Objaw dosc typowy - przy hamowaniu kierownica wibruje.
Diagnoza tez prosta - tarcza krzywa.
Zaraz .. w zasadzie czemu trzesie kierownica ?
Przeciez hamulec z kolem w jednej piascie i nie powinien powodowac
powstania zadnych sil zewnetrznych ..
J.
2 |
Data: Listopad 05 2007 21:34:34 |
Temat: Re: trzesie przy hamowaniu |
Autor: Tomasz Pyra |
J.F. pisze:
Objaw dosc typowy - przy hamowaniu kierownica wibruje.
Diagnoza tez prosta - tarcza krzywa.
Zaraz .. w zasadzie czemu trzesie kierownica ? Przeciez hamulec z kolem w jednej piascie i nie powinien powodowac
powstania zadnych sil zewnetrznych ..
Jeżeli hamuje pulsacyjnie, to na ramieniu wyznaczonym przez promień zataczania koła, wytworzy się pulsujący moment który drążkami zostanie przeniesiony na kierownicę.
--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
http://free.of.pl/h/hellfire/pmscode.html
|