Grupy dyskusyjne   »   peugeot 607 dlaczego nie...

peugeot 607 dlaczego nie...



1 Data: Listopad 21 2007 23:07:52
Temat: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: maciej 

kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie duze
limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa jakies
racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci, drogi serwis,
awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi mi o disle).

zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies 15
tys zl

--
Pozdrawiam
Maciej Jasinski
GG: 568944
tel. 500-605-105

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
FORUM BMW www.e12-e28.pl
Moje BMW,
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?p=2394#2394



2 Data: Listopad 21 2007 23:25:25
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w najnowszym numerze Auto - Świata:)

3 Data: Listopad 21 2007 23:23:37
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Użytkownik "Roki"  napisał w wiadomości

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w najnowszym numerze Auto - Świata:)

Tylko należy tę odpowiedź brać z lekką poprawką na pochodzenie tego szmatławca.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

4 Data: Listopad 22 2007 00:30:58
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: zinek 


Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"
 napisał w wiadomości

Użytkownik "Roki"  napisał w wiadomości

> Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w najnowszym numerze Auto - Świata:)

Tylko należy tę odpowiedź brać z lekką poprawką na pochodzenie tego
szmatławca.


dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam gdzie
jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
rozmiar opon.
Ten test to szczyt stronniczosci.

5 Data: Listopad 22 2007 00:51:35
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Filip 

Użytkownik zinek napisał:

dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam gdzie
jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
rozmiar opon.
Ten test to szczyt stronniczosci.

Jaki rozmiar?


Przytoczcie mi prosze ten autotest z tego autosmiecia.

ALbo jak ktos ma skana, prosze o wrzucenie :)


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

6 Data: Listopad 22 2007 18:35:11
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Jurand 

"Filip"  wrote in message

Użytkownik zinek napisał:

> dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam
> gdzie jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 -
> faktycznie - bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej
> klasie maja ten sam rozmiar opon.
> Ten test to szczyt stronniczosci.
>
Jaki rozmiar?

215/55/17... Rozmiar dość kiepskawy, mają takie opony np. Audi A8 ;) Podobny
rozmiar ma 407-ka.

Juarnd.

7 Data: Listopad 22 2007 20:05:53
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Boombastic 

215/55/17... Rozmiar dość kiepskawy, mają takie opony np. Audi A8 ;) Podobny
rozmiar ma 407-ka.

Subaru też.

8 Data: Listopad 22 2007 01:00:28
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Filip 

Użytkownik zinek napisał:

dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam gdzie
jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
rozmiar opon.

Wiedzialem, ze gadasz bzdury.

Prosze bardzo o to rozmiar opon dla 607:
http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=805&model=543&typ=694

215/60/16 - ktory to niby vw jezdzi na takim rozmiarze? Zaden!

205 to najszerszy laczek w vw i w 16 calach ma 55 profil i takie laczki sa o polowe tansze jak do tego gowna francuskiego.



--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

9 Data: Listopad 22 2007 08:27:28
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

215/60/16 - ktory to niby vw jezdzi na takim rozmiarze? Zaden!

Ja mam fabryczne ogumienie i felgi 17' - rozmiaru opon jednak nie pamietam.

Pozdrawiam
--
kubelt

10 Data: Listopad 22 2007 14:54:18
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: zinek 


Użytkownik "Filip"  napisał w wiadomości

Użytkownik zinek napisał:

> dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam
gdzie
> jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
> bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten
sam
> rozmiar opon.
>
Wiedzialem, ze gadasz bzdury.

Prosze bardzo o to rozmiar opon dla 607:

http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=805&model=
543&typ=694

215/60/16 - ktory to niby vw jezdzi na takim rozmiarze? Zaden!

205 to najszerszy laczek w vw i w 16 calach ma 55 profil i takie laczki
sa o polowe tansze jak do tego gowna francuskiego.



nawet jesli to jak kupujesz taki samochod to stac Cie na serwis.
taki argument mnie po prostu smieszy w gazecie ktora opisuje ze zawieszenie
w passacie b5 moze byc tylko kosztowne ;)
zapomnieli podac ze komplecik wahaczy do pasacika na przod 2 kolka kosztuje
...
ale to przeciez pikus. francuzy sa drogie.

11 Data: Listopad 22 2007 06:30:30
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Iglo 

On 22 Lis, 01:00, Filip  wrote:

Użytkownik zinek napisał:

> dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam gdzie
> jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
> bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
> rozmiar opon.

Wiedzialem, ze gadasz bzdury.

Prosze bardzo o to rozmiar opon dla 607:http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=805...

215/60/16 - ktory to niby vw jezdzi na takim rozmiarze? Zaden!

205 to najszerszy laczek w vw i w 16 calach ma 55 profil i takie laczki
sa o polowe tansze jak do tego gowna francuskiego.

--
/Pozdrawiam, Filip/www.c3cars.comhttp://www.brianmoss.com/home.htm
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

to Ty jesteś ten słynny człowiek masa-śmietnik? Aha... spoko
spoko.. :-)

12 Data: Listopad 22 2007 18:36:06
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Jurand 

"Filip"  wrote in message

Użytkownik zinek napisał:

> dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam
> gdzie jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 -
> faktycznie - bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej
> klasie maja ten sam rozmiar opon.
>
Wiedzialem, ze gadasz bzdury.

Prosze bardzo o to rozmiar opon dla 607:
http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=805&mode
l=543&typ=694

215/60/16 - ktory to niby vw jezdzi na takim rozmiarze? Zaden!

