Pompka tylej szyby i szyby ptrzedniej sa to dwa niezalezne urzadzenia -
Bzdura!
Czemu wprowadzasz człowieka w błąd.
Prawdopodobnie spuchł tłoczek w zaworku zmieniajacym kierunek tłoczenia
szyba przód/szyba tył.
Wówczas spada ciśnienie i na przód jeszcze leci a na tył już nie.
1. Zdjąć koło - dla wygody
2. zdjąć nadkole, (zaopatrz sie w dwie lub trzy spinki do nadkoli po około
1,40 szt)
3. wyciągnąć pompkę, ciągnąc do góry, jest tylko wcisnięta, nie przykręcona
4. przy korpusie pompki jest plastikowa obudowa z tłoczkiem ( po obu jej
końcach sa wyloty) trzeba to rozebrać.
5. Naprawa nr 1 jeżeli guma w tłoczku spuchła to należy żyletką ściąć ją na
równi z plastikową rurką w której jest.
Naprawa nr 2 jezeli gume szlag trafił to ją wydłubać i ta rurke zalać
silikonem i nadmiar z obu końców sciąć.
6. Złozyc wszystko
7. Cieszyc sie mocnym strumieniem
--
Jacek T.
Megi K4M '99 RXE (oklejony)
ex Clio C1E '91
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow)
4 |
Data: Lipiec 15 2007 12:33:48 |
Temat: Re: [Clio] Awaria spryskiwacza |
Autor: Marcin |
Jacek
Dzieki za konrketną odpowiedź. Też mi się wydawało, że tam jest jedna
pompka a
to co napisałeś potwierdzałoby słowa mechanika o jej uszkodzeniu.
Spróbuje to naprawić, ale na zapytam jeszcze czy nie orientuejsz się czy
pompki w
ph1 i ph2 sa takie same ?
pozdrawiam
Marcin.
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
Pompka tylej szyby i szyby ptrzedniej sa to dwa niezalezne urzadzenia -
Bzdura!
Czemu wprowadzasz człowieka w błąd.
Prawdopodobnie spuchł tłoczek w zaworku zmieniajacym kierunek tłoczenia
szyba przód/szyba tył.
Wówczas spada ciśnienie i na przód jeszcze leci a na tył już nie.
1. Zdjąć koło - dla wygody
2. zdjąć nadkole, (zaopatrz sie w dwie lub trzy spinki do nadkoli po około
1,40 szt)
3. wyciągnąć pompkę, ciągnąc do góry, jest tylko wcisnięta, nie
przykręcona
4. przy korpusie pompki jest plastikowa obudowa z tłoczkiem ( po obu jej
końcach sa wyloty) trzeba to rozebrać.
5. Naprawa nr 1 jeżeli guma w tłoczku spuchła to należy żyletką ściąć ją
na
równi z plastikową rurką w której jest.
Naprawa nr 2 jezeli gume szlag trafił to ją wydłubać i ta rurke zalać
silikonem i nadmiar z obu końców sciąć.
6. Złozyc wszystko
7. Cieszyc sie mocnym strumieniem
--
Jacek T.
Megi K4M '99 RXE (oklejony)
ex Clio C1E '91
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow)
5 |
Data: Lipiec 15 2007 23:06:07 | Temat: Re: [Clio] Awaria spryskiwacza | Autor: Jacek |
Spróbuje to naprawić, ale na zapytam jeszcze czy nie orientuejsz się czy
pompki w
ph1 i ph2 sa takie same ?
Specem nie jestem i powiem szczerze ze nie wiem.
Ja naprawialem w swojej megi phase 2.
--
Jacek T.
Megi K4M '99 RXE (oklejony)
ex Clio C1E '91
Merida Kalahari 510 SX (black and yellow)
| |