Grupy dyskusyjne   »   przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia

przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia



1 Data: Listopad 17 2007 19:33:54
Temat: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor: Lukasz 

Witam
kilka dni temu stalem sie posiadaczem "kropki"
97 rocznik 1.1 SPI 2xairbag cos tam jeszcze , ogolnie fajna stan tez ok
dwa felery na "dzien dobry"
woda z ukladu chlodzenia gdzies znika (uszczelka pod glowica prawdopodobnie ...)oby sie okazalo ze uklad byl masakrycznie zapowietrzony , bede obserwowac
drugi feler:
nie dziala wlacznik awaryjnych tzn jest w dolnym polozeniu zatrzasniety (wlaczony czy wylaczony prosze o podpowiedz)i nie mruga , jak sie go docisnie mocniej to mruga chcialbym to rozebrac i sprawdzic i tu moje pytanie czy ktos to kiedys rozbieral ??nie chcialbym wywalic 100 w bloto jesli da sie to naprawic. Auto jak wspomnialem ma poduszke powietrzna . Zakladam ze przed rozebraniem tego odlacze aku ze wzgledu na poduche czy sa jakies problemy ze zlozeniem ?
oby z felerow to byl koniec a kropka mi posluzy ladnych pare lat
pozdr
Łukasz



2 Data: Listopad 18 2007 17:29:14
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor: ici 


Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości

Witam
kilka dni temu stalem sie posiadaczem "kropki"
97 rocznik 1.1 SPI 2xairbag cos tam jeszcze , ogolnie fajna stan tez ok
dwa felery na "dzien dobry"
woda z ukladu chlodzenia gdzies znika (uszczelka pod glowica
prawdopodobnie ...)oby sie okazalo ze uklad byl masakrycznie zapowietrzony
, bede obserwowac
drugi feler:
nie dziala wlacznik awaryjnych tzn jest w dolnym polozeniu zatrzasniety
(wlaczony czy wylaczony prosze o podpowiedz)i nie mruga , jak sie go
docisnie mocniej to mruga chcialbym to rozebrac i sprawdzic i tu moje
pytanie czy ktos to kiedys rozbieral ??nie chcialbym wywalic 100 w bloto
jesli da sie to naprawic. Auto jak wspomnialem ma poduszke powietrzna .
Zakladam ze przed rozebraniem tego odlacze aku ze wzgledu na poduche czy
sa jakies problemy ze zlozeniem ?
oby z felerow to byl koniec a kropka mi posluzy ladnych pare lat
pozdr
Łukasz


Widzę że jesteś optymistą?
Rocznik 97 i tylko 2 felery?:-)
Pojeździsz, znajdziesz wiecej.

Z wodą niewiele podpowiem,
ale tem wyłącznik awaryjny zecydowanie może być tańszy ze szrotu.
Raczej jest to mało zużywający się mechanizm, więć śmiało może
być lekko używany za 10 zł.
Poduchy raczej same nie strzelają, a jak się mocno boisz, to zawsze
możesz odłączyć akumulator, nic wtedy nie strzeli.
ici

3 Data: Listopad 18 2007 17:39:53
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor: Lukasz 




Widzę że jesteś optymistą?
Rocznik 97 i tylko 2 felery?:-)
Pojeździsz, znajdziesz wiecej.

Bo mam go od paru dni ;P
Ale optymista jestem ;)

ale tem wyłącznik awaryjny zecydowanie może być tańszy ze szrotu.
Raczej jest to mało zużywający się mechanizm, więć śmiało może
być lekko używany za 10 zł.
A da sie z tego zespolonego przelacznika wybudowac tylko ten od awaryjnych ??
Moze ktos ma na zbyciu przelacznik uszkodzony w inny sposob ??? np uwalone swiatla albo kierunkowskazy
pozdrowka dla kropkomaniakow
Łukasz

