passat
1 | Data: Maj 30 2010 20:31:06 |
Temat: passat | |
Autor: Darek | Witam 2 |
Data: Maj 30 2010 20:51:20 | Temat: Re: passat | Autor: mirek | Witam Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta. Gaz opłaca sie założyć do kuchenki gazowej a nie do samochodu na benzyne. 3 |
Data: Maj 30 2010 21:06:28 | Temat: Re: passat | Autor: Sebastian BiaĹy | mirek wrote: Pali tyle ile ma paliĂŚ. Spr. w danych producenta. Czy mozesz powtórzyÄ całÄ tÄ wypowiedź bo chyba jakiĹ firewall powycinał z twojego posta przypadkiem cała merytorykÄ. 4 |
Data: Maj 30 2010 21:12:05 | Temat: Re: passat | Autor: Kriso |
mirek wrote:Hmm mi nic nie wycielo, i nawet sie pod tym podpisuje "recami i nogami" . Kriso 5 |
Data: Maj 30 2010 21:32:39 | Temat: Re: passat | Autor: Bartas_M5 | mirek pisze: Witam Co ty pierdzielisz, sam mam zagazowane swoje M5 i jakoś ujmy na honorze to nie przynosi. Fura jeździ jak marzenie, a koszty śmieszne. 6 |
Data: Maj 30 2010 21:37:48 | Temat: Re: passat | Autor: CUT | W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze:
Zmień ksyfke na Bartas_zagazowane_M5 skoro " ujmy na honorze to nie przynosi" 7 |
Data: Maj 30 2010 23:27:55 | Temat: Re: passat | Autor: to | CUT wrote: ZmieĹ ksyfke na Bartas_zagazowane_M5 skoro " ujmy na honorze to nie ProponujÄ bardziej zwiÄzłe: Bartas_M5_LPG ;) -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 8 |
Data: Czerwiec 01 2010 14:12:37 | Temat: Re: passat | Autor: Miecio | W dniu 2010-05-31 01:27, to pisze: CUT wrote: Kolega Bartas_M5_LPG wymiÄkł. Jednak LPG przynosi mu ujmÄ na honorze ;) 9 |
Data: Maj 30 2010 22:00:28 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze: Co ty pierdzielisz, sam mam zagazowane swoje M5 Zagazowane M5? Świat się kończy. ML55AMG'a zagazowanego widziałem - również porażka. Jak ktoś kupuje M5 to powinno byc go stać na benzynę. Chociaż ja się już niczemu nie dziwie: do salonu Porsche przychodzą ludzie i pytają o gaz do Cayenne. Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze mną rozwiodła. pozdro 10 |
Data: Maj 30 2010 22:45:36 | Temat: Re: passat | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze: W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze: Co Ty nie powiesz? A do ostatniej M5 BMW samo założyło gaz. Pojeździli, potestowali, wrzucili na hamownię i stwierdzili, że auto jeździ świetnie. A do tego legitymuje się wyższą mocą niż miało na benzynie, bez instalacji. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 11 |
Data: Maj 30 2010 20:57:04 | Temat: Re: passat | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 30 May 2010 22:45:36 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Co Ty nie powiesz? A do ostatniej M5 BMW samo założyło gaz. Jesteś pewien, że to nie ACe Sznycel? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 12 |
Data: Maj 30 2010 23:04:43 | Temat: Re: passat | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-05-30 22:57, Robert Rędziak pisze: On Sun, 30 May 2010 22:45:36 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Sznycel wpakował do M3 e90. Do M5-tki ztcp zrobiła to fabryka. Sam chyba nawet kiedyś linka do artykułu dawałem. Spróbuję wygooglać. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 13 |
Data: Maj 30 2010 21:19:31 | Temat: Re: passat | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 30 May 2010 23:04:43 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Jesteś pewien, że to nie ACe Sznycel? Wsadzili S85 do trójki: http://www.autoblog.com/2007/11/17/ac-schnitzer-gp3-10-natural-gas-powered-3-series-hits-318-km-h/ r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 14 |
Data: Maj 30 2010 23:01:51 | Temat: Re: passat | Autor: CUT | W dniu 2010-05-30 22:45, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
tak, instalacja wtrysku gazu LPG w stanie ciekłym która do 10 cylindrów kosztuje pow. 9000zł (ok 12000) i przy polskim gazie niewiele się nada (chyba, że wprowadzili już jakieś super nowe filtry) 15 |
