czy to prawda, że w CC900 na gaźniku weber obroty na ssaniu są bardzo wysokie? czy mam po prostu nieuregulowany gaźnik? pamiętam, że jak oddałem auto do ASO to mechanik ustawił mi obroty na ssaniu na 3000 ale to był cc700... a mi szkoda katować silnika takimi obrotami, czy da się je zmniejszyć?
2 |
Data: Styczen 03 2008 21:46:02 |
Temat: Re: ssanie |
Autor: identyfikator: 20040501 |
i jeszcze jedno, da się jakoś wymontować i wymienić ułamaną dźwignię ssania? chodzi o to za co się pociąga żeby włączyć ssanie, nie wiem jak to się fachowo nazywa... jak to coś wymontować?
3 |
Data: Styczen 04 2008 01:31:30 | Temat: Re: ssanie | Autor: Psychik |
identyfikator: 20040501 pisze:
i jeszcze jedno, da się jakoś wymontować i wymienić ułamaną dźwignię ssania?
da sie.
chodzi o to za co się pociąga żeby włączyć ssanie, nie wiem jak to się fachowo nazywa... jak to coś wymontować?
jak sie przyjrzysz, to ta plastikowa raczka ma dwie zapadki, ktore trzeba wcisnac i mozna ja sciagnac. pozniej trzeba kluczem plaskim odkrecic nakretke i juz mozna wyciagnac linke od strony silnika.
--
Psychik
4 |
Data: Styczen 04 2008 00:57:20 | Temat: Re: ssanie | Autor: Qba |
czy to prawda, że w CC900 na gaźniku weber obroty na ssaniu są bardzo
wysokie? czy mam po prostu nieuregulowany gaźnik? pamiętam, że jak oddałem
auto do ASO to mechanik ustawił mi obroty na ssaniu na 3000 ale to był
cc700... a mi szkoda katować silnika takimi obrotami, czy da się je
zmniejszyć?
nie wiem czy są az 3000 ale ssanie ma 3 skoki jak pociagniesz za cięgło
ja odpalam na 2 skoku bo na 3 i rzeczywiscie mam obroty nieziemskie..
| | |