4 Data: Listopad 18 2007 23:02:11
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor:

1.2 SPI jak ginie płyn to na 90 % uszczelka pod głowicą
spr wycieki
spr wentylator chłodnicy czy sie włącza...
spr czy termostat sie nie zablokował i wygotował sie płyn
jesli ok to głowica w góre


w sprawie przełacznika  - to bardzo proste
po co sciagac kierownice - zdejmij osłone obie obudowy kolumy i go masz

jak chcesz sciagnąc airbag to popros kogos kto sie na tym zna zanim cos
popsujesz lub zrobisz sobie krzywde...

pozdro






Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości

Witam
kilka dni temu stalem sie posiadaczem "kropki"
97 rocznik 1.1 SPI 2xairbag cos tam jeszcze , ogolnie fajna stan tez ok
dwa felery na "dzien dobry"
woda z ukladu chlodzenia gdzies znika (uszczelka pod glowica
prawdopodobnie ...)oby sie okazalo ze uklad byl masakrycznie zapowietrzony
, bede obserwowac
drugi feler:
nie dziala wlacznik awaryjnych tzn jest w dolnym polozeniu zatrzasniety
(wlaczony czy wylaczony prosze o podpowiedz)i nie mruga , jak sie go
docisnie mocniej to mruga chcialbym to rozebrac i sprawdzic i tu moje
pytanie czy ktos to kiedys rozbieral ??nie chcialbym wywalic 100 w bloto
jesli da sie to naprawic. Auto jak wspomnialem ma poduszke powietrzna .
Zakladam ze przed rozebraniem tego odlacze aku ze wzgledu na poduche czy
sa jakies problemy ze zlozeniem ?
oby z felerow to byl koniec a kropka mi posluzy ladnych pare lat
pozdr
Łukasz

5 Data: Listopad 19 2007 09:00:46
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor: Lukasz 


Użytkownik "m"  napisał w wiadomości

1.2 SPI jak ginie płyn to na 90 % uszczelka pod głowicą
spr wycieki
spr wentylator chłodnicy czy sie włącza...
spr czy termostat sie nie zablokował i wygotował sie płyn
jesli ok to głowica w góre

dzis zauwazylem wycieki z boku chlodnicy wiec jest nadzieja ze to tylko to

w sprawie przełacznika  - to bardzo proste
po co sciagac kierownice - zdejmij osłone obie obudowy kolumy i go masz

tak zrobilem ale nie ma dostepu  do zatrzasku tego wlacznika
pzdr Łukasz

6 Data: Listopad 21 2007 09:32:34
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor:

zdejmij kostke ze stacyjki lub z centrali airbagu zebys przez przypadek nie
nabił błedu
kluczem 5 ampul odkrec ładunek  ( na 3 sruby )
odkrec kierownice - nasadka 24mm
odkrec cybant mocujacy przełacznik  do kolumny - sruba ampulowa 5 mm
szarpnij lekko do siebie, odepnij kostki elektryczne od niego
i przełącznik wymontowany




Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości


Użytkownik "m"  napisał w wiadomości

1.2 SPI jak ginie płyn to na 90 % uszczelka pod głowicą
spr wycieki
spr wentylator chłodnicy czy sie włącza...
spr czy termostat sie nie zablokował i wygotował sie płyn
jesli ok to głowica w góre

dzis zauwazylem wycieki z boku chlodnicy wiec jest nadzieja ze to tylko to

w sprawie przełacznika  - to bardzo proste
po co sciagac kierownice - zdejmij osłone obie obudowy kolumy i go masz

tak zrobilem ale nie ma dostepu  do zatrzasku tego wlacznika
pzdr Łukasz





7 Data: Listopad 29 2007 21:41:51
Temat: Re: przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia
Autor: Marek 

Radzę nie odłączac poduchy, bo po podłaczeniu zapali sie kontrolka
airbagu.Do zgaszenia tylko w serwisie.(spory koszt jak na zgaszenie jednej
lampki)
Pozdrawiam.

przelacznik zespolony punto I i ukl chlodzenia



Grupy dyskusyjne