stary VW Touareg
1 | Data: Kwiecien 08 2011 20:06:26 |
Temat: stary VW Touareg | |
Autor: andrzej | Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VW Touareg z automatyczn± skrzyni± biegów? 2 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:29:29 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Pan Piskorz | W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze: Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Bo to stare auto, które kiedy¶ było drogie. Czę¶ci zamienne i serwis, my¶lę, że nie staniały. To jest moje prywatne zdanie, zawsze bałem się podobnych ofert, trochę nauczony do¶wiadczeniem z autem byłego wspólnika. Je¶li faktycznie potrzebujesz tak dużej nibyterenówki, pomiń moj± opinię ;-) P. 3 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:37:33 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze: Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Ceny przyzwoitych czę¶ci eksploatacyjnych (zamienników, np. tarcze Brembo, klocko Ferodo) aż tak bardzo nie odstraszaj±, lecz s± oczywi¶cie wyższe niż w przypadku np. Lanosa ;), za to w ASO s± drogie. W zasadzie tam nie ma co się psuć jak nie ma pneumatycznego zawieszenia, no może poza napędem ale jak nie był przesadnie katowany to jest bezawaryjny. Zawieszenie proste i wytrzymałe, nazywanie tego 'pseudoterenówk±' to IMHO trochę przesada, bo o niebo lepiej wypada niż prawdziwe 'pseudoterenówki' w stylu RAV4, Duster itp. Daje radę dużo lepiej niż ML, XC90, X5 czy Q7 (to ostatnie jest za duże po prostu), ma blokadę dyferencjału. -- Pozdrawiam, Maciek 4 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:49:49 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Pan Piskorz | W dniu 2011-04-08 20:37, Maciej Browarczyk pisze: prawdziwe 'pseudoterenówki' w stylu RAV4, Duster itp. No prawda, ale te s± dużo mniejsze i tańsze. Duster nowy zaczyna od kwoty siedmioletniego VW. P. 5 |
Data: Kwiecien 08 2011 21:00:43 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: =Marcos= | Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Słaby silnik? 220KM na 2800kg DMC daje 12,7kg/1KM. Dla przykładu najmocniejszy silnik 2,5l w Suzuki Vitara to 154KM na 1900kg DMC, czyli 12,3kg/1KM, porównywalna warto¶ć. Suzuki Vitara 2,0l V6 benzyna to 136KM na 1900kg DMC, czyli 14kg/1KM i nikt nie mówi, że za słaby. -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży 6 |
Data: Kwiecien 08 2011 21:21:51 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-04-08 21:00, =Marcos= pisze: Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Maciek jest lekko zgiÄ™ty w temacie niedostatków mocy. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹ›nie popyt na Ĺ›wiÄ™ty spokój." 7 |
Data: Kwiecien 09 2011 10:59:33 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-08 21:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Maciek jest lekko zgiÄ™ty w temacie niedostatków mocy. ;) Nie no, bez przesady :) Po prostu uważam, że do takiego klocka najlepiej nadaje siÄ™ albo duża benzyna, która niestety bÄ™dzie paliwożerna albo sensowny diesel, który to ruszy. 3.2 wyje, nie jedzie, wyje, nie jedzie i dopiero u góry zaczyna lepiej ciÄ…gnąć co przekłada siÄ™ na kosmiczne spalanie, za to dĽwiÄ™k ma jak na V6 super. -- Pozdrawiam, Maciek 8 |
Data: Kwiecien 08 2011 22:45:27 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Fri, 8 Apr 2011 21:00:43 +0200, =Marcos= napisał(a): Słaby silnik? 220KM na 2800kg DMC daje 12,7kg/1KM. Np. Jeep 5.7HEMI@2005 ma 330KM na 2700DMC, i nie jest to najmocniejsza jednostka w tym modelu. Około 200 konne 3.7 i 4.7 uważane sÄ… za trochÄ™ za słabe. OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tÄ… wymarzonÄ…" jednostkÄ… napÄ™dowÄ…. -- Pzdr. Mega 9 |
