Grupy dyskusyjne   »   Audi A6 - jaki silnik

Audi A6 - jaki silnik



1 Data: Grudzien 02 2007 20:34:49
Temat: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?



2 Data: Grudzien 02 2007 21:48:12
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


"Pszemol"  wrote

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

Unikaj 3.0 ze skrzynią multitronic (CVT).  Audi nie dopracowało tej skrzyni jeszcze.  3.0 + Tiptronic może być.

Jeżeli interesuje Cię silnik 2.7t, to upewnij się, że był regularnie serwisowany i zalewany olejem syntetycznym.  W przeciwnym wypadku turbiny mogą się niedługo nadawać do wymiany.  Z resztą jeśli ktoś nie przestrzegał poprawnego eksploatowania turbiny, to nawet pomimo częstego serwisowania mogą być tu problemy.

Jeśli zależy Ci na osiągach, to bierz pod uwagę 2.7t (+ delikatny chip) albo 4.2 V8.

Różnice w zużyciu paliwa pomiędzy wszystkimi trzema są niewielkie. Każdy lubi wypić. :)

Generalnie podpytaj ludzi na forach www.AudiWorld.com.

Pozdr.
Pete

3 Data: Grudzien 02 2007 23:09:36
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Pete"  wrote in message

"Pszemol"  wrote
Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

Unikaj 3.0 ze skrzynią multitronic (CVT).  Audi nie dopracowało tej skrzyni jeszcze.  3.0 + Tiptronic może być.

Jeżeli interesuje Cię silnik 2.7t, to upewnij się, że był regularnie serwisowany i zalewany olejem syntetycznym.  W przeciwnym wypadku turbiny mogą się niedługo nadawać do wymiany.  Z resztą jeśli ktoś nie przestrzegał poprawnego eksploatowania turbiny, to nawet pomimo częstego serwisowania mogą być tu problemy.

Jeśli zależy Ci na osiągach, to bierz pod uwagę 2.7t (+ delikatny chip) albo 4.2 V8.

Różnice w zużyciu paliwa pomiędzy wszystkimi trzema są niewielkie. Każdy lubi wypić. :)

Generalnie podpytaj ludzi na forach www.AudiWorld.com.

Dzieki za linka... Znalazlem tam taka notatke IV/2004:
http://www.audiworld.com/news/04/2004archive.html

2005 All-new Audi A6 3.2 / 4.2 Sedan

New Technical Features

4.2 liter 335 hp V8 quattro
3.2 FSI 255 hp V6 quattro (all new engine, high performance and lower fuel consumption)
Standard Six Speed Tiptronic transmission MY 2005
35% More rigid body shell (less twisting allows for softer suspension-firm but comfortable)
Standard quattro all wheel drive MY 2005
Advanced key (optional lock/unlock doors or start car without key)
Electromechanical parking brake (button in consule replaces mechanical arm)
Rainsensor


New Interior Features

Leather seating surfaces (3.2) / Premium Leather (4.2) (beautifully matched interiors)
Cell phone preparation with Bluetooth (replacing telematics)
Multifunction 4 spoke steering wheel
Advanced MMI system with 7" screen & CD changer (user-friendly control interface)
Driver-focuse cockpit with high end materials of aluminum, leather, and wood
Voice recognition (optional)
DSP sound system with optional Bose Surround
DVD Navigation (optional)


New Exterior Features

Single Frame Front Grille
Adaptive Bi-Xenon headlights (Standard on 4.2)
Longer wheel base (3.2" longer than current A6)
Tire pressure monitoring system (optional)
Coming home leaving home function


No i po przeczytaniu tego chyba wstrzymam sie z zakupem 2004 :-)
i poczekam pare miesiecy az modele 2005 zejda cenowo do jakichs
sensowniejszych poziomow bo na razie jest jakies 10 tys $$$ roznicy
pomiedzy podobnie wyposazona 2004 i 2005 schodzacymi z 3-letniego
leasingu... Skoro 2005 byl "all new" to juz wszystko jasne czemu
2004 taki tani jak barszcz.

A ktos wie co to sa te Adaptive Bi-Xenon headlamps ?
Czy to jest to samo co HID?

4 Data: Grudzien 03 2007 00:39:56
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


"Pszemol" wrote

Skoro 2005 byl "all new" to juz wszystko jasne czemu
2004 taki tani jak barszcz.

Dokładnie.  W 2005 ( a właściwie pod koniec 2004) w USA weszło A6 w nowej budzie.


A ktos wie co to sa te Adaptive Bi-Xenon headlamps ?
Czy to jest to samo co HID?

