Grupy dyskusyjne   »   straz miejska - wezwanie - wycieraczka

straz miejska - wezwanie - wycieraczka



1 Data: Czerwiec 11 2009 14:52:18
Temat: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: karkow 

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.
dzieki za odp
pozdrawiam



2 Data: Czerwiec 11 2009 14:50:07
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: hovat 


Użytkownik "karkow"  napisał w wiadomości

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro
w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym
zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe
doreczenie'.
dzieki za odp
pozdrawiam

ja bym olał ich ciepłym moczem z góry

albo idz dowiedz sie czego chca, wysmiej ich i wyjdz

3 Data: Czerwiec 11 2009 17:04:14
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Paweł Ubysz 


Użytkownik "karkow"  napisał w wiadomości

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe

jak sie stawisz - masz szansę na mandat od ręki.  Pewnie wiesz, za co.

Jak sie nie stawisz - masz szanse na grzywnę plus koszty z sadu grodzkiego. Pewnie wiesz , za co.

4 Data: Czerwiec 11 2009 17:37:44
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki 

karkow pisze:

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.
dzieki za odp
pozdrawiam

Jeżeli dali Ci mandat bezpodstawnie staw się i poproś aby sie odczepili.
Jeżeli za przykład zaparkowałeś w miejscu niedozwolonym zapłać grzecznie swój mandat i sie nie wygłupiaj.

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

5 Data: Czerwiec 11 2009 18:03:54
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Tomasz Pyra 

karkow pisze:

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.

Jak pójdziesz to pewnie zapłacisz mniej niż jak Ci je "prawidłowo doręczą".

6 Data: Czerwiec 11 2009 17:04:15
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"karkow"  wrote in message

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.


wezwanie za wycieraczka moga sobie wsadzic w buty, powiedz im potem zeby ci pokazali dowod doreczenia wezwania, mimo wszystko ze w polsce prawo jest tylko z nazwy to jakies tam zasady obowiazuja i da sie je wyegzekwowac

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

7 Data: Czerwiec 11 2009 17:37:19
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"Viking"  wrote in message


"karkow"  wrote in message

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro
w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym
zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe
doreczenie'.


wezwanie za wycieraczka moga sobie wsadzic w buty, powiedz im potem zeby
ci pokazali dowod doreczenia wezwania, mimo wszystko ze w polsce prawo
jest tylko z nazwy to jakies tam zasady obowiazuja i da sie je
wyegzekwowac

Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast
zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.




Pozdrawiam
Kamil

8 Data: Czerwiec 11 2009 17:45:32
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"kamil"  wrote in message

Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.

albo tak albo nie... nie wnikam w szczegoly za co wezwanie, mowie tylko ze straz miejska moze sobie w buty wsadzic takie wezwanie i taka egzekucje, chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina, to wtedy rozumiem ze mozliwa jest egzekucja, jezeli nie to na nastepne wezwanie, pisemne mozna odpisac ze niestety w tym czasie moje auto bylo w drodze do poznania i straz miejska moze ci zrobic loda nie egzekucje

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

9 Data: Czerwiec 11 2009 19:19:50
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Michal 

albo tak albo nie... nie wnikam w szczegoly za co wezwanie, mowie tylko ze
straz miejska moze sobie w buty wsadzic takie wezwanie i taka egzekucje,
chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina, to wtedy
rozumiem ze mozliwa jest egzekucja, jezeli nie to na nastepne wezwanie,
pisemne mozna odpisac ze niestety w tym czasie moje auto bylo w drodze do
poznania i straz miejska moze ci zrobic loda nie egzekucje

ja grzecznie poszedlem - chodzilo o rzekome zle parkowanie,
co ciekawe takowy dostal tez ktos z rodziny w tym samym miejscu...
i co ? wujkowi sie udalo wykrecic a mi wlepili 100 zl i nie bylo
dyskusji... co ciekawe mieli fotki w kompie z miejsca parkowania z zrobione
kilku rzuow...

wiec pewnie sie nie upiecze...

M

10 Data: Czerwiec 11 2009 18:37:09
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: hovat 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci



straz miejska moze ci zrobic loda nie egzekucje

ta ja chetny pod warunkiem ze jakas seksi strazniczka miejska sie znajdzie

11 Data: Czerwiec 11 2009 21:05:51
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 17:45:32 +0100,  Viking wrote:

"kamil"  wrote in message
Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast
zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.

Widzisz - czasem trzeba powalczyc z systemem, ktory np nie robi
parkingow ..

albo tak albo nie... nie wnikam w szczegoly za co wezwanie, mowie tylko ze
straz miejska moze sobie w buty wsadzic takie wezwanie i taka egzekucje,
chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina, to wtedy
rozumiem ze mozliwa jest egzekucja, jezeli nie to na nastepne wezwanie,
pisemne mozna odpisac ze niestety w tym czasie moje auto bylo w drodze do
poznania i straz miejska moze ci zrobic loda nie egzekucje

Wezwanie owszem, ale wtedy skieruja sprawe do sadu, zaplacisz troche
wiecej, a z wyrokiem sadu egzekucja pojdzie latwo ..

J.

12 Data: Czerwiec 11 2009 20:30:02
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"J.F."  wrote in message

Wezwanie owszem, ale wtedy skieruja sprawe do sadu, zaplacisz troche
wiecej, a z wyrokiem sadu egzekucja pojdzie latwo ..

a na jakiej podstawie sad orzeknie wine uzytkownika pojazdu jezeli ten przyjdzie z zona na sprawe i ozna powie ze jechali do rodziny w poznanskie o tej godzinie i ze nie bylo ich w miescie?

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

13 Data: Czerwiec 11 2009 21:37:07
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Pawel Ubysz 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci


"J.F."  wrote in message

Wezwanie owszem, ale wtedy skieruja sprawe do sadu, zaplacisz troche
wiecej, a z wyrokiem sadu egzekucja pojdzie latwo ..

a na jakiej podstawie sad orzeknie wine uzytkownika pojazdu jezeli ten przyjdzie z zona na sprawe i ozna powie ze jechali do rodziny w poznanskie o tej godzinie i ze nie bylo ich w miescie?

na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

14 Data: Czerwiec 11 2009 20:41:05
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"Pawel Ubysz"  wrote in message

na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

jak jest, a jak nie ma to co?

