Grupy dyskusyjne   »   rozżąd w YAMAHA R1

rozżąd w YAMAHA R1



1 Data: Czerwiec 19 2012 22:14:58
Temat: rozżąd w YAMAHA R1
Autor: mariusz8149 

Witam wszystkich !

 Zaczne niestety od problemiku...
rozebralem do wymiany uszczelki  glowice w r1 przestawilem walki i teraz po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic. Czy jest w stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w jakiej kolejnosci  Silnik to stary  4xv 2000 rok    DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Czerwiec 20 2012 01:09:40
Temat: Re: rozżąd w YAMAHA R1
Autor: AZ 

On 06/20/2012 12:14 AM, mariusz8149 wrote:

Witam wszystkich !

Zaczne niestety od problemiku...
rozebralem do wymiany uszczelki glowice w r1 przestawilem walki i teraz
po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic
pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na
ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic. Czy jest w
stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w
jakiej kolejnosci Silnik to stary 4xv 2000 rok DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

Powinieneś ustawic zgodnie z serwisówką a jeżeli nie rozumiesz co tam piszą to znaczy, że może lepiej będzie robotę oddać komuś kto się zna, bo jednak zabawa przy rozrządzie może być opłakana w skutkach. Nie mam serwisówki pod ręką ale wał ustawiasz na konkretny znak (T od timing) i nie koniecznie musi być to GMP.

--
Artur
ZZR 1200

3 Data: Czerwiec 20 2012 08:54:03
Temat: Re: roz��d w YAMAHA R1
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-06-20 00:14, mariusz8149 pisze:

Witam wszystkich !

Zaczne niestety od problemiku...
rozebralem do wymiany uszczelki  glowice w r1 przestawilem walki i teraz
po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic
pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na
ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic. Czy jest w
stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w
jakiej kolejnosci Silnik to stary  4xv 2000 rok    DZIEKI ZA
ODPOWIEDZI.....

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej) maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

Po ustawieniu, dokreceniu zebatek i zamontowaniu napinacza obroc walem 2 razy (mozesz i 4 albo 6) i sprawdz czy znaki sie nie rozjezdzaja. Jesli jest ok to skladaj wszystko i jezdzij.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

4 Data: Czerwiec 20 2012 08:56:51
Temat: Re: roz��d w YAMAHA R1
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-06-20 08:54, Kuczu pisze:

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania

Wlasciwie to przed suwem kompresji ale tak naprawde to nie ma znaczenia bo walki rozrzadu ustawiasz do walu korbowego a nie odwrotnie.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

5 Data: Czerwiec 20 2012 22:17:32
Temat: Re: roz��d w YAMAHA R1
Autor: Ivam 

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na

Lewa pokrywa. Patrzac jako kierowca;) Czepiam sie tylko, bo:

walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej)

Nie wiem o co Ci tutaj chodzi. Jaki znak? Ja u siebie kojarze tylko kropki i chyba we wszystkich sprzetach, w ktorych widzialem walki byly tylko kropki, ktore musza sie zgrac z mostkiem. I do tego obie kropki byly od tej samej strony silnika (w moim przypadku na 100% od lewej).

maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

6 Data: Czerwiec 20 2012 22:33:29
Temat: Re: roz��d w YAMAHA R1
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-06-20 22:17, Ivam pisze:

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod
prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na

Lewa pokrywa. Patrzac jako kierowca;) Czepiam sie tylko, bo:

W R1 lancuch nierzadu jest po prawej stronie i znaki sa pod prawa pokrywa


walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej)

Nie wiem o co Ci tutaj chodzi. Jaki znak? Ja u siebie kojarze tylko
kropki i chyba we wszystkich sprzetach, w ktorych widzialem walki byly
tylko kropki, ktore musza sie zgrac z mostkiem. I do tego obie kropki
byly od tej samej strony silnika (w moim przypadku na 100% od lewej).

maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

kropka to tez znak czy juz nie ? I widocznie malo sprzetow widziales bo w wielu sa kreski lub strzalki. Na dodatek w R1 KROPKI sa umiejscowione tak jak napisalem.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

7 Data: Czerwiec 21 2012 18:04:04
Temat: Re: roz��d w YAMAHA R1
Autor: Ivam 

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

kropka to tez znak czy juz nie ?

Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

Dzisiaj juz wszystko kumam w lot:)


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

8 Data: Czerwiec 21 2012 13:27:10
Temat: Re: roz d w YAMAHA R1
Autor: Kefir 

On 21 Cze, 18:04, "Ivam"  wrote:

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup


> kropka to tez znak czy juz nie ?

Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

Zrob disclaimer, ze to wypowiedz dla forum sikacza...

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac
zanikaniem szarych
komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne.

rozżąd w YAMAHA R1



Grupy dyskusyjne