Grupy dyskusyjne   »   skoda 1.4 TSI 85 KM

skoda 1.4 TSI 85 KM



1 Data: Styczen 10 2013 07:01:28
Temat: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: mierzvoj 

witam czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem bedzie problematyczny
w kwestii awarii silnika? pozdrawiam



2 Data: Styczen 10 2013 08:11:42
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-01-10 08:01, mierzvoj pisze:

witam czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem bedzie problematyczny
w kwestii awarii silnika?

Tak.




--
MN

3 Data: Styczen 10 2013 07:22:42
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: mierzvoj 



Tak.

O rany myslalem ze bedzie ok. A co sie dzieje?

4 Data: Styczen 10 2013 08:48:52
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-01-10 08:22, mierzvoj pisze:


Tak.

O rany myslalem ze bedzie ok. A co sie dzieje?

PojÄ™cia nie mam. PytałeĹ›, czy możesz siÄ™ obawiać. Możesz.


--
MN

5 Data: Styczen 10 2013 12:55:03
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Budzik 

Osobnik posiadaj±cy mail  napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tak.

O rany myslalem ze bedzie ok. A co sie dzieje?

Pojęcia nie mam. Pytałe¶, czy możesz się obawiać. Możesz.

grupy umieraj±...


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"No bo jest tak: ludzie dziel± się na trzy grupy: tych, którzy umiej±
liczyć i tych, którzy nie umiej±."  Aneta Baran

6 Data: Styczen 10 2013 08:23:18
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Thu, 10 Jan 2013 07:01:28 +0000 (UTC), mierzvoj

czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem
bedzie problematyczny w kwestii awarii silnika?

WłaĹ›nie też walczÄ™ z temate TSI (szukam 2.0) i póki co jedynym problemem
tych silników było wciaganie oleju, nawet pół litra na tysiÄ…c kilometrów.
Natomiast w nowym wyypuĹ›cie (po 2011) poprawili to już i ponoć problem nie
wystÄ™puje. Poza tym nie doszukałem siÄ™ mankamentów, ale może to wynikać z
faktu, że stosunkowo mało tego jeĽdzi w PL -- wiÄ™kszoć woli klekoty.
Natomiast faktem jest niskie spalanie jak na turbo benzynÄ™, wysoki moment i
duża moc, niczym w klekocie ciÄ…gnie spokojnie już od 1300obr., do tego
cisza w aucie w porównaniu z klekotem.

BTW Nie widzÄ™ czegoĹ› takiego jak 1.4 TSI *85* *KM*,
więc albo 1.2 TSI albo 1.4 MPI/16V, albo 1.4 TSI 90 _kW_

--
Pozdor Myjk

7 Data: Styczen 10 2013 08:49:03
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: szufla 

WłaĹ›nie też walczÄ™ z temate TSI (szukam 2.0) i póki co jedynym problemem
tych silników było wciaganie oleju, nawet pół litra na tysiÄ…c kilometrów.
Natomiast w nowym wyypuĹ›cie (po 2011) poprawili to już i ponoć problem nie
wystÄ™puje. Poza tym nie doszukałem siÄ™ mankamentów, ale może to wynikać z
faktu, że stosunkowo mało tego jeĽdzi w PL -- wiÄ™kszoć woli klekoty.
Natomiast faktem jest niskie spalanie jak na turbo benzynÄ™, wysoki moment i
duża moc, niczym w klekocie ciÄ…gnie spokojnie już od 1300obr., do tego
cisza w aucie w porównaniu z klekotem.

BTW Nie widzÄ™ czegoĹ› takiego jak 1.4 TSI *85* *KM*,
więc albo 1.2 TSI albo 1.4 MPI/16V, albo 1.4 TSI 90 _kW_


Tu jest jakis artykul:
http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/silnik-2870/news-czy-silniki-1-4-tsi-sa-awaryjne,nId,709645

sz.

8 Data: Styczen 10 2013 12:56:27
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: J.F 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci

WłaĹ›nie też walczÄ™ z temate TSI (szukam 2.0) i póki co jedynym problemem
tych silników było wciaganie oleju, nawet pół litra na tysiÄ…c kilometrów.