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

15 Data: Czerwiec 11 2009 21:44:17
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Pawel Ubysz 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci


"Pawel Ubysz"  wrote in message
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

jak jest, a jak nie ma to co?

To  zeznania dwóch strazników. I wtedy sad ma problem. Ale teraz to juz robia zdjecia.

16 Data: Czerwiec 11 2009 20:59:32
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"Pawel Ubysz"  wrote in message

To  zeznania dwóch strazników. I wtedy sad ma problem. Ale teraz to juz robia zdjecia.

tak, ale mandat wstawia jeden:) nie laza mendy parami:)
nie wiem, dawno nie bylem, jak bylem ostatni raz to nie widzialem ich z aparatami dlatgo pytalem czy juz robia zdjecia, jak robia to git

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

17 Data: Czerwiec 12 2009 09:54:22
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Robek 

Viking pisze:


"Pawel Ubysz"  wrote in message
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

jak jest, a jak nie ma to co?


Na 99.9% zdjecia beda, teraz straz wiejska nie wychodzi bez pstrykacza.


Robek

18 Data: Czerwiec 11 2009 20:59:40
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Jacek_P 

Pawel Ubysz napisal:

na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

A jak chcesz uzyskac zdjecia z potwierdzeniem czasu? ;)
Na razie Nikon robi aparaty z cyfrowym potwierdzeniem
nienaruszalnosci. O potwierdzaniu czasu jeszcze nie slyszalem.
--
Pozdrawiam,

Jacek

19 Data: Czerwiec 11 2009 23:31:32
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Paweł Ubysz 


Użytkownik "Jacek_P"  napisał w wiadomości

Pawel Ubysz napisal:
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

A jak chcesz uzyskac zdjecia z potwierdzeniem czasu? ;)
Na razie Nikon robi aparaty z cyfrowym potwierdzeniem
nienaruszalnosci. O potwierdzaniu czasu jeszcze nie slyszalem.

a po co ?

Dowodem będzie zeznanie strażników plus zdjęcie. Jeżeli dwóch strazników zezna że zrobili zdjęcie dnia tego a tego to czegóż chciec więcej ?

20 Data: Czerwiec 12 2009 05:49:49
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Jacek_P 

Paweł Ubysz napisal:

Dowodem będzie zeznanie strażników plus zdjęcie. Jeżeli dwóch strazników
zezna że zrobili zdjęcie dnia tego a tego to czegóż chciec więcej ?

A po co homologacja radarow, skoro dwoch panow 'wladza'
moze zeznac, ze samochod zrobil 'wziuut', czyli na pewno
mial powyzej 100 km/h? ;)

A skad pewnosc, ze dwoch zeznajacych straznikow mialo wyregulowane
zegarki? No? Skad? Bo sprawa w sadzie do obalenia. Jak nie w pierwszej,
spolegliwej wobec straznikow instancji to wyzej.
--
Pozdrawiam,

Jacek

21 Data: Czerwiec 15 2009 10:36:31
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2009-06-12, Jacek_P  wrote:

A skad pewnosc, ze dwoch zeznajacych straznikow mialo wyregulowane
zegarki? No? Skad? Bo sprawa w sadzie do obalenia. Jak nie w pierwszej,
spolegliwej wobec straznikow instancji to wyzej.

W drugiej też przegrasz z taką argumentacją.

Krzysiek Kiełczewski

22 Data: Czerwiec 12 2009 09:18:07
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 20:59:40 +0000 (UTC),  Jacek_P wrote:

Pawel Ubysz napisal:
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?
A jak chcesz uzyskac zdjecia z potwierdzeniem czasu? ;)
Na razie Nikon robi aparaty z cyfrowym potwierdzeniem
nienaruszalnosci. O potwierdzaniu czasu jeszcze nie slyszalem.

Synchronizowany GPSem lub DCF ? Lub GSM.
Albo zapamietuje tez czas od ostatniej zmieny czasu i widac czy ktos
manipulowal.

Tylko jest w tym maly niuans - te zabezpieczenia mozna zlamac.
[tzn jest takie ryzyko]

J.

23 Data: Czerwiec 12 2009 13:27:48
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"Jacek_P"  wrote in message

Pawel Ubysz napisal:
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

A jak chcesz uzyskac zdjecia z potwierdzeniem czasu? ;)
Na razie Nikon robi aparaty z cyfrowym potwierdzeniem
nienaruszalnosci. O potwierdzaniu czasu jeszcze nie slyszalem.


A jak chcesz udowodnic, ze ja w ogole mialem ten samochod? Moze starz
miejska wspolpracuje z wydzialem komunikacji. Podstawiaja samochod, potem
falszuja moje dane w dowodzie rejestracyjnym zeby wlepic mandat.

A co jesli to wszystko jest snem i zyjemy w Matrixie?


Punknij ty sie w glowe i zaplac ten mandat. Pusty smiech ogarnia i dziwie
sie, ze polacy maja pretensje do kogokolwiek o brak uczciwosci. Skad polityk
ma miec jakiekolwiek zasady moralne, skoro od malego tatus pokazuje mu, ze
skurwysynstwo poplaca i od mandatu za parkowanie sie zaczyna?




Pozdrawiam
Kamil

24 Data: Czerwiec 12 2009 13:28:11
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"kamil"  wrote in message


"Jacek_P"  wrote in message

Pawel Ubysz napisal:
na podstawie zdjecia samochodu parkujacego na zakazie ?

A jak chcesz uzyskac zdjecia z potwierdzeniem czasu? ;)
Na razie Nikon robi aparaty z cyfrowym potwierdzeniem
nienaruszalnosci. O potwierdzaniu czasu jeszcze nie slyszalem.