Data: Kwiecien 09 2011 10:55:42 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-08 22:45, Mega pisze: OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tÄ… wymarzonÄ…" jednostkÄ… W zasadzie to nie, bo jest strasznie kapryĹ›ny i awaryjny. IMHO oszczÄ™dnie 2.5 R5 TDI, kompromis 3.0 V6 TDI + chip, po maxie 4.2 V8. W tym najnowszym jest 4.2 V8 TDI i to już ma bardzo fajne parametry jeĹ›li chodzi o osiagi/spalanie. -- Pozdrawiam, Maciek 10 |
Data: Kwiecien 09 2011 13:36:57 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał W zasadzie to nie, bo jest strasznie kapryĹ›ny i awaryjny. IMHO oszczÄ™dnie 2.5 R5 TDI, kompromis 3.0 V6 TDI + chip, po maxie 4.2 V8. R5 to muł pasiasty, V6 TDI to chyba najsensowniejszy wybór. ZK 11 |
Data: Kwiecien 09 2011 14:40:12 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-09 13:36, Hektor pisze: R5 to muł pasiasty, V6 TDI to chyba najsensowniejszy wybór. Muł mułem ale pali przyzwoicie, jak komuĹ› nie zależy na rakiecie to po chipie na ~200KM i wyrównaniu krzywej momentu już jakoĹ› siÄ™ rusza, pali z 1l mniej niz V6 TDI ale jest dużo bardziej odporny na słabe paliwo i jakiekolwiek naprawy pompowtrysków sÄ… taĹ„sze niż CR V6 TDI. To IMHO sÄ… spore zalety dla 'ekonomicznego', poza tym R5 można wyrwać taniej. -- Pozdrawiam, Maciek 12 |
Data: Kwiecien 09 2011 13:35:42 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Mega" napisał OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tÄ… wymarzonÄ…" jednostkÄ… Ale dla kogo "wymarzonÄ…"? Dla oszczÄ™dnych bÄ™dzie "pocałunkiem Ĺ›mierci" przy pierwszej konkretnej naprawie (ma np. rozrzÄ…d na kołach zÄ™batych) a dla tych, dla których przeznaczony jest taki samochód, dużo lepszym wyborem bÄ™dzie sprawdzona benzyna 4.2 V8. Operujesz schematami z Golfa II, że diesel zawsze bÄ™dzie "lepszy" (w domyĹ›le, bo oszczÄ™dniejszy). ZK 13 |
Data: Kwiecien 09 2011 14:20:44 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Sat, 9 Apr 2011 13:35:42 +0200, Hektor napisał(a): Ale dla kogo "wymarzonÄ…"? Dla oszczÄ™dnych bÄ™dzie "pocałunkiem Ĺ›mierci" przy(...) Operujesz schematami z Golfa II, że diesel Kolega sam sobie przeczy. Najpierw czytam że silnik drogi, a potem ze polecam go bo tani. Tymczasem ja operuje prostym schematem że SUV tych rozmiarów musi mieć 300 koni (obojÄ™tnie benzyna, diesel, LPG) jak chce być "luksusowy". -- Pzdr. Mega 14 |
Data: Kwiecien 09 2011 14:43:52 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-09 14:20, Mega pisze: Kolega sam sobie przeczy. Najpierw czytam że silnik drogi, a potem ze Nie przeczy. V10 to awaryjny i nieudany silnik, jakiekolwiek naprawy sÄ… okrutnie drogie. "OszczÄ™dnoć" to nie tylko paliwo a przede wszystkim cała hasło "eksploatacja", które dla V10 TDI jest bardzo drogie, V8 jest dużo lepszym wyjĹ›ciem. Tymczasem ja operuje prostym schematem że SUV tych rozmiarów musi mieć Może nie tyle ta magiczna liczba 300KM, co przebieg momentu obrotowego, "żeby to jechało". A tak jak Hektor napisał - V6 TDI jest bardzo optymalnym silnikiem do tej budy. -- Pozdrawiam, Maciek 15 |
Data: Kwiecien 11 2011 08:11:21 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: ArekM |
OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tÄ… wymarzonÄ…" jednostkÄ… Oj... niebardzo :) Bardzo awaryjna, a do tego pod maskÄ… jest tak ciasno, ze jakakolwiek naprawa to dla mechanikow mordÄ™ga ... -- PozdrawiAM! WRX/240KM 16 |
Data: Kwiecien 08 2011 23:51:55 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Paweł Olaszek | W dniu 2011-04-08 21:00, =Marcos= pisze: Dla przykładu najmocniejszy silnik 2,5l w Suzuki Vitara to 154KM na JeĽdziłem vitar± 3,2/230KM, miała `nieco` lepszy stosunek mocy -- pozdrawiam, Paweł 17 |
