przerywanie bmw k 100
1 | Data: Lipiec 29 2010 11:45:42 |
Temat: przerywanie bmw k 100 | |
Autor: ponury | witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i 2 |
Data: Lipiec 29 2010 22:29:36 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: Monster | W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze: witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie iKażdemu siÄ zdarza:-)wszystkie gary przerywajÄ czy tylko jeden? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 3 |
Data: Lipiec 29 2010 21:36:39 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: ponury |
W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze: witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym garze .moze pompa paliwa cos szwankuje? pzdr vivaldi 4 |
Data: Lipiec 29 2010 22:55:33 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | On 30 Lip, 06:36, ponury wrote:
Witam ! Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące wtryskiwaczami. Pozdrawiam, Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;) 5 |
Data: Lipiec 30 2010 00:45:51 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: ponury |
On 30 Lip, 06:36, ponury wrote: witam. dzis grzebalem .obejrzalem swiece sa zalane wszystkie . sprawdzilem elektryke i jest ok. nie sprawdzalem pompy paliwa co moze byc prawdopodobne ze sie wyluzowala z mocowania .co do przeplywomierza to ciekawe ale tez tak moze byc z tym skrzydelkiem . szukam dalej dzis . tak to dla mnie tez ciekawe motor wywalil sie i juz ma problemy z praca .po moim sprawdzeniu co pisalem wyzej moto nie ma mocy wolne obroty sa jako takie ale sa. czyli albo powietrze albo paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy przypadek . pzdr vivaldi bmw k 100 6 |
Data: Lipiec 30 2010 01:02:46 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | On 30 Lip, 09:45, ponury wrote: paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff. Może coś się zsunęło przy glebie. Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem. Pozdrawiam, Rafik 7 |
Data: Lipiec 30 2010 01:09:38 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: ponury |
On 30 Lip, 09:45, ponury wrote:tak sprawdzilem Idąc od wlotu to czy wkład filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju wtak jest prawidlow sprawdzilem Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z głowicą.tak sprawdzilem Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, nr4 a ktora to jest? chociaz nic nie zauwazylem bo miale nawet zdjety zbiornik paliwa ufff. Może coś się zsunęło przy glebie. no wlasnie co moglo sie zsunac ??? gleba nie byla mocna ??? ale czy powaleniu motocykla na glebe az takie problemy??? pzdr vivaldi Pozdrawiam, 8 |
Data: Lipiec 30 2010 16:23:50 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: Ivam | Użytkownik "ponury" napisał w wiadomości grup Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem. Mi akurat podczas jazdy, a nie przewrotki (i nie beemka tylko fazer), ale przetarl sie kabel od czujnika polozenia walu. Na poczatku bylo tak jak piszesz - zero mocy, problemy z wkrecaniem, a potem wkrecal sie na max 3-3,5krpm, a potem w ogole juz nie odpalal. Miernik do lapy, serwisowka i lecisz. -- pzdr: Ivam 9 |
Data: Sierpien 04 2010 02:37:08 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: ponury | On 30 Lip, 10:02, "Rafik - On 30 Lip, 09:45, ponury wrote: witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp . chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w calosc . lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma . chyba??? pzdr vivaldi bmw k 100 10 |
Data: Sierpien 06 2010 04:25:24 | Temat: Re: przerywanie bmw k 100 | Autor: ponury | On 4 Sie, 11:37, ponury wrote: On 30 Lip, 10:02, "Rafik - wita,, dzieki za porady juz po sprawie . moto hula . tak nadmienie ze przy wywrotce olej poszedl na 3 4 przustnicy zzarlo swiece i pojawila sie nieszczelnosc na air boxie . i cala sprawa . dzieki pzdr ponury bmw k 100 juz jezdzi |