Awaria, wstepna diagnoza
1 | Data: Luty 20 2010 11:51:36 |
Temat: Awaria, wstepna diagnoza | |
Autor: Brzezi | Czesc. 2 |
Data: Luty 20 2010 12:08:43 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | Brzezi pisze: I co moglo sie stac? przestal pracowac na wszystkich cylindrach? ok to LOL naprawde liczysz na diagnoze takiego przypadku przez medium jakim jest grupa dyskusyjna ? ;-) Moze rozsypal ci sie kompresor klimatyzacji? ;-) Pozdrawiam Pawel 3 |
Data: Luty 20 2010 12:26:24 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | sob, 20 lut 2010 o 12:08 GMT, DoQ napisał(a): Brzezi pisze: Napisalem przeciez ze w poniedzialek zamierzam zawiesc do warszatu, tutaj pisze tak troche dla zabicia czasu, a moze trafi sie ktos kto rzuci ciekawy pomysl. Pozdrawiam Brzezi 4 |
Data: Luty 20 2010 12:31:21 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | Brzezi pisze: Napisalem przeciez ze w poniedzialek zamierzam zawiesc do warszatu, tutaj BMW sie popsulo ;-) Pozdrawiam Pawel 5 |
Data: Luty 20 2010 13:04:07 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: daxus | W dniu 20-02-2010 12:31, DoQ pisze: Brzezi pisze: nie masz racji, moim zdaniem to awaria 6 |
Data: Luty 20 2010 14:26:55 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | daxus pisze: BMW sie popsulo ;-)nie masz racji, moim zdaniem to awaria Polemizowalbym, moim zdaniem będzie to jednak usterka. Pozdrawiam Paweł 7 |
Data: Luty 20 2010 14:32:07 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: AL | DoQ pisze: daxus pisze:a ktory samochod nie ma usterek? -- pozdr Adam (AL) TG 8 |
Data: Luty 20 2010 15:35:48 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | AL pisze: a ktory samochod nie ma usterek?nie masz racji, moim zdaniem to awariaPolemizowalbym, moim zdaniem będzie to jednak usterka. Służbowy. Pozdrawiam Paweł 9 |
Data: Luty 21 2010 17:41:49 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: JanuSz | DoQ pisze: AL pisze: A co ma, jak się popsuje? Pozdrawiam 10 |
Data: Luty 21 2010 19:47:42 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | JanuSz pisze: A co ma, jak się popsuje?a ktory samochod nie ma usterek?Służbowy. Katar. Pozdrawiam Paweł 11 |
Data: Luty 21 2010 19:57:21 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: JanuSz | DoQ pisze: JanuSz pisze: Rozumiem, leczy się to koszt NFZ? 12 |
Data: Luty 21 2010 20:31:00 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | JanuSz pisze: Rozumiem, leczy się to koszt NFZ?Katar.A co ma, jak się popsuje?a ktory samochod nie ma usterek?Służbowy. Leczy się z FWF - Funduszu Właściciela Firmy ;-) Pozdrawiam Pawel 13 |
Data: Luty 20 2010 19:58:53 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | sob, 20 lut 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a): Napisalem przeciez ze w poniedzialek zamierzam zawiesc do warszatu, tutaj Przez niecaly rok jak nim jezdze, zrobilem 20tys km, przez ten czas raz zmienialem olej i filtry, jedyne co sie popsulo to padla pompa paliwa, no i jeszcze starsze pozostalosci w formie przedni wahacz i poduszka silnika, i akumulator padl... poza tym leje paliwo i jezdze... Pozdrawiam Brzezi 14 |
Data: Luty 20 2010 20:27:34 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: DoQ | Brzezi pisze: Przez niecaly rok jak nim jezdze, zrobilem 20tys km, przez ten czas raz Wierze, BMW to wzglednie malo awaryjne samochody o ile nie maja narypane 500000km :) Pozdrawiam Pawel 15 |
Data: Luty 21 2010 17:40:38 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: JanuSz | DoQ pisze: Brzezi pisze: TTTM ;)
Pozdrawiam Janusz 16 |
Data: Luty 20 2010 13:31:01 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Adam |
Czesc. Przyczyn moze byc wiele. Najlepiej podpiac kompa. Mozliwe ze jeden z wtryskow wyzionął ducha :) pozdr 17 |
Data: Luty 20 2010 13:33:34 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | sob, 20 lut 2010 o 13:31 GMT, Adam napisał(a): Przyczyn moze byc wiele. Najlepiej podpiac kompa. Mozliwe ze jeden z Nie swieci sie kontrolka od silnika, i skad piski i tarcie? :) Pozdrawiam Brzezi 18 |