205 to najszerszy laczek w vw i w 16 calach ma 55 profil i takie laczki
sa o polowe tansze jak do tego gowna francuskiego.

Tak matołku, ale 205/55/16 nie są odpowiednikiem 215/60/16, tylko
215/55/17... a który szmelcwagen jeździ na takich, znawco szmelcwagenów?

Jurand.

13 Data: Listopad 22 2007 01:19:31
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Filip 

Użytkownik zinek napisał:

dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam gdzie
jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
rozmiar opon.
Ten test to szczyt stronniczosci.


www.opony.pl

W wyszukiwarce zaznaczylem najwiekszy rozmiar, jaki wsadzaja do vw.
Przypominam, ze dla wiekszosci vw zakladaja rozmiar opon 195/65/15.
Na upartego najtansza opona kosztuje 156 zl. A biorac pod uwage goodyeara, tak jak przytoczylem dla najwiekszego rozmiaru ponizej...
To koszt wynosilby 232 zl dla letniej i dla NCT5 254 zl. W porownaniu do pezota, 705 zl !!!!!!!!! Koszt opony przekracza PRAWIE 3 (TRZY) RAZY !!!!!!!!!!!!!!
Wiec o jakim szczycie stronniczosci gadasz?


Goodyear    Hydragrip   205/55R16   91 H
    i  399 zł 331 zł

Goodyear Eagle NCT5   205/55R16   91 H
    i  399 zł 331 zł

Goodyear    Eagle NCT5   205/55R16   91 W
    i  433 zł 359 zł
Goodyear Excellence   205/55R16   91 V
    i  437 zł 363 zł

Goodyear    Hydragrip   205/55R16   91 V
    i  412 zł 342 zł
Goodyear Eagle NCT5   205/55R16   91 V
    i  412 zł 342 zł

  Goodyear    Excellence   205/55R16   91 W
    i  454 zł 377 zł

  Goodyear    Excellence   205/55R16   94 V
XL    i  478 zł 397 zł


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

  Goodyear    Excellence   215/60R16   99 V
XL    i  631 zł 524 zł

  Goodyear    Excellence   215/60R16   99 W
XL    i  750 zł 623 zł

  Goodyear    Eagle NCT5   215/60R16   95 W
    i  705 zł 585 zł
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla *215* G. XL, najtansze 631 zl, najdrozsze 750zl. !!!
Dla *205* G. XL, 478 zl.

Dla *215* NCT5 705 zl. !!!
Dla *205* NCT5, najtansze 399zl, najdrozsze 412 zl.

Wiec o czym Ty w ogole czlowieku piszesz? Suche fakty, to mozesz podawac kolegom z pracy, ale nie tu na grupie, bo zawsze sie ktos trafi, kto sprawdzi to co piszesz i wyjdzie na to, ze bzdury piszesz.

Poza tym:
Dla 215/60/16 rezultat wyszukiwania, niecale 1,5 strony.
Dla 205/55/16 cale 10 stron.

Zycze powodzenia w sklepie...


Eheheh.... Francuskie wspaniale auta, kochane, piekne i cudowne.. A, i bezawaryjne ;D I takie wyposazooone i takie przecudowne :D

*LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL* *!!!!!!!!!!!!!!*


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

14 Data: Listopad 22 2007 14:57:16
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: zinek 


Użytkownik "Filip"  napisał w wiadomości

Użytkownik zinek napisał:

> dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam
gdzie
> jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
> bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten
sam
> rozmiar opon.
> Ten test to szczyt stronniczosci.
>
>
www.opony.pl

W wyszukiwarce zaznaczylem najwiekszy rozmiar, jaki wsadzaja do vw.
Przypominam, ze dla wiekszosci vw zakladaja rozmiar opon 195/65/15.
Na upartego najtansza opona kosztuje 156 zl. A biorac pod uwage
goodyeara, tak jak przytoczylem dla najwiekszego rozmiaru ponizej...
To koszt wynosilby 232 zl dla letniej i dla NCT5 254 zl. W porownaniu do
pezota, 705 zl !!!!!!!!! Koszt opony przekracza PRAWIE 3 (TRZY) RAZY
!!!!!!!!!!!!!!
Wiec o jakim szczycie stronniczosci gadasz?


z tym tekstem z oponami to byl tylko przyklad a Ty jakies elaboraty od razu.
po prostu caly test jest napisany na odpieral ewidentnie stronniczym
tonem...
teksty typu " na kazdym kroku mozna spotkac jakis czujnik ktorego wymiana
kosztje kilkaset pln"
a w ktorym nowym aucie tego nie ma ?
no pytam sie ?

15 Data: Listopad 22 2007 18:37:25
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Jurand 

"Filip"  wrote in message


Eheheh.... Francuskie wspaniale auta, kochane, piekne i cudowne.. A, i
bezawaryjne ;D I takie wyposazooone i takie przecudowne :D

*LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL* *!!!!!!!!!!!!!!*

Są fajnie wyposażone - zobacz sobie na topowe wyposażenia w 607 i 407, potem
na ceny tych aut i powodzenia w poszukiwaniu równie doposażonych np. BMW (za
te same pieniądze)... BMW - opinia dresa gratis...

Jurand.

16 Data: Listopad 22 2007 22:36:47
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

Są fajnie wyposażone - zobacz sobie na topowe wyposażenia w 607 i 407, potem
na ceny tych aut i powodzenia w poszukiwaniu równie doposażonych np. BMW (za
te same pieniądze)... BMW - opinia dresa gratis...