Data: Maj 30 2010 23:45:48 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
W dniu 2010-05-30 22:45, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Ciekawe rzeczy waść prawisz... Miałeś kiedyś taką instalację we własnym aucie? Jurand. 16 |
Data: Maj 31 2010 12:19:35 | Temat: Re: passat | Autor: Miecio | W dniu 2010-05-30 23:45, Jurand pisze: tak, instalacja wtrysku gazu LPG w stanie ciekłym która do 10 Ja miałem w Zafirze 1.8. Pompę w zbiorniku wymieniałem po 8000, 17000 i 23000km od założenia instalacji. Koszt pompy 300-450zł. Objeździłem z 10 gazowników. Kombinowali z filtrami, siateczkami - wszytko na nic. W jednym byli zgodni - ten typ tak ma. Sprzedałem auto końcem 2008r właśnie przez tą instalacje. Pozdrawiam Miecio 17 |
Data: Maj 31 2010 18:08:26 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
W dniu 2010-05-30 23:45, Jurand pisze: To jakiś kibel tam miałeś, a nie pompę, albo filtr zrobiony z papieru toaletowego... Zrobiłem samochodem z taką instalacją c.a. 60 tysięcy km. NIC NIGDY się w niej nie zepsuło. Klient, który kupił ode mnie samochód, dzwonił do mnie jakoś rok później z drobnym pytaniem i przy okazji zapytałem go o instalację - ZERO problemów. To była najlepsza instalacja gazowa, jaką miałem kiedykolwiek w samochodzie. Jurand. 18 |
Data: Maj 31 2010 18:36:08 | Temat: Re: passat | Autor: CUT | W dniu 2010-05-31 18:08, Jurand pisze: To jakiś kibel tam miałeś, a nie pompę, albo filtr zrobiony z papieru Ja miałem instalacje JTG. Aż strach było tankować. Znalazłem jedną stacje BP na której w miarę długo bezawaryjnie tankowałem. Przez 50k wymieniałem 2 wtryski i 3 razy pompę. Zarówno wtryski jak i pompy wymieniałem we własnym zakresie - gwarant odmówił wymiany z racji kiepskiej jakości paliwa (mam to gdzieś na piśmie, mogę zamieścić skany). 19 |
Data: Maj 31 2010 18:44:12 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
W dniu 2010-05-31 18:08, Jurand pisze: Eeee to ja miałem oryginalną holenderską instalację bodajże Vialle. Jurand. 20 |
Data: Maj 30 2010 22:32:31 | Temat: Re: passat | Autor: fuen | Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze he he a ja mam diesla zagazowanego ;-) 21 |
Data: Maj 31 2010 12:37:42 | Temat: Re: passat | Autor: komar | W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze: Jak ktoĹ kupuje M5 to powinno byc go staÄ na benzynÄ. logika typowego wiejskiego kmiotka. Chociaż ja siÄ już niczemu nie dziwie: do salonu Porsche albo co gorsza o diesla w w/w... Jak bym jakieĹ swoje auto zagazował, to by siÄ żona ze gratulujÄ żony. 22 |
Data: Maj 31 2010 20:13:37 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 12:37, komar pisze: W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze:tylko wyzywaÄ od kmiotków potrafisz? To akurat, że porsche zrobiło Cayenne albo Panamere, to tylko dlatego, że to wymusił rynek. I to samo z dieslem. Gdyby w to nie poszli, to pewnie już by Porsche nie było. A to niby z jakiego powodu? 23 |
Data: Maj 31 2010 11:39:44 | Temat: Re: passat | Autor: kamil |
W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze: Jak ktos czytuje newsy, powinien trolla potrafic poznac.. Pozdrawiam Kamil 24 |
Data: Maj 31 2010 20:09:50 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 12:39, kamil pisze: (ciach) Jak ktos czytuje newsy, powinien trolla potrafic poznac.. Jak mam jednoznaczne poglądy w sprawie gazowania auta, to od razu troll? I mam prawo nie lubić gazu w aucie. pozdrawiam 25 |
Data: Maj 31 2010 20:34:59 | Temat: Re: passat | Autor: Grejon | megrims pisze: I mam prawo nie lubić gazu w aucie. Masz prawo. Tak jak inni mają prawo twoje fobie mieć w miejscu "gdzie wytrzymać ciężko i wychodzić niepolitycznie". -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 26 |
Data: Maj 31 2010 20:40:13 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 20:34, Grejon pisze: megrims pisze:Jakie fobie!! 27 |
