Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś)
1 | Data: Sierpien 19 2008 00:24:02 |
Temat: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | |
Autor: | Witam, 2 |
Data: Sierpien 19 2008 00:40:11 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | wrote in message Witam, Kupi się. Za Paska B7 w wersji 2.0 TDI z gwarancją c.a. pół roku zapłacisz właśnie około 65 tysięcy. Jurand. 3 |
Data: Sierpien 19 2008 00:49:35 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: | a czym się różni Pasek b6 od b7? 4 |
Data: Sierpien 19 2008 01:12:21 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Pawel. W. |
a czym się różni Pasek b6 od b7? Pasek b6 to pasek b5 po liftingu, a b7 to zupełnie inny pasek. p. 5 |
Data: Sierpien 19 2008 01:32:48 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: kamil d | Pawel. W. pisze: Użytkownik napisał w wiadomości Oj, coś chyba nie tak jeśli wierzyć wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat -- kamil d red 206 powered by limedia.pl mysłowice 6 |
Data: Sierpien 19 2008 09:19:59 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "kamil d" wrote in message Pawel. W. pisze: No, ale niektórzy tak to ujmują, jak napisał kolega powyżej, żeby nie było Passata B5.5 ;) Jurand. 7 |
Data: Sierpien 19 2008 09:59:56 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Prze__mek | > Pasek b6 to pasek b5 po liftingu, a b7 to zupełnie inny pasek. Ale faktem jest, że nie ma jeszcze Passata B7. A Passat B6 to nie jest Passat B5 po liftingu, ponieważ ten jest oznaczany jako B5 FL. Prawda ? PS. A autor postu po prostu pomylił się w tytule, bo w treści napisał juz poprawnie B6 zamiast B7. -- Pozdrawiam, Prze__mek VW Golf IV 1.6 SR (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire Audi A4 Avant B6 1,9 TDI 8 |
Data: Sierpien 19 2008 09:06:08 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Prze__mek |
a czym się różni Pasek b6 od b7? Ale bzdury piszesz :) -- Pozdrawiam, Prze__mek VW Golf IV 1.6 SR (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire Audi A4 Avant B6 1,9 TDI 9 |
Data: Sierpien 19 2008 08:44:43 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik napisał w wiadomości: a czym się różni Pasek b6 od b7? Tym że Passata B7 jeszcze nie produkują... -- Bugatti V12 TDI 10 |
Data: Sierpien 19 2008 10:43:51 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: | Panie i Panowie - czy możemy już wrócić do głównego tematu? Oczywiście chodzi 11 |
Data: Sierpien 19 2008 12:17:04 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik napisał w wiadomości: Panie i Panowie - czy możemy już wrócić do głównego tematu? Oczywiście chodzi Jak już chcesz kupić Passata B6 i w dodatku z TDI to nie kupuj 2.0 TDI 140 PS *BKD* z roczników 2005 i 2006 bo w nich seryjnie na starcie padały turbawki i miały problem z głowicami...(kurde ile razy to trza powtarzać...archiwum Panocku ;-p) Jak chcesz Passka to weź pod uwagę skrzynie DSG...miodzio...na youtube jest filmik jak ta Getriebe masakruje auta z manualem i mocą o co najmniej 30 PS większa. Za 65 tys. zł jest też Seat Toledo ...też fajny wóz tylko wewątrz troszkę spartański...raczej dla sportowej rodzinki...;-) Ale jak dla mniej liderem w tej klasie jest Honda Accord i-CTDI....a to ze względu na ten silniczek. TDI-VW to przy nim traktorek. Przejedź się to zobaczysz. Pozdr. -- Bugatti V12 TDI 12 |
