Witam
Stan moze byc agonalny, potrzebuje tylko podejscia pod glowice.
Pytanie 2: Chce zalozyc wtrysk (jednopunktowy, lub wielopunktowy, to sie jeszcze zobaczy) i nie mam pomyslu gdzie wstawic lambde. We wspolczenych samochodach lambda jest dosc blisko glowicy, w bokserze tak sie nie da.
Ma ktos wiedze, czy lambda moze byc mocno odsunieta od glowicy?
A konkretnie umieszczona na zbiegu wszystkich 4 cylidrow.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
_________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
2 |
Data: Pa?dziernik 06 2006 09:02:20 |
Temat: Re: potrzebne nagrzewnice typ4 + wtrysk |
Autor: Adam Brzostek |
wydaj mi sie ze sonda powinna miec wysoka temerature wiec dlatego jest
blisko glowicy, ale sa sondy z podgrzewaniem wiec moze bylo by dobrze,
jednak wtenczas absolutnym warynkiem musi byc pelna szczelność calego
tlumika
to tylko taka moja koncepcja
pozdr. i powodzenia z tym wtryskiem
"MarcinJM" wrote in message
Witam
Stan moze byc agonalny, potrzebuje tylko podejscia pod glowice.
Pytanie 2: Chce zalozyc wtrysk (jednopunktowy, lub wielopunktowy, to sie
jeszcze zobaczy) i nie mam pomyslu gdzie wstawic lambde. We wspolczenych
samochodach lambda jest dosc blisko glowicy, w bokserze tak sie nie da.
Ma ktos wiedze, czy lambda moze byc mocno odsunieta od glowicy?
A konkretnie umieszczona na zbiegu wszystkich 4 cylidrow.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
_________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
3 |
Data: Pa?dziernik 06 2006 19:50:00 | Temat: Re: potrzebne nagrzewnice typ4 + wtrysk | Autor: P|eszczoH |
W nowoczesnych samochodach to masz Marcin 2 lambdy :-)
sonde mozesz odsunac chociaz czasem jej odsuniecie moze powodowac zmiany
w ilosci spalanego paliwa.
Dodatkowo sa sady roznej czulosci, z podgrzewaniem i bez...
bodajrze szeroko i wasko pasmowe....
w kazdym razie mozesz i powinno to jezdzic jeszcze.
pozdrawiam
P|eszczoH
p.s. uklad musi byc szczelny bo inaczej auto Ci bedzie palilo paliwa od
groma.
| |