Ja akurat opinie innych mam w glebokim powazaniu, ale kupujac 607 kierowalem sie mysla, ze "w miare mocny samochod juz mialem, teraz warto wyprobowac w miare komfortowy". Wiele mozna zarzucic tej 607, ale akurat w temacie komfortu to malo kto w tym przedziale cenowym podskoczy. I masz calkowita racje - za te pieniadze nie znajdzie sie samochod z takim wyposazeniem.

Pozdrawiam
--
kubelt

17 Data: Listopad 22 2007 18:44:58
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Scyzoryk 


W wyszukiwarce zaznaczylem najwiekszy rozmiar, jaki wsadzaja do vw.
Przypominam, ze dla wiekszosci vw zakladaja rozmiar opon 195/65/15.

ale to tylko swiadczy o tym ze gówno wsadzaja. Bo 15" w aucie tej wielkosci
607 czy Passata to smiech biorac pod uwage ze kazdy kompakt wychodzi na 15"
w tym rozmiarze a wersje z silnikami wiekszymi jak 1,6 na 16". Czyli kazdy
kto kupi VW wielkosc Passata na 15" z guma 195 bedzie musial po zimie kupic
porzadne wieksze kola zeby jako tako autko sie prowadziło.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

18 Data: Listopad 22 2007 03:12:24
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

dokladnie. rozjebal mnie tekst pod zdjeciem z ostatniego numeru - tam
gdzie
jest test 607 - ze komplet opon moze kosztowac kolo 3000 - faktycznie -
bardzo duza wada - szczegolnie ze szmelcwageny  w tej klasie maja ten sam
rozmiar opon.
Ten test to szczyt stronniczosci.

Stronniczość nie stronniczość ale kolega pytał dlaczego one tak nisko stoją,
więc mu napisali w artykule dlaczego.

19 Data: Listopad 22 2007 08:29:49
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

Stronniczość nie stronniczość ale kolega pytał dlaczego one tak nisko stoją, więc mu napisali w artykule dlaczego.

Napisz pokrotce dlaczego, bo nie kupuje tej gazety a chcialbym uslyszec, co tam napisali.

Pozdrawiam
--
kubelt

20 Data: Listopad 22 2007 12:27:46
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

Napisz pokrotce dlaczego, bo nie kupuje tej gazety a chcialbym uslyszec,
co tam napisali.

Generalnie drogie części, serwis, ASO. Spora utrata wartośći.

21 Data: Listopad 22 2007 18:46:56
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Scyzoryk 


Generalnie drogie części, serwis, ASO. Spora utrata wartośći.

dwa ostatnie malo istotne. Nie musisz serwisowac w ASO a niska wartosc przy
kupnie uzywki to zaleta.



--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

22 Data: Listopad 22 2007 19:38:31
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 


Użytkownik "Scyzoryk"  napisał w wiadomości


Generalnie drogie części, serwis, ASO. Spora utrata wartośći.

dwa ostatnie malo istotne. Nie musisz serwisowac w ASO a niska wartosc
przy kupnie uzywki to zaleta.

Ale to nie moja opinia. Kolega chciał, żebym streścił artykuł.
Podejrzewam, żę niektóre części dostępna są tylko w ASO.

23 Data: Listopad 22 2007 22:29:49
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

Ale to nie moja opinia. Kolega chciał, żebym streścił artykuł.
Podejrzewam, żę niektóre części dostępna są tylko w ASO.

Az kupilem sobie to wydanie AŚ, tak by poczytac co napisali. Lektura do poduszki :-)
Czesci drogie, to fakt. AFAIR 1 reflektor ksenonowy 3200 zl. O serwisowaniu w ASO nic nie wiem, omijam ASO szerokim lukiem. Moja 607 jakos z tego powodu nie placze, jezdzi normalnie a ja wydaje mniej.

Pozdrawiam
--
kubelt

24 Data: Listopad 23 2007 09:26:29
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Jurand 

"kubelt"  wrote in message

> Ale to nie moja opinia. Kolega chciał, żebym streścił artykuł.
> Podejrzewam, żę niektóre części dostępna są tylko w ASO.

Az kupilem sobie to wydanie AŚ, tak by poczytac co napisali. Lektura do
poduszki :-)
Czesci drogie, to fakt. AFAIR 1 reflektor ksenonowy 3200 zl.

Znajdź auto tej klasy, w którym oryginalny reflektor ksenonowy kosztuje
jakoś istotnie mniej...

Jurand.

25 Data: Listopad 23 2007 09:33:33
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

Znajdź auto tej klasy, w którym oryginalny reflektor ksenonowy kosztuje
jakoś istotnie mniej...

Szczerze mowiac jakos mnie ceny takich czesci nie interesuja - po to sie ma AC by w razie czego TU placilo za naprawe.

Pozdrawiam
--
kubelt

26 Data: Listopad 27 2007 10:43:38
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "Jurand"  napisał

Znajdź auto tej klasy, w którym oryginalny reflektor ksenonowy kosztuje
jakoś istotnie mniej...

Kiedys chcialem wymieniac w BMW E39. W serwisie (Fota) krzykneli 2 200 za
sztuke, czyli jeszcze znosnie.

Zbigniew Kordan

27 Data: Listopad 27 2007 10:49:59
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: J.F. 

On Tue, 27 Nov 2007 10:43:38 +0100,  Hektor wrote:

Użytkownik "Jurand"  napisał
Znajdź auto tej klasy, w którym oryginalny reflektor ksenonowy kosztuje
jakoś istotnie mniej...