Data: Sierpien 19 2008 20:50:48 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Bugatti" wrote in message Jak już chcesz kupić Passata B6 i w dodatku z TDI to nie kupuj 2.0 TDI Nawet jak padła turbawka, to już pewnie dawno została wymieniona na nową - bo mówimy o używanym aucie. Jak chcesz Passka to weź pod uwagę skrzynie DSG...miodzio...na youtube Tak i jak taka DSG padnie, to zostaje Ci tylko wizyta w serwisie, co oznacza masakrujące portfel koszty - to już lepiej wajhować 6-biegowym manualem. Oczywiście - sama praca DSG to jest coś fenomenalnego, ale serwisy VW dość dużo mają roboty z tymi skrzyniami - na razie to jest coś a la Selespeed w Alfie Romeo ;) Za 65 tys. zł jest też Seat Toledo ...też fajny wóz tylko wewątrz troszkę Co z tego, skoro tego traktorka naprawi Ci większość warsztatów, bo PAssatów u nas jest jak młotków a ceny części zamiennych do tych aut są na poziomie 1/3 tego, co trzeba zapłacić za Hondę. Poza tym porównaj sobie do tego iCTDI wersję 2.0 TDI 170 KM. Weź też zamów do Hondy Accord napęd na 4 koła ;) Pozdr. 13 |
Data: Sierpien 20 2008 11:12:57 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
wersję 2.0 TDI 170 KM. Weź też zamów do Hondy Accord napęd na 4 koła ;) i to jest podstawowy powód dla którego jeżdżę tym czym jeżdżę a nie tym czym by mi się marzyło przed przesiadką z poprzedniego auta - Accorda... niestety na Legenda mnei nie stać ;) a to jest jedyne auto Hondy z dobrym napędem AWD... pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 14 |
Data: Sierpien 20 2008 11:39:34 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | i to jest podstawowy powód dla którego jeżdżę tym czym jeżdżę a nie tym czym by mi się marzyło przed przesiadką z poprzedniego auta - Accorda... Z dobrym napędem AWD? A które to jeszcze mają AWD? :-) 15 |
Data: Sierpien 20 2008 13:36:57 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Z dobrym napędem AWD? A które to jeszcze mają AWD? :-) CRV i HRV, poza tym ich odpowiedniki na rynku amerykańskim typu MDX, który nota bene jeździ doskonale po asfalcie... suchym pozdr Fox PS. czy Ty jeździsz szarym Foresiem? jeśli tak to sprawdź lewe światło stopu :) 16 |
Data: Sierpien 20 2008 15:14:02 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | CRV i HRV, poza tym ich odpowiedniki na rynku amerykańskim typu MDX, który nota bene jeździ doskonale po asfalcie... suchym HRV już dawno nie produkowana, a CRV od kiedy ma napęd AWD. To co tam jest to nawet nie stało obok porządnego ADW. PS. czy Ty jeździsz szarym Foresiem? jeśli tak to sprawdź lewe światło stopu :) Wiśniowym. 17 |
Data: Sierpien 20 2008 16:50:05 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
CRV i HRV, poza tym ich odpowiedniki na rynku amerykańskim typu MDX, nikt nie mówił o nowych, nie stać mnie na auto które w chwili zakupu traci ok 20% wartości ;) bez względu jaka by ona nie byla :D a CRV od kiedy ma napęd AWD. od zawsze To co tam jest to nawet nie stało obok porządnego ADW. no to popatrz co ja napisałem wcześniej ;) własnie o to mi chodziło że jedyny dobry AWD jest w Legendzie... natomiast to że CRV jest AWD to chyba nie podlega dyskusji? działa jak dziala, ale to wg mnie ewidentnie AWD pozdr Fox 18 |
Data: Sierpien 20 2008 17:19:06 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | no to popatrz co ja napisałem wcześniej ;) własnie o to mi chodziło że jedyny dobry AWD jest w Legendzie... To jest wleczone ch.. wie co na tylnej osi. 19 |
Data: Sierpien 21 2008 13:26:56 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
natomiast to że CRV jest AWD to chyba nie podlega dyskusji? działa jak ukłd w CRV i HRV ztcw to bardzo podobna konstrukcja. Na przedniej i na tylnej osi jest convertor - coś w rodzaju pompy, oba połączone są systemem hyraulicznym. Napęd przenoszony jest na przednie koła, i dopóki kręcą się tak samo szybko jak tylne, dopóty nic specjalnego sie nie dzieje, kiedy przednie zaczynają kręcić się szybciej, w układzie hydraulicznym powstaje ciśnienie (wywołane szybszym obrotem przedniego - napędzanego convectroa które napędza tylne koła przez tylny convector. tak w dżym skrócie;) pozdr Fox 20 |