Ale naprawde, czy w instrukcji napisali ?

Natomiast w nowym wyypuĹ›cie (po 2011) poprawili to już i ponoć problem nie
wystÄ™puje. Poza tym nie doszukałem siÄ™ mankamentów, ale może to wynikać z
faktu, że stosunkowo mało tego jeĽdzi w PL -- wiÄ™kszoć woli klekoty.
Natomiast faktem jest niskie spalanie jak na turbo benzynÄ™,

Ale wysokie jak na samochod i zagazowac sie nie da ? :-)

wysoki moment i
duża moc, niczym w klekocie ciÄ…gnie spokojnie już od 1300obr., do tego
cisza w aucie w porównaniu z klekotem.

Klekota tez mozna wyciszyc. A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)

J.

9 Data: Styczen 10 2013 13:49:02
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Thu, 10 Jan 2013 12:56:27 +0100, J.F

Ale naprawde, czy w instrukcji napisali ?

Faktycznie tak te silniki wciÄ…gały olej. Jedne mniej, drugie wiÄ™cej
(podejrzewam, że styl jazdy miał spory wpływ), ale paliły olej.

Ale wysokie jak na samochod

Przy takiej mocy wg mnie jest bardzo niskie. Do Austrii jechałem na narty
(zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi ograniczeniami, bo przecież radar co pół
kilometra :P), to Octavia 2.0 TFSI spaliła 6,3L/100 (tylko to akurat była
wersja ~160KM). Natomiast właĹ›cicielem był kumpel, który siÄ™ chyba bał
drÄ…żka skrzyni biegów i potrafił (także pod górÄ™) jechać z 1000 obr. i
jeszcze przyśpieszać bez redukcji. Jak dla mnie masakra, ale jak widać nie
wpłynÄ™ło to negatywnie na wynik spalania. Przyznam, mnie siÄ™ to spodobało
(co nie znaczy, że bym tak jeĽdził), bo mój diesel prÄ™dzej by ducha
wyzionÄ…ł niż pociÄ…gnÄ…ł na 4/5 od 1000 obr., zwłaszcza pod górÄ™. TFSI mimo
wszystko jechało.

i zagazowac sie nie da ? :-)

Raczej siÄ™ nie da.

Klekota tez mozna wyciszyc.

Klekot daje sotsunkowo niskie dĽwiÄ™ki, tego w zasadzie nie sposób
skutecznie wyciszyć do poziomu silnika benzynowego. TFSI w Octavii super
ciÄ…gnÄ™ło od 1000 i nie trzeba było wcale przekraczać 3,5k (przy której
benzyna jest jeszcze bardzo cicha), żeby dynamicznie jechać. Poważnie, jako
że lubiÄ™ ciszÄ™ w aucie, zakochałem siÄ™ w tym silniku.

ChcÄ™ ten silnik wziąć w budzie Audi A6, które jest jeszcze zdecydowanie
lepiej wyciszone niż kompaktowa Octavia. No i Audi ma piÄ™kne, proste,
klasyczne zegary, mniam.

A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)

Hm... trudne pytanie. Może dlatego, że klekocze. :P

--
Pozdor Myjk

10 Data: Styczen 10 2013 14:14:38
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: J.F 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci
Thu, 10 Jan 2013 12:56:27 +0100, J.F

Ale wysokie jak na samochod

Przy takiej mocy wg mnie jest bardzo niskie. Do Austrii jechałem na narty
(>zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi ograniczeniami, bo przecież radar co pół
kilometra :P), to Octavia 2.0 TFSI spaliła 6,3L/100 (tylko to akurat była

Z boxem czy bez ?

wersja ~160KM). Natomiast właĹ›cicielem był kumpel, który siÄ™ chyba bał
drÄ…żka skrzyni biegów i potrafił (także pod górÄ™) jechać z 1000 obr. i
jeszcze przyśpieszać bez redukcji. Jak dla mnie masakra, ale jak widać nie
wpłynÄ™ło to negatywnie na wynik spalania. Przyznam, mnie siÄ™ to spodobało
(co nie znaczy, że bym tak jeĽdził), bo mój diesel prÄ™dzej by ducha
wyzionÄ…ł niż pociÄ…gnÄ…ł na 4/5 od 1000 obr., zwłaszcza pod górÄ™. TFSI mimo
wszystko jechało.