Kiedys chcialem wymieniac w BMW E39. W serwisie (Fota) krzykneli 2 200 za
sztuke, czyli jeszcze znosnie.

A ile u nich kosztuje zwykly ? 1200 ?

Te 2200 to za sam reflektor i taki drogi bo ksenon, czy dlatego ze ma
jakies szykany ekstra - sprzyskiwacze z pompka, przetwornice,
samopoziomowanie ?

J.

28 Data: Listopad 27 2007 11:40:47
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "J.F."  napisał

A ile u nich kosztuje zwykly ? 1200 ?

Te 2200 to za sam reflektor i taki drogi bo ksenon, czy dlatego ze ma
jakies szykany ekstra - sprzyskiwacze z pompka, przetwornice,
samopoziomowanie ?

Nie mam pojecia. Spryskiwacze siedza w zderzaku, przetwornica i poziomowanie
w reflektorze. Mysle, ze 1200 to realna cena za zwykly reflektor.

29 Data: Listopad 27 2007 16:33:21
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: jahu 

Hektor pisze:

UÂżytkownik "Jurand"  napisaÂł

ZnajdÂź auto tej klasy, w którym oryginalny reflektor ksenonowy kosztuje
jakoÂś istotnie mniej...

Kiedys chcialem wymieniac w BMW E39. W serwisie (Fota) krzykneli 2 200 za sztuke, czyli jeszcze znosnie.



W Intercarsie reflektor ksenonowy Valeo do 607 kosztuje ~1750 zł, zwykły reflektor 850 zł.

30 Data: Listopad 27 2007 20:28:25
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "jahu"  napisał

W Intercarsie reflektor ksenonowy Valeo do 607 kosztuje ~1750 zł, zwykły
reflektor 850 zł.

Jest tylko maly problem. Jak bedziesz potrzebowal jeden a masz oryginaly to
taki Valeo powinienes kupic dwa (komplet), a oryginalny moze wystarczy
jeden.

Zbigniew Kordan

31 Data: Listopad 27 2007 21:10:46
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: jahu 

Hektor pisze:


Jest tylko maly problem. Jak bedziesz potrzebowal jeden a masz oryginaly to taki Valeo powinienes kupic dwa (komplet), a oryginalny moze wystarczy jeden.


1. Dlaczego? Pytam serio.

2. Ktoś robi dla Peugeota te reflektory,  może to być np Valeo, wtedy masz oryginał w dobrej cenie z Intercarsu.

3. Zresztą to Ty przytoczyłeś cenę reflektorów do BMW w Focie jako tańszych od tych, które sprzedają w ASO Peugeot. Więc ja wziąłem cenę z Intercars dla porównania. I tu okazuje się, że jednak te drogie francuskie reflektory są tańsze od reflektorów w BMW.

32 Data: Listopad 28 2007 09:40:13
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "jahu"  napisał

1. Dlaczego? Pytam serio.

Dlatego, ze moga inaczej swiecic lub nie dawac sie wyregulowac (to ksenony)
w parze.

2. Ktoś robi dla Peugeota te reflektory,  może to być np Valeo, wtedy masz
oryginał w dobrej cenie z Intercarsu.

Reflektor z ASO bedzie na pewno dobry, z Intercarsu byc moze. Nie jest
powiedziane, ze ten zamiennik to Valeo i czy bedzie akurat dobry do tego
rocznika.

3. Zresztą to Ty przytoczyłeś cenę reflektorów do BMW w Focie jako
tańszych od tych, które sprzedają w ASO Peugeot. Więc ja wziąłem cenę z
Intercars dla porównania. I tu okazuje się, że jednak te drogie francuskie
reflektory są tańsze od reflektorów w BMW.

Ja nie chcialem niczego udowadniac. Po prostu znalem cene oryginalnego
reflektora do samochodu podobnej klasy wiec ja przytoczylem.

Zbigniew Kordan

33 Data: Listopad 27 2007 20:52:43
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: R. 


Jest tylko maly problem. Jak bedziesz potrzebowal jeden a masz oryginaly to
taki Valeo powinienes kupic dwa (komplet), a oryginalny moze wystarczy
jeden.
 
A myslisz ze na reflektorach w 607 napisane jest Peugeot czy raczej Valeo? :-)
Ja jestem pewien, ze Peugeot nie pisze, a prawdopodobienstwo ze napisano na tym
Valeo jest calkiem niemale. IMO wieksze niz Hella.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

34 Data: Listopad 22 2007 03:11:35
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

Tylko należy tę odpowiedź brać z lekką poprawką na pochodzenie tego
szmatławca.

Ja tą gazetę bardzo lubię, owszem mają wpadki, nie są może na najwyższym
poziomie, aczkolwiek czyta się bardzo przyjemnie. Nie widzę podstaw do
nazywania AŚ szmatławcem.

35 Data: Listopad 22 2007 10:43:35
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Roki wrote:

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w najnowszym numerze Auto -
Świata:)

a AŚ mozna wyczytać tyle bzdur (zwłaszcza jesli chodzi o testy używanych aut), ze az czasem żal brać ten brukowiec do ręki.
Odnosze wrażenie, ze każduy artykuł w AŚ to opłacona reklama....



--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

36 Data: Listopad 22 2007 12:17:40
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał

a AŚ mozna wyczytać tyle bzdur (zwłaszcza jesli chodzi o testy używanych
aut), ze az czasem żal brać ten brukowiec do ręki.

