Użytkownik "Traffic" napisał w wiadomości
no sprawa nie jest tak skomplitowana, w sumie to mam 50% szans ze zaczne
od dobrej strony ;)
jednak stawiam na przod czyli strona blizsza silnika, obadamy jak sie
powiedzie
Ja bym postawił na tył czyli wylot. Zdejmiesz wtedy kapę z samym wylotem,
Śmieci, które pozostały ze starego wkładu łatwo wydłubiesz albo same
wypadną.
Mając stabilnie zamocowaną okładzinę wydechu i centrycznie w niej osadzoną
rurę preforowaną będziesz mógł nawtykac pomiędzy wypełnienie, zmknąć puszkę
samą pokrywką i na nowo zanitować. Jak rozbierzesz od drugiej strony to
będziesz
miał osobno rurę i osobno okładzinę wydechu, wtedy może być problem z
włożeniem
wypełnienia osadzeniem rury. Powyższe mądrości są na podstawie mojego
higashi.
Pozdrawiam
Irek i ktm-y
6 |
Data: Kwiecien 10 2009 00:07:07 |
Temat: Re: tlumik wymiana wygluszenia |
Autor: |
(podepne sie pod temat)
Gdzie dostane te opaski z nierdzewki (nie nawiercone), na ktore zapina
sie nity?
Wymieniam otuline tlumika na taka o cienszej sciance i otwory mi nie
beda sie nakladac.
Potrzebuje nowe opaski i nowe otwory nawiercic.
7 |
Data: Kwiecien 10 2009 11:30:35 | Temat: Re: tlumik wymiana wygluszenia | Autor: Kuczu |
pisze:
Potrzebuje nowe opaski i nowe otwory nawiercic.
Ja kupowalem swego czasu na Aledrogo
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
| |