Data: Sierpien 21 2008 13:37:54 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | ukłd w CRV i HRV ztcw to bardzo podobna konstrukcja. Na przedniej i na tylnej osi jest convertor - coś w rodzaju pompy, oba połączone są systemem hyraulicznym. Napęd przenoszony jest na przednie koła, i dopóki kręcą się tak samo szybko jak tylne, dopóty nic specjalnego sie nie dzieje, kiedy przednie zaczynają kręcić się szybciej, w układzie hydraulicznym powstaje ciśnienie (wywołane szybszym obrotem przedniego - napędzanego convectroa które napędza tylne koła przez tylny convector. Ja wiem jak to działa. To jest system typu - jesteś w rowie to się włącza 4x4 lub łapiesz poślizg w zakrecie i nagle dołączony napęd wytrąca auto z równowagi. Kompletny bezsens i porażka. 21 |
Data: Sierpien 22 2008 16:41:32 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Ja wiem jak to działa. aaa, to ja nie zrozumialem uwagi ;) To jest system typu - jesteś w rowie to się włącza 4x4 lub łapiesz poślizg na szczęście nie jest aż tak bardzo źle, ale fakt - uważać trzeba... Najlepiej na śliskim jechać satale lekkim slidem ;) serio! na śniegu całkiem do opanowania, na szutrze już trudniej, w deszczu się nie odważylem ;) Mówię o jeździe w górach na rzadko uczęszczanych drogach... w codziennym użytkowaniu po prostu trzeba być na to prygotowanym... pozdr Fox 22 |
Data: Sierpien 22 2008 17:45:10 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | na szczęście nie jest aż tak bardzo źle, ale fakt - uważać trzeba... Najlepiej na śliskim jechać satale lekkim slidem ;) serio! na śniegu całkiem do opanowania, na szutrze już trudniej, w deszczu się nie odważylem ;) Mówię o jeździe w górach na rzadko uczęszczanych drogach... w codziennym użytkowaniu po prostu trzeba być na to prygotowanym... Taaak, a widziałes kto głównie jeździ takimi autami? Myslisz, ze te panienki mają jakiekolwiek pojęcie o tym? 23 |
Data: Sierpien 25 2008 16:50:20 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Taaak, a widziałes kto głównie jeździ takimi autami? Myslisz, ze te na szczęście te panienki najczęściej jeżdżą na tyle wolno i spokojnie ze im ta dysfunkcja napędu nie przeszkadza ;) pozdr Fox 24 |
Data: Sierpien 20 2008 13:26:25 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Wille |
wersję 2.0 TDI 170 KM. Weź też zamów do Hondy Accord napęd na 4 koła ;) Nowa Accord nie ma w prawdzie napędu AWD ale jeździ się nią znakomicie. Według mnie przebija Mondeo (po liftingu) a to dla mnie był wyznacznik prowadzenia się na drodze, Passata nowego, niewspominając o wszystkich pływających Toyotach etc. Pozdrawiam, Wojtek 25 |
Data: Sierpien 20 2008 13:47:05 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Wille" wrote in message
Hmm no to dobra - możemy się umówić na śmiganie nową Hondą 2.2 CDTi kontra VW Passat 2.0 TDI 170 KM 4Motion ;) Np. w czasie jakichś opadów deszczu, albo śniegu ;) Jurand. 26 |
Data: Sierpien 20 2008 14:27:47 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik "Jurand" napisał w wiadomości: Hmm no to dobra - możemy się umówić na śmiganie nową Hondą 2.2 CDTi kontra Możemy się umówić tylko nie wiem skąd ty weźniesz 4Motion w tej wersji w której napisałeś. 4Motion NIE występuje w wersji z motorkiem 170 PS. Passat nad Accordem ma przewagę w DSG i większej ilości miejsca wewnątrz. W Passku jest bardziej "kolorowe" wykończenie które niestety lubiło sobie potrzeszczeć...niekiedy zaraz po wyjazdu z salonu....(dot. nawet roczników 07'). Ja do VW nic nie mam ale uważam że to lekko przerekamowana marka i mit o bezawaryjności skończył się na B5FL. -- Bugatti V12 TDI 27 |