A jak chcesz udowodnic, ze ja w ogole mialem ten samochod? Moze starz


***** straz miejska, mea culpa

25 Data: Czerwiec 11 2009 22:11:41
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 20:30:02 +0100,  Viking wrote:

"J.F."  wrote in message
Wezwanie owszem, ale wtedy skieruja sprawe do sadu, zaplacisz troche
wiecej, a z wyrokiem sadu egzekucja pojdzie latwo ..

a na jakiej podstawie sad orzeknie wine uzytkownika pojazdu jezeli ten
przyjdzie z zona na sprawe i ozna powie ze jechali do rodziny w poznanskie o
tej godzinie i ze nie bylo ich w miescie?

jak sie zone przymknie za falszywe zeznania to szybko zmieknie i powie
prawde :-)

J.

26 Data: Czerwiec 11 2009 21:16:16
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"J.F."  wrote in message

jak sie zone przymknie za falszywe zeznania to szybko zmieknie i powie
prawde :-)

na jakiej podstawie? jak to udowodnisz?

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

27 Data: Czerwiec 12 2009 09:20:51
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 21:16:16 +0100,  Viking wrote:

"J.F."  wrote in message
jak sie zone przymknie za falszywe zeznania to szybko zmieknie i powie
prawde :-)

na jakiej podstawie? jak to udowodnisz?

Najpierw na podstawie zeznan dwuch funkcjonariuszy.
A potem zona sama sie przyzna :-)


J.

28 Data: Czerwiec 11 2009 22:58:28
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: waperr 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci


"J.F."  wrote in message

Wezwanie owszem, ale wtedy skieruja sprawe do sadu, zaplacisz troche
wiecej, a z wyrokiem sadu egzekucja pojdzie latwo ..

a na jakiej podstawie sad orzeknie wine uzytkownika pojazdu jezeli ten przyjdzie z zona na sprawe i ozna powie ze jechali do rodziny w poznanskie o tej godzinie i ze nie bylo ich w miescie?

-- Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408
A skad uzytkownik pojazdu wiedzial o mandacie (i moze jeszcze ma ze soba zza wycieraczki) kwitek skoro jechal do Poznania i nagle przychodzi tlumaczyc sie ze to nie on bo go tu nie bylo ??
Toche pokretna historyjka ...
Za 100zl nie warto, lepiej przyjac z pokora zaplacic a na przyszlosc patrzyc gdzie sie parkuje.
Jesli sprawa trafi do sadu grodzkiego i uzytkownik przegra to ma nie tylko mandat ale i prawomocny wyrok w papierach a to juz chyba lepiej te 100zl zaplacic.

pzdr
waperr

29 Data: Czerwiec 11 2009 22:20:44
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"waperr"  wrote in message

A skad uzytkownik pojazdu wiedzial o mandacie (i moze jeszcze ma ze soba zza wycieraczki) kwitek skoro jechal do Poznania i nagle przychodzi tlumaczyc sie ze to nie on bo go tu nie bylo ??
Toche pokretna historyjka ...

przeciez nie wiedzial, nie zglosil sie na straz miejska zaplacic mandat, dostal wezwanie do sadu i sie stawil zdziwiony...

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

30 Data: Czerwiec 11 2009 23:25:49
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: waperr 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci


"waperr"  wrote in message

A skad uzytkownik pojazdu wiedzial o mandacie (i moze jeszcze ma ze soba zza wycieraczki) kwitek skoro jechal do Poznania i nagle przychodzi tlumaczyc sie ze to nie on bo go tu nie bylo ??
Toche pokretna historyjka ...

przeciez nie wiedzial, nie zglosil sie na straz miejska zaplacic mandat, dostal wezwanie do sadu i sie stawil zdziwiony...

-- Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408
A skad straz miejska miala numer rejestracyjny i model/marke samochodu ??
Musieli by sobie spisywac przypadkowe auta i pozniej na nie mandaty wystawiac, wiec to tez pokretne i chyba nikt nawet straznik miejski (nie obrazajac ich) nie bylby na tyle glupi by tak robic. Po pierwsze strata czasu, po drugie jak sie wyda, bo pewnie by sie wiecej takich zglosilo, to kariera straznika w pieruny idzie nie mowiac o innych dla niego/jej konsekwencjach.

pzdr
waperr

31 Data: Czerwiec 11 2009 23:46:01
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"waperr"  wrote in message

A skad straz miejska miala numer rejestracyjny i model/marke samochodu ??
Musieli by sobie spisywac przypadkowe auta i pozniej na nie mandaty wystawiac, wiec to tez pokretne i chyba nikt nawet straznik miejski (nie obrazajac ich) nie bylby na tyle glupi by tak robic. Po pierwsze strata czasu, po drugie jak sie wyda, bo pewnie by sie wiecej takich zglosilo, to kariera straznika w pieruny idzie nie mowiac o innych dla niego/jej konsekwencjach.

no wlasnie nie idzie bo ludzie potulnie biora kwit i leca dac im 100, a kwit laduje w smietniku potem a 100 w kieszeni staznika i komendanta np... gdyby sie ludzie zaczeli burzyc na takie traktowania to by bylo co innego, moze:P oczywisice caly czas mowimy o przypadkach naduzywania wladzy a nie uzasadnionych napomnieniach:)

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

32 Data: Czerwiec 11 2009 21:10:28
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: awygo 


Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci


chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina

Takimi mozliwosciami dysponowali juz dawno. W 2005 roku znalazlem wezwanie
za wycieraczka. Olalem. Potem informacja (nie wezwanie) o sprawie w sadzie.
Wyrok, urzad skarbowy i zajecie konta.

33 Data: Czerwiec 12 2009 09:25:30
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 21:10:28 +0200,  awygo wrote:

Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci
chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina

Takimi mozliwosciami dysponowali juz dawno. W 2005 roku znalazlem wezwanie
za wycieraczka. Olalem. Potem informacja (nie wezwanie) o sprawie w sadzie.
Wyrok, urzad skarbowy i zajecie konta.

Informacja o sprawie w sadzie, czy informacja o osadzeniu w trybie
zaocznym z pouczeniem ze mozesz zaprotestowac i miec normalna sprawe i
wezwanie ?

J.

