Grupy dyskusyjne   »   (spam) nietypowy...

(spam) nietypowy...



1 Data: Wrzesien 05 2006 11:42:02
Temat: (spam) nietypowy...
Autor: falco 

H!

Jest do wzięcia (nie wiem za ile)... katalizator do nowszego silnika
garbowego, czyli 1.6 z wtryskiem.
Jak ktoś jest w tak nietypowej potrzebie, albo może chociaż podpowiedzieć
ile coś takiego "stoi", to zapr! na pryw. ;)

Sorki za spam.


--
(Po)zdrówka!falco

2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...



2 Data: Wrzesien 05 2006 12:33:11
Temat: Re: (spam) nietypowy...
Autor: me-how 

falco napisał(a):

Jest do wzięcia (nie wiem za ile)... katalizator do nowszego silnika
garbowego, czyli 1.6 z wtryskiem.
Jak ktoś jest w tak nietypowej potrzebie, albo może chociaż podpowiedzieć
ile coś takiego "stoi", to zapr! na pryw. ;)

nowy cos ok 700e kosztuje
ale wiem ze mozna wyrwac nowe za ok 1400 plnow

tylko watpie zeby ktos chcial tyle zaplacic, choc ostatnio jeden wymienilem i klient tyle wlasnie zaplacil.
A jego stary, choc sprawny ale strasznie rozszczelniony
wyslalem do recyklingu.

pozdr
m.


--

[VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]

3 Data: Wrzesien 05 2006 17:47:50
Temat: Re: (spam) nietypowy...
Autor: falco 


Użytkownik "me-how" napisał

nowy cos ok 700e kosztuje
ale wiem ze mozna wyrwac nowe za ok 1400 plnow

Bardzo dziękuję za cenne wskazówki ;)
P.S. Czy były różne rodzaje, bo szczerze mówiąc na nowych silnikach się nie
wyznaję...

--
(Po)zdrówka!falco

2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...

4 Data: Wrzesien 05 2006 17:49:05
Temat: Re: (spam) nietypowy...
Autor: me-how 

falco napisał(a):

Bardzo dziękuję za cenne wskazówki ;)
P.S. Czy były różne rodzaje, bo szczerze mówiąc na nowych silnikach się nie
wyznaję...


Na pewno sa dwa rodzaje,
choc roznica jest nieznaczna.
Jeden ma miejsce do podlaczenia rurki do badania
skladu spalin przed katalizatorem a drugi tego wejscia
nie posiada - ale to roznica prakrycznie zadna.

pozdr
m.



--

[VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]

5 Data: Wrzesien 05 2006 22:31:36
Temat: Re: (spam) nietypowy...
Autor: radian 

A pozatym to były dwa rodzaje w zależności od wersji silnika. Normy
czystości spalina na stany i europę. Były jeszcze z wkładem ceramicznym te
droższe i z wkładem metalowym znacznie tańsze.
Użytkownik "me-how"  napisał w wiadomości

falco napisał(a):

Bardzo dziękuję za cenne wskazówki ;)
P.S. Czy były różne rodzaje, bo szczerze mówiąc na nowych silnikach się
nie
wyznaję...


Na pewno sa dwa rodzaje,
choc roznica jest nieznaczna.
Jeden ma miejsce do podlaczenia rurki do badania
skladu spalin przed katalizatorem a drugi tego wejscia
nie posiada - ale to roznica prakrycznie zadna.

pozdr
m.



--

[VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]

6 Data: Wrzesien 06 2006 15:32:27
Temat: Re: (spam) nietypowy...
Autor: falco 


Użytkownik "radian" napisał

Były jeszcze z wkładem ceramicznym te droższe i z wkładem metalowym
znacznie tańsze.

Dzięki!
A jak na "oko", to można ocenić, tak dla laika...?
P.S. "Tnij Waść, wstydu oszczędź" ;)

--
(Po)zdrówka!falco

2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...

(spam) nietypowy...



Grupy dyskusyjne