Data: Sierpien 20 2008 18:15:36 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Bugatti" wrote in message Użytkownik "Jurand" napisał w wiadomości: Zagiąłeś mnie, bo byłem pewien, że jest taka konfiguracja - ale faktycznie nie ma. ;) Passat nad Accordem ma przewagę w DSG i większej ilości miejsca W kosztach eksploatacji również. Accordowskie CRDi nie jest okazem niezawodności i też cierpiały te silniki na różnorakie usterki wieku młodzieńczego. W Passku jest bardziej "kolorowe" wykończenie które niestety Ale to jakiś wyjątkowo niefajny egzemplarz Ci się trafił ;) Ja do VW nic nie mam ale uważam że to lekko przerekamowana marka i mit o Ja przepraszam - ale znajdź mi auto o podobnej klasy o podobnej ilości miejsca w środku, z równie dobrze znoszącym nasze drogi zawieszeniu, z ekonomicznym dieslem, które będzie w kategorii cenowej c.a. 100.000 PLN... Tu nie ma nic z przereklamowania - nawet Avensis, do czasu obniżek, był mniej atrakcyjnym zakupem, a w kategorii "prowadzenie" Passat kładzie to auto na łopatki. Jurand. 28 |
Data: Sierpien 20 2008 19:11:33 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik "Jurand" napisał w wiadomości: W kosztach eksploatacji również. Accordowskie CRDi nie jest okazem Jakie to były usterki. Poproszę linki do opini i danych z awarami i-CTDI (nie jak ty piszesz o CRDi bo to zupełny inny koncern i silnik) ;-) W Passku jest bardziej "kolorowe" wykończenie które niestety Nie tylko ja o tym wiem. Poczytaj opinie ludzi i samych mechaników ASO - to ci powiedzą ile mieli jużakcji z wygłuszaniem matami wnętrza Passków. Na forum VW jest kilkanaście właścicieli którzy uskarżają się o ten problem Ja do VW nic nie mam ale uważam że to lekko przerekamowana marka i mit o Wiem że Passat jest wart uwagi. Jechałem wersją 170 PS i zarywa bardzo fajnie...zawieszenie (z regulacją tylnego) tez fajnie wybiera nierówności. Heble też ok...ale przypomnij sobie czy w B5 aż przez tyle lat było tyle problemów co z B6. Ja nie słyszałem aby kiedykolwiek w 1.9 TDI na pompie VP37 a potem na PD pękały głowice i turbawki już po *kilku* tys km. Nie słyszałem aby B5 kiedykolwiek trzeszczał. A co do Accorda to ja nie znam jakiś szczególnych wad...może ty znasz i poprzesz to dowodami. Jurand. Pozdr. -- Bugatti V12 TDI 29 |
Data: Sierpien 20 2008 12:14:20 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Arek ;-) |
30 |
Data: Sierpien 20 2008 21:26:12 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic |
Z accordem to jest tak = jest dobry lub bardzo dobry w każdej kwestii, A od kiedy to najlepiej się sprzedaje najlepszy? 31 |
Data: Sierpien 20 2008 22:02:03 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik "Arek ;-)" napisał w wiadomości: 32 |
Data: Sierpien 20 2008 13:24:23 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Arek ;-) | Ludzie w europie także potrafią myśleć, już nie róbmy z nich podatnych 33 |
Data: Sierpien 20 2008 23:09:26 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | Skoro Honda robi takie dobre auto to czemu się nie sprzedaje tak Ależ się sprzedaje i to bardzo dobrze, ale na dedykowanym rynku czyli USA, a nie w Wypizdkowie Dolnym jakim jest Polska i część Europy. 34 |
Data: Sierpien 21 2008 15:59:44 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Arek ;-)" wrote in message Ludzie w europie także potrafią myśleć, już nie róbmy z nich podatnych Wsiądź do Hondy z tyłu, a potem do Passata z tyłu. I zrozumiesz, o co chodzi. Jurand. 35 |