34 Data: Czerwiec 11 2009 22:28:44
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Ra 

Viking pisze:


"kamil"  wrote in message

Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.

albo tak albo nie... nie wnikam w szczegoly za co wezwanie, mowie tylko ze straz miejska moze sobie w buty wsadzic takie wezwanie i taka egzekucje, chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i godzina,
nie raz widziałem jak robią fotki

35 Data: Czerwiec 12 2009 10:25:53
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Pawel 

Uzytkownik "Viking"  napisal w wiadomosci

albo tak albo nie... nie wnikam w szczegoly za co wezwanie, mowie tylko
ze  straz miejska moze sobie w buty wsadzic takie wezwanie i taka
egzekucje,  chyba ze robia juz w polsce zdjecia pojazdu z data i
godzina

W Warszawie robia fotki. Nie wiem jak w innych miastach. --
Paweł

36 Data: Czerwiec 11 2009 18:45:40
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

kamil pisze:

"Viking"  wrote in message
"karkow"  wrote in message
witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.

wezwanie za wycieraczka moga sobie wsadzic w buty, powiedz im potem zeby ci pokazali dowod doreczenia wezwania, mimo wszystko ze w polsce prawo jest tylko z nazwy to jakies tam zasady obowiazuja i da sie je wyegzekwowac

Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.

Widzisz, ja kiedyś zaparkowałem na parkingu płatnym. W centrum. Była 18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.
GG: 291246, skype: kenickie_PL
"W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi."

37 Data: Czerwiec 11 2009 18:29:09
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"Marcin "Kenickie" Mydlak"  wrote in message

Widzisz, ja kiedyś zaparkowałem na parkingu płatnym. W centrum. Była 18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55.

no i gustownie mandat bierzesz i wrzucasz do kosza, poblem z glowy
nie ma w polsce zwyczaju lapania kurestwa za morde, dlatego ze potulnie lecicie z kazdym kwitkiem zaplacic to co do was wyludzaja oni to robia, jak zaczniecie to zwalczac oni zaczna dostawac po dupie za takie cos... to sie naglasnia w prasie, malo to gazet szuka taniej sensacji?
gdyby sady byly skuteczniejsze idzie do sadu, to 5 minut wyciete z zyciorysu w praktyce, z tego co pamitam jest w polsce domniemanie niewinosci czyli to straz miejska musi udowodnic ze to wykroczenie mialo miejsce a nie uzytkownik ze nie mialo:)
oczywiscie mowimy o przypadkach kurestwa ze strony urzednikow a nie faktycznych wykroczen zeby sie ktos nie uczepil ze pochwalam parkowanie w niedozwolonych miejcach itd.
--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

38 Data: Czerwiec 11 2009 20:53:13
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: elm 


Użytkownik "Viking"  napisał w wiadomości


no i gustownie mandat bierzesz i wrzucasz do kosza, poblem z glowy
nie ma w polsce zwyczaju lapania kurestwa za morde, dlatego ze potulnie lecicie z kazdym kwitkiem zaplacic to co do was wyludzaja oni to robia, jak zaczniecie to zwalczac oni zaczna dostawac po dupie za takie cos... to sie naglasnia w prasie, malo to gazet szuka taniej sensacji?
gdyby sady byly skuteczniejsze idzie do sadu, to 5 minut wyciete z zyciorysu w praktyce, z tego co pamitam jest w polsce domniemanie niewinosci czyli to straz miejska musi udowodnic ze to wykroczenie mialo miejsce a nie uzytkownik ze nie mialo:)
oczywiscie mowimy o przypadkach kurestwa ze strony urzednikow a nie faktycznych wykroczen zeby sie ktos nie uczepil ze pochwalam parkowanie w niedozwolonych miejcach itd.
--
-- -- -- -

Zgadzam sie, czesto w takich przypadkach mowie: "poswiece 1000 zeta, zeby udowodnic wam, ze tej stowy nie dostaniecie, a sprawe naglosnie- tutaj - nagrana rozmowa tel."
Zalatwialem tak cwaniaczkow z najwiekszej hurt. IT w polandkowie, ksiegowych nieplacoacych w urzedach. itp.
Chwasty trzeba wyrywac, bo w skali kraju takie "machniecie- a chuj tam zaplace" daje spora sumke, chca- niech okradaja banki, palantow z wiejskiej itd., a od ludzi, ktorych to panstewko wykancza niech sie odp***.

pzdr
elm

39 Data: Czerwiec 11 2009 20:57:58
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Lopez 

Ohhh, my hero!!!

40 Data: Czerwiec 11 2009 21:09:09
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: elm 


Użytkownik "Lopez"  napisał w wiadomości

Ohhh, my hero!!!

Nie hiroł, tylko walcze o swoje, zeby drugim razem, nie traktowali "z buta" bo "som wieksze urzedowo i w ogule" i nam wszystko wolno.



elm

41 Data: Czerwiec 12 2009 13:14:00
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"elm"  wrote in message


Zgadzam sie, czesto w takich przypadkach mowie: "poswiece 1000 zeta, zeby
udowodnic wam, ze tej stowy nie dostaniecie, a sprawe naglosnie- tutaj -
nagrana rozmowa tel."
Zalatwialem tak cwaniaczkow z najwiekszej hurt. IT w polandkowie,
ksiegowych nieplacoacych w urzedach. itp.
Chwasty trzeba wyrywac, bo w skali kraju takie "machniecie- a chuj tam
zaplace" daje spora sumke, chca- niech okradaja banki, palantow z
wiejskiej itd., a od ludzi, ktorych to panstewko wykancza niech sie
odp***.

Ale jakie kurestwo? Jakie chwasty? Parkowal Marcin o 17:55 bez waznego
biletu? Parkowal. Parking jest platny do 18? Jest.