Z tym ze sa i nowe dieslki. Cos mocniejszego w Insygnii tez ciagnie pod gore na 6 biegu, przy obrotach ponizej 1500 ..

A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)
Hm... trudne pytanie. Może dlatego, że klekocze. :P

ja nie mam TDI tylko stare 1.8TD forda .. nic nie klekocze. Po rozgrzaniu i na wiekszych obrotach odglos jak z benzyniaka.

J.

11 Data: Styczen 10 2013 14:19:37
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2013-01-10 14:14, J.F pisze:


ja nie mam TDI tylko stare 1.8TD forda .. nic nie klekocze. Po
rozgrzaniu i na wiekszych obrotach odglos jak z benzyniaka.

J.


Ja mam nieco nowsze 2,0HDI od PSA i też chodzi cichutko...

12 Data: Styczen 10 2013 14:35:52
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Thu, 10 Jan 2013 14:14:38 +0100, J.F

Z boxem czy bez ?

W tym roku bez. Ale w zeszłym roku jechał ze znajomymi z boxem, jednÄ… osobÄ…
wiÄ™cej niż teraz i załadowany bagażami pod sufit w kufrze (Kombi) i jedno
miejsce w kabinie też w bagażu i zrobił do FR wynik 7.3 Ja jechałem w tym
samym czasie jadÄ…c z nim w tandemie nowym Lancerem HB 1.8D który spalił 5.5
-- ale bez boxa i z dużo mniejszÄ… iloĹ›ciÄ… bagaży (bagażnik w tym gówienku
ma 350L!)
 
Z tym ze sa i nowe dieslki. Cos mocniejszego w Insygnii
tez ciagnie pod gore na 6 biegu, przy obrotach ponizej 1500 ..

Co to znaczy "coĹ› mocniejszego"?

CiÄ…gnąć to i mój jakoĹ› ciÄ…gnie.
Tylko niezbyt kulturalnie. :P
 
A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)
Hm... trudne pytanie. Może dlatego, że klekocze. :P
ja nie mam TDI tylko stare 1.8TD forda .. nic nie klekocze.
Po rozgrzaniu i na wiekszych obrotach odglos jak z benzyniaka.

No dobrze, zmieĹ„my terminologiÄ™. Warczy. :P Choć dla mnie i tak każdy
diesel głoĹ›niej lub ciszej klekocze. Mój dodatkowo jeszcze gwiżdże. lol

--
Pozdor Myjk

13 Data: Styczen 10 2013 14:53:11
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: J.F 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci
Thu, 10 Jan 2013 14:14:38 +0100, J.F

Z tym ze sa i nowe dieslki. Cos mocniejszego w Insygnii
tez ciagnie pod gore na 6 biegu, przy obrotach ponizej 1500 ..

Co to znaczy "coĹ› mocniejszego"?

Nie wiem co tam bylo, ale mysle ze sobie nie zalowal bardzo. 2.2, 2.5 ...

CiÄ…gnąć to i mój jakoĹ› ciÄ…gnie.
Tylko niezbyt kulturalnie. :P

A ten kulturalnie..

ja nie mam TDI tylko stare 1.8TD forda .. nic nie klekocze.
Po rozgrzaniu i na wiekszych obrotach odglos jak z benzyniaka.

No dobrze, zmieńmy terminologię. Warczy. :P

Bardziej szumi, tak samo jak benzyniak.

Moze tylko glosniej ... ale z benyzna ze sredniej polki w trasie moze konkurowac.
Na jalowych obrotach jest gorzej.

J.

14 Data: Styczen 10 2013 15:05:00
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Thu, 10 Jan 2013 14:53:11 +0100, J.F

CiÄ…gnąć to i mój jakoĹ› ciÄ…gnie.
Tylko niezbyt kulturalnie. :P
A ten kulturalnie..

Owszem. Tym mnie własnie uwiódł.

No dobrze, zmieńmy terminologię. Warczy. :P
Bardziej szumi, tak samo jak benzyniak.