Data: Sierpien 21 2008 18:06:10 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Wille |
Skoro Honda robi takie dobre auto to czemu się nie sprzedaje tak Wysiądź z Passat, odejdź na kilka kroków spójrz na niego z przodu. Zró to samo z Hondą. Rozumiesz już dlaczego Niemców nie uważa się za mistrzów wzornictwa ... Wojtek 36 |
Data: Sierpien 21 2008 21:04:09 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyÂś) | Autor: Piotr Wasil | "Wille" napisał(a): Wysiądź z Passat, odejdź na kilka kroków spójrz na niego z przodu. Zró to Na oklep jezdzisz? Dla mnie najwazniejsze jest jak samochod wyglada w srodku. -- -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com 37 |
Data: Sierpien 21 2008 21:24:10 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 ty?) | Autor: Wille | \ Wysiądź z Passat, odejdź na kilka kroków spójrz na niego z przodu. Zró to No to tutaj to już zupełny nokaut... Nie ma chyba brzydszych samochodów niż VW jeśli chodzi o estetykę i wzornictwo wnętrza... pruska szkoła :-) W 38 |
Data: Sierpien 23 2008 21:56:56 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 ty?) | Autor: Piotr Wasil | "Wille" napisał(a): Na oklep jezdzisz? Ale mnie sie Passat w srodku nie podoba ;), ale Accord jeszcze bardziej, szczegolnie ta poprzednia wersja to wyjatkowa nedza. -- -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com 39 |
Data: Sierpien 21 2008 22:36:39 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Wille" wrote in message
Wzornictwo wzornictwem, ale Honda, jak na to co oferuje, jest moim zdaniem dość wysoko wyceniona. A też szczególnie wyglądem nie zabija, zwłaszcza wewnątrz. A teraz popatrz sobie np. na nowe Audi A4 czy A5 ;) i pogadamy o wzornictwie... Jurand. 40 |
Data: Sierpien 22 2008 10:53:20 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyÂś) | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 21 Aug 2008 18:06:10 +0200, "Wille" wrote: Wysiądź z Passat, odejdź na kilka kroków spójrz na niego z przodu. Zró to Wiesz, dla mnie samochód służy do jeżdżenia, a nie do pokazywania sąsiadom... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 41 |
Data: Sierpien 22 2008 13:27:07 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 ty?) | Autor: Wille |
Wysiądź z Passat, odejdź na kilka kroków spójrz na niego z przodu. Zró to A garnitur ma chronić przed zimnem i też nie musi wyglądać... Wojtek 42 |
Data: Sierpien 22 2008 13:31:36 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 ty?) | Autor: JKK |
W wersji niemiecko-ludowej - jak najbardziej :-) Pzdr JKK 43 |
Data: Sierpien 22 2008 13:43:49 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 ty?) | Autor: Adam Płaszczyca | On Fri, 22 Aug 2008 13:27:07 +0200, "Wille" wrote: Wiesz, dla mnie samochód służy do jeżdżenia, a nie do pokazywania Do tego słuzy płaszcz/kurtka. Garnitur jest jak najbardziej strojem reprezentacyjnym. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 44 |
Data: Sierpien 21 2008 16:09:33 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Bugatti" wrote in message Jakie to były usterki. Poproszę linki do opini i danych z awarami i-CTDI Dobra, lecimy: "Zrobilem accordem 47.000 (kupilem jako nowy z salonu). Od samego poczatku mam problemy z odpalaniem samochodu (2 serwisy nie sa w stanie zlokalizowac i usunac usterki), rozwalil sie stelarz fotela, 4 silowniki sprzegla wymienilem, wypadaja mi uszczelki drzwi, wymieniono mi juz oslone polosi, spryskiwacz reflektora. Wszystkim odradzam zakup tego auta. Wczesniej jezdzilem toyota i przez 230.000 nie mialem zadnych problemow." "Gdyby nie awarie po 40 tys. - to ogólna ocena byłaby na 5 - samochód jeździ jak przyspawany do drogi. Świetna dynamika i