nurburgring... w latach 70tych
1 | Data: Styczen 17 2009 17:02:34 |
Temat: nurburgring... w latach 70tych | |
Autor: Adam Szewczak | Ciekawostka ;] harcore niezly :)))) 2 |
Data: Styczen 17 2009 17:37:12 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: rafikx | Adam Szewczak pisze: Ciekawostka ;] harcore niezly :)))) 1:50 - urocze :)) R. 3 |
Data: Styczen 17 2009 19:28:52 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Przemek V |
Adam Szewczak pisze: Wesoła ekipa w garbie kabrio chyba przebija - 3:20. Zauważyliście, że 90% miała silniki z tyłu - Garby i ich klony, kilka NSU Prinz, kilka renówek, prosiaki. Poza tym chyba tylko były Beemki i Cortina (wyglądająca jakby Lotus Cortina) i nie wiem czy choć jedno auto FWD. 4 |
Data: Styczen 17 2009 19:47:49 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: rafikx | Przemek V pisze:
Wesoło to byłoby, jakby ta ekipa w wersji top down odwaliła dacha :) R. 5 |
Data: Styczen 17 2009 19:58:39 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 17 Jan 2009 19:47:49 +0100, rafikx wrote: Wesoło to byłoby, jakby ta ekipa w wersji top down odwaliła dacha :) Prawdopodobnie cabrio ich od tego uratowało. Sponiewierało ich, ale auto się gibało tak, jak zakryte kaffery. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 6 |
Data: Styczen 17 2009 19:56:30 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 17 Jan 2009 19:28:52 +0100, Przemek V Zauważyliście, że 90% miała silniki z tyłu - Garby i ich klony, kilka NSU Takie czast były. Może niezbyt bezpieczne, ale na pewno ciekawsze. Widziałem jeszcze Rekorda A, co najmniej dwie 850-ki, dwie R8 (ciekawe, czy była tam Gordini), nawet jedna W115 (czy coś kole tego), a FWD ani jednego. Widać to było kręcone raczej na początku lat 70-ych, gdy naród niemiecki radośnie ujeżdżał Kaffery i Prinze, nie było jeszcze Golfa, K70, Paska czy różnych Audi. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 7 |
Data: Styczen 17 2009 21:23:11 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Artur Maślag | Robert Rędziak pisze: Takie czast były. Może niezbyt bezpieczne, ale na pewno Dla mnie zdecydowanie ciekawsze :) Widziałem jeszcze Rekorda A, co najmniej dwie 850-ki, Zastanawiałem się nad jednym - możliwe, że to Rekord A. Fakt, FWD nie było :) Widać to było kręcone raczej Zdecydowanie początek, bądź jeszcze wcześniej. Golf, Passat to 1974. Fakt, że nie było Audi, bądź K70 to kwestia dyskusyjna - Audi od 68, a K70 źle się sprzedawało. 8 |
Data: Styczen 17 2009 20:55:52 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 17 Jan 2009 21:23:11 +0100, Artur Maślag Dla mnie zdecydowanie ciekawsze :) Oczywiście, że ciekawsze, przynajmniej z punktu widzenia pasjonata motoryzacji. Widziałem jeszcze Rekorda A, co najmniej dwie 850-ki, Ta duża, szara, dwudrzwiowa landara, która poleciała na skuśkę po piachu to IMO Rekord A. Zdecydowanie początek, bądź jeszcze wcześniej. Możliwe, możliwe, ale jeśli to były sześćdziesiąte, to raczej druga połowa -- sporo tam BMW xx02 (poza 1500, to cała reszta pojawiła się około '64-66 roku) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 9 |
Data: Styczen 17 2009 23:34:51 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Artur Maślag | Robert Rędziak pisze: Oczywiście, że ciekawsze, przynajmniej z punktu widzenia Tutaj chyba o tym dyskutujemy? :) Ta duża, szara, dwudrzwiowa landara, która poleciała na skuśkę Mi się wydawało, że to któryś z Taunusów, ale możliwe, że to Rekord A. Możliwe, możliwe, ale jeśli to były sześćdziesiąte, to raczej Zdecydowanie. 10 |
Data: Styczen 17 2009 21:56:56 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: JKK |
Zdecydowanie początek, bądź jeszcze wcześniej. Golf, Passat to 1974. Pierwsze powojenne Audi (napęd przedni oczywiście) - 1965 NSU K-70 miał być zaprezentowany w 1969, ale z powodu przejęcia przez VW (konkurencja dla 411) wszedł do produkcji dopiero we wrześniu 1970 - po protestach potencjalnych użytkowników (pierwszy VW z przednim napędem).. Produkcję zakończono w 1974 z powodu wejścia Golfa i Passata. Wyprodukowano 210 082 szt. Pzdr JKK 11 |
