - auta maja rozne zalezy i wady, ale sie rownowaza - tylko na silnik nie potrafie normalnie spojrzec - wiec wybor silnika powoduje praktycznie wybor auta. Obecnie sklaniam sie ku 1999r, 1.8 benz - mniejszy przebieg - a wiec moze dluzej pojezdzic (przynajmniej jest wieksza szansa na to).


Pisales na poczatku, ze 1,6 jest "troche gorzej wyposazony". Tzn. ?

11 Data: Grudzien 11 2008 17:38:43
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Grzegorz Prędki wrote:


I tu sie pojawia wlasnie problem - auta maja rozne zalezy i wady, ale sie rownowaza - tylko na silnik nie potrafie normalnie spojrzec - wiec wybor silnika powoduje praktycznie wybor auta. Obecnie sklaniam sie ku 1999r, 1.8 benz - mniejszy przebieg - a wiec moze dluzej pojezdzic (przynajmniej jest wieksza szansa na to).


Pisales na poczatku, ze 1,6 jest "troche gorzej wyposazony". Tzn. ?

1.8 = Elegance (wszystko to co Comfort + lepsze glosniki+fajne radio+sterowanie z kierownicy, alufelgi, TCS, fajniejsza tapicerka (lepsza jakosciowo - a przynajmniej takie wrazenie sprawia, ale jasna - wiec trzeba czesciej czyscic), do tego jakies elementy drewniane (drewnopodobne)), ofc klima
1.6  X16XEL = Comfort (niby ma wszystko co potrzeba + klima)

Najwieksza wada obu - nie ma elektr szyb z tylu - a w swoim aucie z '90 mam :( wiec przesiadka w "gorzej wyposazony" (tylko w tym jednym elemencie, ale jest :D)

--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni

12 Data: Grudzien 11 2008 18:15:16
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Blyskacz 

Maverick wrote:

Najwieksza wada obu - nie ma elektr szyb z tylu -
a po co Ci to ?
W obu swoich autach mam elektrycznie podnoszone szyby tylne, ale czy jeszcze  dzialaja, to nie mam pojecia, bo praktycznie nigdy tego nie uzywam.
O ile przednie sie faktycznie przydaja ( chocby do automatycznego wytarcia wody/pary z szyby ) o tyle tylne to imo moglyby sie wcale nie otwierac ;-)

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG

13 Data: Grudzien 11 2008 19:18:47
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Blyskacz pisze:

Maverick wrote:

Najwieksza wada obu - nie ma elektr szyb z tylu -
a po co Ci to ?
W obu swoich autach mam elektrycznie podnoszone szyby tylne, ale czy jeszcze  dzialaja, to nie mam pojecia, bo praktycznie nigdy tego nie uzywam.
O ile przednie sie faktycznie przydaja ( chocby do automatycznego wytarcia wody/pary z szyby ) o tyle tylne to imo moglyby sie wcale nie otwierac ;-)

A tylne prawe? Przeciez w miescie ot jest bardzo wazne okno.


DO tego jedziesz i otwierasz z tylu - zamiast z przodu - chociaz jak jest klima to niepotrzebne niby.

14 Data: Grudzien 11 2008 18:32:30
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Blyskacz 

Maverick wrote:

A tylne prawe? Przeciez w miescie ot jest bardzo wazne okno.
nie zauwazylem jakos... korzystam z lusterek... poza tym zwykle w tylnych drzwiach szyba i tak nie opuszcza sie nizej niz do polwy, wiec i tak lipa... juz bardziej przydaloby mi sie podgrzewane to okno w przedziale bagazowym...

DO tego jedziesz i otwierasz z tylu - zamiast z przodu - chociaz jak jest klima to niepotrzebne niby.
jak owierasz jakiekolwiek okno to halas sie robi spory -  nie po to kupuje sie wyciszone ( relatywnie ) auto z klimatyzacja, by potem jezdzic jak w PKP - halas i przeciag ;-)

pozdrawiam Blyskacz


--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG

15 Data: Grudzien 11 2008 19:44:03
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Blyskacz pisze:

Maverick wrote:

A tylne prawe? Przeciez w miescie ot jest bardzo wazne okno.
nie zauwazylem jakos... korzystam z lusterek... poza tym zwykle w tylnych drzwiach szyba i tak nie opuszcza sie nizej niz do polwy, wiec i tak lipa... juz bardziej przydaloby mi sie podgrzewane to okno w przedziale bagazowym...

U mnie otwiera sie tak, ze ok 1/3 zostaje - wystarczy aby poprawic widocznosc. A to wazne w DC. Z lusterek korzystam, ale dla pewnosci zawsze spojrze w okno - juz kilka razy pomoglo.