HID to po prostu skrót od high intensity discharge, czyli potocznie lampy ksenonowe.

A adaptive bi-xenon to tak naprawdę dwie osobne technologie:

- adaptive lighting:
http://www.audiusa.com/audi/us/en2/tools/glossary/safety/adaptive_light.html

- bi-xenon:
http://www.audiusa.com/audi/us/en2/tools/glossary/safety/xenon_plus_headlights.html

(xenony są wykorzystane zarówno do świateł mijana jak i drogowych)

Pozdr.
Pete

5 Data: Grudzien 03 2007 09:57:05
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: J.F. 

On Mon, 3 Dec 2007 00:39:56 -0500,  Pete wrote:

A ktos wie co to sa te Adaptive Bi-Xenon headlamps ?
Czy to jest to samo co HID?

HID to po prostu skrót od high intensity discharge, czyli potocznie
lampy ksenonowe.

Uwaga, sa juz i zarowki "H.I.D" :-)


J.

6 Data: Grudzien 03 2007 08:31:33
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Pete"  wrote in message

"Pszemol" wrote
Skoro 2005 byl "all new" to juz wszystko jasne czemu
2004 taki tani jak barszcz.

Dokładnie.  W 2005 ( a właściwie pod koniec 2004)
w USA weszło A6 w nowej budzie.

I z tego co widze, do wyboru w 2005 sa juz tylko dwa silniki,
i obydwa bez sprezarki:

Engine Specifications
3.1L 255 hp V6 4.2L 335 hp V8 Horsepower 255 @ 6500 RPM 335 @ 6600 RPM Torque (lb-ft) 243 @ 3250 RPM 310 @ 3500 RPM Valves 24 40 Valve Configuration DOHC DOHC Displacement (cc) 3123 4163 Bore X Stroke (in.) 3.33 X 3.65 3.33 X 3.65 Compression Ratio 12.5:1 11.0:1 Fuel Type/System Gas/SEFI Gas/SEFI Turbocharger No No Supercharger No No
A ktos wie co to sa te Adaptive Bi-Xenon headlamps ?
Czy to jest to samo co HID?

HID to po prostu skrót od high intensity discharge, czyli potocznie lampy ksenonowe.

A adaptive bi-xenon to tak naprawdę dwie osobne technologie:

- adaptive lighting:
http://www.audiusa.com/audi/us/en2/tools/glossary/safety/adaptive_light.html

- bi-xenon:
http://www.audiusa.com/audi/us/en2/tools/glossary/safety/xenon_plus_headlights.html

(xenony są wykorzystane zarówno do świateł mijana jak i drogowych)

Dzieki. Fajne linki.
Czy Ty nie jestes jakims skrytym fanatykiem audi ze tak duzo wiesz o tych autkach? ;-)

7 Data: Grudzien 03 2007 10:03:56
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Pszemol" wrote

Czy Ty nie jestes jakims skrytym fanatykiem audi ze tak duzo wiesz o tych
autkach? ;-)

Miałem kiedyś A4 i dużo czasu spędziłem na forach AudiWorld jak i na różnych
spotach/zlotach, zarówno w USA jak i w PL. :)

Pozdr.
Pete

8 Data: Grudzien 03 2007 07:07:47
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Jurand 

"Pete"  wrote in message


"Pszemol"  wrote
> Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
> ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

Unikaj 3.0 ze skrzynią multitronic (CVT).  Audi nie dopracowało tej
skrzyni jeszcze.  3.0 + Tiptronic może być.

Jeżeli interesuje Cię silnik 2.7t, to upewnij się, że był regularnie
serwisowany i zalewany olejem syntetycznym.  W przeciwnym wypadku
turbiny mogą się niedługo nadawać do wymiany.  Z resztą jeśli ktoś nie
przestrzegał poprawnego eksploatowania turbiny, to nawet pomimo częstego
serwisowania mogą być tu problemy.

Jeśli zależy Ci na osiągach, to bierz pod uwagę 2.7t (+ delikatny chip)
albo 4.2 V8.

Różnice w zużyciu paliwa pomiędzy wszystkimi trzema są niewielkie.
Każdy lubi wypić. :)

A dlaczego nie polecisz mu 3.0tdi?

Jurand.