przyspieszenie, niezłe spalanie. Bardzo reprezentacyjny (jeśli ktoś ma takie potrzeby), ale też ma trochę sportowego ducha w sobie. Z awariami - mimo że z turbiną postępowałem jak w instrukcji - szlag ją trafił. Przy tak drogim samochodzie uważam, że to kaszana, pomijając inne usterki, które pojawiły się w rzekomo niezawodnej Hondzie." "No i te usterki.. w ciagu 10 m-cy : kilka wizyt w sprawie silnika, do wymiany dwa reflektory, programowanie komputera, luzujacy sie reczny itd... naprawde to chyba juz moja ostatnia honda Accord...." I tak sobie można szukać. Co do oznaczenia silnika CDTi - z rozpędu mi się pomyliło, ale to jest nieistotne. Istotne jest to, że z każdym, stosunkowo nowym autem, jest tak, że albo masz egzemplarz, który nie sprawia problemów, albo masz egzemplarz, który sypie się na potęgę bez isotnych powodów. Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe problemów nie sprawiają, to w dieslach zdarzyło mi się już, że klientowi nagle padła turbina przy przebiegu rzędu 50-60 tys km (auta z początku produkcji), były też zjawiska obrócenia się panewki tudzież awarii głowic (chyba za duże wysilenie silnika). Oczywiście całokształt jest taki, że to całkiem udany pojazd, ale nie gloryfikujmy go za sam znaczek Hondy na masce. >> W Passku jest bardziej "kolorowe" wykończenie które niestety 45 |
Data: Sierpien 21 2008 16:50:30 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik "Jurand" napisał w wiadomości: Dobra, lecimy: Pierwsza..... "Gdyby nie awarie po 40 tys. - to ogólna ocena byłaby na 5 - samochód jeździ .......i druga opinia z Onetu... http://ocenauto.onet.pl/26,9,257,index.html?questionid=180&pn=3 http://ocenauto.onet.pl/index.html?FF=26&makeid=9&modelid=257&questionid=180&answererid=245866285 Wiesz że na Onecie dzieją się rózne dziwne rzeczy...i piszą tam ludzie bez żadnych dowodów. Też się tam zaloguje i napiszę że mi kosiarka dymi na czerwono ;-p Zobacz sobie na forum VW-Passata i na B6...popytaj mechaników i tunnerów. Zawsze można w kwestii awaryjności napisać tak (od razu mówie że nie optuje za takim myśleniem): "że stosunek ilości Passatów do Accordów na rynku jest znacznie większy na korzyść tego pierwszego - co skłania ku tezie iż to odsetek Accordów z usterkami jest większy niż Passatów B6" ;-P hehe Ale jednak *nie*posiadam takich informacji suchych faktów (a nie jakies opinie z netu) od mechaników że B6 pomimo iż to auto popularne to problematyka usterek w nim jest *mniejsza* od poprzednika B5. Ja nie słyszałem aby w I-CDTI pękały głowice. Turbospreżarka IHI jest bardzo wytrzymała i ma dośc dużą sprężarkę - jest na tyle wydajna że ma potencjał na 230 PS i 450 Nm - mogę ci podać link że modami tego motorka N22A1. W VW-2.0 TDI 140 PS sprężarka już nie wyrabia przy 170-175 PS...i autko po chiptuning lekko dymi. W 170-dziesiątce (BMN) Garrett GT17xxxx (modelu dokłądnie nie pamiętami ale mało ważne) jest w stanie znieść 230 PS jak w i-CTDI...ale w końcu silnik ma wyższą moc seryjną. I tak sobie można szukać. Co do oznaczenia silnika CDTi - z rozpędu mi się Tu się zgadzam...i tyczy się to wszystkich nowych marek. Liczba akcji serwisowych z roku na rok się zwiększa..... Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe problemów Pracujesz w serwisie Hondy, jeśli wolno spytać ? ;-) Pozdr. Pozdr. -- Bugatti V12 TDI 46 |
