Grupy dyskusyjne   »   Auto a granicach 20.000

Auto a granicach 20.000



1 Data: Marzec 20 2008 11:26:30
Temat: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 

Witam czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś auto w podobnej cenie,  najbardziej
jestem skłonny do japończyka szczególnie Honda bądź Toyota, najchętniej
kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne,
ważna jest tez cena części. I druga sprawa czy macie jakieś doświadczenia z
Dacią? Kosztuje ona w podobnej cenie tylko że 2-3 letnia z małym
przebiegiem, może warto było by kupić coś takiego?Czy to poprostu jakiś
wynalazek nic nie warty?

--
Adi



2 Data: Marzec 20 2008 10:44:49
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: slay 

Użytkownik "adi"  napisał w wiadomości

najchętniej

kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne, ważna jest tez cena części.


ja zakupilem miesiac tego takie cudo http://otomoto.pl/volkswagen-polo-kombi-tdi-full-opcja-C4680254.html , z dokladnie takim wyposarzeniem, innego koloru i z 2001r, sprowadzalem z wloch, wyszlo mnie lacznie z oplatami 18k zl.. naprawde nie narzekam, czesci tanie,
dostepne, pali to to w miescie 6l... ;-P

3 Data: Marzec 20 2008 11:50:51
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 


dostepne, pali to to w miescie 6l... ;-P


to mało pali ale jakoś mnie odrzuca od Niemców jeżdżę teraz oplem i chyba
wolał bym coś bardziej niezawodnego :)

4 Data: Marzec 20 2008 12:15:45
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Scyzoryk 



Witam czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś auto w podobnej cenie,
najbardziej jestem skłonny do japończyka szczególnie Honda bądź Toyota,
najchętniej kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest
bezawaryjne, ważna jest tez cena części.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4656161
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4308606


jesli zaakceptujesz specyficzny wyglad to autko jest super. Ja mam benzyne
1,6 tez kombi i jestem z samochodu bardzo zadowolony. Spalanie ok 10L (mam
gaz) Dieselek na pewno bardziej oszczedny i nie masz zawalonego bagaznika
kołem zapasowym (bagaznik jest dosyc mały jak na kombi) Poza tym rewelacja.
Bardzo fajnie sie prowadzi, nie psuje sie.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

5 Data: Marzec 20 2008 12:27:34
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 

Corolla fajna ale raczej nie w kombi tył wygląda jak trupiarka :) a co do
silnika D4Diesel, to części kosztują kosmiczne pieniądze :)

adi

6 Data: Marzec 20 2008 12:45:16
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Scyzoryk 



Corolla fajna ale raczej nie w kombi tył wygląda jak trupiarka :) a co do
silnika D4Diesel, to części kosztują kosmiczne pieniądze :)

nie ma takiego TDI do ktorego czesci kosztuja malo. Trzeba wybrac taki do
ktorego zaglada sie relatywnie rzadko i to decyduje o kosztach eksploatacji.

Osobiscie kupilbym Corolle ale z benzynowym silnikiem. Jesli chcesz
dynamicznie to 1,6 v-vti, od 2000r były montowane w e11. Jesli chcesz
oszczednie to 1,4, pali ok 7L. V-vti nie nadaja sie do gazu takze zostaje
benzynka albo starsze silniki typu 1,6 i 1,4 ktore toleruja nawet II-gen.
Czesci do benzyniakow (eksploatacyjne typu rozrzad, łacznik stablilizatora
bo z innymi nie mialem z nimi do czynienia) sa tansze niz do Fiata.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

7 Data: Marzec 20 2008 06:25:26
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Maciej Darocha 

 V-vti nie nadaja sie do gazu

A to dlaczego?

W E12 Toyota montowała "fabrycznie" instalacje gazowe - to były zdaje
się sekwencje Tartarini. I też silniki VVT-i.

Na pewno do gazu nie nadają się silniki Yarisa, zarówno 1.0 jak i 1.3
- ze względu na materiał, z którego wykonana jest głowica. Natomiast
wg moich informacji 1,4 i 1,6 VVT-i jak najbardziej nadają się do
eksploatacji na LPG.

--
pozdrawiam
Maciej Darocha

8 Data: Marzec 20 2008 18:39:14
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Grejon 

Maciej Darocha pisze:

 V-vti nie nadaja sie do gazu

A to dlaczego?

W E12 Toyota montowała "fabrycznie" instalacje gazowe - to były zdaje
się sekwencje Tartarini. I też silniki VVT-i.

A montuje jeszcze? Bo z tego co pamiętam, to mieli z nimi tyle problemów, że przestali :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

9 Data: Marzec 22 2008 14:08:13
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Maciej Darocha 

A montuje jeszcze? Bo z tego co pamiętam, to mieli z nimi tyle
problemów, że przestali :)

Dobre pytanie ;-) "Na mieście" widuję trochę takich Toyot, a u
zaprzyjaźnionego gazownika 1,4 i 1,6 VVT-i nie są na "czarnej liście".
Są na niej 1.0/1.3 z Yarisa, sporo nowych silników Hondy (szczególnie
Accordy), niektóre jednostki Forda . . . o Corollach wypowiadał się
dobrze.