Pozdrawiam
Kamil

42 Data: Czerwiec 12 2009 14:30:05
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: R2r 

kamil pisze:

Ale jakie kurestwo? Jakie chwasty? Parkowal Marcin o 17:55 bez waznego biletu? Parkowal.
Nie, parkował od 18:30 - przynajmniej ja tak to zrozumiałem:
"Była 18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55."
Parking jest platny do 18? Jest.
No, jest. I "kurestwo" lub jak byśmy tego inaczej nie nazywali polega na poświadczeniu nieprawdy na dokumencie (wypisaniu na mandaciku "wstecznego" czasu) aby wyłudzić nienależną opłatę wraz z nienależną karą. A to pachnie poświadczeniem przez wypisującego nieprawdy

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

43 Data: Czerwiec 12 2009 14:32:05
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: R2r 

R2r pisze:

A to pachnie poświadczeniem przez wypisującego nieprawdy
Miało być: "a to pachnie przestępstwem"

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

44 Data: Czerwiec 12 2009 13:35:52
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"R2r"  wrote in message

kamil pisze:
Ale jakie kurestwo? Jakie chwasty? Parkowal Marcin o 17:55 bez waznego
biletu? Parkowal.
Nie, parkował od 18:30 - przynajmniej ja tak to zrozumiałem:
"Była 18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po
przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w
folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data
wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55."
Parking jest platny do 18? Jest.
No, jest. I "kurestwo" lub jak byśmy tego inaczej nie nazywali polega na
poświadczeniu nieprawdy na dokumencie (wypisaniu na mandaciku "wstecznego"
czasu) aby wyłudzić nienależną opłatę wraz z nienależną karą. A to pachnie
poświadczeniem przez wypisującego nieprawdy


A to przepraszam, zle zrozumialem i zwracam Marcinowi honor, z czyms takim
faktycznie walczyc trzeba.




Pozdrawiam
Kamil

45 Data: Czerwiec 11 2009 19:37:35
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Jarek 


Widzisz, ja kiedyś zaparkowałem na parkingu płatnym. W centrum. Była
18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po
przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w
folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data
wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55.

I co, zapłaciłeś?

46 Data: Czerwiec 11 2009 20:00:21
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Jarek pisze:

Widzisz, ja kiedyś zaparkowałem na parkingu płatnym. W centrum. Była
18:30, a parking wg znaków informacyjnych płatny był _do_ 18:00. Po przyjściu do auta, po około godzinie, zastałem za wycieraczką oprawiony w folię mandat z gustownym drukiem do opłacenia. Na mandacie widniała data wskazująca na ten dzień i wpisana godzina .... 17:55.

I co, zapłaciłeś?

Nie. Mandat poleciał do kosza. Po 2,5 roku sobie przypomnieli, ale też olałem. Nawet to opisywałem na grupie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.
GG: 291246, skype: kenickie_PL
"W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi."

47 Data: Czerwiec 12 2009 13:39:09
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: neelix 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"Viking"  wrote in message

"karkow"  wrote in message
witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.


wezwanie za wycieraczka moga sobie wsadzic w buty, powiedz im potem zeby ci pokazali dowod doreczenia wezwania, mimo wszystko ze w polsce prawo jest tylko z nazwy to jakies tam zasady obowiazuja i da sie je wyegzekwowac

Nastepny, ktory woli marnowac czas i nerwy wloczac sie po sadach, zamiast zaplacic mandat bo zaparkowal jak dupa wolowa.

A jeśli ktoś dla jaj usunął kartke zza wycieraczki? Niemożliwe? Stał jakiś łepek, jak odeszli to wyjął, przeczytał i wyrzucił. Takie zostawianie i ewentualne potem ciąganie po sądach to skandal. Jest numer rej. to dostarczać należy pocztą  jeśli nie można osbiście z rąk do rąk. Właśnie przez takie głupie pogrywanie SM z obywatelem ludzie zaczynają kombinować co z tym zrobić.
neelix

48 Data: Czerwiec 12 2009 13:15:36
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"neelix"  wrote in message



A jeśli ktoś dla jaj usunął kartke zza wycieraczki? Niemożliwe? Stał jakiś
łepek, jak odeszli to wyjął, przeczytał i wyrzucił. Takie zostawianie i
ewentualne potem ciąganie po sądach to skandal. Jest numer rej. to
dostarczać należy pocztą  jeśli nie można osbiście z rąk do rąk. Właśnie
przez takie głupie pogrywanie SM z obywatelem ludzie zaczynają kombinować
co z tym zrobić.

Nie tylko w Polsce mandaty zostawia sie za wycieraczka, ale glownie w polsce
ludzie maja we krwi wdupiemienie wszystkiego. Zaparkuje sobie na trawniczku,
w dupie mam sasiadow, piesek niech sra do piaskownicy, a niech mi jakis
mandat wystawi to zona zezna ze bylem w tym czasie u tesciow na obiedzie
wiec to nie mozliwe.

To sie nazywa kurestwo i chwasty, ktore trzeba wyrywac.



Pozdrawiam
Kamil

49 Data: Czerwiec 12 2009 14:32:06
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: neelix 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"neelix"  wrote in message

A jeśli ktoś dla jaj usunął kartke zza wycieraczki? Niemożliwe? Stał jakiś łepek, jak odeszli to wyjął, przeczytał i wyrzucił. Takie zostawianie i ewentualne potem ciąganie po sądach to skandal. Jest numer rej. to dostarczać należy pocztą  jeśli nie można osbiście z rąk do rąk. Właśnie przez takie głupie pogrywanie SM z obywatelem ludzie zaczynają kombinować co z tym zrobić.

Nie tylko w Polsce mandaty zostawia sie za wycieraczka, ale glownie w polsce ludzie maja we krwi wdupiemienie wszystkiego. Zaparkuje sobie na trawniczku, w dupie mam sasiadow, piesek niech sra do piaskownicy, a niech mi jakis mandat wystawi to zona zezna ze bylem w tym czasie u tesciow na obiedzie wiec to nie mozliwe.

To sie nazywa kurestwo i chwasty, ktore trzeba wyrywac.

Nie o to chodziło. Co jeśli kartka zginęła?
neelix

50 Data: Czerwiec 12 2009 13:34:42
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"neelix"  wrote in message


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"neelix"  wrote in message



A jeśli ktoś dla jaj usunął kartke zza wycieraczki? Niemożliwe? Stał
jakiś łepek, jak odeszli to wyjął, przeczytał i wyrzucił. Takie
zostawianie i ewentualne potem ciąganie po sądach to skandal. Jest numer
rej. to dostarczać należy pocztą  jeśli nie można osbiście z rąk do rąk.
Właśnie przez takie głupie pogrywanie SM z obywatelem ludzie zaczynają
kombinować co z tym zrobić.