Data: Maj 31 2010 22:00:10 | Temat: Re: passat | Autor: Grejon | megrims pisze: W dniu 2010-05-31 20:34, Grejon pisze: http://pl.wikipedia.org/wiki/Fobia -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 28 |
Data: Maj 31 2010 22:05:57 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 22:00, Grejon pisze: megrims pisze: Konkrety proszę, a nie odsyłanie do wiki 29 |
Data: Maj 31 2010 22:07:19 | Temat: Re: passat | Autor: Grejon | megrims pisze: Konkrety proszę, a nie odsyłanie do wiki Ok. Masz prawo gazu w aucie nie lubić. Tak jak inni mają prawo twoje "nielubienie" gazu mieć głęboko w d... -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 30 |
Data: Maj 31 2010 22:11:49 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 22:07, Grejon pisze: megrims pisze:Jak byś miał głęboko w d... to byś nie zaczynał pisać ten temat. Brak Tobie konsekwencji 31 |
Data: Maj 31 2010 22:13:34 | Temat: Re: passat | Autor: Grejon | megrims pisze: W dniu 2010-05-31 22:07, Grejon pisze: Aha... A czy ja gdzieś pisałem o sobie? -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 32 |
Data: Maj 31 2010 22:17:13 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-31 22:13, Grejon pisze: megrims pisze:OK. Masz racje. A co to ma wspólnego z nazywaniem mnie trolem? 33 |
Data: Czerwiec 01 2010 06:01:47 | Temat: Re: passat | Autor: to | megrims wrote: OK. Masz racje. A co to ma wspólnego z nazywaniem mnie trolem? Po co w ogóle o tym dyskutowaÄ? Niektórzy tak majÄ , że chÄtnie nawet nasikaliby do baku gdyby auto było w stanie siÄ na tym potoczyÄ. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 34 |
Data: Czerwiec 01 2010 11:02:57 | Temat: Re: passat | Autor: kamil |
W dniu 2010-05-31 22:13, Grejon pisze: Nie dosc, ze gazowe kompleksy, to jeszcze poczatki paranoi. Bartas_M5 trolluje tu od wiekow, a ty sie dales wciagnac w dyskusje o gazie i tyle. Pozdrawiam Kamil 35 |
Data: Maj 31 2010 14:02:44 | Temat: Re: passat | Autor: paranoix | W dniu 2010-05-30 22:00, megrims pisze: W dniu 2010-05-30 21:32, Bartas_M5 pisze: Pogratulować żony. LPG jest paliwem jak każde inne. Czy gdyby wyprodukowano samochód na wodę to też byłby to "obciach"? 36 |
Data: Maj 31 2010 15:50:59 | Temat: Re: passat | Autor: to | paranoix wrote: LPG jest paliwem jak każde inne. Czy gdyby wyprodukowano samochód na Samochód fabrycznie przystosowany do LPG to nie "obciach", ale pakowanie jakichĹ butli i wÄżyków do auta przystosowanego do jazdy na benzynie jest cokolwiek komiczne. Można to jeszcze zrozumieÄ, jeĹli chodzi o starego poldona czy innÄ nubirÄ, ale do normalnego auta? -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 37 |
Data: Maj 31 2010 20:13:38 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | (ciach) A to niby z jakiego powodu?Jak bym jakieś swoje auto zagazował, to by się żona ze (ciach) 38 |
Data: Maj 31 2010 08:02:29 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Witam Powiedział co wiedział. Ten silnik doskonale współpracuje z instalacjami gazowymi. Po części z powodu osobnych cewek na każdym cylindrze, co eliminuje możliwości wystąpienia przebić "na kablach" i ew. nierównej pracy silnika. A jeśli dla Ciebie różnica 2 PLN / 4.5 PLN za litr paliwa to jest oszczędność, którą można pominąć - to zazdroszczę dochodów ;) Jurand. 39 |
Data: Maj 31 2010 11:22:23 | Temat: Re: passat | Autor: krzysiek82 | mirek pisze: Pali tyle ile ma palić. Spr. w danych producenta. Jasne na pewno są w 100% wiarygodne ;d
Gaz opłaca się montować gdy do takich wniosków dochodzi właściciel, a bzdury na temat kuchenek gazowych zachowaj dla swoich rodziców, jak nie masz nic do powiedzenia to po prostu nic nie pisz, frajdę Ci sprawia pisanie dla samego pisania? -- krzysiek82 40 |