Sam mam turbodoładowaną benzynę z muchozolem, a niektórzy mówili, że
się nie da ;-)

--
pozdrawiam
Maciej Darocha

10 Data: Marzec 27 2008 14:57:50
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Scyzoryk 


Sam mam turbodoładowaną benzynę z muchozolem, a niektórzy mówili, że
się nie da ;-)

przy jakim silniku?? Ciekawi mnie to bo sam mam taki pomysł :)


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

11 Data: Marzec 27 2008 08:20:37
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Maciej Darocha 

przy jakim silniku?? Ciekawi mnie to bo sam mam taki pomysł :)

Saab 9-5 silnik 2,3 LPT, czyli tzw. "małe turbo". Słowo "małe" jest
trochę mylące - po prostu ma niższe ciśnienie doładowania (0,65 bar).
LPG również bez problemu funkcjonują w 9-5 Aero (260KM, doładowanie do
1,4bar przy "overboost").

Jest jeden warunek konieczny do sukcesu: dobry (wydajny) reduktor. Na
przykład Landi Renzo IG-1, który ma sprzężenie zwrotne od ciśnienia w
kolektorze dolotowym - tak więc nagła zmiana ciśnienia (gdy turbina
zaczyna konkretnie tłoczyć powietrze) powoduje natychmiastowe
dostosowanie reduktora do zwiększonego zapotrzebowania na gaz i nie ma
problemów z przydławianiem się przy ostrym przyspieszaniu.

No i oczywiście instalacja minimum IV gen., czyli wtrysk sekwencyjny.

W klubie (saabklub.pl) jest sporo turboSaabów z LPG - jeżdżą bez
problemów ;-) Znam też parę VW 1,8T na LPG - jak najbardziej udanie
zagazowane.

Myślę, że w czasach nowoczesnych silników trzeba już zapomnieć o
starszych generacjach LPG. Jeżeli głowica wykonana jest z "normalnego"
materiału i nie ma teflonowych prowadnic zaworów ani ceramicznych
gniazd (lub odwrotnie), to LPG nie stanowi żadnego problemu. IV gen.
jest dla nowoczesnego ECU praktycznie "przezroczysta".

--
pozdrawiam
Maciej Darocha

12 Data: Marzec 27 2008 14:57:12
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Scyzoryk 



A to dlaczego?

nie to ze sie nie da ale sa wrazliwe na gaz. Toleruja tylko dobre instalacje
porzadnie zalozone. Np. takie 1,6 starego typu pojedzie bez problemu na
kazdej instalacji i nie ma z tym zadnych klopotów.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

13 Data: Marzec 20 2008 04:42:57
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: hamberg 

kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne,
ważna jest tez cena części. I druga sprawa czy macie jakieś doświadczenia z

jak bezawaryjne to po co Ci niska cena czesci zamiennych?

14 Data: Marzec 20 2008 15:52:50
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 


jak bezawaryjne to po co Ci niska cena czesci zamiennych?

A widziałeś auto które w ogóle się nie psuje :)

Adi

15 Data: Marzec 20 2008 08:13:42
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: hamberg 

A widziałeś auto które w ogóle się nie psuje :)


podobno japonce ;)

16 Data: Marzec 20 2008 16:16:21
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 


podobno japonce ;)

No do Japońca jestem najbardziej skłonny może ktoś podpowie który wchodzi w
grę? a co sądzicie o daci logan??

Adi

17 Data: Marzec 20 2008 18:34:58
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: rv 

nie wiem jakiego rozmiaru jest kierowca i pasażerowie,
ale komfort wsiadanie do japońca mnie przeraża..
gimnastyka

18 Data: Marzec 20 2008 20:50:00
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: adi 


nie wiem jakiego rozmiaru jest kierowca i pasażerowie,
ale komfort wsiadanie do japońca mnie przeraża..
gimnastyka


wiem ale niezawodność skłania mnie do kupna Japońca mimo to że jestem dużych
rozmiarów, z resztą do obecnej vectry a tez się nisko wsiada

19 Data: Marzec 20 2008 13:31:53
Temat: Re: Auto a granicach 20.000
Autor: Domek 



jestem skłonny do japończyka szczególnie Honda bądź Toyota, najchętniej
kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne,
ważna jest tez cena części. I druga sprawa czy macie jakieś doświadczenia
z Dacią? Kosztuje ona w podobnej cenie tylko że 2-3 letnia z małym
przebiegiem, może warto było by kupić coś takiego?Czy to poprostu jakiś

Ja wybrałem Astra G 2001r KLIMA telefon z radiem 2.0l silnik 16V dynamiczny
i mocny
skóra, pelna elektryka, zamontowalem sobie teraz gaz, benzyny pali mi
srednio trasa i miasta 8,5l
spokojna jazda. Gazu nie wiem , nie testowalem jeszcze

przesialem sie z Escorta do Astry,
w aucie jest cicho, przez rok przejechalem 25tys, nic nie robilem w aucie
przebieg mam 170tys

jezdzilem tez laguna 1996r przez 4 lata, komfort bardzo podobny do Astry II,
ale laguna za droga w utrzymaniu,  jesli chodzi o wyciszenie aut

w porownianiu do escorta to w astrze II jest duzooo ciszej, escorty w
rodzinie dwa do dzis zostaly.

czesci bardzo tanie do astry


polecam

Auto a granicach 20.000



Grupy dyskusyjne