Musisz Mistrzu sam popełnić kilka artukułów. Zamiast tłamsić w sobie pokłady
wiedzy fachowej, daj jej upust.

Zbigniew Kordan

37 Data: Listopad 22 2007 13:42:55
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Hektor wrote:

Musisz Mistrzu sam popełnić kilka artukułów. Zamiast tłamsić w sobie
pokłady wiedzy fachowej, daj jej upust.



Nic nie musze, ale moge mieć swoje zdanie a podstawie tego co czytam i tego co widze w rzeczywistości.
Wystarczy, ze poczytam artykułu na temat aut, ktorymi jeździlem, zeby wiedziec, ze piszą bzdury. Nie wspominam o błędach typu wymiary bagażnika, gdzie nie mozna mówić o interpretacji, a zwykłym niedbalstwie czy też stronniczości. Podobnie jest z podpisywaniem zdjęć - w dwóch AŚ Zdjęcie Omegi B nazwano P406 (albo 407 - nie pamiętam). Takich smaczków mozna znaleźć naprawde duzo.

Poza tym jak sie przyglądniesz jakie auta biorą do przykładów w porównaniu ... to wierze, ze dojrzysz, ze coś jest nie tak.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

38 Data: Listopad 22 2007 17:09:01
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał

Nic nie musze, ale moge mieć swoje zdanie a podstawie tego co czytam i
tego co widze w rzeczywistości.
Wystarczy, ze poczytam artykułu na temat aut, ktorymi jeździlem, zeby
wiedziec, ze piszą bzdury. Nie wspominam o błędach typu wymiary bagażnika,
gdzie nie mozna mówić o interpretacji, a zwykłym niedbalstwie czy też
stronniczości. Podobnie jest z podpisywaniem zdjęć - w dwóch AŚ Zdjęcie
Omegi B nazwano P406 (albo 407 - nie pamiętam). Takich smaczków mozna
znaleźć naprawde duzo.

Poza tym jak sie przyglądniesz jakie auta biorą do przykładów w porównaniu
.. to wierze, ze dojrzysz, ze coś jest nie tak.

Jasne, jasne... Jeden wielki spisek niemieckich producentów oraz
ichniejszych mediów. Proszę, nie ośmieszaj się.

Zbigniew Kordan

39 Data: Listopad 22 2007 12:25:51
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

a AŚ mozna wyczytać tyle bzdur (zwłaszcza jesli chodzi o testy używanych
aut), ze az czasem żal brać ten brukowiec do ręki.
Odnosze wrażenie, ze każduy artykuł w AŚ to opłacona reklama....

Wiesz, jak czytam AŚ to nie wierzę ślepo we wszystko co piszą. Traktuję
bardziej to pismo jako zbiór faktów oraz wiedzy niż opinii.

40 Data: Listopad 22 2007 13:45:49
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Roki wrote:

a AŚ mozna wyczytać tyle bzdur (zwłaszcza jesli chodzi o testy
używanych aut), ze az czasem żal brać ten brukowiec do ręki.
Odnosze wrażenie, ze każduy artykuł w AŚ to opłacona reklama....

Wiesz, jak czytam AŚ to nie wierzę ślepo we wszystko co piszą.
Traktuję bardziej to pismo jako zbiór faktów oraz wiedzy niż opinii.

no ok, ja też je czytuje...
Nie zmienia to fakty, ze takich jak Ty jest (pewnie) stosunkowo mało wsórd czytelników AŚ, a Ci są ślepo zapatrzeni w to co wydrukowane.
Ile razy mialem na placu kogoś, kto odrzucał jakąś marke (generalnie) bo w AŚ napisali, ze "sie psują". Sorki - ale to zakrawa na kpine.
Dla mnie rybka, czy kupi auto A czy auto B... tylko po co sam sobie robi kuku wybierając zwykle gorsze auto technicznie, tylko żeby mieć okreslony znaczek na masce?
Co innego jak przychodzi i chce konkretny samochod bo tak i chuj. Jego wola.

--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

41 Data: Listopad 22 2007 14:09:19
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

no ok, ja też je czytuje...
Nie zmienia to fakty, ze takich jak Ty jest (pewnie) stosunkowo mało wsórd
czytelników AŚ, a Ci są ślepo zapatrzeni w to co wydrukowane.

Masz rację ale niestety to się zdarza nie tylko z Auto-Światem. Również z
innymi czasopismami motoryzacyjnymi, o telefonii komórkowej, o komputerach,
w magazynach telewizyjnych, w internecie i właściwie wszędzie.
Jeżeli ktoś się na czymś nie zna to łatwo jest go zmanipulować (zwłaszcza za
pomocą mediów).
Natomiast jako źródło nowinek motoryzacyjnych, technicznych oraz źródło tzw
suchej wiedzy AŚ jest moim zdaniem super, gdyż co tydzień zamiast wertowania
internetu godzinami mam nową dawkę informacji ze świata motoryzacji.

Ile razy mialem na placu kogoś, kto odrzucał jakąś marke (generalnie) bo w
AŚ napisali, ze "sie psują". Sorki - ale to zakrawa na kpine.
Dla mnie rybka, czy kupi auto A czy auto B... tylko po co sam sobie robi
kuku wybierając zwykle gorsze auto technicznie, tylko żeby mieć okreslony
znaczek na masce?
Co innego jak przychodzi i chce konkretny samochod bo tak i chuj. Jego
wola.

