Grupy dyskusyjne   »   turbo w OM642

turbo w OM642



1 Data: Marzec 30 2014 22:50:40
Temat: turbo w OM642
Autor: megrimsES 

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?



2 Data: Marzec 31 2014 01:28:45
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: Lewis 

W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ…ce odgłosy.


--
Pozdrawiam
Lewis

3 Data: Marzec 31 2014 07:13:59
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: megrimsES 

W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:

W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ…ce odgłosy.


A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

4 Data: Marzec 31 2014 07:17:45
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: megrimsES 

W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:

W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ…ce
odgłosy.


A jeśli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiający się przy średnim
obciążeniu? I ciekawe, bo słychać go tylko wewnątrz auta. Na zewnątrz
żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
Zapomniałem dodać, że dźwięk turbo brzmi raczej jak odgłos świerszcza
niż standardowy gwizd turbiny.

5 Data: Marzec 31 2014 11:02:04
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: Lewis 

W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:

żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

Tylko? ;P

--
Pozdrawiam
Lewis

6 Data: Marzec 31 2014 17:56:36
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: megrimsES 

W dniu 2014-03-31 11:02, Lewis pisze:

W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:

żadnego świstu nie ma. Z mocą nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.

Tylko? ;P

http://zapodaj.net/75ff4d3f8f682.png.html

525d oddałem żonie, bo nie da się tym autem jeździć.

7 Data: Marzec 31 2014 12:16:41
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: Maciek 

Dnia Mon, 31 Mar 2014 01:28:45 +0200, Lewis napisał(a):

spadek mocy

Albo wzrost mocy. Kolega w Vitarze mial cieknace olejem turbo. Po naprawie
moc spadla :)

--
Maciek

Kobiety są zasadniczo trudne w obsłudze
Na szczęście mają pare paneli dotykowych i myszkę

8 Data: Marzec 31 2014 08:18:20
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: X-Man 

"megrimsES"  wrote in message

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion kilometrów...

Pzdr
Piotrek

9 Data: Marzec 31 2014 10:26:36
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: megrimsES 

W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:

"megrimsES"  wrote in message

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...

Pzdr
Piotrek

C320CDI 2005 rok po lifcie.

I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

10 Data: Marzec 31 2014 11:01:39
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: Lewis 

W dniu 2014-03-31 10:26, megrimsES pisze:

W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES"  wrote in message

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?

zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...

Pzdr
Piotrek

C320CDI 2005 rok po lifcie.

I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

Mi wszelkie suszarki robi www.wrcs.pl. Łącznie z budowaniem hybryd.

--
Pozdrawiam
Lewis

11 Data: Marzec 31 2014 10:56:59
Temat: Re: turbo w OM642
Autor: X-Man 

"megrimsES"  wrote in message

W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES"  wrote in message

Jakie są najczęstrze objawy kończącej się turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodą teoretycznie powinno wytrzymać milion
kilometrów...
Pzdr
Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerować, może ktoś cos polecić?
Ile to powinno trwać, ile powinno kosztować?

pytanie czy jest co regenerować w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurę która idzie od filtra powietrza złpa ręką za wałek i poruszaj czy czujesz jakiś luz (nie wiem na ile tam jest jakiś dostęp) czasem hałas może być spowodowany nieszczelnością w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt 500-1000zł w zależności od miejsca i tego co dokładnie z tą turbiną się stało.
Osobiście polecam www.trans-turbo.pl jeżdżÄ™ na drugiej już bybrydowej turbosprężarce od nich i śmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok i pełen profesjonalizm w podejściu do klienta.

Pzdr
Piotrek

turbo w OM642



Grupy dyskusyjne