Data: Styczen 17 2009 22:28:44 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Adam Szewczak |
Kiedys takie K70 stalo w krzakach niedaleko mnie, ale juz wtedy nie bylo co ratowac ;/ Ciekawostka byly te tarcze montowane od wewnatrz (a nie jak teraz). Adam 12 |
Data: Styczen 17 2009 21:43:42 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 17 Jan 2009 22:28:44 +0100, Adam Szewczak Kiedys takie K70 stalo w krzakach niedaleko mnie, ale juz wtedy nie bylo Trochę aut tak miało, niektóre cytryny, E-Type. W tym ostatnim zresztą był problem z nagrzewaniem się całego zespołu -- hamulce, dyfer. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 13 |
Data: Styczen 17 2009 23:48:12 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: JKK |
On Sat, 17 Jan 2009 22:28:44 +0100, Adam Szewczak I pochodna czyli przesławny Oltcit :-) Pzdr JKK 14 |
Data: Styczen 17 2009 23:53:25 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 17 Jan 2009 23:48:12 +0100, JKK na pl.misc.samochody napisał(a): I pochodna czyli przesławny Oltcit :-) A ten to miał klocki z drewna i 5tke której szukalo się po całej skrzyni :D -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Ukamienowali go pomnikiem. Lec Stanisław Jerzy" 15 |
Data: Styczen 17 2009 23:56:58 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Artur Maślag | Marcin Stankiewicz pisze: A ten to miał klocki z drewna i 5tke której szukalo się po całej skrzyni :D W części z nich trafiały się nieutwardzone wałki rozrządu, w których krzywki robiły się szybko okrągłe :) 16 |
Data: Styczen 18 2009 00:22:39 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Marcin, I pochodna czyli przesławny Oltcit :-)A ten to miał klocki z drewna Nieprawda. i 5tke której szukalo się po całej skrzyni :D Ciężko znaleźć 5tkę w czterobiegowej skrzyni biegów. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :) 17 |
Data: Styczen 18 2009 10:56:26 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sun, 18 Jan 2009 00:22:39 +0100, RoMan Mandziejewicz na 18 |
Data: Styczen 17 2009 23:27:11 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Artur Maślag | JKK pisze: Pierwsze powojenne Audi (napęd przedni oczywiście) - 1965 Tak, rozwinięcie DKW F102 - F103 nazwane Audi. Było parę modeli bazujących na tym nadwoziu/podwoziu (w zależności od mocy). Inna sprawa, że nadal do było Auto Union, model Audi, a nie Audi jako marka :) Później dostały dopiski 72, 60, 90 ... NSU K-70 miał być zaprezentowany w 1969, Wiesz, ciężko tu mówić o konkurencji. Type 4 nie był uważany za model udany (w szczególności marketingowo - w USA to w ogóle porażka) i VW szukał czegoś, co zapewni sukces marketingowy. Konkurencją nazwałbym raczej Audi 100. Jak pisałeś - K70 jakieś 210 tys. przez 4 lata, Type 4 (411/412) jakieś 360 tys. przez 6 lat. Nic dziwnego, że żadnego z nich tam nie było, a był Opel Rekord. 19 |
Data: Styczen 17 2009 18:16:19 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: V-Tec | Adam Szewczak pisze: Ciekawostka ;] harcore niezly :)))) to cywilne auta? Niektóre nieźle się rozlatują podczas turlania, nie to co dzisiejsze auta. -- Pozdr, W. 20 |
Data: Styczen 17 2009 18:56:41 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Sat, 17 Jan 2009 18:16:19 +0100, V-Tec napisał(a): to cywilne auta? Niektóre nieźle się rozlatują podczas turlania, nie to Za to ludzie z nich wychodzą. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 21 |
Data: Styczen 17 2009 22:33:26 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: DoQ | Adam Płaszczyca pisze: Dnia Sat, 17 Jan 2009 18:16:19 +0100, V-Tec napisał(a): Bo i predkosci mniejsze jakby. Pozdrawiam Pawel 22 |
