Użytkownik "Emen" napisał w wiadomości
Cześć!
Hej!
Dzieki za podpowiedz
w ASO jak robiłem regulację zaworów
Po ilu km robiles regulacje?? Czy to sie objawialo jakims szczegolnym
"klekotaniem"??
U mnie zbliza sie pierwsze 30 kkm i gdzies wyczytalem, ze nalezy wlasnie
sprawdzic i ewentualne wyregulowac luzy zaworow co kazde 30 kkm, a takze
sprawdzic i ewentualnie wyregulowac skok pedalu sprzegla, sprawdzic
dokrecenie kolektora dolotowego i wylotowego.
Na co jeszcze zwrocic uwage przy tym przebiegu??
Nieche czegos przegapic, bo z reguly z jakiejs drobnostki moze wyjsc
wiekszy problem, a autkiem chce jeszcze troche pojezdzic, bo w sumie kto
je teraz kupi?? :)
Pozdrawiam
Witam!
Odnośnie klekotania to te silniki chyba tak klekotają (podobnie jak
dizelki), ale zaworki słychać inaczej,
jeśli słychać metaliczne dzwonienie to można śmiało regulować, pierwszy raz
regulowałem w ASO,
ale od tej pory reguluję sam, bo w ASO chyba nic nie zrobili bo przed i po
silnik tak samo dzwonił.
Zalecam sprawdzenie luzu po 30kkm, można to zrobić samemu, ok godzinki
dłubania. Z regulacją jest dłużej:)
Co zalecam sprawdzić:
1. uszczelniacze półosi
2. alternator - "czy nie piszczy" u mnie ok 45kkm pęknięta obudowa
3. naciąg paska alternatora itp
4. czy nie ma wycieków płynu chłodzącego na złączkach węży
5. przesmarować osie wycieraczek WD40 lubią rdzewieć i zapiekać
6. sprawdzić wentylator chłodnicy, zwłaszcza po zimie, też lubi się
zapiekać od rdzy
Skok sprzęgła nie regulowałem od nowości, nic mu się nie dzieje;)
Pzdr
5 |
Data: Pa?dziernik 20 2006 13:27:16 |
Temat: Re: plyn hamulcowy i inne |
Autor: Artur |
|