Data: Luty 20 2010 13:37:42 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: news-gazeta | Brzezi pisze: Czesc. BMW - Będziesz Miał Wydatki... Pozdrawiam - Darek. 19 |
Data: Luty 21 2010 00:55:38 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Bugatti | Użytkownik "Brzezi" napisał w wiadomości: I co moglo sie stac? przestal pracowac na wszystkich cylindrach? ok to Objawą spadku mocy towrzyszy dymienie ? Na jaki kolor ? Gdy piszesz że słyszysz metaliczny stukot to podczas owego depnęcia mogło nie wytrzymać turbo i ukruszyła się łopatka wirnika (choćby jej cześć) i mogła zostać zassana do cylindra...i stąd ten stukot. Druga przyczyna to rozszczelnienie kolektora wylotowego...w 3.0d lubią nie wytrzymywać nagłych zmian termicznych. A tak prawdę powiedziawszy to przez neta sobie możemy gdybać...i to co napisałem wyżej to właśnie jest gdybanie ;-p Pozdrawiam Pozdr. Bugatti 20 |
Data: Luty 21 2010 22:55:36 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Bastion |
Czesc.Nie znam tego auta i silnika. Wydaje mi sie ze najpierw zerwales/uszkodziles jakas poduszke pod silnikiem (stad telepanie silnika) a potem telepanie silnika spowodowalo dalsze uszkodzenia. Objawiajace sie utrata mocy. Jakie? EGR/przepustnica? No tak ale to powinno spowodowac zapalenie kontrolki ECU. 21 |
Data: Luty 22 2010 21:25:29 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: ear | a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem 22 |
Data: Luty 22 2010 22:23:14 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | pon, 22 lut 2010 o 21:25 GMT, ear napisał(a): a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem Turbo nie spowodowaloby niepracowania na wszystkich cylindrach, narazie po wstepnych(bardzo wstepnych 5 minutowych ogledzinach mechnika) jest prawdopodobnie gdzies nieszczelnosc, nieszczelnosc w gniezdzie wtrysku raczej wykluczona, prawdopodobnie jest w gniezdzie swiecy zarowej albo padla uszczelka pod glowica... co powoduje brak kompresji co z kolei powoduje problem z zaplonem w cylindrze co powoduje trzesienie silnikiem :) Pozdrawiam Brzezi 23 |
Data: Luty 22 2010 22:29:44 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Bastion |
a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem Moim zdaniem najpierw urwala sie jakas poduszka pod silnikiem. a potem faktycznie telepanie silnika moglo uszkodzic turbine/egr/przepustnice Tylko, ze takie uszkodzenia powinny byc sygnalizowane przez kontrolki ECU. Natomiast Brzezi pisze, ze kontroli sa OK. No chyba ze lampki sa przepalone albo celowo poodlanczane przez poprzedniego wlasciciela? 24 |
Data: Luty 22 2010 23:54:48 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | pon, 22 lut 2010 o 22:29 GMT, Bastion napisał(a): Moim zdaniem najpierw urwala sie jakas poduszka pod silnikiem. poduszki pod silnikiem wymienione jakies 10kkm a potem faktycznie telepanie silnika moglo uszkodzic turbine/egr/przepustnice Kontrolka dziala poprawnie, w zime raz mialem problem z paliwem, pewnie sie gdzies przytkalo, wtedy kontrolka sygnalizowala problem, po chwili kontrolka gasla, po zatankowaniu nowego paliwa problem sie juz nie powtorzyl Pozdrawiam Brzezi 25 |
Data: Luty 23 2010 15:47:32 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Krzysztof Szmergiel | On 2010-02-20 11:51, Brzezi wrote: Wczoraj wracajac do domu, ok 3-4k przed domem, ruszylem i przyspieszalem z Efekt czestego "pedalu w podlodze" na zimnym silniku - napiecia na lopatkach turbiny. Zapewne to wlasnie uszkodzenie turbiny. K. 26 |
Data: Luty 23 2010 16:20:34 | Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza | Autor: Brzezi | wto, 23 lut 2010 o 15:47 GMT, Krzysztof Szmergiel napisał(a): On 2010-02-20 11:51, Brzezi wrote: Silnik nie byl zimny, tylko po przejechaniu juz ok 30km, i znowu pytanie, w jaki sposob uszkodzenie turbiny poza oslabieniem mocy, moze spowodowac prace nie na wszystkich cylidrach? Pozdrawiam Brzezi |