Racja, jednak ta sama osoba gdyby w "Zakupie kontrolownanym" czy podejrzewam
nawet w "Super Expresie" dowiezdziała się tego samego, pewnie by podjęła te
same kroki:/

42 Data: Listopad 22 2007 16:58:58
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Roki wrote:


Racja, jednak ta sama osoba gdyby w "Zakupie kontrolownanym" czy
podejrzewam nawet w "Super Expresie" dowiezdziała się tego samego,
pewnie by podjęła te same kroki:/

ta, zgadza sie .. a sam zakup kontrolowany to już lepiej nic nie mówic.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

43 Data: Listopad 22 2007 17:11:43
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Hektor 

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał

Nie zmienia to fakty, ze takich jak Ty jest (pewnie) stosunkowo mało wsórd
czytelników AŚ, a Ci są ślepo zapatrzeni w to co wydrukowane.
Ile razy mialem na placu kogoś, kto odrzucał jakąś marke (generalnie) bo w
AŚ napisali, ze "sie psują". Sorki - ale to zakrawa na kpine.

Jak rozumiem AŚ psuł Ci sprzedaż ? No to jest jakiś powód, żeby na nich psy
wieszać.

ZK

44 Data: Listopad 23 2007 10:15:24
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Hektor wrote:

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał

Nie zmienia to fakty, ze takich jak Ty jest (pewnie) stosunkowo mało
wsórd czytelników AŚ, a Ci są ślepo zapatrzeni w to co wydrukowane.
Ile razy mialem na placu kogoś, kto odrzucał jakąś marke
(generalnie) bo w AŚ napisali, ze "sie psują". Sorki - ale to
zakrawa na kpine.

Jak rozumiem AŚ psuł Ci sprzedaż ? No to jest jakiś powód, żeby na
nich psy wieszać.

AŚ nie ma żadnego praktycznego wpływu na moją sprzedaż. Moge mieć ich gdzies i traktować jak brukowca, ktorego czytam siedząc na kiblu :D


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

45 Data: Listopad 23 2007 10:17:59
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: user 



AŚ nie ma żadnego praktycznego wpływu na moją sprzedaż. Moge mieć ich gdzies i traktować jak brukowca, ktorego czytam siedząc na kiblu :D


Jesli sa zieloni w temacie moto,
to faktycznie beda dobrzy na wyproznienie :)

--
Pozdrawiam,
-- -- -- -- -- -- -- --
Focus '99 1,6 (benz + LPG)

46 Data: Listopad 23 2007 10:28:35
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

AŚ nie ma żadnego praktycznego wpływu na moją sprzedaż. Moge mieć ich
gdzies i traktować jak brukowca, ktorego czytam siedząc na kiblu :D

AŚ tak jak każdy inny element masmediów może mieć wpływ na sprzedaż a nawet
możesz o tym nie wiedzieć. Skąd wiesz ile osób wyszło z Twojego komisu bo
nie zobaczyli tam auta, które AŚ lub Automaniak wychwalił, natomiast
zobaczyli same furaki, które w/w media zmieszały z błotem?

47 Data: Listopad 23 2007 12:37:10
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Roki wrote:

AŚ nie ma żadnego praktycznego wpływu na moją sprzedaż. Moge mieć ich
gdzies i traktować jak brukowca, ktorego czytam siedząc na kiblu :D

AŚ tak jak każdy inny element masmediów może mieć wpływ na sprzedaż a
nawet możesz o tym nie wiedzieć. Skąd wiesz ile osób wyszło z Twojego
komisu bo nie zobaczyli tam auta, które AŚ lub Automaniak wychwalił,
natomiast zobaczyli same furaki, które w/w media zmieszały z błotem?

teoretycznie masz racje, ale w praktyce, biorąc pod uwage prawdopodobienstwo, uważam, ze nie mam sie czym martwic


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

48 Data: Listopad 23 2007 15:04:12
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

teoretycznie masz racje, ale w praktyce, biorąc pod uwage
prawdopodobienstwo, uważam, ze nie mam sie czym martwic

Jasne, nie ten klient to inny. Jednak taki typowy Kowalski, który nie ma w
ogóle wiedzy oraz własnego zdania musi się jakoś zdecydować. Czasami pomaga
sąsiad, czasami Auto Świat:)

49 Data: Listopad 23 2007 15:55:56
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Roki wrote:

teoretycznie masz racje, ale w praktyce, biorąc pod uwage
prawdopodobienstwo, uważam, ze nie mam sie czym martwic

Jasne, nie ten klient to inny. Jednak taki typowy Kowalski, który nie
ma w ogóle wiedzy oraz własnego zdania musi się jakoś zdecydować.
Czasami pomaga sąsiad, czasami Auto Świat:)

no zgadza sie, ale przeciez nie będę zwalał na AŚ tego, ze ktoś nie kupi ode mnie auta :D


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

50 Data: Listopad 21 2007 23:34:04
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: emes 


Użytkownik "maciej"  napisał w wiadomości

kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie duze
limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa jakies
racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci, drogi serwis,
awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi mi o disle).

zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies 15
tys zl


witaj,

tez sie swojego czasu zastanawialem nad 607, duzy, dobrze wyposarzony,
gorzej podobno z serwisem

51 Data: Listopad 21 2007 23:53:54
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Filip 

Użytkownik emes napisał:

tez sie swojego czasu zastanawialem nad 607, duzy, dobrze wyposarzony,
gorzej podobno z serwisem 
No to kupujcie, bierzcie i nawet sie nie zastanawiajcie, jak patrzycie na wyposaznie i na to ze duzy, haha :D



--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

52 Data: Listopad 23 2007 09:26:50
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Jurand 

"Filip"  wrote in message

Użytkownik emes napisał:

> tez sie swojego czasu zastanawialem nad 607, duzy, dobrze wyposarzony,
> gorzej podobno z serwisem
>
No to kupujcie, bierzcie i nawet sie nie zastanawiajcie, jak patrzycie
na wyposaznie i na to ze duzy, haha :D

A Ty pakuj, pakuj, będziesz duży silny i męski.