Data: Maj 30 2010 22:29:37 | Temat: Re: passat | Autor: Michał | Darek napisał(a): Witam ile silnik wytrzymuje nie wiem ;) czy się opłaca..., w renault czy lanciach nie ma znaczenia taki przebieg, zazwyczaj nawet świec nie trzeba wymieniać. Choć ostatnio widziałem wyjątek - i w renówce ktoś zrobił koło 200kkm na jednych świecach - a tam trzeba silnik wyjąć od spodu żeby je wymienić ;) co do opłacalności... hmm ??!? ja bym do takiego zakładał taki gaz za 1.5k "zwrócił by się" w 7..9 tygodni. aha tam T pisze ;) to nie wiem brał bym 2.5 czy ile tam jest bez T ;) pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 41 |
Data: Maj 30 2010 23:31:15 | Temat: Re: passat | Autor: to | Darek wrote: Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna Cztery gile. Ile to pali? Jak wyżej. CZy opłaca siÄ założyÄ gaz do silnika z prebiegiem 250kkm A co za problem wziÄ Ä w rÄkÄ kalkulator i sobie policzyÄ? -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 42 |
Data: Maj 31 2010 08:03:27 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Darek wrote: PróbowałeĹ zrobiÄ sobie taki eksperyment kiedyĹ - jeĹli nie masz nic sensownego do powiedzenia, to nic nie mówiÄ? Jurand. 43 |
Data: Maj 31 2010 07:27:04 | Temat: Re: passat | Autor: to | Jurand wrote: PróbowałeĹ zrobiÄ sobie taki eksperyment kiedyĹ - jeĹli nie masz nic Ależ to jest bardzo sensowna odpowiedź. Po prostu jej nie zrozumiałeĹ. Odpowiem wiÄc proĹciej, specjalnie dla Ciebie -- "na głupie pytanie, głupia odpowiedź". -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 44 |
Data: Maj 31 2010 10:17:22 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Jurand wrote: Nie wiem co jest głupiego w pytaniu: Ile wytrzymuje silnik Passata 1.8T. Bo ja mogÄ Ci na to pytanie postaraÄ siÄ sensownie odpowiedzieÄ. Natomiast odpowiadanie "cztery gile" informuje, że albo nie masz pojÄcia o tym silniku ale chcesz zaistnieÄ, albo żona CiÄ bije i chcesz siÄ wyżyÄ przed komputerem, albo lubisz sobie po prostu potrollowaÄ. Jurand. 45 |
Data: Maj 31 2010 08:24:08 | Temat: Re: passat | Autor: to | Jurand wrote: Nie wiem co jest głupiego w pytaniu: Ile wytrzymuje silnik Passata 1.8T. Na to pytanie NIE DA SIÄ sensownie odpowiedzieÄ, bo to po prostu zależy, a w silniku doładowanym zależy jeszcze bardziej niż w N/A. Bo ja mogÄ Ci na to pytanie postaraÄ siÄ sensownie odpowiedzieÄ. Odpowiedz, chÄtnie posłucham. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 46 |
Data: Maj 31 2010 11:31:59 | Temat: Re: [ot] passat | Autor: LEPEK | to pisze: a w silniku doładowanym zależy jeszcze bardziej niż w N/A. Od czego pochodzi skrót n/a? OczywiĹcie domyĹlam siÄ, co on oznacza - interesuje mnie jego rozwiniÄcie. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz GdaĹski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 47 |
Data: Maj 31 2010 09:42:25 | Temat: Re: [ot] passat | Autor: to | LEPEK wrote: Od czego pochodzi skrót n/a? Naturally aspirated. ;) -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 48 |
Data: Maj 31 2010 13:16:36 | Temat: Re: [ot] passat | Autor: LEPEK | to pisze: Naturally aspirated. ;) Piszesz poważnie, czy siÄ nabijasz? Bo wstawiłeĹ emotikona... Ja pytam jak najbardziej poważnie. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz GdaĹski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 49 |
Data: Maj 31 2010 13:25:24 | Temat: Re: [ot] passat | Autor: Miecio | W dniu 2010-05-31 13:16, LEPEK pisze: to pisze: "N/A or n/a is a common abbreviation for Not Applicable or Not Available" Wiki 50 |
Data: Maj 31 2010 11:27:30 | Temat: Re: [ot] passat | Autor: to | LEPEK wrote: Naturally aspirated. ;) Poważnie. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 51 |
Data: Maj 31 2010 18:03:49 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Jurand wrote: Ale raczej rzadko który z tych silników koĹczy żywot przed upływem realnych 400 tysiÄcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe ciĹnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabiÄ. Bo ja mogÄ Ci na to pytanie postaraÄ siÄ sensownie odpowiedzieÄ. j.w. Jurand. 52 |
