mam blok AD po kapitalnym remoncie skręcony z wszystkim oprócz pompy
olejowej no i korbowodów... i tu zaczyna się moje pytanie:
Czy skoro nie mam przykręconych korbowodów to muszę go jeszcze raz
rozpoławiać czy na całe szczęście nie?
--
PZDR Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://www.vwielkopolskiegarbusy.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
VW1302 '72 i VW1300 '73
2 |
Data: Kwiecien 22 2007 15:02:25 |
Temat: Re: przykręcanie korbowodów |
Autor: Taptuś |
Hej,
nie pamiętam za dobrze ale bycmoze skrecisz korbowody przez dziury
pod cylindry - jezeli ci tylko podejdzie klucz to nie ma problemu
pozdrawiam
Taptuś
www.complex-spo.pl
Użytkownik "Plewka" napisał w
wiadomości
mam blok AD po kapitalnym remoncie skręcony z wszystkim oprócz pompy
olejowej no i korbowodów... i tu zaczyna się moje pytanie:
Czy skoro nie mam przykręconych korbowodów to muszę go jeszcze raz
rozpoławiać czy na całe szczęście nie?
--
PZDR Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://www.vwielkopolskiegarbusy.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
VW1302 '72 i VW1300 '73
3 |
Data: Kwiecien 22 2007 15:37:55 | Temat: Re: przykręcanie korbowodów | Autor: BRODACZ |
Spokoistycznie daje sie to zrobic.
Troszke upierdliwe sa polpanewki, ktore lubia spadac ale nie ma specjalnie
probloemow. Potrzebny jest tylko klucz sztorcowy.
BROD@CZ
4 |
Data: Kwiecien 22 2007 21:42:21 | Temat: Re: przykręcanie korbowodów | Autor: Plewka |
dziękuję za odpowiedzi, już myślałem że mój nowy blok będę musiał ponownie
rozpoławiać...
sam tego składał nie będę ale jak już to zrobię (plan na sezon 2008) to
powalczymy w klasie 1600 :)
| | |