mateusx6 pisze:
powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy objaw po ilus tam tysiecy km?
Zdefiniuj "standardowy". Wszystko pewnie zależy od marki i wieku auta, ale na mój chłopski rozum, prędzej czy później przydarzyć się musi "każdemu" (w cudzysłowie, bo pewnie zaraz ktoś poda przykład takiego, który jednak nie miał takiej awarii... i był nie bity, igła, prosto z salonu etc. ;-)) samochodowi.
pwz
3 |
Data: Sierpien 11 2009 10:04:41 |
Temat: Re: uszczelka pod glowica |
Autor: mateusx6 |
Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości
mateusx6 pisze:
powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy
objaw po ilus tam tysiecy km?
Zdefiniuj "standardowy". Wszystko pewnie zależy od marki i wieku auta, ale
na mój chłopski rozum, prędzej czy później przydarzyć się musi "każdemu"
(w cudzysłowie, bo pewnie zaraz ktoś poda przykład takiego, który jednak
nie miał takiej awarii... i był nie bity, igła, prosto z salonu etc. ;-))
samochodowi.
pwz
standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie
uszczelka pod glowica
Tak sie nad tym zastanawiam bo u mnie pewnie wlasnie padla upg i jestem
ciekaw czy to w wiekszosci aut jest podobnie... ze predzej czy pozniej ale
spotka to pewnie kazdego?
4 |
Data: Sierpien 11 2009 10:12:57 | Temat: Re: uszczelka pod glowica | Autor: krzysiek82 |
mateusx6 pisze:
standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie uszczelka pod glowica
Tak sie nad tym zastanawiam bo u mnie pewnie wlasnie padla upg i jestem ciekaw czy to w wiekszosci aut jest podobnie... ze predzej czy pozniej ale spotka to pewnie kazdego?
Uszczelka pada zwykle ze starości i jest to normalne zjawisko. Jest to taki sam element eksploatacyjny jak oleje, filtry itp itd z tym, że wymienia się go bardzo sporadycznie i tylko wtedy gdy puści. (całe szczęście) minus jest taki, że gdy uszczelka puści i połączą się kanały wodne z olejowymi to koniec jazdy :/ W niektórych silniach dosłownie kilka mm dzieli cylinder od kanału wodnego. W punto masz to szczęście, że koszty są na prawdę niewielkie w porównaniu z bardziej zaawansowanymi konstrukcjami 16-zaworowymi itp itd.
--
krzysiek82
| |