Jurand.

53 Data: Listopad 23 2007 10:32:18
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 


A Ty pakuj, pakuj, będziesz duży silny i męski.
Jurand.

Hola, Hola Ty niedobry człowieku. :)
Duży i silny to może, ale męski? Do tego trzeba myśleć mózgiem a nie przyrodzeniem.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

54 Data: Listopad 22 2007 00:10:02
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kamil d 

maciej pisze:

zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies 15 tys zl

15 000?! Czy to jakaś wersja dla majsterkowicza?

--
kamil d
red 206 Mysłowice

55 Data: Listopad 22 2007 00:27:12
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Yzedef 


Użytkownik "kamil d"  napisał w wiadomości

maciej pisze:
zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies
15 tys zl

15 000?! Czy to jakaś wersja dla majsterkowicza?

Nie
zapewne kolega siedzi na emigracji :) w swiecie kierownicy nie po tej
stronie co trzeba.. tyle tam takie auta kosztuja.. najomy wlasnie kupil
takie cus 2.2 hdi 2003 skora navi.. za niecale 20 tys. delikatnie uszkodzone
przodem.. kurde pieprzone angole i ich prawa kierownica :))))

56 Data: Listopad 22 2007 08:32:05
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

zapewne kolega siedzi na emigracji :) w swiecie kierownicy nie po tej stronie co trzeba.. tyle tam takie auta kosztuja.. najomy wlasnie kupil takie cus 2.2 hdi 2003 skora navi.. za niecale 20 tys. delikatnie uszkodzone przodem.. kurde pieprzone angole i ich prawa kierownica :))))

Mozesz sie zdziwic, ile beda kosztowaly czesci do lekko uszkodzonego przodu.
Tym bardziej nie odwazylbym sie robic przekladki kierownicy w 607. On juz fabrycznie ma klopoty z elektronika, co dopiero jak zabierze sie za to jakis magik...

Pozdrawiam
--
kubelt

57 Data: Listopad 22 2007 08:38:03
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie duze limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa jakies racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci, drogi serwis, awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi mi o disle).

Czy ja wiem, czy malo ekonomiczny... ten 2.2 HDI pali mi w miescie 8l/100 km, w trasie 7l/100 km. Jak na taka wage samochodu to IMHO malo. Na baku przy dobrych wiatrach robie ponad 1000 km. Czasem brakuje mocy, ale to zalezy od upodoban kierowcy. Zawieszenie jest dosyc delikatne i nastawione na komfort, nie na pokonywanie zakretu o 0,25 sekundy szybciej ale jak juz mowilem, wszystko zalezy od upodoban.
Bywaja klopoty z elektronika, takie duperele. A to nie otworza sie lusterka przy otwieraniu drzwi, a to radio nie zapamieta poziomu glosnosci ustawionego podczas wylaczania. Wykonczenie a`la drewno dosyc tandetne. Poza tym duzy i komfortowy samochod - pokonalem na raz 1200 km i wysiadajac wcale nie bylem zmeczony, predzej spiacy.

zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies 15 tys zl

Wiem, ze te samochody sa tanie, ale nie az tak tanie. Jesli to anglik do przekladki kierownicy to ja bym sie nie odwazyl.

Pozdrawiam
--
kubelt

58 Data: Listopad 22 2007 09:07:41
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: MichałG 

maciej pisze:

kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie duze limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa jakies racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci, drogi serwis, awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi mi o disle).

zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za jakies 15 tys zl

ale za 15 tys. to chyba taki co już do szkoły chodzi......

Coż ... cena krajowa jest taka dzieki powszechnej w Polsce opinii, że nie nalezy kupować aut na F (fszystkie farancuskie). Ale chyba same samochody o tym nie wiedzą i jezdzą po 200tys. bez awarii.......
M.

59 Data: Listopad 22 2007 09:10:29
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: kubelt 

Coż ... cena krajowa jest taka dzieki powszechnej w Polsce opinii, że nie nalezy kupować aut na F (fszystkie farancuskie). Ale chyba same samochody o tym nie wiedzą i jezdzą po 200tys. bez awarii.......

Moj ma 170 tys km i jakos jezdzi, moze mu nikt nie powiedzial, ze powinien stawac na drodze co 10 tys km :-)

Pozdrawiam
--
kubelt

60 Data: Listopad 23 2007 19:12:45
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Piotr Wasil 

"kubelt"  napisał(a):

Moj ma 170 tys km i jakos jezdzi, moze mu nikt nie powiedzial, ze powinien
stawac na drodze co 10 tys km :-)

Jechalem wczoraj z taksiarzem 406 z 2000 roku. Mowil, ze ma na licznku
850 tysiecy i samochod ani razu nie stanal mu w trasie.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

61 Data: Listopad 23 2007 22:11:20
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Użytkownik "Piotr Wasil"  napisał w wiadomości

"kubelt"  napisał(a):
Moj ma 170 tys km i jakos jezdzi, moze mu nikt nie powiedzial, ze
powinien  stawac na drodze co 10 tys km :-)
Jechalem wczoraj z taksiarzem 406 z 2000 roku. Mowil, ze ma na licznku
850 tysiecy i samochod ani razu nie stanal mu w trasie.