Data: Kwiecien 09 2011 13:41:27 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Je¶li porównujesz do czterocylindrowego diesla w kompakcie to rzeczywi¶cie będzie palił znacznie więcej, ale w tym segmencie utyskiwanie na zużycie jest trochę nie na miejscu. Za to jest dużo większa szansa na znalezienie sensownego egzemplarza z silnikiem benzynowym, akurat nie tego bo to import z USA. ZK 18 |
Data: Kwiecien 09 2011 14:46:49 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-09 13:41, Hektor pisze: Je¶li porównujesz do czterocylindrowego diesla w kompakcie to Nie porównuje do innego samochodu. Cały czas piszę tylko o Touaregu. Po prostu dużo lepiej się jeĽdzi duż± mas± z sensownym dieslem LUB spor± benzyn±, np. 4.2 V8. A co do segmentu, Cayenne ma diesla i hybrydę, już prawie nie ma segmentów, gdzie producent nie musi się liczyć ze spalaniem. Takie podłe czasy, Panie! -- Pozdrawiam, Maciek 19 |
Data: Kwiecien 09 2011 20:47:00 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał Nie porównuje do innego samochodu. Cały czas piszę tylko o Touaregu. Po prostu dużo lepiej się jeĽdzi duż± mas± z sensownym dieslem LUB spor± benzyn±, np. 4.2 V8. No to wiadomo! Lepiej jest mieć trochę więcej mocy w zapasie, niż mniej. Ale kiedy¶ spotkałem go¶cia który mi uparcie tłumaczył, że 1.6 75KM w Skodzie Felicji to zbyt mocny silnik. A co do segmentu, Cayenne ma diesla i hybrydę, już prawie nie ma segmentów, gdzie producent nie musi się liczyć ze spalaniem. Takie podłe czasy, Panie! To chyba taka moda na ekologię i to, że te napędy (do niedawna) z kombajnów s± coraz lepsze. Zbigniew Kordan 20 |
Data: Kwiecien 09 2011 21:01:56 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. A tak swoj± drog± to 220 KM to miał VAG-owska 3-litrowa benzyna. A czy ten 3.2-litra nie miał 240 KM? Czy to może jakie¶ dziwadło na Amerykę? ZK 21 |
Data: Kwiecien 09 2011 22:01:08 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-09 21:01, Hektor pisze: A tak swoj± drog± to 220 KM to miał VAG-owska 3-litrowa benzyna. A czy 3.2 V6 miał 220KM i dopiero po lifcie 241KM, był w Phaetonie i Touaregu chyba, 3.0 V6 220KM występowało tylko w A4 B6 i A6 C5. PóĽniej w T był jeszcze 3.6 V6 FSI 280KM. -- Pozdrawiam, Maciek 22 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:48:23 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Fri, 8 Apr 2011 20:06:26 +0200, andrzej napisał(a): Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywiĹ›cie, wady majÄ…/mogÄ… mieć stare VW Moim, subiektywnym oczywiĹ›cie, zdaniem używane Touaregi sÄ… ciÄ…gle "wynalazkami" na naszym rynku. Jest wiÄ™c ryzyko (na razie nie znane) że w razie kłopotów może skoĹ„czyć siÄ™ w ASO doć drogo. W podanym roczniku można za podobne pieniÄ…dze kupić używane "full terenówki" o których lepiej wiadomo co siÄ™ po nich spodziewać. -- Pzdr. Mega 23 |
Data: Kwiecien 08 2011 21:32:36 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: andrzej |
Dnia Fri, 8 Apr 2011 20:06:26 +0200, andrzej napisał(a): Mam słabe pojÄ™cie o ofercie rynku samochodowego, wiÄ™c z chÄ™ciÄ… dowiem siÄ™ co lepiej brać zamiast tego a mieć podobne cechy, wrażenia z jazdy. -- andrzej Renowacja każdych schodów wewnÄ™trznych www.nowe-schody.pl 24 |
