Bogdan pisze:
Wczoraj przed długą 210km trasa zatankowalem garba do pelna pod sam
korek.... wszystko by bylo spoko tylko strasznie smierdzialo benzyna
gdyby to bylo odpowietrzenie to ciagle by smierdzialo benzyna bo przeciez opary sa zawsze niezaleznie od ilosci paliwa, sadze, ze masz nieszczelne polaczenie wlewu ze zbiornikiem i przy przechylaniu na zakretach paliwo leci na wlew i potem przez gume do bagaznika, przerabialem to ostatnio.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Golik
fasola - żółty 1303 "przejściówka" '73 - '76 i wisniowy? 1303 '73
fasolek (malpiak) poczta. fm -gg: 1740489 -skype: fasola_77
mój "sklepik":
http://miniurl.pl/garbus
3 |
Data: Listopad 07 2007 06:35:08 |
Temat: Re: odpowietrzenie zbiornika |
Autor: |
cz!
w mojej 1303 jce mam to odpowietrzenie tak zamontowane jak w tym pierwszym
garbie który opisujesz i jak naleję bak do pełna to paliwko czuć niekiepsko w
samochodzie. w mojej podróży po europie w hiszpanii chcąc zaoszczędzić sporo
na paliwie (relacja mniej więcej 1litr paliwa = 1 euro) przy zatankowaniu na
maxa przekonalem się po kilkunastu km że nawet pod korkiem, gdzie jest
mechanizm wskazania poziomu paliwa jak nie ma idealnej uszczelki może rozlać
się paliwo i opary po baku. smród był niesamowity, szczególnie ucierpiał
plecak koleżanki która z nami w podróży do Lisbony wzięła udział :).
reasumując polecam Ci to miejsce też sprawdzić.
pozdr
mario
www.gryfgarb.org
szczecin
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
|