Grupy dyskusyjne   »   [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo

[fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo



1 Data: Grudzien 21 2006 21:17:39
Temat: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: M.G. 

rano, ale tez po dluzszym postoju wyraznie nie pracuje mi jeden(a noze i
wiecej)gar. Po chwili jednak(ok 1 min) wszystko zaczyna grac.
Kupilem wiec jedna swiece i zawiozlem mechanikowi. A on powiedzial, ze musze
zostawic na noc samochod u niego by mogl sprawdzic, ktora to swieca, albo
mam kupic 4 nowe swiece i wmontuje wszystkie. Wszystko bylo by ok, gdyby nie
to ze swiece byly wymieniane 10 msc temu.
Dzisiaj rano musialem na tym nierowno pracujacym sislniku ruszyc mocno z
kopyta i zobaczylem  za soba ogromne kleby dymu.

Mam tez spore ubytki w plynie chlodzacym, juz dwoch mechanikow na to
spogladalo i poza doszczelnieniem kilku miejsc nic nie pomogli.
prosze o porady

Mirek



2 Data: Grudzien 21 2006 21:31:16
Temat: Re: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: wjacek 

Dokładnie ten sam silnik, dokładnie te same objawy + "masło" na korku wlewu oleju, pomogła wymiana uszczelki pod głowicą. (w ASO 1100zł)

jacek

3 Data: Grudzien 21 2006 22:26:50
Temat: Re: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: M.G. 

w morde

4 Data: Grudzien 22 2006 08:50:37
Temat: Odp: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: news 

1100 zł?

jedz chlopie do normalnego warsztatu uszczelka ze 100 zł + gora 300 zł
robota

5 Data: Grudzien 22 2006 08:59:58
Temat: Re: Odp: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: mw 


news wrote:

1100 zł?

jedz chlopie do normalnego warsztatu uszczelka ze 100 zł + gora 300 zł
robota
Moze byc jeszcze planowanie jesli powierzchnia nierowna.

6 Data: Grudzien 22 2006 17:43:22
Temat: Re: [fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo
Autor: wjacek 

Moze byc jeszcze planowanie jesli powierzchnia nierowna.
Dokładnie, było planowanie, reset i sprawdzenie komputera, auto w leasingu i musi byś serwisowane w ASO. Poza tym jak odejmiesz VAT 22%  i podatek 19% to wychodzi już całkiem inna kwota za którą nie warto do byle mechanika.

jacek

[fabia 1.4 mpi 2001]problemy z praca silnika i ukladu chlodzacgo



Grupy dyskusyjne