To masz chyba jakieĹ› gumowe, "deczko" przytłumione ucho albo rozpatrujesz
optymalny wariant, tj. obroty spoczynkowe w granicy 1,5 do 2,5k obrotów
przy predkoĹ›ci powyżej 100/h kiedy to wiÄ™kszoć hałasu silnika zagłusza
szum powietrza. To siÄ™ dopiero zgodzÄ™. Natomiast poniżej granicy 100/h i
jeszcze przyĹ›pieszaniu, hałas jest nieporównywalny.

Moze tylko glosniej ... ale z benyzna ze
sredniej polki w trasie moze konkurowac.

Pytanie podstawowe brzmi: jechałeĹ›, choćby takÄ… OctaviÄ…, z TFSI?

Na jalowych obrotach jest gorzej.

O jałowych to nawet nie wspominam.

Natomiast bezpoĹ›rednio po tych 1000 km w Octavii przesiadłem siÄ™ do mojej
Mazdy 6 CiTD (klasÄ™ wyżej). Nie dosyć że mułowaty wół toporny jak ruska
taczka, to jeszcze hałas jak w Urusie. Jedynie fotele sÄ… wygodniejsze i
dużo pewniej siÄ™ prowadzi M6. Ehhh... a do tej pory całkiem lubiłem to
auto. :P

--
Pozdor Myjk

15 Data: Styczen 10 2013 16:59:25
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: J.F 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci
Thu, 10 Jan 2013 14:53:11 +0100, J.F

CiÄ…gnąć to i mój jakoĹ› ciÄ…gnie.
Tylko niezbyt kulturalnie. :P
A ten kulturalnie..

Owszem. Tym mnie własnie uwiódł.

Ale ja tu o dieslu opla pisalem.

No dobrze, zmieńmy terminologię. Warczy. :P
Bardziej szumi, tak samo jak benzyniak.
To masz chyba jakieĹ› gumowe, "deczko" przytłumione ucho albo rozpatrujesz
optymalny wariant, tj. obroty spoczynkowe w granicy 1,5 do 2,5k obrotów

No ale tak sie jezdzi, no powiedzmy do 3k rpm.

przy predkoĹ›ci powyżej 100/h kiedy to wiÄ™kszoć hałasu silnika zagłusza
szum powietrza. To siÄ™ dopiero zgodzÄ™. Natomiast poniżej granicy 100/h i
jeszcze przyĹ›pieszaniu, hałas jest nieporównywalny.

No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

Moze tylko glosniej ... ale z benyzna ze
sredniej polki w trasie moze konkurowac.
Pytanie podstawowe brzmi: jechałeĹ›, choćby takÄ… OctaviÄ…, z TFSI?

Nie, ale jesli jest znacznie ciszej, to ta octavia nie jest ze sredniej polki, tylko z dobrej :-)

P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie slyszec silnik w czasie jazdy.
Cicho, ale jednak slyszec.

Natomiast bezpoĹ›rednio po tych 1000 km w Octavii przesiadłem siÄ™ do mojej
Mazdy 6 CiTD (klasÄ™ wyżej). Nie dosyć że mułowaty wół toporny jak ruska
taczka, to jeszcze hałas jak w Urusie.

Taa, znam to uczucie :-)

J.

16 Data: Styczen 11 2013 09:56:12
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Thu, 10 Jan 2013 16:59:25 +0100, J.F

CiÄ…gnąć to i mój jakoĹ› ciÄ…gnie.
Tylko niezbyt kulturalnie. :P
A ten kulturalnie..
Owszem. Tym mnie własnie uwiódł.
Ale ja tu o dieslu opla pisalem.

A, w takim razie nie wierzÄ™. :P JeĽdziłem dieslem Insigni z AT, było
porównywalnie jak w mojej Mazdzie 6. Diesel klepie i zawsze bÄ™dzie klepać
(warczeć) przy butowaniu. Taka jest technologia i koniec.
 
To masz chyba jakieĹ› gumowe, "deczko" przytłumione
ucho albo rozpatrujesz optymalny wariant, tj. obroty
spoczynkowe w granicy 1,5 do 2,5k obrotów
No ale tak sie jezdzi, no powiedzmy do 3k rpm.

