passat tdi 90KM a 110KM
1 | Data: Styczen 22 2007 18:10:58 |
Temat: passat tdi 90KM a 110KM | |
Autor: Petrov | witam, 2 |
Data: Styczen 22 2007 19:17:20 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: R. | Petrov napisał(a): witam, Miałem okazje jezdzic i jednym i drugim. Różnica jest odczuwalna ale nie az tak bardzo jakby to sie mogło wydawac :-) (może ta 110 była zajezdzona-tego nie wiem) BTW róznica w budowie jest niewielka zawsze mozesz wymienić wtryski i zrobic kilka malych modow i z tej 90 zrobisz 110 albo i wiecej ale sprzegło moze tego "wiecej" nie wytrzymac ;-) -- Pozdrawiam R. ooOO00OOooOO00OOooOO00OOooOO00OOoo //// dzidzi:7063613 //// >>> http://mazurek.yoyo.pl <<< 3 |
Data: Styczen 22 2007 20:38:39 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: Pawel |
witam, Wez pod uwage ze 90, 110 i 130KM przy spokojnej takiej samej jezdzie spala tyle samo. Jesli dobrze poszukasz to kupisz 130KM Ja w sierpniu kupilem 110KM, chodz moglem 130 (balem sie ze 130 bedzie wiecej palila). Przejechalem sie autem kolegi, - 130KM, zrobilem w mojej 110 chiptuning i teraz mam 135KM i jestem zadowolony. Pytanie zasadniczo brzmi, czy chcesz miec auto zeby sie przemieszczac, czy chcesz miec przyjemnosc z jazdy? Pozdrawiam. 4 |
Data: Styczen 22 2007 22:28:46 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: Prone | Pawel napisał(a): Pytanie zasadniczo brzmi, czy chcesz miec auto zeby sie przemieszczac, czy chcesz miec przyjemnosc z jazdy? 130 KM to jest przyjemnosc z jazdy? 200KM/tone.. to jest 'przyjemnosc'.. nie grupa? ;) P 5 |
Data: Styczen 22 2007 22:44:29 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: priko |
Pawel napisał(a): 130koni i 300nm bardzo fajnie jezdzi a co do Twojej wypowiedzi to idac tym tokiem myslenia 200koni to gowno 300/tone to jest 'przyjemnosc' 6 |
Data: Styczen 22 2007 22:55:27 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: blackbird | 130koni i 300nm bardzo fajnie jezdzi a co do Twojej wypowiedzi to idac tym Kapelusznikiem chyba nie jestem, ale mi bardziej pasuje starsza seria tdi 90/110 km. Prowadzilem Skode SuperB z tym 130 konnym silnikiem i wyjatkowo mi nie spasowal. Podczas jazdy caly czas jest cos nie tak, albo jeszcze nie ciagnie, albo juz nie ciagnie, dosc glosny i bardzo klekotliwy. Turbodziura w tym silniku jest tak wyrazna, ze smiem watpic, ze da sie samochodem napedzanym przez taka maszyne plynnie jezdzic. 7 |
Data: Styczen 22 2007 23:26:13 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: GrzegorzG |
130koni i 300nm bardzo fajnie jezdzi a co do Twojej wypowiedzi to idac tym tokiem myslenia 200koni to gowno 300/tone to jest 'przyjemnosc' superb i 130 km to troche malo.. 8 |
Data: Styczen 22 2007 23:38:12 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: priko |
Kapelusznikiem chyba nie jestem, ale mi bardziej pasuje starsza seria tdi ciagnie rowno od okolo 1900 do 4500 moze cos z ta skoda bylo nie tak no i superb ciezszy jest od passata 9 |
Data: Styczen 22 2007 23:51:37 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: blackbird | ciagnie rowno od okolo 1900 do 4500 moze cos z ta skoda bylo nie tak no i eeee gdzie tam cos nie tak... Praktycznie nowy egzemplarz a wlasciciel przekonywal mnie, ze jezdzi o niebo lepiej niz 2.0 TFSI, palac przy tym sladowe ilosci ON, czego moje obserwacje komputera niestety nie potwierdzily. Rzeczywiscie od 1900 a nawet sporo nizej (1600-1750?) zaczyna ciagnac, ale przyspiesza sie przyjemnie tylko gdzies tak od okolo 2750, przy czym powyzej 3500 wrazenia sa dosc dziwne, bo halas rosnie bardzo szybko a odczuwalne przyspieszenie bardzo szybko sie pogarsza, te 4500 to juz nagla smierc. Moc jest rozwijana tak "rownomiernie", ze depniecie na niskim biegu to prawdziwy horror. 10 |
Data: Styczen 22 2007 23:59:03 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: priko |
eeee gdzie tam cos nie tak... Praktycznie nowy egzemplarz a wlasciciel no to cos jest z tym autem nie tak do 4 tysiecy ciag powinien byc rowny, passat ktorym czesto mi przychodzi jezdzic ciagnie rowno od 1900 do przynajmniej 4 tysiecy(jakos nie wpatrywalem sie nigdy) potem faktycznie slabnie ale taka jest uroda tych aut wysoki moment i moc przy niskich obrotach i dluzsze przelozenia powoduja ze nie trzeba krecic wysoko. Sam mam corolle benzynowa 110 koni i jesli chodzi o "plynnosc jazdy" czy osiagi to powyzej 80km/h passat bije ja na glowe 11 |
Data: Styczen 23 2007 00:23:28 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: priko | co do niskich biegow to faktycznie jedynka i dwojka nie istnieja- sa za 12 |
Data: Styczen 23 2007 00:50:42 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: blackbird | co do niskich biegow to faktycznie jedynka i dwojka nie istnieja- sa za W SuperB akurat nie bylo tak tragicznie... Mam porownanie z Mondeo TdCI, tam dopiero jest ciekawie. ale w tego typu samochodzie i silniku na dynamike patrzy sie przez pryzmat Ale zeby jechac te 80 trzeba sie uprzednio wlaczyc do ruchu, czasami wydostac z pasa rozbiegowego, skrecic w lewo... elastycznosc tez w sumie nie powala na kolana jak odniesie sie ja do maksymalnych predkosci. Inaczej to wyglada w 1.9 tdi 90 km, oczywiscie dynamika bedzie gorsza w kazdej sytuacji, ale przeciez nie tylko to sie liczy. 13 |
Data: Styczen 23 2007 17:54:37 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: Petrov |
14 |
Data: Styczen 23 2007 00:23:36 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: Quba |
Bardzo podobnie aczkolwiek 130 bedzie palic wiecej , 130 jest na pompowtryskiwaczach a to oznacza wieksze spalanie w porownaniu do 90 i 110 ktora sa na zwyklej pompie. -- Quba 15 |
Data: Styczen 23 2007 00:19:14 | Temat: Re: passat tdi 90KM a 110KM | Autor: Quba |
Polecalbym 90 km z racji mniej podatnej na usterki turbiny.(bez zmiennej gemetrii lopatek). A 110 zawsze mozna zrobic lekkimi modami :) -- Quba |