Witam
Takie pytanie
Czy podwyzszone obroty biegu jalowego (1200-1500) podczas jazdy, spadajace do prawidlowych 850 po zatrzymaniu pojazdu moga byc przyczyna padnietego czujnika predkosci pojazdu? (VSS) lub potencjometru przepustnicy? (TPS). Objawy wystepuja na Pb jak i LPG. Czasami auto pracuje normalnie tzn prawidlowo zchodzi z obrotow podczas jazdy. Na postoju problem nie wystepuje. Samochod to DU Lanos 1.5 16V
Nadmieniam ze:
-Lambda nowa 100% sprawna
-Krokowiec nowy 100% sprawny
-Czujnik temperatury powietrza dolotowego (MAT) nowy 100% sprawny
-Przepustnica czyszczona
-Kolektor szczelny
Za odp z gory dziekuje
Pozdrawiam
Bartek
2 |
Data: Lipiec 12 2009 16:04:42 |
Temat: Re: podwyzszone obroty |
Autor: Lewis |
Użytkownik "Bartlomiej" napisał w wiadomości
Witam
Takie pytanie
Czy podwyzszone obroty biegu jalowego (1200-1500) podczas jazdy, spadajace do prawidlowych 850 po zatrzymaniu pojazdu moga byc przyczyna padnietego czujnika predkosci pojazdu? (VSS) lub potencjometru przepustnicy? (TPS). Objawy wystepuja na Pb jak i LPG. Czasami auto pracuje normalnie tzn prawidlowo zchodzi z obrotow podczas jazdy. Na postoju problem nie wystepuje. Samochod to DU Lanos 1.5 16V
Nadmieniam ze:
-Lambda nowa 100% sprawna
-Krokowiec nowy 100% sprawny
-Czujnik temperatury powietrza dolotowego (MAT) nowy 100% sprawny
-Przepustnica czyszczona
-Kolektor szczelny
A czujnik temp. cieczy chłodzącej sprawny?
--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)
3 |
Data: Lipiec 12 2009 20:20:52 | Temat: Re: podwyzszone obroty | Autor: Bartlomiej |
A czujnik temp. cieczy chłodzącej sprawny?
Sprawny...przynajmniej ALDL monitor pokazuje prawidlowa temp. Czy to na zimnym czy na cieplym silniku.
Pozdrawiam
4 |
Data: Lipiec 13 2009 11:51:24 | Temat: Re: podwyzszone obroty | Autor: [Cichy] |
Zobacz czy podczas jazdy powietrze nie jest wtłaczane do przewodu ssacego (takie sobie "turbo").
:)
Pozdrawiam,
Cichy
5 |
Data: Lipiec 13 2009 12:17:01 | Temat: Re: podwyzszone obroty | Autor: Bartlomiej |
Zobacz czy podczas jazdy powietrze nie jest wtłaczane do przewodu ssacego (takie sobie "turbo").
Rura ssaca idzie pod blotnik i jest schowana pod nadkolem. Niemozliwe tym bardziej ze pod filtrem powietrza mam wywiercone 2 otwory fi 14 (tez kiedys podejrzewalem takie zjawisko)
Pozdro
| | | |