Auto a granicach 20.000
1 | Data: Marzec 20 2008 11:26:30 |
Temat: Auto a granicach 20.000 | |
Autor: adi | Witam czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś auto w podobnej cenie, najbardziej 2 |
Data: Marzec 20 2008 10:44:49 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: slay | Użytkownik "adi" napisał w wiadomości kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne, ważna jest tez cena części. ja zakupilem miesiac tego takie cudo http://otomoto.pl/volkswagen-polo-kombi-tdi-full-opcja-C4680254.html , z dokladnie takim wyposarzeniem, innego koloru i z 2001r, sprowadzalem z wloch, wyszlo mnie lacznie z oplatami 18k zl.. naprawde nie narzekam, czesci tanie, dostepne, pali to to w miescie 6l... ;-P 3 |
Data: Marzec 20 2008 11:50:51 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: adi |
dostepne, pali to to w miescie 6l... ;-P to mało pali ale jakoś mnie odrzuca od Niemców jeżdżę teraz oplem i chyba wolał bym coś bardziej niezawodnego :) 4 |
Data: Marzec 20 2008 12:15:45 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Scyzoryk |
Witam czy ktoś mógłby mi doradzić jakieś auto w podobnej cenie, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4656161 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4308606 jesli zaakceptujesz specyficzny wyglad to autko jest super. Ja mam benzyne 1,6 tez kombi i jestem z samochodu bardzo zadowolony. Spalanie ok 10L (mam gaz) Dieselek na pewno bardziej oszczedny i nie masz zawalonego bagaznika kołem zapasowym (bagaznik jest dosyc mały jak na kombi) Poza tym rewelacja. Bardzo fajnie sie prowadzi, nie psuje sie. -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 5 |
Data: Marzec 20 2008 12:27:34 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: adi | Corolla fajna ale raczej nie w kombi tył wygląda jak trupiarka :) a co do 6 |
Data: Marzec 20 2008 12:45:16 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Scyzoryk |
Corolla fajna ale raczej nie w kombi tył wygląda jak trupiarka :) a co do nie ma takiego TDI do ktorego czesci kosztuja malo. Trzeba wybrac taki do ktorego zaglada sie relatywnie rzadko i to decyduje o kosztach eksploatacji. Osobiscie kupilbym Corolle ale z benzynowym silnikiem. Jesli chcesz dynamicznie to 1,6 v-vti, od 2000r były montowane w e11. Jesli chcesz oszczednie to 1,4, pali ok 7L. V-vti nie nadaja sie do gazu takze zostaje benzynka albo starsze silniki typu 1,6 i 1,4 ktore toleruja nawet II-gen. Czesci do benzyniakow (eksploatacyjne typu rozrzad, łacznik stablilizatora bo z innymi nie mialem z nimi do czynienia) sa tansze niz do Fiata. -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 7 |
Data: Marzec 20 2008 06:25:26 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Maciej Darocha | V-vti nie nadaja sie do gazu A to dlaczego? W E12 Toyota montowała "fabrycznie" instalacje gazowe - to były zdaje się sekwencje Tartarini. I też silniki VVT-i. Na pewno do gazu nie nadają się silniki Yarisa, zarówno 1.0 jak i 1.3 - ze względu na materiał, z którego wykonana jest głowica. Natomiast wg moich informacji 1,4 i 1,6 VVT-i jak najbardziej nadają się do eksploatacji na LPG. -- pozdrawiam Maciej Darocha 8 |
Data: Marzec 20 2008 18:39:14 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Grejon | Maciej Darocha pisze: V-vti nie nadaja sie do gazu A montuje jeszcze? Bo z tego co pamiętam, to mieli z nimi tyle problemów, że przestali :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 9 |
Data: Marzec 22 2008 14:08:13 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Maciej Darocha | A montuje jeszcze? Bo z tego co pamiętam, to mieli z nimi tyle Dobre pytanie ;-) "Na mieście" widuję trochę takich Toyot, a u zaprzyjaźnionego gazownika 1,4 i 1,6 VVT-i nie są na "czarnej liście". Są na niej 1.0/1.3 z Yarisa, sporo nowych silników Hondy (szczególnie Accordy), niektóre jednostki Forda . . . o Corollach wypowiadał się dobrze. Sam mam turbodoładowaną benzynę z muchozolem, a niektórzy mówili, że się nie da ;-) -- pozdrawiam Maciej Darocha 10 |
