rt napisać:
prosze użytkowników tych aut o opinie na ich temat. Interesuje mnie
DPF i jego awaryjnośc, ceny części do bieżacej ekspoatacji i kazda
informacja dająca jakis pogląd na oba auta.
Nie jestem użytkownikiem M6 GH 2,2 -- śmigam M6 GG 2.0 z DPF.
Natomiast to co najistotniejsze - DPF - jest taki sam.
Przeleciałem autem od nowości 50 tkm, z filtrem zero problemów.
Większość problemów z filtrem zdarza się użytkownikom posiadającym
auta z drugiej, albo z trzeciej ręki -- zwłaszcza takim, co kupują
4-5 letnie auto z silnikiem diesla o przelocie 160 tkm. Ja jeżdżę
_bardzo_ mało, a klepię 25 tkm rocznie.
Ma to byc moj pierwszy diesel , jedzę sporadycznie
po mieście a cześciej robie trasy po 200 km.
Tutaj wiążące jest przeznaczenie -- dla Ciebie Diesel
to już odbry wybór. Nie powinno być kłopotów z DPFem.
Chyba, że będziesz mieć wyjątkowego niefarta, i trafisz
na jakiś fabrycznie zbublony model. Wtedy trzeba mocno
gonić ASO, aby szukało przyczyn -- a nie tylko przepalało
serwisowo filtr.
Przerażaja mnie kłopoty wlascicieli z filtrami dpf
Przerażają, ale popatrz na to z logicznego punktu widzenia.
Większość sama się o te kłopoty prosi. Kupują używane niewiadomo
jak samochody, jeżdżą 5-10 km dziennie do pracy, w korkach...
nie trzymają się wytycznych producenta, etc.
ale w strone diesla ciągnie ekonomia
Jaka ekonomia? Chyba przy dystrybutorze...
Zakup diesla zwraca się po około 100 tkm.
i rzadsze machanie drązkiem zmiany biegów.
To też wsadź między bajki. Macha się tak samo,
albo i bardziej - zwłaszcza w mieście.
Mniej jedynie przy wyprzedzaniu.
Do tej pory jezdzilem mazdą w benzynie i pod wzgledem awaryjnosci
jest to samochód doskonały dlatego mazda jest moim faworytem
- mimo ze model z ww. silnikiem jest nowy i slono trzeba
za niego płacic.
Ile przejeżdżałeś rocznie km?
Inna sprawa, jeśli miałbym wybierać pomiędzy nowym Accordem
a M6 GH, to wybrałbym Accorda - jest przyjemniejszy w środku.
Nowy "design" Mazdy mnie osobiście nie odpowiada.
--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl
xCarLink *MP3* Player