Jak się dba, to się ma. Tylko ten taksiarz to chyba jakiś filantrop. Ci, których znam to druciarze.
A 406 to chyba najbardziej udany z pugów. I najbardziej niedoceniany niestety.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

62 Data: Listopad 22 2007 09:11:56
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Marek P. 

MichałG wrote:

maciej pisze:
kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie
duze limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa
jakies racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci,
drogi serwis, awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi
mi o disle). zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec
juz za
jakies 15 tys zl
ale za 15 tys. to chyba taki co już do szkoły chodzi......
Coż ... cena krajowa jest taka dzieki powszechnej w Polsce opinii, że
nie nalezy kupować aut na F (fszystkie farancuskie). Ale chyba same
samochody o tym nie wiedzą i jezdzą po 200tys. bez awarii.......
M.

Co to za wyczyn 200 tys. Dzisiaj 200 tys to byle jaki ma obowiązek zrobić.
Większość samochodów na polskich drogach ma 400-600 tys (mimo licznikowego
100 tys) i jeżdżą bez poważniejszych remontów.
--
Pozdr

Marek P.

63 Data: Listopad 22 2007 09:23:17
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: MichałG 

Marek P. pisze:

MichałG wrote:
maciej pisze:
kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie
duze limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa
jakies racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci,
drogi serwis, awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi
mi o disle). zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za
jakies 15 tys zl
ale za 15 tys. to chyba taki co już do szkoły chodzi......
Coż ... cena krajowa jest taka dzieki powszechnej w Polsce opinii, że
nie nalezy kupować aut na F (fszystkie farancuskie). Ale chyba same
samochody o tym nie wiedzą i jezdzą po 200tys. bez awarii.......
M.

Co to za wyczyn 200 tys. Dzisiaj 200 tys to byle jaki ma obowiązek zrobić. Większość samochodów na polskich drogach ma 400-600 tys (mimo licznikowego 100 tys) i jeżdżą bez poważniejszych remontów.
pewnie zaden wyczyn- nie znam się...... - sprzedaje co kilka lat.... i nie mam okazji sprawdzać pełnoletnie  :-)))))

M.

64 Data: Listopad 22 2007 10:45:47
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

maciej wrote:

kto mi powie dlaczego peugeoty 607 sa stosunkowo tanie jak na takie
duze limuzyny. wiem ze nie ten prestiz co merc czy bmw. ale czy sa
jakies racjonalne przeslanki zeby go nie kupowac? drogie czesci,
drogi serwis, awaryjnosc, malo ekeonmiczne silniki (glównie chodzi mi
o disle).
zastanwiam sie czy sobie takiego nie kupic a moge go miec juz za
jakies 15 tys zl

Samochód jak samochód.
Jest wiele takich na rynku.
Takich, lub starszych, generalnie łączy ich b. duży spadek wartości, nieporównywalny ze spadkiem jakości.

A jak sie naczytasz artykułów, czy jakis for internetowych .. to tylko głowa Cie rozboli (a jak chcesz sprawdzić to wejdz na dowolne forum poświęcone jednej marce i zobacz ile będzie narzekania, a zeby bylo śmieszniej nie ważne co to będzie za marka - bo moze to być Opel, Peugeot, Ford, czy Mercedes i BMW)

....


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

65 Data: Listopad 22 2007 10:47:15
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Grejon 

Kuba (aka cita) pisze:

A jak sie naczytasz artykułów, czy jakis for internetowych .. to tylko głowa Cie rozboli (a jak chcesz sprawdzić to wejdz na dowolne forum poświęcone jednej marce i zobacz ile będzie narzekania, a zeby bylo śmieszniej nie ważne co to będzie za marka - bo moze to być Opel, Peugeot, Ford, czy Mercedes i BMW)

Nic dziwnego - trudno, żeby każdy pisał codziennie na forum jakie to ma zajebiste auto ;)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

66 Data: Listopad 22 2007 13:46:27
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Kuba (aka cita) 

Grejon wrote:


Nic dziwnego - trudno, żeby każdy pisał codziennie na forum jakie to
ma zajebiste auto ;)

no wlasnie. Tylko taki co to przychodzi na forum dowiedziec sie czegoś o aucie często o tym zapomina...

--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

67 Data: Listopad 22 2007 14:50:10
Temat: Re: peugeot 607 dlaczego nie...
Autor: Roki 

A jak sie naczytasz artykułów, czy jakis for internetowych .. to tylko
głowa Cie rozboli (a jak chcesz sprawdzić to wejdz na dowolne forum
poświęcone jednej marce i zobacz ile będzie narzekania, a zeby bylo
śmieszniej nie ważne co to będzie za marka - bo moze to być Opel, Peugeot,
Ford, czy Mercedes i BMW)

Dokładnie:) Setki postów o awariach i problemach będą nie tylko na forum
Opla czy Forda ale również Toyoty, Mazdy czy Nissana.

Aczkolwiek coś w tym jest, że czasami auta naprawdę wypasione (np Pug 605
czy omawiany 607, luksusowe Alfy, Lancie i inne) auta są proporcjonalnie
tańsze od ich kompaktowych kolegów.
Nie wiem czy to jest cecha charakterystyczna tylko dla Polski czy również
dla całej Europy (obawa przed dużymi kosztami utrzymania).

peugeot 607 dlaczego nie...



Grupy dyskusyjne