Data: Sierpien 21 2008 22:40:46 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | "Bugatti" wrote in message Wiesz że na Onecie dzieją się rózne dziwne rzeczy...i piszą tam ludzie Ja patrzę na wykaz czynności serwisowych, które były wykonywane przy autach przy określonych przebiegach. To jest najlepszy wyznacznik tego, co się z autami dzieje. I mam już któregoś z rzędu B6/B7 Passata 1.9 TDI, w którym do 100.000 km, oprócz wymian opon, oleju i filtrów, nie było robione NIC, a auto jeździ bez najmniejszych zastrzeżeń. Przy 2.0 TDI jedynymi ponadnormatywnymi naprawami były w 90% gwarancyjne wymiany turbosprężarek, poza tym również nie miałem do czynienia z egzemplarzem, który sprawiałby poważniejsze kłopoty. Do tego porównując to auto z konkurencją naprawdę ciężko znaleźć coś w tej cenie, co oferuje tyle miejsca, taki komfort jazdy _po naszych drogach_, przyzwoite spalanie i bardzo przyzwoite koszty napraw. > Ja z Accordami doświadczenie mam takie, że o ile silniki benzynowe Nie, ale jestem częstym gościem pracownika serwisu ;)) Jurand. 47 |
Data: Sierpien 21 2008 16:48:50 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Wed, 20 Aug 2008 19:11:33 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody Nie słyszałem aby B5 kiedykolwiek trzeszczał. Hmm ... jedną z upierdliwych wad B5 jest własnie trzeszcząca, a może bardziej stukająca deska ;-) Ale nie chodzi tu o plastiki, tylko o feralny sposób mocowania całej deski do nadwozia - śruby którymi jest mocowana bardzo lubią się trochę poluzować, a nie ma tam żadnych podkładek, które tłumiłyby ten denerwujący odgłos ... -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Kompilator to autor książek z cudzych cytatów. Aforysta to autor cytatów dla cudzych książek." 48 |
Data: Sierpien 21 2008 16:54:06 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Bugatti | Użytkownik "Marcin Stankiewicz" napisał w wiadomości: Dnia Wed, 20 Aug 2008 19:11:33 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody Ale ten problem dot. początków produkcji czy mówisz o modelu używanym który zaczął skrzypieć z biegiem lat ? ;-) -- Bugatti V12 TDI 49 |
Data: Sierpien 21 2008 17:05:25 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Thu, 21 Aug 2008 16:54:06 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody Hmm ... jedną z upierdliwych wad B5 jest własnie trzeszcząca, a może Ale ten problem dot. początków produkcji czy mówisz o modelu używanym który Mówię o modelu B5 - zarówno 3B jak i 3BG ( czyli przed i po lifcie ). Upierdliwa cecha ujawniająca się z czasem - fabrycznie nowy takich problemów nie miał. Co nie zmienia faktu, że to wada i do tego strasznie wkurzająca ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Pismo i sztuka to jedyni świadkowie czasów. Dąbrowska Maria" 50 |
Data: Sierpien 20 2008 14:34:46 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Hmm no to dobra - możemy się umówić na śmiganie nową Hondą 2.2 CDTi kontra a waunki wcale nie zostały wybrane tendencyjnie ;D pozdr Fox 51 |
Data: Sierpien 20 2008 13:48:03 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Nowa Accord nie ma w prawdzie napędu AWD ale jeździ się nią znakomicie. zgadza się! wg mnie Accord przebijał wszystko co proponowała konkurencja, porównuję tu okres od 97 roku. Mam na myśli całość wrażeń z jazdy (pomijając dynamikę) czyli prowadzenie w łuku, zachowanie na zmianę obciążenia, hamowanie, pracę skrzyni, ukł kierowniczego... Żaden konkurent mnie do siebie bardziej nie przekonał. Mondeo owszem dobrze się powadził, ale skrzynia to już inna bajka i precyzja nigdy nie dorównywała hondowskiej, Vectra, 40$, Passat, Ave, Mazda 6 nawet - żadne z tych aut nie dorównywało Accordowi pod względem całokształtu. Jedynie Legacy ją przewyższało, ale cenowo poza zasięgiem :( a i co do klasy też pozycjonowane często wyżej. V70, Saab 9-5 - auta z autmatem, zamiast wrażeń z jazdy wrażenia z kanapy ;) jedynie aero mojego bliskiego kolegi dawało radę - ale wg mnie to zasługa jego mocy a nie dbałości konstruktowór o przyjemność z jazdy. Natomiast co do napędu na 4 koła - od pewnego czasu wiedzialem że moje nastepne auto (jeśli tylko będę mógł sobie na to pozwolić) będzie 4-ro napędowe.. i jest :) choć pod wieloma względami tęsknię do mojego Accorda :) pozdro Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 (kiedyś Accord 2.2 VTEC) Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 52 |