9 Data: Grudzien 03 2007 09:58:07
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: waldi 


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości

"Pete"  wrote in message

>
> "Pszemol"  wrote
> > Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
> > ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?
>
> Unikaj 3.0 ze skrzynią multitronic (CVT).  Audi nie dopracowało tej
> skrzyni jeszcze.  3.0 + Tiptronic może być.
>
> Jeżeli interesuje Cię silnik 2.7t, to upewnij się, że był regularnie
> serwisowany i zalewany olejem syntetycznym.  W przeciwnym wypadku
> turbiny mogą się niedługo nadawać do wymiany.  Z resztą jeśli ktoś nie
> przestrzegał poprawnego eksploatowania turbiny, to nawet pomimo częstego
> serwisowania mogą być tu problemy.
>
> Jeśli zależy Ci na osiągach, to bierz pod uwagę 2.7t (+ delikatny chip)
> albo 4.2 V8.
>
> Różnice w zużyciu paliwa pomiędzy wszystkimi trzema są niewielkie.
> Każdy lubi wypić. :)

A dlaczego nie polecisz mu 3.0tdi?

Jurand.

moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?

10 Data: Grudzien 03 2007 12:28:33
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Hektor 

Użytkownik "waldi"  napisał

moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?

A o ilu takich przypadkach slyszales ?

Zbigniew Kordan

11 Data: Grudzien 03 2007 18:51:34
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości:

Użytkownik "waldi"  napisał

moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?

A o ilu takich przypadkach slyszales ?

Koledze pewnie się pomyliło - wałki rorządu pękały w 2.5 TDI 150 PS (w 163 i 180 sporadycznie).

Zbigniew Kordan

Pozdr.

--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

12 Data: Grudzien 03 2007 12:12:48
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości:

Użytkownik "waldi"  napisał

moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?

A o ilu takich przypadkach slyszales ?

Koledze pewnie się pomyliło -
wałki rorządu pękały w 2.5 TDI 150 PS
(w 163 i 180 sporadycznie).

Co to jest 150 PS, 163 i 180 ?

13 Data: Grudzien 03 2007 14:09:07
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Pszemol" wrote

Co to jest 150 PS, 163 i 180 ?

PS to jednostka mocy.  Po prostu było kilka wersji silnika 2.5 TDI o różnej
mocy w zależności od ciśnienia doładowania (i pewnie jeszcze kilku innych
bajerów).

http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

Pozdr.
Pete

14 Data: Grudzien 04 2007 10:22:35
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości:
Użytkownik "waldi"  napisał
moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?
A o ilu takich przypadkach slyszales ?
Koledze pewnie się pomyliło -
wałki rorządu pękały w 2.5 TDI 150 PS
(w 163 i 180 sporadycznie).
Co to jest 150 PS, 163 i 180 ?

150, 163 lub 180 Pościgowych Ślimaków. ;)

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

15 Data: Grudzien 04 2007 10:46:50
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: waldi 


Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości:

> Użytkownik "waldi"  napisał
>
>> moze ze wzgledu na mozliwosc pekania walkow rozrzadu?
>
> A o ilu takich przypadkach slyszales ?

Koledze pewnie się pomyliło - wałki rorządu pękały w 2.5 TDI 150 PS (w 163
i
180 sporadycznie).

> Zbigniew Kordan

 nic mi sie nie pomylilo
w 2,5 walki sie wycieraly na krzywkach z powodu wadliwej hydrauliki i
niewlasciwego smarowania sam przez to przeszedlem

silniki: BDG, BDH, BCZ, BAU
wada tych walkow zostala w pozniejszym czasie wyeliminowana na tyle ze
pekniecia zdarzaja sie sporadycznie  tyczy sie to okresu z poczatkow
produkcji tych silnikow
opis usterki można znaleźć w dokumentacji serwisowej VAG pod numerem:
2010876/1.

16 Data: Grudzien 03 2007 08:28:57
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Jurand"  wrote in message

A dlaczego nie polecisz mu 3.0tdi?

Zapomnialem dodac, ze sprawa dzieje sie w USA
a tutaj dieslami jezdza tylko autobusy, tiry
i dostawczaki - osobowek nie widzialem ;-)

Nawiasem mowiac paliwo do diesla jest tu DROZSZE
od benzyny, z niejasnych dla mnie powodow.

17 Data: Grudzien 03 2007 09:34:08
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Pszemol" wrote

Nawiasem mowiac paliwo do diesla jest tu DROZSZE
od benzyny, z niejasnych dla mnie powodow.

Powód jest prosty.  W Europe ropa jest obarczona mniejszymi stawkami
podatkowymi niż benzyna.  Dlatego pod dystrybutorem jest tańsza.  W USA te
podatki dla ropy i dla benzyny są podobne.

Pozdr.
Pete

18 Data: Grudzien 03 2007 08:44:25
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Pete"  wrote in message

Użytkownik "Pszemol" wrote
Nawiasem mowiac paliwo do diesla jest tu DROZSZE
od benzyny, z niejasnych dla mnie powodow.