Data: Kwiecien 08 2011 23:02:25 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Fri, 8 Apr 2011 21:32:36 +0200, andrzej napisał(a): Użytkownik "Mega" napisał w wiadomoĹ›ci "Lepiej" to bardzo ryzykowne stwierdzenie ;), kłócić siÄ™ można długo. Tradycyjnymi przedstawicielami terenówek nad jakimi należy siÄ™ zastanowić - subiektywnie - sÄ…: Toyota Landcruiser "ta mniejsza" - klasyka, diesle nie za silne, benzyny trochÄ™ lepiej ale bez szału, Mitsubishi Pajero (ale nie Pajero sport, to już rzadko spotykana wersja), Nissan Patrol - hard mada-faka offroad bydle, lecz powolne, niektórzy twierdza że te nowe (od 2002) diesle czÄ™sto padajÄ… Jeepy - od 2005 dostÄ™pny nowszy model, sÄ… wersje z bardzo dużymi silnikami Wszystkie diesle wzglÄ™dnie oszczÄ™dne ale anemiczne, jak benzynka to zawsze lepiej, ale lepiej też o spalanie nie pytać. Czasem automaty, czasem nie. -- Pzdr. Mega 25 |
Data: Kwiecien 09 2011 10:56:56 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-08 23:02, Mega pisze: Wszystkie diesle wzglÄ™dnie oszczÄ™dne ale anemiczne, jak benzynka to Ze wszystkim sie zgadzam ale zapewniajÄ… znikomy komfort w porównaniu z Touaregiem. -- Pozdrawiam, Maciek 26 |
Data: Kwiecien 09 2011 14:14:20 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Sat, 09 Apr 2011 10:56:56 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a): W dniu 2011-04-08 23:02, Mega pisze: Nie bÄ™dÄ™ siÄ™ sprzeczał, jak pisałem ja bym nie brał Touarega bo jeszcze jest "wynalazkiem" i na rynku wtórnym nie bardzo wiadomo jak to siÄ™ je. Aczkolwiek stwierdzenie "znikomy komfort" uważam za nadużycie, nawet jeĹ›li Touareg jest w czymĹ› tam wygodniejszy. -- Pzdr. Mega 27 |
Data: Kwiecien 09 2011 20:52:24 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Mega" napisał Nie bÄ™dÄ™ siÄ™ sprzeczał, jak pisałem ja bym nie brał Touarega bo jeszcze Nie mogÄ™ siÄ™ oprzeć wrażeniu, że w tym przypadku chodzi Ci o to, że brakuje zamienników w cenie podzespołów do Tico oraz trudno je wymienić pod blokiem. Zbigniew Kordan 28 |
Data: Kwiecien 09 2011 21:23:46 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Mega | Dnia Sat, 9 Apr 2011 20:52:24 +0200, Hektor napisał(a): Użytkownik "Mega" napisał Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. Ale tak, brak zamienników i ogólnie rynku części aftermarketowych. W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekajÄ…cy na sam widok (jak w Oplu na widok Frontery). To właĹ›nie zawiera siÄ™ w słowie "wynalazek" - kiepski wybór na kupno używanego. -- Pzdr. Mega 29 |
Data: Kwiecien 09 2011 22:04:33 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-09 21:23, Mega pisze: Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. TrochÄ™ 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie nie poradzi to wyciÄ…gniÄ™cie skrzyni w Touaregu (stojak jakiĹ› potrzebny - nie znam siÄ™), reszta to raczej standard, oferty zamienników nie znam, bo w zasadzie nie jest to potrzebne, nic siÄ™ nie psuje, tarcze, klocki, zawias - zamienniki sÄ… - poczÄ…wszy od takich lepszych niż ASO (przy okazji taĹ„szych) a zakoĹ„czywszy na najbardziej podłej jakoĹ›ciowo padlinie ;) -- Pozdrawiam, Maciek 30 |
Data: Kwiecien 10 2011 19:33:34 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: jerzu | On Sat, 09 Apr 2011 22:04:33 +0200, Maciej Browarczyk Trochę 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania rozrusznika z Tuarega. Nie wiem dokładnie jaki to był silnik, ale warsztat _specjalizuj±cy_ się w rozrusznikach odesłał go¶cia do ASO. Brak dostępu do jednej ze ¶rub trzymaj±cych rozrusznik spowodował, że operacja stała się niemożliwa do wykonania. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 31 |
Data: Kwiecien 10 2011 20:39:16 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-10 19:33, jerzu pisze: Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Nie mówię, że nie. Z rozrusznikiem nie mieli¶my jeszcze problemów. Jak na razie tylko mam do¶wiadczenie w kwestii sprzęgła i dwumasu. -- Pozdrawiam, Maciek 32 |