Data: Marzec 27 2008 14:57:50 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Scyzoryk |
Sam mam turbodoładowaną benzynę z muchozolem, a niektórzy mówili, że przy jakim silniku?? Ciekawi mnie to bo sam mam taki pomysł :) -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 11 |
Data: Marzec 27 2008 08:20:37 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Maciej Darocha | przy jakim silniku?? Ciekawi mnie to bo sam mam taki pomysł :) Saab 9-5 silnik 2,3 LPT, czyli tzw. "małe turbo". Słowo "małe" jest trochę mylące - po prostu ma niższe ciśnienie doładowania (0,65 bar). LPG również bez problemu funkcjonują w 9-5 Aero (260KM, doładowanie do 1,4bar przy "overboost"). Jest jeden warunek konieczny do sukcesu: dobry (wydajny) reduktor. Na przykład Landi Renzo IG-1, który ma sprzężenie zwrotne od ciśnienia w kolektorze dolotowym - tak więc nagła zmiana ciśnienia (gdy turbina zaczyna konkretnie tłoczyć powietrze) powoduje natychmiastowe dostosowanie reduktora do zwiększonego zapotrzebowania na gaz i nie ma problemów z przydławianiem się przy ostrym przyspieszaniu. No i oczywiście instalacja minimum IV gen., czyli wtrysk sekwencyjny. W klubie (saabklub.pl) jest sporo turboSaabów z LPG - jeżdżą bez problemów ;-) Znam też parę VW 1,8T na LPG - jak najbardziej udanie zagazowane. Myślę, że w czasach nowoczesnych silników trzeba już zapomnieć o starszych generacjach LPG. Jeżeli głowica wykonana jest z "normalnego" materiału i nie ma teflonowych prowadnic zaworów ani ceramicznych gniazd (lub odwrotnie), to LPG nie stanowi żadnego problemu. IV gen. jest dla nowoczesnego ECU praktycznie "przezroczysta". -- pozdrawiam Maciej Darocha 12 |
Data: Marzec 27 2008 14:57:12 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Scyzoryk |
A to dlaczego? nie to ze sie nie da ale sa wrazliwe na gaz. Toleruja tylko dobre instalacje porzadnie zalozone. Np. takie 1,6 starego typu pojedzie bez problemu na kazdej instalacji i nie ma z tym zadnych klopotów. -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 13 |
Data: Marzec 20 2008 04:42:57 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: hamberg | kombi dobrze wyposażone, szukam czegoś co mało pali i jest bezawaryjne, jak bezawaryjne to po co Ci niska cena czesci zamiennych? 14 |
Data: Marzec 20 2008 15:52:50 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: adi |
15 |
Data: Marzec 20 2008 08:13:42 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: hamberg | A widziałeś auto które w ogóle się nie psuje :) podobno japonce ;) 16 |
Data: Marzec 20 2008 16:16:21 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: adi |
17 |
Data: Marzec 20 2008 18:34:58 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: rv | nie wiem jakiego rozmiaru jest kierowca i pasażerowie, 18 |
Data: Marzec 20 2008 20:50:00 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: adi |
nie wiem jakiego rozmiaru jest kierowca i pasażerowie, wiem ale niezawodność skłania mnie do kupna Japońca mimo to że jestem dużych rozmiarów, z resztą do obecnej vectry a tez się nisko wsiada 19 |
Data: Marzec 20 2008 13:31:53 | Temat: Re: Auto a granicach 20.000 | Autor: Domek |
jestem skłonny do japończyka szczególnie Honda bądź Toyota, najchętniej Ja wybrałem Astra G 2001r KLIMA telefon z radiem 2.0l silnik 16V dynamiczny i mocny skóra, pelna elektryka, zamontowalem sobie teraz gaz, benzyny pali mi srednio trasa i miasta 8,5l spokojna jazda. Gazu nie wiem , nie testowalem jeszcze przesialem sie z Escorta do Astry, w aucie jest cicho, przez rok przejechalem 25tys, nic nie robilem w aucie przebieg mam 170tys jezdzilem tez laguna 1996r przez 4 lata, komfort bardzo podobny do Astry II, ale laguna za droga w utrzymaniu, jesli chodzi o wyciszenie aut w porownianiu do escorta to w astrze II jest duzooo ciszej, escorty w rodzinie dwa do dzis zostaly. czesci bardzo tanie do astry polecam |