Powód jest prosty.  W Europe ropa jest obarczona mniejszymi stawkami podatkowymi niż benzyna.  Dlatego pod dystrybutorem jest tańsza.
W USA te podatki dla ropy i dla benzyny są podobne.

Chcesz przez to powiedziec ze produkcja ropy jest
kosztowniejsza niz produkcja benzyny ?

19 Data: Grudzien 03 2007 10:05:33
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Pszemol" wrote

Chcesz przez to powiedziec ze produkcja ropy jest
kosztowniejsza niz produkcja benzyny ?

Być może chodzi o ekonomię skali.  W USA produkcja ropy to raczej mała część
całości.

Pozdr.
Pete

20 Data: Grudzien 03 2007 16:06:50
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: J.F. 

On Mon, 3 Dec 2007 08:44:25 -0600,  Pszemol wrote:

Nawiasem mowiac paliwo do diesla jest tu DROZSZE
od benzyny, z niejasnych dla mnie powodow.

Powód jest prosty.  W Europe ropa jest obarczona mniejszymi stawkami podatkowymi niż benzyna.  Dlatego pod dystrybutorem jest
tańsza.
W USA te podatki dla ropy i dla benzyny są podobne.

Chcesz przez to powiedziec ze produkcja ropy jest
kosztowniejsza niz produkcja benzyny ?

Po pierwsze uzytecznosc: litr ON o gestosci 0.85 to wiecej ciepla
niz litr benzyny o gestosci 0.75.

po drugie - niektore zabiegi na ON moga sie okazac kosztowne
[odpylanie, odsiarczanie].

Po trzecie, jak tu juz wielokrotnie padalo - destylujesz rope
i wychodzi ile wychodzi. Ceny sa takie zeby sie wszystko sprzedalo.
No i w sezonie grzewczym ON drozeje.

Troche mozna crackingiem i reformingiem zmieniac.

J.

21 Data: Grudzien 03 2007 17:07:16
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Alti 


Użytkownik "J.F."  napisał

Po pierwsze uzytecznosc: litr ON o gestosci 0.85 to wiecej ciepla
niz litr benzyny o gestosci 0.75.

Otóż to! To także jedna z przyczyn dla których diesle o podobnej mocy pala
mniej litrów on niż benzyniaki benzyny.


po drugie - niektore zabiegi na ON moga sie okazac kosztowne
[odpylanie, odsiarczanie].

Odsiarczanie do poziomu kilku ppm siarki jest bardzo drogie. Benzyne łatwiej
odsiarczyć bo zawiera lżejsze frakcje, które z natury maja niższą zawartość
siarki.


Po trzecie, jak tu juz wielokrotnie padalo - destylujesz rope
i wychodzi ile wychodzi. Ceny sa takie zeby sie wszystko sprzedalo.
No i w sezonie grzewczym ON drozeje.

Troche mozna crackingiem i reformingiem zmieniac.

Reformingu się nie robi w przypadku ON.

Wojtek

22 Data: Grudzien 03 2007 15:24:34
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Krzysztof Pujdak 


UÂżytkownik "Pszemol" wrote
> Nawiasem mowiac paliwo do diesla jest tu DROZSZE
> od benzyny, z niejasnych dla mnie powodow.

Powód jest prosty.  W Europe ropa jest obarczona mniejszymi stawkami
podatkowymi niÂż benzyna.  Dlatego pod dystrybutorem jest taĂąsza.  W USA te
podatki dla ropy i dla benzyny sÂą podobne.

W Niemczech roznica miedzy litrem ON a litrem benzyny wynosila ok. 20 centow i sukcesywnie się zmniejsza. Obecnie wynosi 2centy. Podatkow na paliwo nie zmieniano w ostatnim roku. Jak to wytłumaczyć?

23 Data: Grudzien 03 2007 16:40:36
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: J.F. 

On Mon, 3 Dec 2007 15:24:34 +0000,  Krzysztof Pujdak wrote:

Powód jest prosty.  W Europe ropa jest obarczona mniejszymi stawkami
podatkowymi ni? benzyna.  Dlatego pod dystrybutorem jest ta?sza.  W USA te
podatki dla ropy i dla benzyny sÂą podobne.

W Niemczech roznica miedzy litrem ON a litrem benzyny wynosila ok. 20
centow i sukcesywnie się zmniejsza. Obecnie wynosi 2centy. Podatkow na
paliwo nie zmieniano w ostatnim roku. Jak to wytłumaczyć?

Rosnie cena surowca, rosnie zapotrzebowanie na paliwo do diesla,
mamy sezon grzewczy.