Data: Sierpien 20 2008 15:18:33 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | Natomiast co do napędu na 4 koła - od pewnego czasu wiedzialem że moje nastepne auto (jeśli tylko będę mógł sobie na to pozwolić) będzie 4-ro napędowe.. i jest :) choć pod wieloma względami tęsknię do mojego Accorda :) Dla mnie naped 4x4 był totalnym zaskoczeniem, bo auto prowadzi się przez to wyjątkowo neutralnie. Nawet mocne dodanie gazu na slimaku nie wytrąca go z rownowagi, tylko na syfiastych seryjnych oponach leci bokiem, ale równo, a nie przodem czy tyłem. Na dobrych zimówkach jechał jak po szynach niezależnie od pogody. 53 |
Data: Sierpien 20 2008 16:52:47 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: FoxŁódź_nspam |
Dla mnie naped 4x4 był totalnym zaskoczeniem, bo auto prowadzi się przez no a jak myślisz, dlaczego zdecydowałem że następne auto będzie awd? :) i nie jakaś dołączana proteza, ale coś porządnego :) stąd jeżdżę czym jeżdżę... pozdr Fox 54 |
Data: Sierpien 20 2008 15:16:07 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Boombastic | Nowa Accord nie ma w prawdzie napędu AWD ale jeździ się nią znakomicie. Według mnie przebija Mondeo (po liftingu) a to dla mnie był wyznacznik prowadzenia się na drodze, Passata nowego, niewspominając o wszystkich pływających Toyotach etc. No nie wiem z tym Akordeonem, bo jak wersje benzynowe dobrze się prowadziły w slalomie to już diesel strasznie rył przodem. Konkurencja w postaci m.in. Mondeo lepiej się prowadziła. 55 |
Data: Sierpien 19 2008 11:13:11 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: Jurand | wrote in message Panie i Panowie - czy możemy już wrócić do głównego tematu? Oczywiście Przecież już dostałeś odpowiedź - lepiej kupić Passata - ten sam silnik, auto dużo większe wewnątrz, tańsze z tego samego rocznika i tańsze w ew. naprawach, bo ma prostsze zawieszenie. To masz opinię człowieka, który tych Passatów miał już kilka. Jurand. 56 |
Data: Sierpien 19 2008 19:45:59 | Temat: Re: Audi A4 B7 vs. Passat B7 (~65 tyś) | Autor: topek | VW Passat B6 oraz Audi A4 w budzie B7Nie wiem jakie macie gabaryty ale A4 to porazka jesli chodzi o ilosc miejsca. Ja mam paska z 2003 kombi i jest ZDECYDOWANIE wiecej miejsca. Nie wiem czy w tych pieniądzach się kupi, ale takie mam marzenia (* - obowiązkowo):Ja mam mono ale i tak uwazam, ze obok klimy najfajniejsze wyposazenie auta. - ClimaTronic (*)Standard :> dodatkowymi marzeniami jest:Imo nie warto. Ja mam oryginalna VW. Pokrycie polski slbiutkie. MOze buty czyscic igo czy auto mapie. Jedyna zaleta, ze dziala zawsze i od razu :) - QuatroNIe wiem, nie jezdzilem. - Multi/Tip tronic...Mam tiptronic i sobie chwale. REWELACJA, ale bron panie boze multitronic. U poprzedniego pracodawcy dwaj koledzy wyskoczyli z 4000 euro za naprawe tej bezstopniej wlasnie w A4. 4000Euro za skrzynie. W PL pewnie naprawa taniej. - Kierownica MultiPrzydalo by sie czasem. Które autko wybrać? Czy za takie pieniądze kupi się powyższe auta (z sensownymJa bym bral paska jesli lubisz przestrzen :) -- topek-> jak zawsze pozdrawiający <-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- -> Coście skurw*syny uczynili z ta krainą. Pomieszanie katolika z manią postkomunistyczną. |