Użytkownik "magnes" napisał w wiadomości:
prawde powiedziawszy na razie tez nie wiem jak to dziala.
http://forum.oldtimery.com/viewtopic.php?f=11&t=237
"Silnik to standartowa 175/wiatr/ z domontowanym (do góry nogami) 2
cylindrem z góry, górny cylinder jest zaślepiony od góry. tłoki w cylindrach
poruszają się w jednej osi, są zwrócone ku sobie denkami i połączone ze sobą
na stałe przyspawaną(do denek) rurką która przechodzi przez wspólną
głowicę(a właściwie 2 głowice w 1). Gdy w jednym cylindrze następuje
sprężanie w 2 następuje rozprężanie i tak na przemian."
--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu
http://www.bikepics.com/members/magnes/
4 |
Data: Listopad 28 2009 21:05:02 |
Temat: Re: uklad pietrowy silnika spalinowego |
Autor: Monster |
magnes pisze:
są zwrócone ku sobie denkami i połączone ze sobą
na stałe przyspawaną(do denek) rurką która przechodzi przez wspólną głowicę(a właściwie 2 głowice w 1). Gdy w jednym cylindrze następuje sprężanie w 2 następuje rozprężanie i tak na przemian."
Coś tak kombinowałem,ale bez odwracania cylindra,ale nie mogłem sobie wyobrazić połączenia tłoków.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
|