W czasie przyĹ›pieszania hałas jest wiÄ™kszy niż w TFSI.
W spoczynkowym ciÄ…gniÄ™ciu też jest, niewiele ale zawsze, ciszej.

No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

Jest taka opcja, aczkolwiek szczerze w to wÄ…tpiÄ™. Raczej nie chcesz
dopuĹ›cić do siebie faktu, że gówniana Octavka może lepiej i ciszej jechać
niż Mondeo czy M6. :P Też siÄ™ wkurzam -- ale już siÄ™ pogodziłem. :P

Moze tylko glosniej ... ale z benyzna ze
sredniej polki w trasie moze konkurowac.
Pytanie podstawowe brzmi: jechałeĹ›,
choćby taką Octavią, z TFSI?
Nie

WiÄ™c najpierw zasiÄ…dĽ, a potem podyskutujemy. :P

Też do niedawna broniłem diesla, bo żeby z wolnossaka wycisnÄ…c nominalnÄ…
moc, to trzeba było wykrÄ™cić na 4-5k -- a wtedy faktycznie zaczynał siÄ™
hałas. Ale TFSI to inna bajka.

ale jesli jest znacznie ciszej, to ta octavia nie
jest ze sredniej polki, tylko z dobrej :-)

Na to wychodzi.

P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie
slyszec silnik w czasie jazdy. Cicho, ale jednak slyszec.

Ja bym najchÄ™tniej jeĽdził elektrykiem. :P

--
Pozdor Myjk

17 Data: Styczen 11 2013 11:57:53
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: J.F 

Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomoĹ›ci grup
Thu, 10 Jan 2013 16:59:25 +0100, J.F

No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

Jest taka opcja, aczkolwiek szczerze w to wÄ…tpiÄ™. Raczej nie chcesz
dopuĹ›cić do siebie faktu, że gówniana Octavka może lepiej i ciszej jechać
niż Mondeo czy M6. :P Też siÄ™ wkurzam -- ale już siÄ™ pogodziłem. :P

Ale ja nie twierdze ze jezdzi ciszej niz Octavia.
Jezdzi jak dla mnie wystarczajaco cicho, mozna jechac 120 i rozmawiac nie podnoszac glosu,
a sam odglos silnika w zaden sposow nie przypomina klekotu.
I naprawde mozna by odglos tego diesla pomylic z wieloma srednio glosnymi benzyniakami.

Musze sprobowac nagrac ... tylko teraz same ambitne telefony, z wycinaniem szumow :-)


P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie
slyszec silnik w czasie jazdy. Cicho, ale jednak slyszec.

Ja bym najchÄ™tniej jeĽdził elektrykiem. :P

A mnie jednak przeszkadza brak "sprzezenia zwrotnego" :-)

J.

18 Data: Styczen 11 2013 09:05:12
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2013-01-10 14:14, J.F pisze:

ja nie mam TDI tylko stare 1.8TD forda .. nic nie klekocze. Po
rozgrzaniu i na wiekszych obrotach odglos jak z benzyniaka.

J.


ROTFL, wsiÄ…dĽ w tego benzyniaka - i porównaj odgłosy przy max obrotach tego 1,8TD :D czyli pewnie w okolicach 4500rpm :)

Rechot bÄ™dzie zawsze rechotem, choćby nie wiem jakie common raile wymyĹ›lili - słychać go bÄ™dzie zawsze na kilometr, nigdy nie uczyniÄ… odgłosu jego pracy - jak odgłosu benzyniaka ;)

Pozdro !!

PS:
Chociaż muszÄ™ przyznać że takie 3,5 z BMW doć przyjemnie klekocze :)

19 Data: Styczen 10 2013 14:33:24
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: RobertP. 

On Thu, 10 Jan 2013 13:49:02 +0100, Myjk  wrote:


i zagazowac sie nie da ? :-)

Raczej siÄ™ nie da.


W cenniku skody jest opcja Twin Power (LPG) dla 1.4 TSI/90 kW (122 KM)
wiÄ™c pewnie siÄ™ da (inna kwestia, czy siÄ™ to opłaci).



--
Pozdrawiam
RobertP.

