Użytkownik "xymax" napisał w wiadomości > Wymieniał ktoś już może świece w
tym silniku ?
Na co zwrócić uwagę? Z tego co na pierwszy rzut oka zobaczyłem to nie
powinno być większego problemu ale może coś jest o czym nie wiem ?
Świece już zmienione. Widzę że jeszcze nikt nie wymieniał, wnioskuję po
odpowiedziach. Pozwolę sobie opisać objawy i rozwiązanie.
Objawy.
Odpalanie silnika było prawie normalne tzn. Palił ale wałem ładnych kilka
sekund trzeba było kręcić a jak już odpalił to tak jak by jeden gar ew dwa
nie działały. Jeden wielki taniec zaworów i dym z rury. Przejechanie Ok 5 km
dawało oznaki zużytego silnika (mierne przyspieszenie i dynamika). A działo
się tak niezależnie od temperatury na zewnątrz. (Mechaniorzy specjaliści
podejrzewali kompresję)
Wymiana świec.
Potrzebne są zgrabne delikatne rączki jeżeli ktoś ich nie ma to musi
korzystać tak jak ja z wspomagaczy :) Kawałek drucika i klucz oczkowy z
trykotką. Udało mi się je wymienić bez odkręcenia dodatkowych elementów
(przewody paliwowe czujnik temperatury). Co do kluczy to uzbroić się trzeba
w 12-stkę i 8-emkę. Dalej to pokaz akrobacji. Prąd świec mierzyłem
miernikiem cęgowym, był na poziomie 20A po wymienie 46A.
W odpalaniu i jeździe różnica nieziemska. Odpalił na jednym grzaniu świec za
pierwszym razem i w sekundę. Jazda wróciła do normalności :)
--
MS
3 |
Data: Listopad 16 2007 17:17:21 |
Temat: Re: świece żarowe F 1.9D |
Autor: Sepia |
A jaki temperatur powietrza był azali ???
Odpalił na jednym grzaniu świec za pierwszym razem i w sekundę.
--
|