DO tego jedziesz i otwierasz z tylu - zamiast z przodu - chociaz jak jest klima to niepotrzebne niby.
jak owierasz jakiekolwiek okno to halas sie robi spory -  nie po to kupuje sie wyciszone ( relatywnie ) auto z klimatyzacja, by potem jezdzic jak w PKP - halas i przeciag ;-)

Tak - ale czasem jest taka potrzeba - a wtedy nie wieje w ucho.

16 Data: Grudzien 12 2008 03:17:47
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Leśny Jeżyk 

Blyskacz pisze:

Najwieksza wada obu - nie ma elektr szyb z tylu -
a po co Ci to ?

- W upały włÄ…czasz klimę, ruszasz i otwierasz na minutę tylne szyby
- Jak zaparują można "odparować"
- Nie trzeba sprawdzać czy pasażerowie nie pokręcili korbkami

--
Kolczasty jeż to sympatyczny zwierz

17 Data: Grudzien 11 2008 17:34:11
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: bratPit 


Hej, nie wiem jak w Astrach ale w Vectrach byly dwa rozne silniki 1.6
16V:
X16XEL i X16SEJ,

X16SEJ? co to za silnik? katalog opla go nie przewiduje

Z tego co pamietam silniki 1.6 sa bezkolizyjne natomiast

owszem 1.6 -8V X16SZR, X16XEL lub Z16XE sa 16v i są kolizyjne, Y16XE to też kolizyjne 16v chociaż nie widziałem auta z takim silnikiem,

w 1.8 lubi peknac kolektor wydechowy (tak samo w 2.0),

w X18XE1 zecydowanie rzadziej niż w X20XEV

cholerna uszczelka pod pokrywa zaworow (wymiana co 10tys km).

???

Mimo wszystko ja bym wzial 1.8 - podobne spalanie, jednak troche
mocniejszy silnik.

owszem,
brat

18 Data: Grudzien 12 2008 09:23:13
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Emil 

Odradzam Ci 1.6 16V. Ja stalem przed wyborem rok temu 1.6 8V i ten 16V -
wybralem pierwszy i cieszylem sie bezproblemowa jazda do dnia sprzedazy - 2
tyg temu. o 1.8 nie wiem za duzo, ale mysle, ze bedzie to zdecydowanie
lepsza opcja anizeli 1.6 16V. Przynajmniej wsrod moich znajomych mechanikow,
stanowczo odradzaja jednostke 1.6 16V. Ponoc najlepsza do gazu 1.6 8V. Jak
masz te dwie, to raczej bierz 1.8. Pozdrawiam :)

19 Data: Grudzien 11 2008 17:08:19
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: bratPit 


Jest sobie maly wybor miedzy jedna Astra G a inna.

a) Astra II, grudzien 1999, full opcja -  1.8 benz, 125k przebiegu, 115 KM (albo 116, nie pamietam dokladnie)

b) Astra II, polowa 2001, troche slabiej wyposazona - 1,6 benz, 170k przebiegu, 101KM.

Wiem ze 1.8 jest dosc zarloczne. 1.6 niby troche mniej, ale tez do gigantow oszczednosci nie nalezy.

czyli ta 99 ma silnik X18XE1 więc OK, natomiast nie wiadomo z jakim silnikiem jest ta 1.6 bo może być albo X16XEL albo Z16XE. Chodzi o to że Z16XE ma katalizator na kolektorze wydechowym [padają] a X16XEL kat ma pod autem, Z16XE dwie sondy lambda a X16 jedną, Z16XE elektroniczną przepustnicę a X16 przepustnicę na lince, a także dla mnie najważniejsza rzecz to Z16XE ma odchudzone pierścienie tłokowe [piją oliwę dołem silnika] w stosunku do X16XEL. X16XEL co prawda też lubią wypić oliwy ale górą więc jak ktoś się uprze to zmieni uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy i temat załatwiony. Jeżeli chodzi o picie oliwy dołem silnika Z16XE to musisz zmieniać pierścienie... Poza tym elektronika w Z16 powoduje że do X16 to jest muł który w ogóle nie jeździ.
Z kolei X18XE1 jest fajny, nie padają w nim czujniki jak w 2.0, nie ma apetytu na olej, w astrze zaczyna to już przyjemnie jeździć a założenie sekwencji nie powoduje perturbacji, często zasyfiają się w nich z kolei przepustnice ale czyszczenie załatwia temat i nie jest drogie.
Jak dla mnie 1.8 bez dwóch zdań,
brat

20 Data: Grudzien 11 2008 17:22:13
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

bratPit wrote:


Jest sobie maly wybor miedzy jedna Astra G a inna.

a) Astra II, grudzien 1999, full opcja -  1.8 benz, 125k przebiegu, 115 KM (albo 116, nie pamietam dokladnie)

b) Astra II, polowa 2001, troche slabiej wyposazona - 1,6 benz, 170k przebiegu, 101KM.