Data: Kwiecien 10 2011 23:24:12 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: P_ablo | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomo¶ci
Manual ? To prawie jak Yeti... -- Picasso 33 |
Data: Kwiecien 11 2011 07:53:54 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-04-10 23:24, P_ablo pisze: Manual ? To prawie jak Yeti... Tak, w 3.0 V6 TDI manual to sytuacja praktycznie niespotykana ;) W R5 czę¶ciej bywa. -- Pozdrawiam, Maciek 34 |
Data: Kwiecien 10 2011 22:07:51 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "jerzu" napisał Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Może chodziło o V10 TDI. Tam wiele pozornie prostych rzeczy, może być do¶ć skomplikowanymi. ZK 35 |
Data: Kwiecien 11 2011 08:12:59 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: ArekM |
Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Na 99% V10 :D -- PozdrawiAM! WRX/240KM 36 |
Data: Kwiecien 10 2011 22:10:09 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Hektor | Użytkownik "Mega" napisał Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. No wiÄ™c jednak... Co oznacza "aftermarketowe"? Używane? W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekajÄ…cy na MówiÄ™ Ci Golfik, tylko Golfik. Najlepiej II z jakimĹ› niewysilonym traktorkiem. ZK 37 |
Data: Kwiecien 08 2011 22:30:09 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: P_ablo | Użytkownik "andrzej" napisał w wiadomo¶ci Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare Na pewno nie mozesz takiego kupic jesli Twoj szef jezdzi gorszym... Ten silnik i skrzynka to to samo co inne 3,2 l w grupie vag, sprzety dosc popularne i niedrogie. Jedyny mankament to dosc leniwa skrzynka - czasami od wcisniecia do rozpoczecia wyprzedzania mozesz przypadkiem sie rozmyslic :) Spalanie to juz osobna kwestia... -- Picasso 38 |
Data: Kwiecien 08 2011 21:10:28 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Michał | andrzej napisał(a): Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VWC18199266.ht ml Bo, VW zrobił jeszcze Phaetona :) Więc nie brał bym go bo bym wolał Phaetona z pneumatycznym zawieszeniem, też jest ciężki, też szeroki i długi (dłuższy) ale jest sedanem, a na dodatek wygl±da jak passat 98' ;) pozdrawiam! -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 39 |
Data: Kwiecien 09 2011 00:49:50 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: krzyss | W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze: Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Bo ten co pokazujesz to import USA i pewnie byl przystankiem... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 40 |
Data: Kwiecien 09 2011 20:32:29 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Chris | W dniu 2011-04-09 00:49, krzyss pisze: W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze: Akurat Canada :) i co ciekawe nie był tam złomem :) -- www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdĽ jego historię. 41 |
Data: Kwiecien 09 2011 10:40:58 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: Marek Dyjor | andrzej wrote: Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć pojemno¶ć 3.2 litra :) 42 |
Data: Kwiecien 10 2011 07:29:39 | Temat: Re: stary VW Touareg | Autor: andrzej |
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VW Touareg z automatyczn± skrzyni± biegów? Obejrzałem w sobotę to auto i rzucił mi się w oczy pewien drobiazg(?). Prawie wszystkie pokrętła i guziki na desce rozdzielczej były solidnie powycierane, że trzeba było często zgadywać co jest tym kneflem wł±czane. Miałem okazje już różne stare i zjechane auta ogl±dać, ale nigdy nie miały takich białych plam. Co może byc tego przyczyn±? -- andrzej Renowacja każdych schodów wewnętrznych www.nowe-schody.pl |