On 9 Mar, 21:00, "guseva" wrote:
Witam, bardzo okazyjnie mam szanse kupić koplet kół na felgach stalowych.
Niestety otwor centryjący w tych koła to 56,1 a ja potrzebuje 59,1...
Czy cebranie 1,5 - 2 mm nie wpłynie na warunki jazdy/bezpieczeństwo itp??
Z tego co się przyglądałem to po zebraniu dość znacznie zmniejszt wię
wielkość "kołnierza" wokół otworu:-/
Pozdr
Jak sam chcesz to robić, to odradzam. TO musi byc precyzyjna robota,
inaczej koło będzie "bić" co wpłynie na trwalość samochodu.
A dla odmiany, jak ma to robić fachowiec, to policz czy z robocizna
oplaca sie skórka za wyprawkę?
Reasumując, nie poprawia się takich rzeczy.
3 |
Data: Marzec 09 2008 21:13:27 |
Temat: Re: rozwiercenie otworu centrującego |
Autor: gobo |
Hej,
Jesli bardzo okazyjnie to kup. Pozniej sprzedasz i kupisz takie, pasujace do Twojego autka. Metoda prosta, bezpieczna i skuteczna:)
4 |
Data: Marzec 09 2008 23:00:32 | Temat: Re: rozwiercenie otworu centrującego | Autor: guseva |
Jesli bardzo okazyjnie to kup. Pozniej sprzedasz i kupisz takie,
pasujace do Twojego autka. Metoda prosta, bezpieczna i skuteczna:)
tulko problem w tym, że baaaardzo cieżko znalezc z otworem 59.1 i z gumami w
dobrym stanie.
A wspomniany zestaw to felgi idelane, bez korozji i uszkodzeń+Yokohama Aspec
z 7mm bieżnikiem w sumie za 300zł
5 |
Data: Marzec 09 2008 23:03:17 | Temat: Re: rozwiercenie otworu centrującego | Autor: P_ablo |
Użytkownik "guseva" napisał w wiadomości
Witam, bardzo okazyjnie mam szanse kupić koplet kół na felgach stalowych.
Niestety otwor centryjący w tych koła to 56,1 a ja potrzebuje 59,1...
Czy cebranie 1,5 - 2 mm nie wpłynie na warunki jazdy/bezpieczeństwo itp??
Z tego co się przyglądałem to po zebraniu dość znacznie zmniejszt wię
wielkość "kołnierza" wokół otworu:-/
Jak sama nazwa wskazuje jest to otwor centrujacy.
Daj do tokarza i po sprawie - niestety do toczenia trzeba sciagac oponki.
Picasso
| | |