Grupy dyskusyjne   »   uszczelka pod glowica

uszczelka pod glowica



1 Data: Sierpien 11 2009 09:11:55
Temat: uszczelka pod glowica
Autor: mateusx6 

powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy
objaw po ilus tam tysiecy km?



2 Data: Sierpien 11 2009 09:54:05
Temat: Re: uszczelka pod glowica
Autor: pwz 

mateusx6 pisze:

powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy objaw po ilus tam tysiecy km?

Zdefiniuj "standardowy". Wszystko pewnie zależy od marki i wieku auta, ale na mój chłopski rozum, prędzej czy później przydarzyć się musi "każdemu" (w cudzysłowie, bo pewnie zaraz ktoś poda przykład takiego, który jednak nie miał takiej awarii... i był nie bity, igła, prosto z salonu etc. ;-)) samochodowi.
pwz

3 Data: Sierpien 11 2009 10:04:41
Temat: Re: uszczelka pod glowica
Autor: mateusx6 


Użytkownik "pwz"  napisał w wiadomości

mateusx6 pisze:
powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy
objaw po ilus tam tysiecy km?

Zdefiniuj "standardowy". Wszystko pewnie zależy od marki i wieku auta, ale
na mój chłopski rozum, prędzej czy później przydarzyć się musi "każdemu"
(w cudzysłowie, bo pewnie zaraz ktoś poda przykład takiego, który jednak
nie miał takiej awarii... i był nie bity, igła, prosto z salonu etc. ;-))
samochodowi.
pwz


standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie
uszczelka pod glowica

Tak sie nad tym zastanawiam bo u mnie pewnie wlasnie padla upg i jestem
ciekaw czy to w wiekszosci aut jest podobnie... ze predzej czy pozniej ale
spotka to pewnie kazdego?

4 Data: Sierpien 11 2009 10:12:57
Temat: Re: uszczelka pod glowica
Autor: krzysiek82 

mateusx6 pisze:

standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie uszczelka pod glowica

Tak sie nad tym zastanawiam bo u mnie pewnie wlasnie padla upg i jestem ciekaw czy to w wiekszosci aut jest podobnie... ze predzej czy pozniej ale spotka to pewnie kazdego?

Uszczelka pada zwykle ze starości i jest to normalne zjawisko. Jest to taki sam element eksploatacyjny jak oleje, filtry itp itd z tym, że wymienia się go bardzo sporadycznie i tylko wtedy gdy puści. (całe szczęście) minus jest taki, że gdy uszczelka puści i połączą się kanały wodne z olejowymi to koniec jazdy :/ W niektórych silniach dosłownie kilka mm dzieli cylinder od kanału wodnego. W punto masz to szczęście, że koszty są na prawdę niewielkie w porównaniu z bardziej zaawansowanymi konstrukcjami 16-zaworowymi itp itd.

--
krzysiek82

uszczelka pod glowica



Grupy dyskusyjne