Wiem ze 1.8 jest dosc zarloczne. 1.6 niby troche mniej, ale tez do gigantow oszczednosci nie nalezy.

czyli ta 99 ma silnik X18XE1 więc OK, natomiast nie wiadomo z jakim silnikiem jest ta 1.6 bo może być albo X16XEL albo Z16XE. Chodzi o to że Z16XE ma katalizator na kolektorze wydechowym [padają] a X16XEL kat ma pod autem, Z16XE dwie sondy lambda a X16 jedną, Z16XE elektroniczną przepustnicę a X16 przepustnicę na lince, a także dla mnie najważniejsza rzecz to Z16XE ma odchudzone pierścienie tłokowe [piją oliwę dołem silnika] w stosunku do X16XEL. X16XEL co prawda też lubią wypić oliwy ale górą więc jak ktoś się uprze to zmieni uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy i temat załatwiony. Jeżeli chodzi o picie oliwy dołem silnika Z16XE to musisz zmieniać pierścienie... Poza tym elektronika w Z16 powoduje że do X16 to jest muł który w ogóle nie jeździ.
Z kolei X18XE1 jest fajny, nie padają w nim czujniki jak w 2.0, nie ma apetytu na olej, w astrze zaczyna to już przyjemnie jeździć a założenie sekwencji nie powoduje perturbacji, często zasyfiają się w nich z kolei przepustnice ale czyszczenie załatwia temat i nie jest drogie.
Jak dla mnie 1.8 bez dwóch zdań,
brat
X16XEL (o ile mozna ufac dokumentacji - bo nie pamietam dokladnie w tej chwili, moge to sprawdzic wieczorem aby sie upewnic.

Dzieki za wypisanie takich szczegolow - bo ja to raczej laik mechaniki samochodowej jestem (ale kolo, oleje, klocki sam wymienie, a do reszty mam znajomego mechanika, ktoremu ufam)

--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni

21 Data: Grudzien 11 2008 19:36:09
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

Maverick pisze:

Jest sobie maly wybor miedzy jedna Astra G a inna.

a) Astra II, grudzien 1999, full opcja -  1.8 benz, 125k przebiegu, 115 KM (albo 116, nie pamietam dokladnie)

b) Astra II, polowa 2001, troche slabiej wyposazona - 1,6 benz, 170k przebiegu, 101KM.

Wiem ze 1.8 jest dosc zarloczne. 1.6 niby troche mniej, ale tez do gigantow oszczednosci nie nalezy. W obu samochdodach jest klima. Jezdze raczej kapeluszniczo po trasie (90-110, po autostradach nie jezdze), tyle samo w miescie (Warszawa, przelotowki, na osiedlach mniej, nawet 10km/h), trasa/miasto 70/30 (okolo, gdzie miasto to 2x10km kilka razy w tygodniu, a trasa to ok 2x200km raz w miesiacu). Prawdopodobnie do obu bedzie zalozony gaz (troche pozniej) - sekwencja - mimo niskich przebiegow (ok 12-15k rocznie). Co do jazdy probnej - nie bylo duzej roznicy, 1.8 troche szybciej sie zbiera, ale oba w zupelnosci mi wystarcza.

Ceny bedzie w miare podobna, w obu taniej niz srednia na rynku. Historia pojazdow znana, przebiegi rzeczywiste. Ktory silnik wybrac? Czego sie mozna spodziewac po tych silnikach?  Jaka instalacje polecacie do takiej Astry (i ile bedzie w przyblizeniu kosztowac?). Jakies inne rady?


No to kupiony :)  Astra II, 1999, 1.8 benz.

22 Data: Grudzien 11 2008 20:59:15
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: bratPit 


No to kupiony :)  Astra II, 1999, 1.8 benz.

gratulacje, kup dobre winko i opij żeby sie sprawowało :-)
pamiętaj jeszcze o komplecie rozrządu co 60kkm lub 4 lata a reszta to detale ;-)
brat

23 Data: Grudzien 11 2008 21:01:28
Temat: Re: Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa
Autor: Maverick 

bratPit pisze:


No to kupiony :)  Astra II, 1999, 1.8 benz.

gratulacje, kup dobre winko i opij żeby sie sprawowało :-)

dziekuje, ale sam pic nie bede , a zona chora - opije ze szwagrem i siostra jak sie spotkamy - a dobre winko sie zawsze znajdzie u mnie.

pamiętaj jeszcze o komplecie rozrządu co 60kkm lub 4 lata a reszta to detale ;-)

Rozrzad i oleje pewnie wymienie od razu - bez wzgledu na okres od wymiany - bo z tego co pamietam to ze 3 lata/40k temu byl robiony.

Astra G (II) sedan - ktory silnik? + pyt o inst. gazowa



Grupy dyskusyjne