J.

24 Data: Grudzien 03 2007 16:15:00
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Krzysztof Pujdak 

Rosnie cena surowca, rosnie zapotrzebowanie na paliwo do diesla,
mamy sezon grzewczy.

To wytlumaczenie nie jest do konca przekonujace.
Surowiec jest dla obu rodzajow paliwa jednakowy. W poprzednich latach ceny rosly, ale równomiernie-roznica miedzy ON a benzyna była zawsze stabilna. Dopiero niedawno bardzo się zmniejszyla.

25 Data: Grudzien 03 2007 18:22:41
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: J.F. 

On Mon, 3 Dec 2007 16:15:00 +0000,  Krzysztof Pujdak wrote:

Rosnie cena surowca, rosnie zapotrzebowanie na paliwo do diesla,
mamy sezon grzewczy.

To wytlumaczenie nie jest do konca przekonujace.
Surowiec jest dla obu rodzajow paliwa jednakowy. W poprzednich latach
ceny rosly, ale równomiernie-roznica miedzy ON a benzyna była zawsze
stabilna. Dopiero niedawno bardzo się zmniejszyla.

No bo dawniej podatek byl glownym skladnikiem ceny
A teraz surowiec okazuje sie ze tez jest cenny  :-).

A swoja droga to chyba i te podatki sie zblizyly.

J.

26 Data: Grudzien 04 2007 10:10:38
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Hektor 

Użytkownik "Krzysztof Pujdak"  napisał

To wytlumaczenie nie jest do konca przekonujace.
Surowiec jest dla obu rodzajow paliwa jednakowy.

To moze jeszcze to, ze z jednostki wsadu otrzymuje sie przewaznie duzo
wiecej benzyny niz ON ?

Zbigniew Kordan

27 Data: Grudzien 03 2007 09:34:34
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Jurand" wrote

A dlaczego nie polecisz mu 3.0tdi?

Bo w USA takiego nie było.

Pozdr.
Pete

28 Data: Grudzien 03 2007 10:48:33
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Alti 


Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

4.2 V8 biturbo
Dlaczego? Bo ma dobre pierdolnięcie
:-)
Wojtek

29 Data: Grudzien 03 2007 19:00:35
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości:

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

Zdecydowanie 3.0 TDI 224 PS oczywiście w standardzie quattro ;].
A jak Ci mało to możesz sobie przeprogramowac mapki bitowe u chiptunnera i masz 255-265 PS i ~ 550 Nm..i wtedy będziesz miał banana na twarzy ...

http://video.google.pl/videoplay?docid=-6797213694677113069&q=Audi+A4+3.0+TDI&total=16&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Tutaj niby A4 Avant (lżejsza) 254 PS i 543 Nm po chipsie...

W A6 możesz mieć około 5.9-6.2 do paki więc i tak nieźle ;]

Pozdr.

--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

30 Data: Grudzien 03 2007 12:17:01
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości:

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

Zdecydowanie 3.0 TDI 224 PS oczywiście w standardzie quattro ;].

Tak jak napisalem obok - nie ma takiego silnika w USA.

A jak Ci mało to możesz sobie przeprogramowac mapki bitowe u chiptunnera i masz 255-265 PS i ~ 550 Nm..i wtedy będziesz miał banana na twarzy ...

http://video.google.pl/videoplay?docid=-6797213694677113069&q=Audi+A4+3.0+TDI&total=16&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Tutaj niby A4 Avant (lżejsza) 254 PS i 543 Nm po chipsie...

Co to za czerwony sekundnik tam bylo widac?
Mozna to do malucha zainstalowac? ;-)

Ale juz powazniej, to tak jak piszesz mniejsze, lzejsze auto.

W A6 możesz mieć około 5.9-6.2 do paki więc i tak nieźle ;]

:-)

31 Data: Grudzien 03 2007 16:33:23
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pete 


Użytkownik "Pszemol" wrote

Biorac pod uwage Audi A6 rocznik 2004:
ktora opcje silnika polecilibyscie i dlaczego?

A tak w ogóle to co się stało?  Potrzebne drugie auto w rodzinie czy Accord
się znudził? :)

Pozdr.
Pete

32 Data: Grudzien 03 2007 17:04:08
Temat: Re: Audi A6 - jaki silnik
Autor: Pszemol 

"Pete"  wrote in message

A tak w ogóle to co się stało?
Potrzebne drugie auto w rodzinie czy Accord się znudził? :)

Accord sie spodobal jednemu z domownikow wiec potrzebne
inne autko na wymiane starej camry 1995 :-)

Audi A6 - jaki silnik



Grupy dyskusyjne