20 Data: Styczen 11 2013 09:07:49
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2013-01-10 14:33, RobertP. pisze:

On Thu, 10 Jan 2013 13:49:02 +0100, Myjk  wrote:


i zagazowac sie nie da ? :-)

Raczej siÄ™ nie da.


W cenniku skody jest opcja Twin Power (LPG) dla 1.4 TSI/90 kW (122 KM)
wiÄ™c pewnie siÄ™ da (inna kwestia, czy siÄ™ to opłaci).



Pewnie na 4 wtryski gazu jeden wtrysk benzyny, albo coĹ› na tÄ… modłÄ™ :) bo inaczej to ja tego nie widzÄ™.

Pozdro !

PS:
Ciekawe jak to wychodzi w kosztach użytkowania ?

21 Data: Styczen 11 2013 22:06:16
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: moophone_ 

Użytkownik "Cezary Daniluk"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W cenniku skody jest opcja Twin Power (LPG) dla 1.4 TSI/90 kW (122 KM)
wiÄ™c pewnie siÄ™ da (inna kwestia, czy siÄ™ to opłaci).



Pewnie na 4 wtryski gazu jeden wtrysk benzyny, albo coĹ› na tÄ… modłÄ™ :) bo inaczej to ja tego nie widzÄ™.

Pozdro !

PS:
Ciekawe jak to wychodzi w kosztach użytkowania ?


Z tego co pamietam, jedyna i najwieksza roznica od "klasyczej" instalacji wtrysku gazu byla taka, iz Skodach TSI z fabryczbym LPG na biegu jalowym zasilanie jest benzyna ;)
Oszczednosc napewno mniejsza...

Link:
http://www.skoda-auto.pl/oferta/auto-z-lpg


Pozdr
Mirek

22 Data: Styczen 10 2013 14:33:24
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: RobertP. 

On Thu, 10 Jan 2013 13:49:02 +0100, Myjk  wrote:


i zagazowac sie nie da ? :-)

Raczej siÄ™ nie da.


W cenniku skody jest opcja Twin Power (LPG) dla 1.4 TSI/90 kW (122 KM)
wiÄ™c pewnie siÄ™ da (inna kwestia, czy siÄ™ to opłaci).



--
Pozdrawiam
RobertP.

23 Data: Styczen 10 2013 15:03:15
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Thu, 10 Jan 2013 07:01:28 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

witam czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem bedzie problematyczny
w kwestii awarii silnika? pozdrawiam

Swoj± drog±, to bardzo dziwne parametry ma ten silnik.

85KM to w sumie niewiele jak na wolnoss±cy silnik o tej pojemno¶ci, a tu
jeszcze turbo i takie nic?

Fiat miał 86KM z 1.2 i to z 15 lat temu.

24 Data: Styczen 11 2013 09:09:28
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2013-01-10 15:03, Tomasz Pyra pisze:

Dnia Thu, 10 Jan 2013 07:01:28 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

witam czy mozna obawiac sie, ze nowy samochod z tym silnikiem bedzie problematyczny
w kwestii awarii silnika? pozdrawiam

Swoj± drog±, to bardzo dziwne parametry ma ten silnik.

85KM to w sumie niewiele jak na wolnoss±cy silnik o tej pojemno¶ci, a tu
jeszcze turbo i takie nic?

Fiat miał 86KM z 1.2 i to z 15 lat temu.

Może VW chodziło o to żeby nie wypalało dziur w tłokach, skoro 1,4 TSI zrównali moc± z 1,4 16V które tłuk± już ładnych parę latek ;)

Pozdro !

25 Data: Styczen 11 2013 09:54:27
Temat: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Autor: Myjk 

Fri, 11 Jan 2013 09:09:28 +0100, Cezary Daniluk

Może VW chodziło o to żeby nie wypalało dziur w tłokach, skoro 1,4 TSI
zrównali mocÄ… z 1,4 16V które tłukÄ… już ładnych parÄ™ latek ;)

Po prostu założyciel wÄ…tku siÄ™ klepnÄ…ł.
Zapewne chodziło o 85 kW :P

--
Pozdor Myjk

skoda 1.4 TSI 85 KM



Grupy dyskusyjne