Nie tylko w Polsce mandaty zostawia sie za wycieraczka, ale glownie w
polsce ludzie maja we krwi wdupiemienie wszystkiego. Zaparkuje sobie na
trawniczku, w dupie mam sasiadow, piesek niech sra do piaskownicy, a
niech mi jakis mandat wystawi to zona zezna ze bylem w tym czasie u
tesciow na obiedzie wiec to nie mozliwe.

To sie nazywa kurestwo i chwasty, ktore trzeba wyrywac.

Nie o to chodziło. Co jeśli kartka zginęła?


Wtedy to z pewnoscia wina cieplych pradow atmosferycznych znad baltyku
powodujacych silne wiatry wyrywajace mandaty spod wycieraczek. Niech mandat
zaplaca amerykanie, w koncu to przez nich mamy globalne ocieplenie.




Pozdrawiam
Kamil

51 Data: Czerwiec 12 2009 15:50:00
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: neelix 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"neelix"  wrote in message

Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

"neelix"  wrote in message

A jeśli ktoś dla jaj usunął kartke zza wycieraczki? Niemożliwe? Stał jakiś łepek, jak odeszli to wyjął, przeczytał i wyrzucił. Takie zostawianie i ewentualne potem ciąganie po sądach to skandal. Jest numer rej. to dostarczać należy pocztą  jeśli nie można osbiście z rąk do rąk. Właśnie przez takie głupie pogrywanie SM z obywatelem ludzie zaczynają kombinować co z tym zrobić.

Nie tylko w Polsce mandaty zostawia sie za wycieraczka, ale glownie w polsce ludzie maja we krwi wdupiemienie wszystkiego. Zaparkuje sobie na trawniczku, w dupie mam sasiadow, piesek niech sra do piaskownicy, a niech mi jakis mandat wystawi to zona zezna ze bylem w tym czasie u tesciow na obiedzie wiec to nie mozliwe.

To sie nazywa kurestwo i chwasty, ktore trzeba wyrywac.

Nie o to chodziło. Co jeśli kartka zginęła?


Wtedy to z pewnoscia wina cieplych pradow atmosferycznych znad baltyku powodujacych silne wiatry wyrywajace mandaty spod wycieraczek. Niech mandat zaplaca amerykanie, w koncu to przez nich mamy globalne ocieplenie.

Bez komentarza. Skoro nie czytasz to może nie odpowiadaj.

neelix

52 Data: Czerwiec 12 2009 14:51:56
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"neelix"  wrote in message


Wtedy to z pewnoscia wina cieplych pradow atmosferycznych znad baltyku
powodujacych silne wiatry wyrywajace mandaty spod wycieraczek. Niech
mandat zaplaca amerykanie, w koncu to przez nich mamy globalne
ocieplenie.

Bez komentarza. Skoro nie czytasz to może nie odpowiadaj.

Ja po prostu nadziwic sie nie moge polskiemu fenomenowi. Jak nie samochod
byl akurat w drodze do Poznania, to kartke wywialo. Jak juz nie wywieje, to
zdjecia na pewno sa sfalszowane, bo aparat nie ma zaplombowanego zegara
nakladajacego na nie date. Matrix panie, Matrix.


Pozdrawiam
Kamil

53 Data: Czerwiec 12 2009 18:36:15
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: neelix 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"neelix"  wrote in message
Wtedy to z pewnoscia wina cieplych pradow atmosferycznych znad baltyku powodujacych silne wiatry wyrywajace mandaty spod wycieraczek. Niech mandat zaplaca amerykanie, w koncu to przez nich mamy globalne ocieplenie.

Bez komentarza. Skoro nie czytasz to może nie odpowiadaj.

Ja po prostu nadziwic sie nie moge polskiemu fenomenowi. Jak nie samochod byl akurat w drodze do Poznania, to kartke wywialo. Jak juz nie wywieje, to zdjecia na pewno sa sfalszowane, bo aparat nie ma zaplombowanego zegara nakladajacego na nie date. Matrix panie, Matrix.

A jak jakiś gówniarz wyrzucił kartkę to może być? Tak pośrednio między wiatrem, a Poznaniem? Nic nie wiesz a tu wezwanie na rozprawę. To jest dopiero hicior sezonu.

neelix

54 Data: Czerwiec 11 2009 20:18:56
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Artur Miller 


"Viking"  wrote in message


"karkow"  wrote in message

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro
w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym
zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe
doreczenie'.


wezwanie za wycieraczka moga sobie wsadzic w buty, powiedz im potem zeby
ci pokazali dowod doreczenia wezwania, mimo wszystko ze w polsce prawo
jest tylko z nazwy to jakies tam zasady obowiazuja i da sie je
wyegzekwowac

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/mandaty-za-wycieraczka-legalne,708392

tak sobie żeście wybrali :P

@

55 Data: Czerwiec 11 2009 19:27:01
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"Artur Miller"  wrote in message


http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/mandaty-za-wycieraczka-legalne,708392

tak sobie żeście wybrali :P

boze, jak dobrze ze wyjechalem, to juz kurwa chore, zaniedlugo bedziesz sie musial domyslic ze na ciebie czekaja w sadzie..
co za idiota to osadzil? poszedlbym z tym dalej, europejski napewno zabilby ich smiechem... w angli np tez sa mandaty na szybie, ale przyklejone w fajnym woreczku z uzsadnieniem i poparte zdjeciami z data i czasem wykroczenia... oczywiscie zdjecia do wgladu na komisie ale sa a nie czyjes widzimisie, nie lubie pana z granatowego porshe to mu wpakuje dziennie kwit za wycieraczke...

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

56 Data: Czerwiec 11 2009 20:51:33
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: jack 

Miałem podobny przypadek kilka lat temu.Wieliczka pod kopalnią soli na zakazie.
Podjechałem do strazy dowiedziałem sie ze mandat od...złdo.. zł.
Zapytałem[grzecznie]czy w taryfikatorze jest "ustna nagana"?
Dostałem takową podziekowałem odjechałem.
Podobnie jakieś dwa lata temu na Lubicz akcja z blokodą na koła-o dziwo ustna
nagana też przeszała[czekałem prawie godz.na przyjazd strazników]
pozdro.jack

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

57 Data: Czerwiec 11 2009 20:56:57
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 19:27:01 +0100,  Viking wrote:

"Artur Miller"  wrote in message
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/mandaty-za-wycieraczka-legalne,708392
tak sobie ?eÂście wybrali :P

boze, jak dobrze ze wyjechalem, to juz kurwa chore, zaniedlugo bedziesz sie
musial domyslic ze na ciebie czekaja w sadzie..
co za idiota to osadzil? poszedlbym z tym dalej, europejski napewno zabilby
ich smiechem... w angli np tez sa mandaty na szybie, ale przyklejone w
fajnym woreczku z uzsadnieniem i poparte zdjeciami z data i czasem
wykroczenia... oczywiscie zdjecia do wgladu na komisie ale sa a nie czyjes
widzimisie, nie lubie pana z granatowego porshe to mu wpakuje dziennie kwit
za wycieraczke...

I myslisz ze taki przepis dziala odkad miasto stac na cyfrowki, czy od
dawniej, gdy wystarczylo slowo policjanta/straznika ?

A tak pomijac przypadek granatowego porsche, ktory bardzo szybko by
sie skonczyl, to widzisz jakas istotna roznice ? Tez wstawiaja za
wycieraczke.

J.

58 Data: Czerwiec 11 2009 19:58:05
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"J.F."  wrote in message

I myslisz ze taki przepis dziala odkad miasto stac na cyfrowki, czy od
dawniej, gdy wystarczylo slowo policjanta/straznika ?

A tak pomijac przypadek granatowego porsche, ktory bardzo szybko by
sie skonczyl, to widzisz jakas istotna roznice ? Tez wstawiaja za
wycieraczke.

widac nic nie zrozumiales z tego co napisalem, polecam wszystkie moje wypowiedzi przeczytac...

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

59 Data: Czerwiec 11 2009 21:14:19
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: elm 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Thu, 11 Jun 2009 19:27:01 +0100,  Viking wrote:
"Artur Miller"  wrote in message
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/mandaty-za-wycieraczka-legalne,708392
tak sobie ?eÂście wybrali :P

boze, jak dobrze ze wyjechalem, to juz kurwa chore, zaniedlugo bedziesz sie
musial domyslic ze na ciebie czekaja w sadzie..
co za idiota to osadzil? poszedlbym z tym dalej, europejski napewno zabilby
ich smiechem... w angli np tez sa mandaty na szybie, ale przyklejone w
fajnym woreczku z uzsadnieniem i poparte zdjeciami z data i czasem
wykroczenia... oczywiscie zdjecia do wgladu na komisie ale sa a nie czyjes
widzimisie, nie lubie pana z granatowego porshe to mu wpakuje dziennie kwit
za wycieraczke...

I myslisz ze taki przepis dziala odkad miasto stac na cyfrowki, czy od
dawniej, gdy wystarczylo slowo policjanta/straznika ?

A tak pomijac przypadek granatowego porsche, ktory bardzo szybko by
sie skonczyl, to widzisz jakas istotna roznice ? Tez wstawiaja za
wycieraczke.

J.

Mam wrazenie, ze jestes tu " z urzedu"

elm

60 Data: Czerwiec 12 2009 09:23:38
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: J.F. 

On Thu, 11 Jun 2009 21:14:19 +0200,  elm wrote:

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
On Thu, 11 Jun 2009 19:27:01 +0100,  Viking wrote:
boze, jak dobrze ze wyjechalem, to juz kurwa chore, zaniedlugo bedziesz
sie musial domyslic ze na ciebie czekaja w sadzie.. [...]

I myslisz ze taki przepis dziala odkad miasto stac na cyfrowki, czy od
dawniej, gdy wystarczylo slowo policjanta/straznika ?
A tak pomijac przypadek granatowego porsche, ktory bardzo szybko by
sie skonczyl, to widzisz jakas istotna roznice ? Tez wstawiaja za
wycieraczke.

Mam wrazenie, ze jestes tu " z urzedu"

Nie, tylko niech nam Viking nie mowi ze na Zachodzie to tak swietnie
jest.
Elektronika robi postepy to jest, ale bylo podobnie jak u nas.


J.

61 Data: Czerwiec 12 2009 18:01:39
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"J.F."  wrote in message

Nie, tylko niech nam Viking nie mowi ze na Zachodzie to tak swietnie
jest.
Elektronika robi postepy to jest, ale bylo podobnie jak u nas.

napewno jest lepiej czy swietnie nie wiem, ale pod katem relacji policja - obywatel w stosunku do polski to jest niebo i ziemia, zwlaszcza w sprawach blachych jak zle parkowanie czy glosniej puszczone radio czy nawalony klient, za to ostrzej znacznie ostrzej reaguja na ew zarzewia przestepstwa ze tak to nazwe... policja dziala prewencyjnie i edukacyjnie glownie

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

62 Data: Czerwiec 12 2009 13:22:22
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"Viking"  wrote in message


boze, jak dobrze ze wyjechalem, to juz kurwa chore, zaniedlugo bedziesz
sie musial domyslic ze na ciebie czekaja w sadzie..
co za idiota to osadzil? poszedlbym z tym dalej, europejski napewno
zabilby ich smiechem... w angli np tez sa mandaty na szybie, ale
przyklejone w fajnym woreczku z uzsadnieniem i poparte zdjeciami z data i
czasem wykroczenia... oczywiscie zdjecia do wgladu na komisie ale sa a nie
czyjes widzimisie, nie lubie pana z granatowego porshe to mu wpakuje
dziennie kwit za wycieraczke...

Trujesz takie pierdoly, ze nie chce mi sie nawet podejmowac rzeczowej
polemiki na temat twoich wyimaginowanych angielskich mandatow.


Wez tylko pod uwage, ze w anglii ktos zle parkuje, to placi zamaist
"wypierdole mandat a potem powiem, ze nie pamietam kto jechal". Taka drobna
roznica.



Pozdrawiam
Kamil

63 Data: Czerwiec 12 2009 18:03:43
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: Viking 


"kamil"  wrote in message

Wez tylko pod uwage, ze w anglii ktos zle parkuje, to placi zamaist "wypierdole mandat a potem powiem, ze nie pamietam kto jechal". Taka drobna roznica.

wez rozbieg z 10metrow i pierdolnij tym pustym lbem w sciane to moze sie kurwa obudzisz, bo juz nie moge, pierwszy moj post w tym temacie JASNO I KLAROWNIE WYJASNIL ZE MAM NA MYSLI "KURESTWO" I NADUZYWANIE WLADZY PRZEZ POLICJE I STRAZ MIEJSKA A NIE UPOMNIENIA I MANDATY KTORE SLOSZNIE W GLORII PRAWA ZOSTALY WLEPIONE
EOD z ludzmi ktorzy nie umia czytac nie rozmawiam

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

64 Data: Czerwiec 12 2009 08:23:34
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kukikoko 

Przerabiałem. W Wawie.
Ja wypierdoliłem mandat, za jakiś czas dostałem
wezwanie od straży ze zdjęciami auta.
Poszedłem, dowiedziałem się, że stówa plus
karny punkt (punkty?). Powiedziałem, że nie
pamiętam, kto jechał samochodem wtedy - dostałem
tylko mandat, bez punktów.
Od zapłacenia się nie wymigasz, od punktów
można jak wyżej.

65 Data: Czerwiec 12 2009 16:49:51
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: huri_khan 

karkow pisze:

witam,
dostalem dzis za wycieraczka wezwanie do stawienia sie u straznikow jutro w charakterze osoby podejrzanej do zlozenia wyjasnien. Kwestia - co z tym zrobic? stawic sie bedzie pouczenie czy olac bo bylo 'nieprawidlowe doreczenie'.
dzieki za odp
pozdrawiam


Byłem kiedyś w Pszczynie i zaparkowałem w centrum nie mając identyfikatora (nie zauważyłem jak wjeżdżałem do strefy), wróciłem do samochodu po jakiś 4 godzinach i zastałem wezwanie.

Wróciłem do domu, zadzwoniłem, powiedziałem nie zauważyłem strefy, że byłem pierwszy raz, dostałem wezwanie i chyba muszę zapłacić, poprosiłem o numer konta na które muszę wpłacić pieniądze bo raczej ciężko będzie się stawić osobiście.

Miły pan poprosił o moje dane, dane samochodu i powiedział że daje mi tylko pouczenie ale na drugi raz mam już uważać.
Więc także w straży miejskiej pracują normalni ludzie i tych pozdrawiam.



--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

66 Data: Czerwiec 12 2009 15:55:35
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: kamil 


"huri_khan"  wrote in message


Wróciłem do domu, zadzwoniłem, powiedziałem nie zauważyłem strefy, że
byłem pierwszy raz, dostałem wezwanie i chyba muszę zapłacić, poprosiłem o
numer konta na które muszę wpłacić pieniądze bo raczej ciężko będzie się
stawić osobiście.

Miły pan poprosił o moje dane, dane samochodu i powiedział że daje mi
tylko pouczenie ale na drugi raz mam już uważać.
Więc także w straży miejskiej pracują normalni ludzie i tych pozdrawiam.

Wystarczy, ze zadzwoni do nich normalny kierowca, ktory wyrazi chec
zaplacenia mandatu i przyzna sie do zagapienia, zamiast zaczynac od "co wy
se tu **piiiiiii** za **piiiiiii** myslicie wy **piiiiiii** mnie
**piiiiiii** mandat **piiiiiii** **piiiiiii** **piiiiiii** wystawiac?".

A patrzac na krew gotujaca sie w tym watku, tak wyglada wiekszosc
przypadkow, po czym na grupie dowiemy sie co najwyzej ze na pol minuty
wyskoczyl z samochodu przeprowadzic niewidoma przez ulice, a kiedy wrocil
mandat juz byl i to z data wczorajsza.



Pozdrawiam
Kamil

67 Data: Czerwiec 12 2009 18:48:23
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: neelix 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości


"huri_khan"  wrote in message
Wróciłem do domu, zadzwoniłem, powiedziałem nie zauważyłem strefy, że byłem pierwszy raz, dostałem wezwanie i chyba muszę zapłacić, poprosiłem o numer konta na które muszę wpłacić pieniądze bo raczej ciężko będzie się stawić osobiście.

Miły pan poprosił o moje dane, dane samochodu i powiedział że daje mi tylko pouczenie ale na drugi raz mam już uważać.
Więc także w straży miejskiej pracują normalni ludzie i tych pozdrawiam.

Wystarczy, ze zadzwoni do nich normalny kierowca, ktory wyrazi chec zaplacenia mandatu i przyzna sie do zagapienia, zamiast zaczynac od "co wy se tu **piiiiiii** za **piiiiiii** myslicie wy **piiiiiii** mnie **piiiiiii** mandat **piiiiiii** **piiiiiii** **piiiiiii** wystawiac?".

A patrzac na krew gotujaca sie w tym watku, tak wyglada wiekszosc przypadkow, po czym na grupie dowiemy sie co najwyzej ze na pol minuty wyskoczyl z samochodu przeprowadzic niewidoma przez ulice, a kiedy wrocil mandat juz byl i to z data wczorajsza.

Robisz w straży?
neelix

68 Data: Czerwiec 12 2009 20:37:21
Temat: Re: straz miejska - wezwanie - wycieraczka
Autor: R2r 

huri_khan pisze:

Więc także w straży miejskiej pracują normalni ludzie i tych pozdrawiam.

Owszem, ale również pracują tacy, których do normalnych bym nie zaliczał. Albo inaczej: nie chciałbym aby ich zachowanie było normą ogólnie przyjętą. Vide: choćby przypadek opisany przez Marcina "Kenickie".
A niestety potwierdzić muszę, że i tacy się zdarzają.

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

straz miejska - wezwanie - wycieraczka



Grupy dyskusyjne