Data: Styczen 18 2009 16:58:10 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Końrad N.S. | Użytkownik "Adam Szewczak" napisał w wiadomości Ciekawostka ;] harcore niezly :)))) piękne lata motoryzacji... naprawdę wzruszył mnie ten obraz i samochody, wśród których poza garbusem, nsu i starym bmw nie rozpoznaję niczego - za młody jestem po prostu, a mam już 36 lat. ładna retrospekcja tego, co na zachodzie jeździło, gdy u nas jedynym zachodnim produktem był wartburg 1000. zastanawia mnie tylko, co to za miejsce - bo piasek, barierki, siatka i wyprofilowanie wiraży, oraz zawsze obecna publika świadczą, że to chyba jakiś tor wyścigowy. ale z kolei ludzie z samochodów nie są sportowcami, nie są ubrani na sportowo, a w jednym z garbusów, w kabriolecie jadą trzy osoby. co to więc jest? K>N>S> 23 |
Data: Styczen 18 2009 17:22:50 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Grejon | Końrad N.S. pisze: ale z kolei ludzie z samochodów nie są sportowcami, nie są ubrani na sportowo, a w jednym z garbusów, w kabriolecie jadą trzy osoby. Może zamiast zadawać głupie pytania przeczytaj temat wątku? :) K>N>S> -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ 24 |
Data: Styczen 18 2009 22:28:43 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Końrad N.S. | Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości Może zamiast zadawać głupie pytania przeczytaj temat wątku? bardzo, uniżenie, najmocniej przepraszam. nie śmiem nawet prosić o przebaczenie - nie jestem godzien, by mi wybaczyć. K>N>S> 25 |
Data: Styczen 18 2009 23:56:06 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Grejon | Końrad N.S. pisze: bardzo, uniżenie, najmocniej przepraszam. nie śmiem nawet prosić o przebaczenie - nie jestem godzien, by mi wybaczyć. Oczywiście uśmieszek z mojego posta wyciąłeś? No, można i tak... K>N>S> -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ 26 |
Data: Styczen 18 2009 17:18:08 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 18 Jan 2009 16:58:10 +0100, Końrad N.S <fajne> wrote: zastanawia mnie tylko, co to za miejsce - bo piasek, barierki, siatka i The Ring aka Green Hell. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 27 |
Data: Styczen 18 2009 22:36:26 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Artur Maślag | Końrad N.S. pisze: ładna retrospekcja tego, co na zachodzie jeździło, gdy u nas jedynym zachodnim produktem był wartburg 1000. Wiesz, że to co napisałeś to nieprawda? Te same pojazdy można było spotkać w Polsce. Faktem jest, że dużo ich nie jeździło, ale stwierdzenie, że "jedynym zachodnim produktem był wartburg 1000" jest zwyczajnie absurdalne. Czemu pominąłeś trabanty? ;) 28 |
Data: Styczen 18 2009 21:42:35 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 18 Jan 2009 22:36:26 +0100, Artur Maślag Wiesz, że to co napisałeś to nieprawda? Te same pojazdy można było I taki Łazuka, w ,,Nie lubię poniedziałku'', powoził Triumphem Spitfire, a nie, skąd inąd równie ładnym, Wartburgiem 311 Roadster. r. PS. Rzeczony Wartburg wygląda tak: http://farm2.static.flickr.com/1088/1020407301_d3a04bcbf6.jpg?v=0 -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 29 |
Data: Styczen 18 2009 22:41:16 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: JKK |
których poza garbusem, nsu i starym bmw nie rozpoznaję niczego - za młody jestem No to jeszcze z chyba nie wymienionych - jest też Fiat 600. Zauważcie, ze jeden z motocykli ma juz owiewkę. To duże ciemne kombi to chyba Volvo. Mały ciemny sedan - obstawiam Fiat 1300/1500 lub lancia Fulvia. Koziołkujący biały sedan - VW 1500/1600 (2x) Jest Mercedes "Puchatek". I na koniec Fiat 850. Pzdr JKK 30 |
Data: Styczen 18 2009 21:52:20 | Temat: Re: nurburgring... w latach 70tych | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 18 Jan 2009 22:41:16 +0100, JKK Mały ciemny sedan - obstawiam Fiat 1300/1500 lub lancia Fulvia. Jak Fulvia, to mamy wreszcie FWD. Ale nie znalazłem takowego -- która minuta? I na koniec Fiat 850. 850-ek naliczyłem chyba ze trzy sztuki. Zacieśniamy ramy czasowe, skoro jest 911 Targa, to jest to przynajmniej 1967 rok. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |