W tę zimę zaciekawił mnie dziwny objaw w moim samochodzie, gdy np mamy zimny
silnik, jedziemy na 2 biegu i nagle puścimy pedał gazu samochód potrafi
ostro szarpnąć w tył i przód. Potrafi zrobić podobnie gdy np jedziemy
powolutku w korku na dwójce, czy trójce i nagle dociśniemy pedał. Poza tym
po odpaleniu czasem słychać takie ciche chrobotanie trwające po kilka sekund
co jakiś czas. Czy to oznaka że trzeba się zainteresować rozrządem, paskiem
klinowym?
2 |
Data: Styczen 17 2009 12:56:27 |
Temat: Re: szarpanie, chrobotanie... |
Autor: PeJot - Krk |
Użytkownik "kamil_pl" napisał w wiadomości
W tę zimę zaciekawił mnie dziwny objaw w moim samochodzie, gdy np mamy zimny
silnik, jedziemy na 2 biegu i nagle puścimy pedał gazu samochód potrafi
ostro szarpnąć w tył i przód. Potrafi zrobić podobnie gdy np jedziemy
powolutku w korku na dwójce, czy trójce i nagle dociśniemy pedał. Poza tym
po odpaleniu czasem słychać takie ciche chrobotanie trwające po kilka sekund
co jakiś czas. Czy to oznaka że trzeba się zainteresować rozrządem, paskiem
klinowym?
-- -- -- -- -- -- --
A jaki masz bolid ?
Może pasowałoby dolac do baku jakiś środek usuwający wodę (albo po prostu
ze 100ml denaturatu po zatankowaniu do pełna). i tankować w zimie do pełna
....
Filtr powietrza możesz też wymienić ...
Ranne chrobotanie może powodować wiele rzeczy- paski, łożyska osprzętu ...
pozdro
PeJot
3 |
Data: Styczen 17 2009 14:54:48 | Temat: Re: szarpanie, chrobotanie... | Autor: łukasz |
na moj gust to beda szklanki
4 |
Data: Styczen 17 2009 22:43:29 | Temat: Re: szarpanie, chrobotanie... | Autor: kamil_pl |
A jaki masz bolid ?
Corolla E11 '97 1.4 benzyna
Może pasowałoby dolac do baku jakiś środek usuwający wodę (albo po prostu
ze 100ml denaturatu po zatankowaniu do pełna). i tankować w zimie do pełna
Tankuję do pełna na LUK Oil, denaturat muszę spróbować..
Filtr powietrza możesz też wymienić ...
Wymianiany 1,5 roku temu (czyli jakieś 15-16 tys km - polski zamiennik)
Ranne chrobotanie może powodować wiele rzeczy- paski, łożyska osprzętu ...
Tak się właśnie zastanawiałem, czy to np pasek jakiś się nie "omyka" np z
powodu luzu albo zużycia. Jestem jeszcze kompletnym laikiem jeśli chodzi o
to co pod maską... Poza tym silnik pracuje cicho i równo, jest mocny, łatwo
wchodzi na obroty, szybko się nagrzewa do temp pracy.
| | |