silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze...
1 | Data: Sierpien 05 2009 22:42:20 |
Temat: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | |
Autor: bonczek | witam 2 |
Data: Sierpien 05 2009 21:28:09 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: 1303mariusz | bonczek napisał(a): witamwymień cewkę powinno pomóc pozdrawiam -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 3 |
Data: Sierpien 05 2009 23:42:25 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: bonczek | wymień cewkę hmm, ale to by mialo wplyw tylko na 1 cyl? pozdr. bonczek 4 |
Data: Sierpien 06 2009 14:40:14 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: BRODACZ | bonczek wrote: wymień cewkę Ja bym zaczął od ustawienia luzów zaworowych. Większość problemów w starych silnikach ustępuje po tej operacji... -- BROD@CZ 5 |
Data: Sierpien 06 2009 14:41:41 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: BRODACZ | BRODACZ wrote: bonczek wrote: Przepraszam, nie doczytałem, że już zaworami walczyłeś. Sprawdź na innych świecach. W dzisiejszych czasach niestety nowe świece wcale nie muszą być dobre. -- BROD@CZ 6 |
Data: Sierpien 06 2009 07:57:48 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: kendy | 1. sprawdz kompresje (obowiazkowo - pozwoli to wyeliminowac zawory i 7 |
Data: Sierpien 06 2009 18:33:39 | Temat: Re: silniczek 1200 male problemy i prosba o diagnoze... | Autor: bonczek | 1. sprawdz kompresje (obowiazkowo - pozwoli to wyeliminowac zawory i kompresja byla sprawdzana, mialem tez rozne swiece i przewody a co do pewnosci ze nie trybi jeden tloczek to pamietam jak sie jezdzilo na wszystkich 4:) teraz pod byle goreczke ledwo podjezdzam:) pozdr. 8 |
Data: Sierpien 06 2009 18:46:48 | Temat: uszczelniacze zaworowe | Autor: bonczek | jeszcze jedno mi umknelo, z racji tej ze nie bylo zadnej pod glowica a na 9 |
Data: Sierpien 10 2009 14:58:06 | Temat: Re: uszczelniacze zaworowe | Autor: Bogdan | pod glowice kupilem takie okragle miedziane ... miedzy głowicą a cylindrami nie powinno byc zadnych uszczelek miedzy cylindrami a blokiem sa tylko papierowe cieniutkie uszczelki i nic wiecej!! -- PozdraVWiam Bogdan 1300 '81 , 1300 '69 , 1200 '76 , 1200 '74 ?RIP www.bogdangarb.za.pl Chelm woj.lubelskie 10 |
Data: Sierpien 11 2009 18:21:23 | Temat: Re: uszczelniacze zaworowe | Autor: bonczek | miedzy głowicą a cylindrami nie powinno byc zadnych uszczelek no wlasnie kurcze nie wiem, w etce odszukalem schemacik i sie lekko zdziwilem... http://img199.imageshack.us/img199/8097/glowica.jpg wychodiz na to ze jednak cos tam powinno byc:) pozdr. 11 |
Data: Sierpien 13 2009 19:04:28 | Temat: Re: uszczelniacze zaworowe | Autor: filip z fr |
http://img199.imageshack.us/img199/8097/glowica.jpg zauwaz ze to schemat do silnika z podwojnym dolotem czyli bynajmniej 1300 jak nie 1600 miedzy glowica a garem moga byc jedyne takie okragle pierscienie plaskie ktore dystansowe, ktore stosowali w silnikach 1200 ale rasowanych w latach 50tych i 60tych jak silniki okrasa czy dla jedson supercharged badz co badz jest tak ze w glowicy jest plaszczyzna ktora powinna byc okragla i plaska dookola, zobaczy czy przypadkiem nie bylo na glowicy przecieku spalin, jezeli by tak bylo to wskazuje to na wyrwane lub przekrecone szpilki od tego wlasnie 4 tego gara. Podeslij fotki jezeli masz tych glowic swierzo zdjetych od strony zaworow. dobrze bybylo dokrecic spowrotem glowice jak silnik zlozony i wlozony to od spodu na tych srobkach, dokrecic do nominalu, i jezeli klucz dynamometryczny strzeli i srobki nie drgna to znaczy ze jest ok szpilki nie wyrwane i dobrze dokrecone, apropos uszczelek w glowicy na wysokosci kolektora ssacego, to czasem one sie tak potrafia 'zintegrowac' ze przyjma kolor glowicy, poprostu sie zooxyduja, powiniennes miec wyrazne kolanko 90 stopniowe w tym wglebieniu gdzie wchodzi ta uszczelka, one sa brazowe wiec tez moga byc przykrecone tylko raz i najelepiej ich nie ruszac na boki czy przod tyl, wbrew pozorom mimo przykrecenia srobkami , takie ruchy potrafia je przygniesc i pozniej tam leci falszywe powietrze -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |