Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:17:26 +0100, przemeq napisa(a):
W dniu 2014-02-21 19:13, przemeq pisze:
Teraz technologia posza do przodu.
Kitu nie uwiadczysz.
https://www.youtube.com/watch?v=OOMly-tZSJg
Przemeq
Link do fachowcw z wschodu
https://www.youtube.com/watch?v=gnYmtTHktQs
Ciko co ocenia na podstawie takich filmw, ale o ile film z BMW wyglda
na typowy drut, ktry si potem zamie na jakiej wikszej dziurze, to ta
Meganka moga zosta naprawiona cakiem prawidowo.
Bo wbrew temu co si powszechnie wydaje, samochody mona prawidowo
naprawia :-)
W Megance wyglda, e elementy konstrukcyjne, ktre byy uszkodzone,
zostay wymienione, a nowe zostay wspawane - cakiem moliwe e solidnie.
Pewn "wad" naprawy wykonanej prawidowo jest moliwo jej wykrycia - bo
wida wtedy e element ktry oryginalnie jest zgrzewany w fabryce, po
naprawie jest spawany.
Spawanie jak najbardziej moe mie wytrzymao oryginau (a nawet j
przewysza), tyle e spawy atwo odrni od oryginalnych zgrzeww.
eby to ukry naprawy robi si le - elementy odcina si nie w miejscu
oryginalnych pocze midzy elementami, a kawaek dalej.
Wtedy styka si tam now cz z reszt nadwozia i obspawuje tylko profil
od zewntrz, tam gdzie ta si doj spawark, reszte zakleja si szpachl,
wszystko na gadko szlifuje, lakieruje i takiego czego nie wida i trudno
to wykry.
Tyle e wytrzymao bdzie duo mniejsza ni oryginau.
Co ciekawe - zrobi taki drut to bdzie pewnie wicej pracy ni naprawi
samochd prawidowo.
Tyle e klient widzc lady napraw - zapewne ucieknie, poszuka takiej
"igieki" gdzie jaki Paganini szlifierki ukry lady naprawy kosztem
wytrzymaoci.