Data: Czerwiec 01 2010 05:56:09 | Temat: Re: passat | Autor: to | Jurand wrote: Ale raczej rzadko który z tych silników koĹczy żywot przed upływem Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub wiÄcej tys. km wygłaszasz tÄ opiniÄ? Prawda jest taka, że jeĹli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i pół miliona wytrzyma, a może i wiÄcej (silnik, nie osprzÄt), a jeĹli od razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. bÄdzie trup. Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechaÄ do mechanika i sprawdziÄ stan konkretnego egzemplarza. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 53 |
Data: Czerwiec 01 2010 11:48:47 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Jurand wrote: A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów, które wiem jak były eksploatowane i na dzieĹ dzisiejszy każde z tych aut ma pod 400 tysiÄcy? Fabryczna turbina, fabryczne wtryski, 3 wymiany rozrzÄ du - to jest efekt eksploatacji tych silników przez zupełnie normalnych kierowców, nie jeżdżÄ cych w stylu "emeryt". Prawda jest taka, że jeĹli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziÄ łem i stuningowałem". Bo rozmowa o trwałoĹci silników po tuningu mechanicznycm czy też elektronicznym w ogóle nie da siÄ ujÄ Ä w żadne sensowne ramy. Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechaÄ do mechanika i sprawdziÄ stan Cenna. Bardziej oczywistej nie mogłeĹ napisaÄ? ;) Jurand. 54 |
Data: Czerwiec 06 2010 19:07:22 | Temat: Re: passat | Autor: to | Jurand wrote: A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów, No raczej nie wystarczy... Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziÄ łem i A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne. Po za tym to jeden z silników, który zadowoli dużÄ grupÄ kierowców poczÄ wszy od tych jeżdżÄ cych spokojnie, a skoĹczywszy na tych, którzy lubiÄ jazdÄ dynamicznÄ , bo przecież te 180 KM po samym remapie to już całkiem sporo. Dlatego tak naprawdÄ nie można powiedzieÄ NIC o stanie danego silnika bez dokładnych oglÄdzin. Twoje 4 mogły byÄ w super stanie, a inne 8 to mogÄ byÄ trupy. Bo rozmowa o trwałoĹci silników po tuningu mechanicznycm A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doĹwiadczenie w temacie trwałoĹci silników jest bardzo ograniczony... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 55 |
Data: Czerwiec 06 2010 23:22:42 | Temat: Re: passat | Autor: Jurand |
Jurand wrote: No to rozumiem, że Twoje doĹwiadczenia sÄ bogatsze, bo przeczytałeĹ wszystkie fora dotyczÄ ce tych silników ;) Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziÄ łem i Powszechne gdzie? Bo na wszystkie spotkane przeze mnie 1.8T, po remapie był jeden. Bo rozmowa o trwałoĹci silników po tuningu mechanicznycm Ograniczony to Ty chyba jesteĹ. Trwałoć silników fabrycznych to jest temat-rzeka. A tu jeszcze mamy nie wiadomo jakie graty zamontowane przez kogoĹ, kto mógł popełniÄ przy tym dziesiÄ tki błÄdów i na koniec użytkownika, który byÄ może potencjał wykorzystywał intensywnie, a byÄ może nie. Jurand. 56 |
Data: Maj 31 2010 08:09:34 | Temat: Re: passat | Autor: kubelt | Mam pytanie ile wytrzymuje silnik VW passat 1.8T bezyna zalezy, na to pytanie nikt ci nie odpowie. Moj przejechal 200 kkm w tym 100 kkm z chipem i krzywda mu sie nie dziala. Moze powoli uszczelniacze w turbinie zaczely puszczac. Ile to pali? zalezy, zakres byl jakos 8-16 l CZy opłaca się założyć gaz do silnika z prebiegiem 250kkm Pojecia nie mam, ja tam bylem wrogiem LPG. Pozdrawiam -- kubelt 57 |
Data: Maj 31 2010 22:23:55 | Temat: Re: passat | Autor: megrims | W dniu 2010-05-30 20:31, Darek pisze: Witam A tak na serio z tym gazem. Mój teść ma takiego Paska 1.8T z roku 1999. Przy przebiegu 70000 km w 2001 roku zagazował go. Dzisiaj ma 350.000 przejechane i nic się nie dzieje. Jeździ baaaaaaardzo spokojnie. pozdrawiam |